PDA

View Full Version : [Marco Borasato] Zien

conny
03-18-2004, 04:30 AM
Vanmorgen bij t kruitvat de dvd gehaald voor 14,99.
--------------------------------------------------------------------------------
heb nu alle liedjes gezien,achter elkaar en Wow,echt super mooi gedaan allemaal!!
Heb geloof ik wel bij ieder nummer met tranen gezeten.
Welke nummers er voor nu uit springen zijn:
Zeg me wat je ziet
Afscheid nemen bestaat niet(maar dat was al een oudje)
Dat ben jij(heerlijk up tempo nummer)
Als alle lichten zijn gedoofd
Ik kan t niet alleen
Vlinder

IK ben geen Marco fan,maar dit is wel heel onwijs mooi gedaan,echt een kippenvel dvd.

nuevocasa
03-19-2004, 02:15 PM
Ik heb de DVD vandaag ook in huis gehaald. Was toch wel benieuwd, en voor zo'n prijsje.........Heb hem net gekeken...........nou, nou, nou, nou, wat een ras artiest. Ook ik ben géén echte fan van Marco, maar ik vindt hem wel een verschrikkelijk aardig man,en sommige nummers pakken me wel, maar deze DVD, met die prachtige beelden zal ik zeker nog vaak kijken. Heel veel nummer waar hij op de DVD over zingt, zijn terug te brengen op mijn eigen leven.........en ik moet zeggen ik zat ook met de waterlanders. Gelukkig ben ik vanavond alleen thuis, Sam ligt boven heerlijk te knorren, Marc is met een vriend op stap,Tieki heeft een slaapfeestje, en moeders zit te grienen.......!!!!!!!!

Marco, bedankt.............:up:

:wave: Sylvia

Wilma
03-20-2004, 02:08 AM
Heb donderdag ook de dvd van Marco gekocht hij was echt goedkoop!!!
Heb de dvd van de kuip ook van hem en die is mooi,maar deze is nog beter heb er van genoten en zal die nog vaak gaan zien ,hield het ook niet droog bij sommige nummers!!!!!!!!
hoorde veel wat mijzelf betrof.