View Full Version : Hoogeveen 19 november 2004
Marina
11-19-2004, 10:52 PM
Goedemorgen allemaal, waar is iedereen???? :biggrin:
Tjonge wat hebben we genoten gisteravond, 't was in 1 woord geweldig!! Iedereen die nog geen concert heeft meegepakt, regel dat je de nieuwe cd krijgt en ga flink aan de studie :p:
De heren speelden vooral de nieuwe nummers. Tja, en welke is de mooiste, ik weet het nog niet, maar mijn voorlopige favorieten zijn Cotton Candy, Fifteen Presents (en let dan vooral op hoe Mark staat te genieten) en het wonderschone Blue Ocean Park Waltz van Pat. Het tweede gedeelte begon weer met de verrassing, waarover ik dus ook niks ga verklappen :biggrin:
De meet en greet was weer drukbezocht, maar er werd weer uitgebreid de tijd genomen voor een krabbel en een babbel :up:
De avond vloog voorbij, het lijkt wel of de concerten steeds korter worden, of willen we gewoon steeds meer ;) :biggrin:
Ook de merchandise ziet er weer top uit :up:
Dus dames en heren, heel veel plezier bij het volgende concert en misschien tot de volgende keer!
groeten,
Marina
:wave:
We hebben de cd gisteren gekocht en hij ziet er prachtig uit. Die tekeningen vind ik prachtig. Ik loop nu de hele dag met m,n mp3 speler rond , want ik moet die liedjes toch goed kennen. Ik kan nog blokken tot 21 december (als alles meezit :confused: )Want het is nog steeds een verrassing of we kunnen gaan.En hoe meer ik lees over de concerten , hoe meer ik nu al BAAL.
Mijn favorietjes zijn op dit moment :
Blue ocean park waltz - Don't worry worry- Back to the well -everybody,s opium
Ingrid
conny
11-20-2004, 01:50 AM
grappig dat iedereen weer andere favo`s heeft,want bij mij zijn t vooral de Kipp nummers:
I`ll keep my gingsers crossed
happiness is the best revenge
you and me doing nothing
two places
maar ben ook weg van worry worry en alive again
enz..enz.. :biggrin:
:wave: con
fan1955
11-20-2004, 02:13 PM
Nou ik ben ook weer een beetje terug op aarde na die Fantastische avond gisteren .
Na eerst van het American buffet te hebben genoten en iedereen te hebben begroet op naar de zaal waar het de eerste set tot aan het laatste nummer voor de pauze (If I were you )ontzettend lauw was qua publiek allemaal netjes op de stoel.
Na de pauze kwam er dan toch wat meer leven in en ja Gerard die sigaret kwam er dan ook dankzij een van de eerste rij dames die het kind een sigaret in de hand drukte omdat ze wist wat er komen ging.
Ik heb vooral genoten van Mark's 15 presents,Pat's Blue Ocean Park Waltz,Back to the well en het o zo mooie Alive Again van Michael, en dan natuurlijk 2 places at 1 time,Back to the Well en ja dan nog het vrij emotionele Family Tree waar ik het nog niet voor elkaar krijg om het mee te zingen.
De Meet en Greet was een hele drukte maar we hebben netjes onze beurt afgewacht .
Ja en dan is zo.n mooie avond voorbij voor je het weet ,gelukkig mogen we vrijdag weer:biggrin: :biggrin:
hourglass girl
11-20-2004, 04:55 PM
Ik heb net als anderen hier genoten van zowel 't buffet als de show :up: 'k Werd zelfs anngesproken en herkend :confused: Géén idee hoe dat zo ineens kan ??
Nee ff zonder dollen, heb genoten van alles. Zelfs de verrassing na de pauze was een schok en dat moet 'ie nog ff blijven :biggrin:
Mijn zus en schoonzus vonden het ook leuk, maar worden niet zo GEK rotfl als ik, vrees ik. Maar da's ook wel weer goed voor de balans in de familie.
Heb meestal een probleem mee als de tijd vliegt, maar kan nu niet wachten tot de laatste show in Doetichem :o:
Maar ben blij dat 't nog ff duurt kan ik nog ff studeren op de teksten ;)
JacquelineBeck
11-21-2004, 01:59 AM
Originally posted by fan1955
Na de pauze kwam er dan toch wat meer leven in en ja Gerard die sigaret kwam er dan ook dankzij een van de eerste rij dames die het kind een sigaret in de hand drukte omdat ze wist wat er komen ging.
Jeroen (mn zoontje) was degene die mijn sigaret mocht geven... En hij is geen peuter meer, laat het hem niet horen ;)
Hij is al een grote vent met zn 8 jaar, al is hij voor zn leeftijd niet zo lang.
En dankzij kopie van de setlist van Steenwijk wist ik idd wanneer dat nummer zou komen. Mark spotte Jeroen toen ik de sigaret aan Jeroen gaf, en ik gaf Jeroen orders om te wachten tot de eerste klanken van het liedje zou beginnen, maar Kipp kwam de sigaret al halen... op een hint van Mark.
Als iemand er een foto van gemaakt heeft, houden Jeroen en ik ons aanbevolen!
Groetjes Jacqueline.
closecall
11-22-2004, 09:18 AM
Ja, ik heb erg genoten in hoogeveen, maar er waren verschillende meningen hier en daar. ik (die-hard-fan) vond de meeste nummers erg venice, dus erg mooi. Maar er waren een aantal thema's waar ik ook een beetje aan moest wennen. Ik vond overigens wel dat ze meer zichzelf waren dan tijdens het theaterconcert van vorig jaar.
Leuk vond ik dat Mark bij 1 nummer (zal niet zeggen welke) nog weer hoger ging als vorig jaar. Ik heb hem daar op aangesproken, maar zijn reactie was (how nice of you to hear that) en vervolgens weer zijn (volgens mijn vriendin) smeltende glimlach opzette.
mijn favo's zijn
Blue ocean park walz
Back to the well (brrrrrrriliant)
Gr. Hilmar;)
JacquelineBeck
11-22-2004, 11:09 AM
En hier dan Jeroen met zn vader (Paul).
Mijn mannen... :biggrin:
Jacq.
JacquelineBeck
11-22-2004, 11:10 AM
nog ff proberen...
nuevocasa
11-22-2004, 01:09 PM
Een klein Jacq-je....lekker scheetje! Mooi hé 3 mannen thuis, waarvan er al 2 mee naar venice mogen.....!!!!:up: :up:
Nog effe en die 3 mannen mogen ook weer eens een keertje mee! Hebben vandaag met z'n drietjes op de bank naar Papaul gekeken....ze vonden het geweldig!
:wave: Sylvia
hourglass girl
11-22-2004, 04:47 PM
Leuke foto, precies het zicht wat ik op ze had rotfl
Pa Paul deels gezien, video staat scherp om de herhaling op te nemen ;)
conny
11-22-2004, 10:11 PM
zo vader zo zoon,coole pic jacq :)
Aafke
11-22-2004, 10:57 PM
Hele mooie foto van je twee mannen, Jacgueline - zo aandachtig aan 't meedoen - Ik zag je even bij de meet & greet - ik was met m'n zoon van 6,5 jaar.
Ria - heb je mij ergens voor de pauze niet zien dansen + nog enkelen, in de zaal op rij 6 + 7:( Rij 1 danste, maar verder deed er niemand mee nee....
't Was een schitterend concert'in Hoogeveen- m'n lange verhaal heb ik al op een engels draadje, onder die van Marina..........'k ben nog steeds niet helemaal op aarde hoor.......en de CD is ook schitterend.
:wave: Groeten, Aafke
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.