View Full Version : EUGENE's promotie tour begin NOVEMBER
ATTENTIE....
Eugene's promotie tour is verzet naar begin NOVEMBER...
De officiele presentatie van het nieuwe album "THE HARDEST EASY" zal in Dordrecht plaats vinden op zaterdag 6 NOVEMBER.
Eugene speelt daar met volledige band : Gitaren / bass / drums / keyboards en triangle.
Als support act hebben we RUUD HERMANS gecontracteerd, Ruud is naast presentator van het KRO radioprogramma "American Connection" een begenadigd zanger en liedjesschrijver.
Zijn meest recente album "STILLS" mag er wezen........
Verder diverse muzikale verrassingen die avond, je slaat jezelf echt voor je kop als je later hoort wat dat was en je was er niet bij, er zijn slecht 200 plaatsen te vergeven, de entree is voor deze gelegenheid EUR.10,--, maar daar moet dan ook iedereen van betaald worden! (dure manager..)
Binnenkort kun je reserveren bij Jan en zijn vrouw Janny.
Eugene noemt dit optreden al de "JANANDJANNYGIG"
Eugene heeft mij ondertussen 4 nummers voor het nieuwe album
toegestuurd, wel al met volledige begeleiding maar nog zonder background vocals.......en nog niet gemixed.
Zoals bekend doet Ilse de Lange een duet op "POOR LONESOME ME", Ilse's bijdrage moet nog worden opgenomen.
De backgroundvocalists... bij "The hardest Easy" ZIJN ook heel speciaal, meer hier over op korte termijn.........
Op het nummer "Only Love" zal Margaret Fiellin de achtergrond stem voor haar rekening nemen, degenen die bij een van E.'s optreden geweest zijn afgelopen Mei weten dat dit veel belooft!!
Een hartverscheurend mooi nummer - ik kende het ook nog niet - is: "IRREPLACEABLE YOU", geschreven voor een enige tijd geleden overleden vriendin van Eugene. (misschien zijn mooiste nummer ooit...?!) ik heb het ondertussen "grijs" gedraaid en het wordt steeds maar mooier.......
Waarschijnlijk zetten we dit + THE HARDEST EASY" ook op single!
3e week augustus wordt "THE RIGHT THING" met MARC COHN opgenomen, Mark doet backgrounvocal + piano. Direct hierna gaat Eugene 7 dagen met BEN WISCH de studio in om alles te mixen.....!
Het nieuwe album zal half SEPTEMBER geperst en wel in een zelfde luxe verpakking als "WWWK" beschikbaar zijn.
meer nieuws later!!!
Op 20 augustus speelt Eugene op het TOYOTA SOMMERFESTIVAL
in BADEN-BADEN (D)
Dat zelfde weekend doet hij nog 2 kleine theaters daar in de buurt aan + waarschijnlijk een radio-show bij de WDR!
Op 30 september speelt Eugene in Marburg (D) en in het weekeinde doet hij 2 optredens in het Ruhrgebied.
Op donderdag 7 oktober volgt het langverwachtte optreden in de foyer van de Stadschouwburg te BRUGGE.
Daar doet LIA de merchandising......rotfl
Voorlopige schema promotie tour:
vrij. 5 november – Kommissiehuys Nijega
zat. 6 november – ABC- concert Dordrecht + band– off. presentatie nieuwe Album– s.a. Ruud Hermans
zon. 7 november – Lexor theater - Heerlen
do. 11 november – radioshow “shake of music” radio Gouwestad – Gouda - publiek welkom
vrij.12 november - optreden in een kasteel te KOBLENZ (D)
zat. 13 november – radioshow “American Connection” KRO - (middag)
zo. 14 november - “Renderklippen” huisconcert – 16.00u.
zo. 14 november – KHL – Amsterdam – 21.00u.
di. 16 november – radioshow “Dinsdag DeSmet” - Amsterdam – VPRO (14.00u – 16.00u.) publiek welkom.
meer volgt!
MirKiVa
06-29-2004, 10:13 AM
Aaaaah...Elko wat doe je me aan!
En daar moet ik dan uit gaan kiezen??!! Onmogelijk! pfoe....ik word er nu al onrustig van. :jumping:
MirKiVa
06-29-2004, 10:22 AM
Graag!!! maar dan ook een zitplaats in je auto.... :biggrin:
lia kinnet-abts
06-29-2004, 10:26 AM
Originally posted by elko
ATTENTIE....
maar daar moet dan ook iedereen van betaald worden! (dure manager..) die gasten verpesten ook álles ... :mad:
zet ons maar op het lijstje voor 6 november hoor .... zal wel ergens kamertje huren .... of sjiek hotel .... hangt af van de opbrengst =
QUOTE = Op donderdag 7 oktober volgt het langverwachtte optreden in de foyer van de Stadschouwburg te BRUGGE.
Daar doet LIA de merchandising......
:love: love, lia & katrien
ps= zou ik even stage kunnen lopen bij Marius en Carola ????
MirKiVa
06-29-2004, 10:29 AM
Leuk Lia, dan zien we elkaar in Dordrecht.
Maar misschien ook al in Brugge....zit ik toch wel sterk over te denken.... (hoe gaat reserveren hiervoor eigenlijk? kan dat al....of per wanneer....en op welke manier?)
Originally posted by MirKiVa
Maar misschien ook al in Brugge....zit ik toch wel sterk over te denken.... (hoe gaat reserveren hiervoor eigenlijk? kan dat al....of per wanneer....en op welke manier?)
Kan nog gewoon per tamtam hoor MIr. maar ze gaan met hun tijd mee, binnenkort ook rooksignalen!!!
Per postduif is mislukt......ze stopten het briefje in een hok en probeerden de duif te lezen.....rotfl
Ja leuk dat we je ook in Dordrecht zien LIA.....:mad:
MirKiVa
06-29-2004, 10:51 AM
Kan nog gewoon per tamtam hoor MIr. maar ze gaan met hun tijd mee, binnenkort ook rooksignalen!!!
Per postduif is mislukt......ze stopten het briefje in een hok en probeerden de duif te lezen.....
rotfl ik dacht eigenlijk aan internet, email of telefonisch....was even vergeten dat het om Brugge ging ja....Belgie....:p:
:biggrin: sorry Lia...kon het niet laten... ;)
fan1955
06-29-2004, 11:30 AM
Dat ziet er weer goed uit Elkooooooooooooooo.
Moeten we voor 14 november bij jouw reserveren of rechtstreeks bij de renderklippen.
En vanaf wanneer kunnen we bij Jan en Janny reserveren , wil je dat even doorgeven please vinden we je ook weer lief hoor rotfl rotfl rotfl
Originally posted by fan1955
Dat ziet er weer goed uit Elkooooooooooooooo.
Moeten we voor 14 november bij jouw reserveren of rechtstreeks bij de renderklippen.
En vanaf wanneer kunnen we bij Jan en Janny reserveren , wil je dat even doorgeven please vinden we je ook weer lief hoor rotfl rotfl rotfl
:o: :o: :o:
Hoor je allemaal nog hoor Ria, mijn vrienden van de Renderklippen weten het nog niet eens......:biggrin:,
opportunisme heet dat, maar ik weet dat het goed is !
Ik zet het nog op deze site en stuur een aparte mailing!
Ook hoop ik dat Eugene's nieuwe fansite: www.eugeneruffolo.nl
eind augustus in de lucht is.....
:up: :wave:
nuevocasa
06-29-2004, 02:22 PM
WHAUWIE......wat een goed nieuws allemaal. En nog wel in November. Hé Elko kan Eugene niet op de opening van mijn expositie spelen......? Maken we er een mooi feestje van......!!
Ik ga zeker ergens kaartjes voor kopen, maar moet even afwachten hoe het allemaal gaat lopen met die expositie, moet natuurlijk wel tijd hebben.
Vindt het geweldig hoe je dat allemaal knuist.....je bent dan wel duur:rolleyes: ........maar ook erg goed......:biggrin: :biggrin:
:up: :up: :up:
:wave: Sylvia
MirKiVa
06-29-2004, 10:53 PM
Vindt het geweldig hoe je dat allemaal knuist.....je bent dan wel duur:rolleyes: ........maar ook erg goed...... :biggrin: :biggrin:
Ben ik het helemaal mee eens! Je bent een kanjer Elko!! :up: :cool:
Originally posted by nuevocasa
WHAUWIE......wat een goed nieuws allemaal. En nog wel in November. Hé Elko kan Eugene niet op de opening van mijn expositie spelen......? Maken we er een mooi feestje van......!!
Wie weet Syl, wanneer en waar is het?
Als jij nou een mooie poster van Eugene maakt.......:)
Paula
06-30-2004, 02:50 AM
Wow zeg, 'k kijk er al helemaal naar uit!
Ook interessant dat optreden met band.
Houd ons please op de hoogte, okay?
By the way: gelukkig is dit shema van Eugene goed in te passen tussen m'n Venice optredens ;)
Paula
nuevocasa
06-30-2004, 03:55 AM
Wie weet Syl, wanneer en waar is het?
Als jij nou een mooie poster van Eugene maakt.......:)
Ik heb 2 galleries waar ik wel wil exposeren, een in Nijmegen en een bij ons in Mook. Die in Nijmegen doet geen individuele werken, daar hangen ook werken van andere....en ik kan waarschijnlijk ook geen feestje bouwen daar.....maar hij zit wel in Nijmegen, waardoor ik een groter publiek trek. De andere zin in Mook, een klein plaatsje, waardoor we meer publiciteit moeten maken......maar het is een heel mooi kneuterig gallerietje.....en ik kan er een feestje bouwen.
We gaan uit van begin November......maar dan moet alles mee zitten.....en dan moet er heel hard gewerkt worden.
En die poster......DEAL !!!! Ik mail je nog wel.....
lia kinnet-abts
06-30-2004, 08:51 PM
inderdaad !
elko je bent GEWELDIG ! .... :thumbsup: .... :clap: ..... :love:
Wie weet Syl .....Als jij nou een mooie poster van Eugene maakt.......:) vind eigenlijk dat Sylvia jou óók moet vereeuwigen !
zal even een fotootje bijvoegen .... kan Sylvia meteen aan het kledderen slagen !
lia kinnet-abts
06-30-2004, 08:52 PM
... of als je'm liever in kleur hebt ...
lia kinnet-abts
06-30-2004, 08:59 PM
illuster voor geslacht ! :biggrin:
ik geef toe dat de snor-partij een zekere moeilijkheidsgraad inhoudt .... doch dit mag je er niet van weerhouden de poging te wagen ...
SUKSES MEIS !
wij rékenen op je !
:love: love, lia
(ik heb óók nog een hippie 70's picture in stock ... mocht je dit eventueel interesseren :confused: ???? JUST YELL ! ! ! )
Mirjam
06-30-2004, 10:22 PM
Tjonge, Eugene mag wel blij zijn met zo'n enthousiaste manager!
6 November staat al genoteerd sinds ons laatste bezoekje aan Dordrecht, maar nu ik lees hoe het gaat worden wil ik meteen het kaartje al in huis hebben. JAN!!!!!!!!!! :p:
Elko. ik ben niet origineel blond, maar wel nieuw op het Eugene-front --> wat/waar is Renderklippen?
Originally posted by Mirjam
Elko. ik ben niet origineel blond, maar wel nieuw op het Eugene-front --> wat/waar is Renderklippen?
Hi Mirjam,
Je bent dan wel niet blond, maar wel origineel en Rotterdams, dan kun je bij mij niet meer stuk....!
"de Rendeklippen" is een natuurgebied in de gemeenten Epe en Heerde, een heuvelachtig heidegebied, onstaan in de "zoveelste" ijstijd toen grote ijs/steenstromen vanuit Scandinavie deze kant op kwamen. Een uniek gebied, omringd door eindeloze bossen, een schaapskooi, kleine vennetjes etc. - ik wandel er iedere dag met de honden. (zo, de rekening richting het VVV ligt al klaar...:biggrin: )
"Huize Renderklippen" http://www.renderklippen.nl/ is een oude villa van vrienden van ons, het ligt op een heuvel met uizicht over het natuurgebied.
Op die locatie hielden we op een mooie, zonnige zondag in mei jl. het eerste huisconcert, niet toevallig trad Eugene daar op....;).
Er zijn ook 2 appartementen te huur met uizicht op de schitterende tuin! Miriam en Peter logeerden er al.....
Voor herhaling vatbaar dus, foto's van het gebeuren vind je op pag. 6 en 7 van deze thread en op: http://www.venicetalk.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1964
Een tamelijk omslachtige manier om duidelijk te maken dat het in EPE is, nietwaar?
MirKiVa
07-02-2004, 12:46 PM
Er zijn ook 2 appartementen te huur met uizicht op de schitterende tuin! Miriam en Peter logeerden er al.....
Ja....en het was werkelijk heerlijke daar!!!! Aanrader.
En het huisconcert ook!! Zeer speciaal....de vogels op de achtergrond en letterlijk in een huiskamer. :up: :)
Alleen heb je kans dat in november hun snavels dichtgevroren zijn Mir.....
nuevocasa
07-02-2004, 01:25 PM
Die ontdooien vanzelf, bij het horen van die mooie klanken van gitaar en stem.:biggrin: :biggrin:
hourglass girl
07-02-2004, 01:30 PM
Hey da's cool die presentatie in Dordt lijkt me wel wat ?
Waar en hoe kom ik aan kaartjes en zijn er carpoolers vanuit 't Noorden ? 'k Zal alvast m'n agenda vrijhouden :biggrin:
Groet'n,
Gerda
lia kinnet-abts
07-02-2004, 10:07 PM
Maar misschien ook al in Brugge....zit ik toch wel sterk over te denken.... (hoe gaat reserveren hiervoor eigenlijk? kan dat al....of per wanneer....en op welke manier?) dat is in beraad hoor Miriam ! komt allemaal in orde !
zit me rot te haasten om mijn stulpje hier op te fleuren ... kan me daarna VOLLEDIG concentreren op de music-aktiveiten !
wat BOEIEND en wat een HEERLIJKHEDEN in 't verschiet !:jumping:
bedankt ome elko ! :up: :cool: :up:
bent nét Sinterklaas ! (*)
(*) van uitzicht :biggrin:
MirKiVa
07-02-2004, 11:28 PM
Alleen heb je kans dat in november hun snavels dichtgevroren zijn Mir.....
rotfl Je hebt gelijk Elko. Maar net als Syl denk ik dat menig vogeltje die dag de warmte van E.'s stem zal opzoeken! :biggrin:
e-mailing 13 mei 2004:
Hallo Allemaal,
Eugene is momenteel druk bezig met de laatste opnamen voor het nieuwe album "THE HARDEST EASY".
Eind augustus worden alle nummers gemixt door Ben Wisch, niet bepaald de eerste de beste....! http://www.benwisch.com/
!! In tegenstelling tot eerdere berichten zal de officiele presentatie van het album niet in oktober, maar op zaterdag 6 november as. plaats vinden in Dordrecht (ABC-concert)
Eugene treedt voor die gelegenheid op met volledige band! Support act: Ruud Hermans.
later meer!!
deelnemede artiesten op het album:
Ilse de Lange: samen met Ilse doet Eugene het nummer "Poor lonesome me", een prachtig duet!
Deze week kwam het nieuwe exemplaar van Ilse's fraaie fanclub magazine "Behind The Scene" uit,
met daarin ook veel aandacht voor Eugene. Een maar liefst 2 pagina's groot interview, waarin hij vertelt hoe hij met Ilse's muziek in aanraking is gekomen. Verder op in het blad, zijn verhaal "behind the song"
Voor slechts EUR.4,-- is het magazine als los nummer te bestellen (nr. 20 - juni) - lid worden van haar fanclub mag natuurlijk ook! http://www.ilsedelange.com/home.php (fanclub - bts magazine)
Venice: Eerder vroegen we leadzanger Mark Lennon al of hij zin had om backing vocals te verzorgen op het nieuwe album. Echter nadat Eugene alle 4 Lennon's aan het werk had gehoord en gezien op hun nieuwe 2-meter sessies DVD, was hij dermate onder de indruk dat werd besloten het verzoek wat uit te breiden.....
Niet verwonderlijk, want b.v. Jackson Browne en David Crosby, staken hun bewondering voor de schitterende harmonieen niet onder stoelen of banken... hetgeen resulteerde in een regelmatige samenwerking!
De titel song "The hardest Easy" belooft dan ook heel wat! http://www.venicecentral.com/
Marc Cohn: Je ontkomt er niet aan, zeg je Marc Cohn, zeg je.... "Walking in Memphis"
Een wereldhit natuurlijk, niet in de laatste plaats door de uitvoering van Cher. Toch zou je Marc tekort doen om hem alleen op dit nummer "af te rekenen"......de liefhebbers weten wel beter, een muzikale kanjer, zowel vocaal als op piano!
Marc's stem en pianospel zullen te horen zijn op het nummer: "The right thing"
http://www.marccohn.org/cohn/
Naast bv. de fantastische gitarist Duke Levine, idem slagwerkers als Sean Pelton en Ben Wittman, top bassist Mark Egan, is op het album een belangrijke rol weggelegd voor Peter Eldridge.
Peter is - onbegrijpelijkerwijs - een nog tamelijk onbekende grootheid. Prachtige stem, idem pianist!
Vergeet niet op zijn website naar fragmenten van zijn album "Fool no more" te luisteren.....! http://www.petereldridge.com/
* Binnenkort meer nieuws en data omtrent enkele optredens - aug/ sept/okt - in Duitsland en Belgie!
* Momenteel wordt er hard gewerkt aan een - officiele "Ruffolo" fan website -, die eind augustus a.s.
klaar zal zijn.
Prettige vakantie allemaal!
met vriendelijke groet,
OATS-MUSIC
Elko Haverkamp
www.eugeneruffolo.com RUFFOLINO@aol.com www.eugeneruffolo.nl (u.c.)
MirKiVa
07-17-2004, 02:15 PM
Binnenkort meer nieuws en data omtrent enkele optredens - aug/ sept/okt - in Duitsland en Belgie!
Ik ben benieuwd!! Als het een beetje in de buurt is......
woeffies
08-19-2004, 12:13 AM
kan iemand mij uit de droom helpen?
laatst was ik in de acoustic alley in den haag voor een show van John Vester. Daar lag ook alvast de folder voor het komende seizoen....Eugene Roffolo in de acoustic alley op zondag 7 november 2004.
Maar bij de berichten hier zag ik dat eugene ook op 7 november in heerlen speelt. Is het nu zo dat eugene zondag middag in de acoustic alley optreedt en later op de avond in heerlen?
groet
johan:dizzy:
Originally posted by woeffies
kan iemand mij uit de droom helpen?
laatst was ik in de acoustic alley in den haag voor een show van John Vester. Daar lag ook alvast de folder voor het komende seizoen....Eugene Roffolo in de acoustic alley op zondag 7 november 2004.
Maar bij de berichten hier zag ik dat eugene ook op 7 november in heerlen speelt. Is het nu zo dat eugene zondag middag in de acoustic alley optreedt en later op de avond in heerlen?
groet
johan:dizzy:
Ja Johan, bij mij is het hard werken hoor...
's middags in Den-Haag en 's avonds in Heerlen klopt, ik krijg namelijk per km. betaald....:ro-tflmao
fan1955
08-19-2004, 06:02 AM
nieuwe baan Elko geldwolf :biggrin: :biggrin: :biggrin:
lia kinnet-abts
08-19-2004, 09:20 PM
quote by elko =Ja Johan, bij mij is het hard werken hoor...
ja hoor, elko, wéten wij wel !
maar 't klopt niet helemaal Johan !
quote by Johan = kan iemand mij uit de droom helpen?
Ruffje in Den Haag , dat wél .... maar in Heerlen doet Elko *Soundmix* .... ssssttt.... inside info = mag eigenlijk niemand weten .... ;)
:ro-tflmao
MirKiVa
08-20-2004, 02:17 AM
Heerlen....thuiswedstrijdje voor ons....Als je maar zorgt dat ie fit aankomt Elko!!! ;)
lia kinnet-abts
08-21-2004, 10:22 PM
.... en fit hier ! ! ! :up: :guitar3: :up:
PRACHTIGE zaal - in tinten olijfgroen - parket - spiegels - goud - muur/plafondschilderingen - kristallen luchters ....
:thumbsup: een zaal Eugene waardig ! :thumbsup:
( :o: heb 2 foto's moeten monteren .... kreeg het er niet in één keer op ...)
lia kinnet-abts
08-21-2004, 10:25 PM
volgens :up: Ome Elko :up: heeft Brugge de primeur =
:thumbsup: Eugene komt zijn gloednieuwe album *The Hardest Easy* promoten .... :thumbsup:
hoop dat de Jongen een beetje dóórwerkt ! :biggrin:
donderdag 7 oktober - 20.00 - in de Foyer van de Stadsschouwburg - € 6
http://www.cultuurcentrumbrugge.be
RESERVEREN = http://www.cultuurcentrumbrugge.be/reserveren.asp
zonder reserveringskaart worden tickets verkocht vanaf woensdag 8 september 2003.
ter plaatse in het bespreekbureau van de Stadsschouwburg = zie link
of telefonisch = 00 32 (0)50 / 44 30 60 = zie link
misschien wél probleem voor buitenland = je kunt me gerust mailen = lia kinnet-abts = alex.kinnet@skynet.be = en dan zullen we wel zien hoe of Lia Secura je probleempje oplost !
( :o: heb 2 foto's moeten monteren .... kreeg het er niet in één keer op ...)[/SIZE] [/B]
Is dit een foto van na de aardbeving...Lia.....??:confused:
http://www.eugeneruffolo.nl
lia kinnet-abts
08-24-2004, 02:13 PM
Is dit een foto van na de aardbeving...Lia.....??:confused: :rolleyes: .... neen, jongeman! dit is een Pré-Ruffelko-invasie-foto !
... het Stadsbestuur heeft me om een foto vóór en ná gevraagd ...
(kwestie van bewijsvoering ... begrijppuu !!!)
http://www.eugeneruffolo.nl :up: mooi en knap gedaan hoor ! :up: ... mooie foto van Onze Denker .... ben benieuwd naar het vervolg ...
en wat heeft tante lia nog in haar tasje vandaag ???
:cool: www.brugge.be/evenementen.htm :cool: -> clicken links op Dagkalender 1-15 oktober - rechts naar beneden scrollen.... of naar boven ... naargelang je het bekijkt natuurlijk .... :cool:
Omdat Eugene al iets eerder naar Nederland komt is het huisconcert in Epe vastgesteld op zondag 31 oktober 's middags.
Details volgen.....http://www.renderklippen.nl/
MirKiVa
09-06-2004, 11:06 AM
aaaaaah.....en ik heb net oppas/logeeradres voor november geregeld! :(
Nou, dan maar vragen of we 2 weken eerder ook bij hun terecht kunnen. Pfoe...jullie houden me wel bezig zeg!
Mirjam
09-06-2004, 01:02 PM
aaaaaah.....en ik heb net afspraken gemaakt voor dat weekend! :(
Hoe krijg ik DAT nou weer rechtgetrokken? Lekker vent ben jij Elko! Met één mailtje binnen een paar minuten 2 vrouwen in de problemen gebracht ...rotfl
lia kinnet-abts
09-07-2004, 08:38 PM
Originally posted by Mirjam
Lekker vent ben jij Elko! Met één mailtje binnen een paar minuten 2 vrouwen in de problemen gebracht ...rotfl tsssss... :ro-tflmao
-----------------------------------------------------------------
Re: BRUGGE - Stadsschouwburg - de Foyer = 7 oktober 04
... de ticketverkoop verloopt PRIMA ! ! ! :jumpforjo
... is al bijna uitverkocht in voorverkoop !!!!! .... vandaag begint de gewone verkoop ... hoop dat ik nog aan een aantal tickets kan geraken voor vrienden en vriendinnekes ...
MirKiVa
09-07-2004, 10:45 PM
Nou....1 vrouw minder in de problemen! Oppas/logeeradres voor 31 oktober geregeld!! pfew.... :biggrin:
lia kinnet-abts
09-18-2004, 09:43 PM
Bericht van onze reportster ter plaatse uit Brugge voor het concert op 7 oktober a.s....:
"Beste Elko,
nog een update voor het concert in Brugge.
nú, minder dan 3 weken vóór het concert ... wachten nog amper 14 tickets ongeduldig op een baasje ..........
:biggrin: :cool: :biggrin:
... zal al maar stillekesaan de rode loper beginnen uitrollen zekers ??? "
Originally posted by lia kinnet-abts
Bericht van onze reportster ter plaatse uit Brugge voor het concert op 7 oktober a.s....:
"Beste Elko,
nú, minder dan 3 weken vóór het concert ... wachten nog amper 14 tickets ongeduldig op een baasje ..........
:biggrin: :cool: :biggrin:
... zal al maar stillekesaan de rode loper beginnen uitrollen zekers ??? "
Zou ik maar eens doen, wordt een volle bak (200 plaatsen) word nu al zenuwachtig.....
EINDELIJK is het zover....
later vanavond start de off. RUFFOLO FAN SITE
WWW.EUGENERUFFOLO.NL
Schrijf wat in het gastboek en plaats er gerust een foto van jezelf bij... (wel netjes aub) :biggrin:
miety
09-19-2004, 09:09 AM
Ziet er goed uit elko.........:(
althans,de voorpagina,ik kom niet verder............:confused:
ligt dit aan pctje mensen????
ps,hij staat alwel bij de favorieten in het mapje hier:biggrin:
Originally posted by miety
Ziet er goed uit elko.........:(
althans,de voorpagina,ik kom niet verder............:confused:
ligt dit aan pctje mensen????
ps,hij staat alwel bij de favorieten in het mapje hier:biggrin:
Op "ENTER" klikken Miety...???
miety
09-19-2004, 10:23 AM
heb je zeker nu effe snel gedaan ondertussen:eyebrow: ,
maar,zie hem nu,dat tie er is,ga gelijk erheen:biggrin:
lia kinnet-abts
09-22-2004, 10:24 AM
"Beste Elko,
nú, 2 weken vóór het concert ... wachten nog amper 4 tickets ongeduldig op een baasje ..........
Gelieve echter niet zenuwachtig te worden, Mr. Elko = ik zal, nét als de vorige 196, deze 4 tickets zélf aanschaffen ... wordt dus als het ware eigenlijk feitelijk een uniek-solo-privé-concert-project....
met vriendelijke groenten,
l. "
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
nuevocasa
09-22-2004, 10:44 AM
:ro-tflmao :ro-tflmao :ro-tflmao
[QUOTE
Gelieve echter niet zenuwachtig te worden, Mr. Elko = ik zal, nét als de vorige 196, deze 4 tickets zélf aanschaffen ... wordt dus als het ware eigenlijk feitelijk een uniek-solo-privé-concert-project....
QUOTE]
Goh...hoe zou het nou toch komen dat er niemand anders komt....je hebt zeker in Brugge rondgebazuind dat je ook zou gaan.....:mad:
lia kinnet-abts
09-24-2004, 02:02 PM
Goh...hoe zou het nou toch komen dat er niemand anders komt....je hebt zeker in Brugge rondgebazuind dat je ook zou gaan.....:mad: :mad: ..... zie maar dat je er een béétje deftig uitziet ....
:lecture: = :mad: en gedráág je een beetje ! :mad:
beautiful people hoor !
:mad: lia
hourglass girl
09-26-2004, 02:59 AM
Leuk Lia, zijn dit nou die ontbrekende 196 bezoekers rotfl
Gedragen :eek: dat wordt een zware job voor je rug :biggrin:
Veel plezier gewenst voor strakkies :up:
lia kinnet-abts
09-27-2004, 08:47 PM
Originally posted by hourglass girl
Leuk Lia, zijn dit nou die ontbrekende 196 bezoekers rotfl probeer ze maar 'ns te tellen ! (*) :biggrin:
kijk 's hier = http://www.humo.be/
--> click op *Agenda>>*
--> à click op *TTT-agenda*
--> scroll down naar 7 oktober :jumping:
nog een weekje ... :cool: :cool: :cool:
de rode loper ligt inderdaad al klaar .... en het zaakje is UITVERKOCHT !!! :rockout:
:sheepjump love, lia & katrien
(*) nvdr = bezigheidstherapie :biggrin:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zal het zaakje eventjes ingekort vereeuwigen =
7 oktober 2004
MUZIEK
The Dubliners in het Koninklijk Circus in Brussel * Mano Solo in de AB in Brussel om 20u. * Amsterdam Calling ft. Bettie Serveert + Voicst in de ABClub in Brussel om 20u. * Yasmine in het CultureelCentrum, Della Faillelaan in Aartselaar om 20u. ... * Milow, Galpe, The Van Jets in de Magdalenazaal in Brugge om 19.30u. * Eugene Ruffolo in de Stadsschouwburg in Brugge om 20u. * Simon Nabatov Trio in De Werf in Brugge om 20.30u. * Amp Fiddler in de Botanique in Brussel om 20u. * ....
....* STUDENT WELCOME CONCERT in Kortrijk met o.a. Flip Kowlier, Flatcat, Gotham CT, Hitch, Gabriel Rios vanaf 17u. * Gorki in de Stadsschouwburg in Leuven om 20u. * Aynsley Lister Blues Band in de Banana Peel, Bruggestraat in Ruiselede * Liesbeth List in CC De Bogaard in Sint-Truiden om 20.15u. *
.....
lia kinnet-abts
10-03-2004, 07:30 PM
:( zulk droevig en pijnlijk nieuws vanuit New York :(
Eugene's Vader overleden ....
wij wensen hem en zijn familie heel veel sterkte toe in deze biezonder moeilijke dagen ...
ben erg ontroerd en aangedaan door de wijze waarop deze Kunstenaar zijn gevoelens - hier de liefde voor zijn vader - kan omzetten in muziek .... de Song/Chanson *A Rose for Pierrette* is zooooo gewaagd, ontroerend en ontwapenend...
Groot man én Kunstenaar !
... 't doet pijn dat hij pijn heeft...
ik hoop ten stelligste dat de mensen van de Stadsschouwburg hier, begrip kunnen opbrengen .... dat zijn Concert voor 7 Oktober niet afgelast, maar uitgesteld kan worden ....
:love: love, lia & katrien
NIEUWE datum voor het concert in de Stadsschouwburg - Brugge:
Woensdag 17 NOVEMBER a.s.!!
Mirjam
10-05-2004, 08:55 AM
O gelukkig! Het gaat door!
Ben blij voor jou Lia! Na al je inzet!
Gefeliciteerd!
hourglass girl
10-05-2004, 11:26 AM
Wat een triest nieuws, fijn dat het concert verzet kon worden....
Dat wordt nog een lastige klus voor hem zo kort na het overlijden van z'n vader de tour hier doen. 'k Wens em van hieraf sterkte toe.
mailing d.d. 18 oktober 2004
Hallo allemaal,
Bijgaand Eugene's schema voor de promotie tour voor het nieuwe album "THE HARDEST EASY"
30 oktober - Tilburg - Popcentrum 013 - FANmeet Ilse de Lange - 14.00u.
31 oktober - Epe - Renderklippen huisconcert - 14.30u.
5 november - Nijega - 't Kommissiehuys - 20.30u. *
6 november - Dordrecht - ABC/QUALINO concert officiele FAN CD presentatie - 20.00u.
met band: Robin Berlijn (NL) - gitaren / Ger-Jan Blom (NL) - Bas / Tollak Ollestad (USA) - keyboards / Boyd Small (USA) - drums / Margaret Fiellin (USA) back. vocals
( Supp. act: Ruud Hermans)
ER ZIJN NOG KAARTEN - Eur.10,-- - reserveren: info@abc-opleidingen.nl
7 november - Den Haag - Acoustic Alley + Marike Jager - 13.30u. *
7 november - Heerlen -Lexor Theater - 20.30u.
11 november - radioshow "Shake of Music" - Radio Gouwestad Gouda - 20.30u. *
PUBLIEK WELKOM!!
13 november - radioshow "American Connection" - KRO *
14 november - Amsterdam - KHL - 20.30u. *
16 november - radioshow "Dinsdag De Smet" + BAND! Amsterdam - HUMAN - 14.00u.
PUBLIEK WELKOM!!
17 november - Brugge (BEL) - Foyer Stadsschouwburg - 20.00u.
19 november - Deurne/Antwerpen (BEL) - Cultuurcentrum Deurne - 20.30u.
supp. "Raindogs"
* - Op de diverse locaties wordt Eugene door 1 of meerdere bandleden begeleid!
Voor alle informatie en links betreffende de tour, het laatste nieuws, het nieuwe ALBUM, goeiedag zeggen in het gastenboek, of meepraten op het forum.....; WWW.EUGENERUFFOLO.nl (off. FANsite)
met vriendelijke groet,
OATS-MUSIC
Elko Haverkamp (mang. + book.)
oats-music@eugeneruffolo.nl
www.eugeneruffolo.nl
www.eugeneruffolo.com
e-mail Eugene: eugene@eugeneruffolo.com
* Nog steeds worden de "Ruffolo" threads op de website van de fantastische Californische band "VENICE" veelvuldig bezocht en aangevuld, je kunt hier, berichten, recensies, playlists ed. vinden en........ zelf een bijdrage leveren.
http://www.venicetalk.com/forum/ Other Music and Artists Andere Muziek En Artiesten
* Ken je mensen in je omgeving die ook graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen omtrent Eugene, ……….laat het even weten.
Aafke
10-18-2004, 11:07 PM
Beste Elko,
Zijn er nog kaarten verkrijgbaar voor de concerten, wat zijn de kosten en is het concert in Epe voor iedereen toegankelijk ?
Ik zit vooral aan Epe of evt. Nijega te denken....... maar weet gewoon nog steeds niet of ik dan kan .......
:wave: Aafke
hourglass girl
10-19-2004, 06:55 AM
Originally posted by Aafke
Beste Elko,
Zijn er nog kaarten verkrijgbaar voor de concerten, wat zijn de kosten en is het concert in Epe voor iedereen toegankelijk ?
Ik zit vooral aan Epe of evt. Nijega te denken....... maar weet gewoon nog steeds niet of ik dan kan .......
:wave: Aafke
Hey Aafke is de cd presentatie op 6/11 niks voor je ?
Ik heb nog een plaatsje over die ik anders volgende week teruggeef. Carpoolen is geen probleem hebben we 't al over gehad ! Of niet, Marina & Ria :biggrin:
'k Ben er een paar dagen tussenuit, maar lees 't wel van je.
:wave:
Gerda
fan1955
10-19-2004, 02:54 PM
Yes Aafke dat is helemaal een goede optie die Gerda daar doet ,en in Dordrecht zijn dan ook nog tal van Venice fans gezellig net een Venice reunie en toch komen we allemaal voor onze Eugene.
Aafke
10-19-2004, 11:49 PM
Oooh jullie zijn te gek........wat een schitterend voorstel.........geef me even bedenktijd..... en Gerda, ik mail je in ieder geval binnen een paar dagen (een paar is twee)
M'n vorige vraag over Epe is er ook nog.........ik heb familie in Olst.....(tussenstop)....en 't is 's middags.....vandaar........
Maar Gerda + Ria: jullie zijn fantastisch !!
:wave: Aafke.
MirKiVa
10-19-2004, 11:57 PM
Ria, ben jij er volgende week in Epe weer bij??
Wie gaan er naar Epe?? Wij natuurlijk...maar wie nog?
Aafke
10-20-2004, 01:43 AM
Even kort: Gerda, Ria....Dordrecht wordt het niet wat mij betreft.
maar anyway: hartstikke bedankt !!
Hallo Aafke,
Epe entree is Eur.12.50 - incl. hapjes en drankjes. (in Olst overvaren naar Heerde!)
Nijega is Eur.10,--
gr
Elko
MirKiVa
10-20-2004, 03:05 AM
Epe entree is Eur.12.50 - incl. hapjes en drankjes.
en....inclusief een gezellige (intieme) sfeer die je nergens anders vindt!! :up:
Miriam
nuevocasa
10-20-2004, 03:40 AM
Maak me niet jaloers hé......als ik al aan die stokbroodjes denk.....
Kan er helaas niet bij zijn, dit keer......er is dus een plekkie op de bank vrij. Mensen als je echt iets leuks wilt zien, moet je daar heen gaan.....is echt de moeite waard.....zooooooo intiem vindt je het nergens!
Iedereen die gaat......heeeeeeel veeeeeeel plezier!
MirKiVa
10-20-2004, 03:46 AM
oh jaaaa....die stokbroodjes met Qualino zongedroogde tomaatjes....heerlijk!
En uiteraard....Qualino-olives!! :biggrin:
Jammer Syl, dat je er niet bij bent! Maar in Dordrecht?
nuevocasa
10-20-2004, 03:59 AM
Nee, Mir....zou echt heel graag willen....maar ik moet mezelf nu even inhouden.....doctors order!
Kan nog geen auto rijden, en een hele dag van huis, red ik gewoon nog niet!
Ik wil hééééél graag naar het eerste concert van Venice in Steenwijk....half November....da's een mooie streefdatum!
MirKiVa
10-20-2004, 04:03 AM
mooi meid.....mooi streven! Je gaat het redden ik weet het zeker!
Ik zal aan je denken.....en voor je meegenieten....
Mir
nuevocasa
10-20-2004, 04:06 AM
Geef jij Eugene maar een dikke pakkerd van mij.....dat zou Elko ook al doen....maar als íe hem van jouw krijgt is dat toch leuker voor hem....:biggrin: :biggrin: ( en voor jouw....;) )
MirKiVa
10-20-2004, 04:20 AM
Dat doe ik met veel liefde en plezier voor je!! (vind ik eeeecht niet erg hoor, hahaha)
En dan bied ik nu vrijwillig aan om Elko er ook een te geven van je...:biggrin: ;)
Mir
nuevocasa
10-20-2004, 04:24 AM
Zeker weten....die niet te vergeten! Weet je wat...geef hem er maar 2....hele dikke:p: :biggrin:
MirKiVa
10-20-2004, 04:32 AM
Afgesproken! :biggrin: ;)
Helga van Beers
10-20-2004, 05:27 AM
Oh jee, wat een afspraken! :biggrin:
Haha, :up: geweldig hoor!! Jammer dat ik het niet kan zien, maar er staat vast wel iemand klaar met z'n klik klak toestelletje?
Wie biedt zich daarvoor aan, ik wil alles wel graag (weer) op VT zien hoor! :biggrin:
Helga
MirKiVa
10-20-2004, 05:34 AM
:biggrin: :biggrin:
lia kinnet-abts
10-20-2004, 09:12 AM
Originally posted by Helga van Beers
...maar er staat vast wel iemand klaar met z'n klik klak toestelletje? ... je zoenschroom is al wel wat verminderd he Mir ???? :biggrin: Ubung macht den Meister, nicht ? ...
... ben 's benieuwd of de Nederlandse Posterijen daar ook een zegelke van gaan drukken ... :biggrin:
:biggrin: :biggrin:
Kisses for me, save all your kisses for me....pacifier: :coolsinge :love:
MirKiVa
10-20-2004, 12:03 PM
je zoenschroom is al wel wat verminderd he Mir ???? Ubung macht den Meister, nicht ? ...
tja....:biggrin: :biggrin: je went eraan he....hahaha....
Postzegel? Van Elko?? :rockout: :jester:
Kisses for me, save all your kisses for me....
nou.... all my kisses....at least 3 of mine and 2 of Syl.... en IK mag ze allemaal aan je geven!! :eyebrow: :ladiesman
nuevocasa
10-20-2004, 12:12 PM
Wel goed je tanden poetsen, hé Mir.....:biggrin: :biggrin: :biggrin:
lia kinnet-abts
10-20-2004, 01:52 PM
hahaha.... Postzegel? Van Elko??
nou.... all my kisses.... en IK mag ze allemaal aan je geven!! :rolleyes::rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
MirKiVa
10-21-2004, 05:32 AM
Elko's postzegel....wat een gelijkenis Lia!!! Waar haal je ze vandaan??!!!!! rotfl rotfl
Aafke
10-23-2004, 02:44 AM
Als ik bovenstaande lees, weet ik niet of 'k er goed aan doe, maar ik ben op de 31ste ook van de partij in Epe......:biggrin:
Ik ben heel benieuwd en 't lijkt me fantastisch om Eugene eens live mee te maken.........en natuurlijk om enkele VT-ers te ontmoeten:rolleyes: ;)
Tot gauw ! Aafke.
fan1955
10-23-2004, 01:46 PM
Hartstikke leuk Aafke en ja Miriam ik ben zekers weer van de partij kunnen Elko toch niet met zijn sundraid tomato's laten zitten niet:biggrin: :biggrin:
En Helga foto's zul je krijgen gelijk dezelfde avond (zondag ) nog.
Syl je plekje op de bank is niet door iemand anders op te vullen maar ik ben blij dat je Steenwijk als streefdatum aanhoud en ik hoop dat het je ook werkelijk lukt dan.
lia kinnet-abts
10-23-2004, 08:40 PM
Originally posted by Aafke
Als ik bovenstaande lees, weet ik niet of 'k er goed aan doe, maar ik ben op de 31ste ook van de partij in Epe.... :mad: kijk, dát vind ik nu geméééééne opmerkingen aan ons adres, Aaf ! :mad:
maar langs de andere kant vind ik het érrug moedig van je dat je *el & co* live gaat zien ....
:lecture: en laat die heren nog een béétje ongeschonden , ja ?! ze moeten nog een héééle Tour doen hoor ! ... én Brugge !!!
... dat wij ze hier halfdoodknuffelen geeft natuurlijk niks ... ze hebben genoeg tijd om te rekupereren tegen een volgende (eventueel gekneusde) Tour :biggrin:
geweldig dat je óók gaat Aafke ! ... maar spijtig dat wij jou niet te zien krijgen !:up:
ben vréééééselijk benieuwd naar je kommentaar ...
Aafke
10-26-2004, 01:41 AM
Ik beloof dat je een 'reviewtje' krijgt Lia. 'k Heb er echt zin in en ben zeer benieuwd.
En eh.....sorry voor de gemeeeeene opmerkingen
En eh... ja.... Lia.....el&co......pffff.... ik vind mezelf ook best moedig !:biggrin:
Maar ja, je moet weleens wat.
;) Aafke.
Eindelijk is Eugene aan zijn "Tour log" begonnen op
www.eugeneruffolo.nl (forum)
Afgelopen zaterdag werd er al een nummer van "The Hardest Easy" bij "American Connection" gedraaid.....( Poor lonesome me)
http://www.kro.nl/americanconnection/playlist6november.asp?sub=6&main=6&subs=none&ComponentID=175360&SourcePageID=27219#5
Zaterdag 13 nov. as. - Eugene live in de KRO studio bij Ruud Hermans. (Ruud...? waar kennen we die ook weer van...?)
Showtime: 19.30u.
Eugene speelt 3 nummers live acoustic solo!
lia kinnet-abts
11-09-2004, 09:00 PM
.... ahum .... deze foto heb ik even vanuit het café geplukt ...
QUOTE ria = Zal eens kijken of ik nog een foto'tje ga posten want ik zag wat op de trap liggen en ik vraag me af of iemand weet WAT HET IS EN VAN WIE HET IS....... ( hier volgt een onmiskenbare bulderende lach ... )
:mad: ja ria ! dat zijn de Belgische vriendinnetjes die wéér pech hadden met het fototoestel ... eender wélk toestel = gaat ALTIJD stuk nét in de nabijheid van VIP's ! ! !
déze keer had ik ook weer prijs ... moest heel mijn "sjacosj" leegmaken om een onooglijk klein, hoogst onmisbaar stukje van het "batterijkontaktdichtklepjessysteem" te zoeken .... ná 2 uur graafwerk kwam het voor de pinnen ....
.... en toen had ik een stukje tape nodig om uiteindelijk fél begeerde kiekjes te kunnen maken .... maar wáár vind je zoiets op een concert ... dus dacht ik automatisch aan kleefpleister Number One = Elko .....
rotfl .... laat ie nét een rolletje tape vast hebben ! ! ! ....
... toen kreeg ik 6 cm. tape van de hoogste Qualino-kwaliteit zómaar kedoo ! .... en nog 6cm extra ....
:mad: wil je in 't vervolg wel een schaartje meebrengen elko ? ! was het nu écht nodig om dat met je tanden door te bijten ???? OK ... misschien wél... maar was 't nu écht nodig om tevens mijn duimpke half door te bijten ???:mad: ...
...'t bloedt nóg als ik schrijf.....! :mad:
lia kinnet-abts
11-09-2004, 09:51 PM
déze foto bievoorbeeld .....
speciaal om AL DE MEISJES hier EXTRA JALOERS te maken ! ! ! :biggrin:
ikke eigenlijk óók wel .... :(
Nog een aanvulling op de radioshow "American Connection" van gisterenavond...
Ruud Hermans draaide John Vester's "Land of the red hot lovers" en vertelde dat John een van de belangrijkste songwriters voor Venice was/is....
Tevens draaide Ruud een van Venice' nieuwe songs, nl. "Pebble in a pound"
Hiermee was de connectie naar Eugene gemaakt, immers Kipp, Michael en Mark zingen harmony vocals op Eugene's "The hardest Easy" en Eugene was gisterenavond bij Ruud te gast en speelde 3 live songs......
hourglass girl
11-14-2004, 05:52 AM
Wil graag "2 places at 1 time" maar dat is "the hardest easy" wat ik niet onder de knie krijg :cool:
lia kinnet-abts
11-15-2004, 08:38 PM
Nog een aanvulling op de radioshow "American Connection" van gisterenavond...
Ruud Hermans draaide John Vester's "Land of the red hot lovers" en vertelde dat John een van de belangrijkste songwriters voor Venice was/is....
Tevens draaide Ruud een van Venice' nieuwe songs, nl. "Pebble in a pound"
Hiermee was de connectie naar Eugene gemaakt, immers Kipp, Michael en Mark zingen harmony vocals op Eugene's "The hardest Easy" en Eugene was gisterenavond bij Ruud te gast en speelde 3 live songs...... alzo sprak de Heer ....
één van zijn Volgelingen, Peter, heeft dit op Eugene's site gedeponeerd =
"En voor iedereen die om welke rede de uitzending van 13 november gemist heeft, (Ik zou me geen rede kunnen bedenken !!! ) is hier de link van het programma
http://www.kro.nl/americanconnection ga dan naar de playlist van 13 november, en onderaan de pagina kun je klikken om de uitzending terug te luisteren. "
Deze Volgelinge heeft nétjes geluisterd en laat allen weten dat dit ZEEEEEEER SNOR zit .... zo snor als elko's snor... en dat wil toch wel wat zeggen !!!
:up: :up: :up: wens TTE(*) veel sukses met de uitzending vandaag :up: :up: :up:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zo, en dan ga ik nu beginnen met mij een beetje zeuwachtig te maken voor het Brugge-Foyer-Concert van morgen .....'t beloofd me wel een avondje te worden !
uitverkochte zaal ! ... zal wel méér volk komen dan de 200 verkochte tickets ....
hopelijk geraakt elko met zijn Speciale Lading , zijn navigatiesysteem , zijn kompas, picknick en een ietsofwat goed humeur veilig tot in de Vlaanderlandhoofdstad .... "Expeditie Ruffelko" ....
:lecture: Tip Lia Secura = ALTIJD rechtdoor, elko, en draaien waar het moet !
:jumpforjo
(*)The Two E's
Aafke
11-16-2004, 01:02 AM
Bedankt voor de link Peter, maar natuuuuuurlijk heb ik 't niet gemist. Het was echt schitterend, puur, zuiver, warm........
en trouwens, fijn wat Peter en zijn moeder mee mochten maken, een paar dagen geleden.
Ik wens "TTE's" een goede reis, naar het goede doel !!
en een fantastisch concert in 't - op de foto - mooie theater van Brugge, met een - zo 't op foto's lijkt - voortreffelijke gastvrouwe.
Lia, heel veel succes hoor. 't Gaat allemaal vast en zeker fantastisch worden in jouw Brugge. Geniet ervan.
;) Groeten van Aafke
Aafke
11-16-2004, 03:50 AM
Eugene Ruffolo - 'De Renderklippen' - 31 oktober 2004
MirKiVa
11-16-2004, 10:52 AM
Lia en Katrien....nog 1 nachtje!!!!! woohoooo....de grote dag voor jullie he.
Ben zooooo benieuwd.... kijk al uit naar je review.
Maar eerst....ga maar heerlijk genieten van jou concert in Brugge!
Veel plezier morgen. Hopelijk kunnen jullie wel een beetje slapen vanacht. :biggrin: ;)
Liefs,
Miriam
lia kinnet-abts
12-18-2004, 10:26 PM
wel een beetje laat he, maar laten we deze thread behoorlijk afsluiten vóór ie in de archieven belandt =
de laatste twee concerten - Brugge en Antwerpen waren gewoon FANTASTISCH !!!
verslag Brugge op deze site = http://www.venicetalk.com/forum/showthread.php?s=&postid=89116#post89116
op Eugene's site = http://www.eugeneruffolo.nl/forum/viewtopic.php?t=52
verslag Deurne -Antwerpen op deze site=http://www.eugeneruffolo.nl/forum/viewtopic.php?t=54
op Eugene's site = http://www.eugeneruffolo.nl/forum/viewtopic.php?t=54
Eugene's belevenissen door Hemzelf verteld = <www.eugeneruffolo.nl> = MY TOUR LOG
wat ben ik toch een gelukzak = 3 concerten = 3 totaal verschillend = één mét band ~ één mét Margaret ~ en één solo = maar alle drie GEWELDIG !!! Meneer kán er wat van !!!
denk dat hij gelukkig en tevreden huiswaards mag keren ....
wij kijken intussen uit tot hij wederkeerd ....
elko ! :whip: vort ! begin maar aan de volgende Tour te werken !!!
:love: love, lia & katrien :love:
in ieder geval : BEDANKT voor al het werk dat je geleverd hebt, elko ! je mag TROTS zijn op jezélf ! denk dat je wel méér dan behoorlijk afgepiegerd zult zijn ná deze 3 vermoeiende weken ! .... dus euh .... neem maar eerst eventjes een paar dagen platte rust ....
:beer: ... :beer: ... :beer: ... :beer: ... :beer: ... :beer: ... :beer:
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.