View Full Version : Venice via Fabchannel
Yvonne B.
04-20-2004, 12:06 PM
Overal ter wereld het concert van Venice in Paridiso kunnen volgen... Als fan werd ik helemaal blij van de aankondiging op Venice Central! Ik heb mij dus geregistreerd en zat vanmiddag om kwart over drie (het is hier zes uur vroeger dan in Nederland) klaar achter mijn laptopje. Op Curacao is nog geen kabel, isdn, dsl of meer van dat fraais, maar gelukkig was er ook een langzame verbinding beschikbaar. Mijn teleurstelling was echter groot toen het concert begon. Het beeld was heel erg slecht - meer af en toe een vage foto dan een filmpje - en het geluid haperde flink. Ik weet niet of iemand daar iets aan had kunnen doen, maar ik ben wat Fabchannel betreft een illusie armer, helaas!
:cat:
Barry
04-20-2004, 01:25 PM
Ik heb helaas maar de laatste 20 minuten gezien, had elders andere verplichtingen, maar vond het weer geweldig!!!
Is weer een mooi voorspel voor over een week of 2 wanneer ik ze weer in het echie zie..........
Klopt het dat ik het concert vanvanovond ook later kan terugzien op Fabchannel??? Of heb ik dat miosschien verkeerd gelezen?
Gr.
Barry
Barry
04-20-2004, 01:25 PM
sorry overigens voor de typVouten.............:biggrin:
Eric Vollebregt
04-20-2004, 01:30 PM
Volgens mij wordt het concert, als de band het er mee eens is, in de archieven van Fabchannel gezet en kan je kijken wanneer je maar wilt.
het was trouwens weer fantastisch.
Volgende week in Rotterdam kunnen we weer genieten
Ericrotfl :beer: :beer: :up:
astrid
04-20-2004, 01:51 PM
Het concert blijft in elk geval 3 maanden staan in de archieven van FabChannel... àls de band toestemming geeft natuurlijk...
Groetjes,
Astrid
Yvonne B.
04-20-2004, 05:11 PM
Tsja, zoals ik al schreef:
"Op Curacao is nog geen kabel, isdn, dsl of meer van dat fraais, maar gelukkig was er ook een langzame verbinding beschikbaar."
En zelfs met die langzame verbinding (56k) ging het niet goed. Maar dat wordt waarschijnlijk te technisch.
Anyway: heel jammer dat ik 8000 km ver weg zit en al dit fraais dus moet missen!
conny
04-20-2004, 09:21 PM
lag niet alleen aan jouw verbinding hoor,die hier in ijmuiden was ook bar slecht,viel er steeds uit,dus heb em na 10 minuten proberen uit geknald en ben maar naar bed gegaan.
o nee nog ff met Marjo gemsnd en we hebben kaartjes voor kane gewonnen :biggrin:
:wave: con
Ilona
04-21-2004, 01:38 AM
Nou jullie zijn niet de enige, want hier in Zuidhorn (Groningen) weerkte het ook voor geen meter!!! best frustrerend als steeds rechts boven in de hoek voorbij ziet komen "NOW PLAYING LIVE VENICE" en jij kan er niet opkomen!!! Flauw hoor!!! maar heb gezien dat veel meer mensen problemen hadden.... jammer!!! want heb net de show live gezien in Groningen en het was geweldig!!!! Maar hij staat idd in het archief van fabchannel... dus I'll keep on trying!!!!
Kus,
Ilona
Yvonne B.
04-21-2004, 03:31 AM
Gefeliciteerd met je kaartjes Conny :clap:!
Nou meiden, het is balen dat we het concert niet konden volgen, maar het is voor mij een hele troost dat ik tenminste niet de enige was die grommend achter de computer zat. :wave:
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.