PDA

View Full Version : Nijmegen!

Anne bassplayer
11-27-2004, 02:46 AM
Hallo,

Gisteravond heb ik voor het eerst een concert bijgewoond van Venice. Ik vond het geweldig!

Ik kende de nieuwe cd natuurlijk nog niet zo goed, en vond 'm op het eerste gehoor minder goed dan Welcome To The Rest of Your Life (waar naar mijn mening geen enkel zwak nummer op staat), maar nu ik de nieuwe nummers live hoorde, merkte ik al dat ze gaver werden. Bij het tweede nummer had ik al kippevel. Ik vond met name de stemmen van Mark en Kipp zeer indrukwekkend.

?????, waarmee ze naar de pauze de show weer hervatten was super. . ?????was aardig, maar gelukkig duurde het maar een minuut. Deze muziek past helemaal niet bij de mooie stemmen van de heren van Venice (ze zijn er te goed voor!).

Ik hoop dat iedereen net zo genoten heeft als ik. Ik vond ze ook zo 'down to earth', gezellig kletsend en grapjes makend. Ze gedroegen zich gelukkig helemaal niet als sterren. En dat terwijl ze beter zingen dan de gemiddelde grote sterren van dit moment.

Dat ze na afloop ook nog rustig de tijd namen door cd's te signeren, handen te schudden en hier en daar een praatje te maken, maakte voor mij helemaal helden. Deze mensen weten waar het echt om draait.

Ik vond het een top-ervaring! Ik zag inderdaad ook nog een stukje van ze op tv Gelderland (bij thuiskomst). Weet iemand of dit nog herhaald wordt, en of ze nog meer tv-optredens in Nederland doen de komende week.

Ik zou ook graag meer over hun achtergronden en muzikale familie lezen. Tips voor leuke internetsites?

Hartelijke groet!
Anne

Een paar kleine aanpassingen gedaan door Tineke om de verrassing een verrassing te houden...

Erna
11-27-2004, 04:25 AM
Ja hoor, ga maar naar venice central, en scroll het lijstje maar eens na. Je bent uren bezig, maar daarna ook compleet op de hoogte. Ik vind het de beste en verrassendste fansites ter wereld. Als je er echt van wilt genieten, download dan the realplayer, ergens op de site staat een link, en klik op de draaiende boxen. Dan wordt het pas echt leuk!!!!

miety
11-27-2004, 06:08 AM
nou anne,inderdaad venice central,
gelukkig is het weekend,heb je er even de tijd voor!!:eyebrow:

Een heel leuk stukje heb je geschreven,zo blijven de thuisblijvers ook een beetje bij:up:

Enne,welkom tot de venice family hier
:thewave:

inge
11-27-2004, 08:28 AM
Heeeeeeeeej verdorie heb je de verrassing verraden:(

Kon je ook niet weten natuurlijk als je nieuw bent hier op dit forum, WELKOM en geniet van alles hier.:)

Martin

kaja
11-27-2004, 08:33 AM
oh ships, het staat hier ook, misschien hier ook maar even weghalen?
Er zijn er nog heel veel niet naar de show geweest en dan is de verassing van de jongens naar de knoppen :(
Je kon het niet weten als je de site nog niet doorgeworsteld bent en net nieuw ;)
Maar misschien wel een puik idee om het nog even weg te werken?

:wave: K