PDA

View Full Version : Ben je nieuw? Stel je hier even voor

Tineke Bruil
11-24-2004, 11:56 PM
Welkom op het leukste forum van de muziek wereld en bij de gezelligste familie van Nederland en omstreken:biggrin:

Het is voor iedereen fijn om te weten met wie we te maken hebben, dus vertel hier aub even wie je bent en wat bijvoorbeeld je hobby's zijn. Ook vinden we het leuk om te weten hoe je bekend geworden bent met "onze" band Venice:up:

Natuurlijk mag iedereen die zich geroepen voelt om zich hier voor te stellen dat doen (ook de "oudere" garde).

Wel zal ik na verloop van tijd alle welkoms reakties weg halen zodat alleen de "voorstel topics" overblijven.
Anders wordt ook deze draad een onoverzichtelijk geheel....

Newspaper69
11-25-2004, 03:17 AM
Vooruit maar weer.

Ik ben Henri van Veen, journalist bij Dagblad van het Noorden en liefhebber van Venice sinds de release van Welcome to the rest of your life. Sindsdien drie concerten gezien (alle dit jaar overigens).

Hun eerste (naamloze) album vind ik heel mooi. Jammer dat hun laatste albums 'zachter' zijn, maar de meerstemmigheid blijft heel goed.

Groet,

Henri

karinw
11-25-2004, 05:27 AM
Ik ben inmiddels niet meer helemaal nieuw maar nog wel erg piep (pas 3 dagen hier) en realiseer me dat ik niet zo veel aan voorstellen heb gedaan.

Nieuwe ronde nieuwe kansen:

Ik ben dus Karin (W, want karin bestond al), en woon met man en twee tieners (suzanne 14 en jorrit 13) in de omgeving van Eindhoven.

Vanaf het moment dat Venice in 2-meter-sessies verscheen was ik verkocht (zoals meerderen, heb ik begrepen). Heb inmiddels een aantal cd's, 2 dvd's en ben ik mei naar Maastricht geweest met man, mijn broer en zijn partner, die sindsdien ook fan zijn.

Ga morgen met mijn zus naar Nijmegen en op 21 december met het hele gezin naar Eindhoven.

Op dit moment ben ik werkloos omdat mijn werkgever (een stichting) zichzelf heeft opgeheven. Ben druk zoekend naar ander werk, dus alle tips zijn welkom.

Overige hobbies: alles op het creatieve vlak, muziek, poezen (ben bezig een cattery op te starten en als alles goed gaat krijgen we begin volgend jaar ons eerste nestje) en vogels (een via mijn man overgewaaide hobby).

Zo goed?????

conny
11-25-2004, 07:34 AM
Nou komt ie dan.
Ik ben conny,42 jaar jong.
Ik zit in de WAO,heb 5 honden ondertussen;3 schapendoezen en 2 witte herders.er lopen ook nog 2 katten rond.
Verder ben ik gek van t strand en zee(woon in ijmuiden),speel acoustisch gitaar,fotografeer veel(mijn hele huis hangt vol),fok af en toe een nestje en zit veel op internet.Ik ben medemoderator op een Kaneforum.Buiten venice ben ik diehard fan van Kane en ga af en toe ook naar Spanner(nieuwe band van Syb) en ben zoiezo gek van muziek,behalve house ed.

Venice heb ik leren kennen door De kast.Daar ging ik vroeger nogal eens heen en tijdens het gelredome concert kwam Venice mee doen.sindsdien verkocht en gingen we minder naar de kast en meer naar venice.
Gelukkig gingen er ook wat Kastmaatjes van me mee en hebben we met zijn allen een nieuwe liefde ;)
Van Venice ben ik t meeste weg van hun self titled album,helaas spelen ze daar weinig meer van.t wordt echt tijd voor een paradiso gig compleet met de All my life medley.
Deze tour ga ik niet zo vaak,ben vorig jaar en de jaren ervoor te vaak geweest en had t een beetje een overkill.En ik wil dat t speciaal blijft en dat was t niet meer.
Nu met t nieuwe album vind ik t wel weer erg leuk,al had t van mij iets ruiger gemogen en was een nummer als bv one quiet day wel leuk geweest.

als je nog wat weten wilt,vraag maar raak.

:wave: con

Erna
11-25-2004, 08:06 AM
Okay, mijn beurt....

Ik ben Erna, 40 jaar jong, heb 1 (v)echtgenoot, John, en twee kinderen, Dominique en Jay.

Ik werk al bijna 17 jaar als activiteitenbegeleidster met verstandelijk gehandicapten, de afgelopen 6 jaar op de muziekgroep, en sinds 1 october ben ik gestart met een nieuwe activiteitengroep voor jonge kinderen met een laag verstandelijk niveau. Pittig, maar wel een uitdaging. De instelling waar ik werk is de thuisbasis voor de Jostiband, misschien wel bekend.

Mijn hobbies? Gitaar spelen, zingen, vooral veel zingen, computeren, of zoals mijn zoon het noemt: ploeteren, handwerken, al klinkt dat erg oubollig.:biggrin: nieuwe dingen doen en ontdekken.
Eigenlijk is mijn grootste hobbie: leven.........

Venice........ ik heb ze jaren geleden bij de tv uitzending van de 2 meter sessies gezien, en ademloos zitten kijken. Misschien was ik er toen nog niet klaar voor, ik weet het niet, maar ik vond het mooi, maar heb me er verder niet in verdiept.
Mijn broer heeft me voor mijn verjaardag de dvd Live in Carre gegeven, en sindsdien ben ik verkocht. Ik speelde het ook op de muziekgroep, en heb toen een mailtje aan de band gestuurd omdat de deelnemers compleet van de kaart waren van de muziek, en een reactie gaven die ik niet verwacht had.
The rest is history.......
Wat mij het meeste aanspreekt in de muziek van Venice is de varieteit in de samenzang, de complexe opbouw van de muziek, zonder dat het overweldigend wordt. De nummers zijn erg verschillend, en toch pik je een song van Venice er meteen uit.
Klasse artiesten zijn het!!!!
Daarnaast, en dat heeft met de muziek niets te maken, maar draagt wel bij, de mensen die het zijn. Echt geinteresseerd in de fans, warm, en eerlijk.

Wat wil je nog meer.............

nuevocasa
11-25-2004, 11:22 AM
Nou vooruit...ik weet niet of het de moeite waard is....maar ik zal ook wat over mezelf vertellen. Ik ben daar nooit zo goed in, moet ik zeggen!

Ik ben Sylvia 37 jaar moeder van Nina, Tieki en Sam en vrouw en maatje van Marc.

Ik woon in Mook...een klein plaatsje in het noordelijkste puntje van Limburg...net onder de rook van Nijmegen.

Ik werk 16 uur als vrije-tijds en vormingsleidster in een jeugdinrichting (gevangenis) in Nijmegen. Dit werk doe ik nu 4 jaar met ontzettend veel plezier. Werken met deze jongeren is echt mijn passie geworden...je krijgt er ontzettend veel voor terug!

Buiten mijn werk heb ik natuurlijk de zorg voor mijn kids,die altijd op nummer 1 staan en die zorg deel ik met Marc....de leukste pap van de wereld;) ;) Ja, weet ik, dat zeggen ze allemaal....maar dit keer is het echt zo! :biggrin:

Verder heb ik nog een passie....en dat is schilderen....Heb vorig jaar een schilderij voor Mark gemaakt...die hier ergens op VT te zien is....en waar nogal wat commotie door ontstaan is....maar waar ik zoveel reacties op gekregen heb....dat ik voorlopig om kom in het werk. Ben daarbuiten nog voor een expositie aan het schilderen....waarneer de herziene datum is weet ik nog niet.....en ik ben aan een website begonnen, dit in januari echt af moet zijn. Ben er al een hele tijd mee bezig, maar het wil gewoon niet zo vlotten. Het adres kan ik jullie wel vast geven.... www.bluepaint.nl

Verder bezoek ik al zo'n 7 jaar Venice concerten....heb de aller eerste in Arnhem en Nijmegen meegemaakt...daar liep Marius toen ook al rond! Ben ze altijd blijven volgen....heb ze ook een hele tijd, door allerlei omstandigheden niet kunnen zien....maar ze zijn nooit uit mijn hart geweest. Het is een band die heel veel voor mij betekend....

:wave: Sylvia

inge
11-27-2004, 02:38 AM
Wij zijn dus Martin en Ingrid uit helmond. We hebben samen 4 fretten , 7 katten en 2 honden. Martin is 100 % afgekeurd (nierziekte) en ik werk 32 uur bij een distributie centrum.

Ik heb Venice voor het eerst gezien in Bornerbroek. Ik was meteen smoor op hun muziek en samenzang. Ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe de jongens genieten op het podium.

Wij proberen om de jongens zo vaak mogelijk te zien maar dat lukt jammer genoeg niet altijd door de ziekte van Martin. Maar 2 keer per jaar is ons streven :biggrin:

Martin en Ingrid :wave:

HennieB
11-27-2004, 12:15 PM
Aangezien con en syl ook al hebben voorgesteld moet ik ook maar even...

Mijn naam is Hennie en ben 23 lentes jong. Ik ben woonachtig in Hurdegaryp en dat ligt in de buurt van Leeuwarden.

Ik werk fulltime 39 uur als klassenassistent in het speciaal onderwijs. Ik werk op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen waar dus hoofdzakelijk verstandelijk gehandicapte kinderen zitten. Ik heb een klas van 14 kinderen in de leeftijd van 10 tm 14 jaar. In de toekomst wil ik graag met kinderen werken waar het verstandelijk niveau een stuk lager is. Heb nog teveel het idee dat ik politie acgent ben en daar hou ik niet van. Maar goed wie van 23 jaar kan tegenwoordig nog zeggen dat ze een vaste fulltime baan heeft... dus eerst maar flink ervaring opdoen.

Als hobby's heb ik natuurlijk Venice. Ik ben dol op muziek en heb dat dan ook meestal wel om me heen. Verder mag ik graag veel computeren, internetten en wat websites bouwen. Ook altijd goed om je contacten hoog te houden die computer. Verder mag ik graag paardrijden op friezen maar ben helaas alweer een paar jaar paardloos...

Venice ken ik ook via De Kast... waar ik ook regelmatig een bezoeker van was. Toen ze in het Gelredome waren vond ik het maar niks.. ik kende de band niet en kon niet meezingen... ik heb wel met veel belangstelling gekeken naar de vertolking van Woodstock..wat kon die kerel debiel doen zeg... haha ;)
Mijn vriendin Jacqueline was zo slim om mij zo nu en dan mee te slepen en zo doende ben ik ook besmet met het kii uuuh venicevirus. Venice is niet meer weg te denken uit mijn bestaan.. kamer vol met fotos in wissellijsten...internetsite van ze...muziek enz enz. Als ze in het land zijn is het hek van de dam..deze tour ga ik dan ook maar liefst 11 keer.. Waar ik alle 11 keren van geniet... ik geef mijn geld graag uit aan iets wat ik het liefst doe.... Naar Venice gaan.

See you some place, some time, some how! :wave:

Hennie

miety
11-28-2004, 12:25 AM
nou,zal ik me bij deze even ook voorstellen

mijn naam is Miety,ben 45 jaartjes jong en woon met fritsie,en de kinderen sanne van 15 en bas van 13 in kortenhoef.
ben werkzaam voor twee daagjes in een bejaarden/verzorgingshuis hier,waar ook mijn moedertje in woont!
en mijn mannetje is timmerman,een echte handyman!!
heb twee grote katers (verwende prinsjes)hier in huis,dat zijn de enige nog,de anderen zijn er helaas niet meer
maar voorlopig is dit genoeg ook.

ga graag naar concerten en optredens,waar onder andere venice natuurlijk ook,die blijven voor mij aan te top.
die volg ik al jaren,en zal wel ooit zo blijven denk ik!
daarnaast is paul simon(and garfunkel),de golden earring,phil collins en melissa etheridge hier de favorieten.
meerderen wel,want elke dag ontdekken we wel weer iets nieuws en moois in de muziek wereld(zoals eugene en tollak)
We snuffelen graag op rommelmarkten en verzamelbeurzen,valt altijd wel wat te vinden.......
Frits spaart Starwars,en dat valt te zien hier in huis
Onze bas speelt drums,erg leuk,maar soms niet voor je oortjes als tie aan het rammen is!
en sanne draait graag muziek,die maakt zo ook al herrie genoeg hier!
heb hier bij venice al heel veel leuke en lieve mensen ontmoet,waardoor ook mooie vriendschappen ontstaan!
en het leuke is,dat er steeds meer leuke mensen bijkomen.
Ik hoop hier nog lang van te kunnen genieten,venice en zijn aanhang!:band:
:talktalk: :elephant: :thumbsup:

:thewave:

Bandit
11-28-2004, 05:25 AM
Nou dan zal ik me ook maar voorstellen. Is wel zo fatsoenlijk, toch??

Ik ben Arno, alias Bandit mijn internetnaam, ik ben 31 jaar. Ik werk bij de politie. Ik woon inmiddels 7 jaar samen met de vrouw van mijn leven.

Afgelopen jaar kocht ik de DVD van Venice in Carré. Die vonden wij zo geweldig, dat we nog een DVD van Venice kochten, de 2 meter sessies. Echt geweldige muziek. Nu zijn we afgelopen vrijdagavond voor het eerst naar een concert van ze geweest, en waren meteen verkocht. Wat een lekkere sfeer hangt er bij zo'n concert. Ik wil nu gewoon alle cd's/DVD's hebben, en we gaan natuurlijk vaker naar optreden van deze geweldige band. Dit noem ik nog eens muziek.

Ik hoop dat er nog veel optredens komen gaan. Zodat we met z'n alle met volle teugen kunnen genieten van muziek op topniveau. Want dat is het gewoon!!!!!

Groeten aan iedereen,
Bandit.

Pippilotta
11-29-2004, 01:15 AM
Nou, dan zal ik het ook maar es ff officieel doen.

:wave: Ik ben Annemiek en woon in Veendam.
Tot begin dit jaar had ik nog nooit van Venice gehoord (ja ja, ik schaam me diep :rolleyes: ) tot mijn vriendin Rijna een weekendje bij ons kwam en de DVD van Venice in Carré meenam.
Ik vond het leuk maar was niet direct verkocht.
Een paar dagen nadat Rijna naar huis kwam las ik ergens heel toevallig dat Venice in Groningen zou komen.
Dus: Rijna uitgenodigd, kaartjes geregeld en afwachten maar tot het 24 november was.

Nou, het resultaat na het concert is dat ik dus definitief VERKOCHT ben. Het was een heerlijk concert, 2,5 uur genieten :up:

Behalve de DVD hebben we nu ook een zootje CD's, dus het is heftig nagenieten geblazen hier.

Enne.... niet alleen ik, mijn man vind het ook geweldige muziek.... hebben we zowaar op muziekgebied iets gemeen, want meestal liggen onze smaken nogal uit elkaar wat dat betreft.

En als ze nog es weer in de buurt komen, zijn wij zeker weer van de partij....

Annemiek

Jiska
11-29-2004, 08:01 AM
Hallo

ik zal me ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Jiska (zoals links al te zien is) en ik ben 28 jaar. Ik werk fulltime in Hilversum als radiodiagnostisch (rontgen) laborant. Erg leuk en afwisselend werk! Meestal schrijf ik alleen op het engelstalige forum, maar dat is voornamelijk om mijn engels een beetje bij te houden.
Ik woon alleen, maar dan toch wel samen met een nogal eigenwijze, slechtopgevoede :o: kattekop.

De eerste keer dat ik van Venice hoorde was toen mijn vader naar hun cd luisterde. Inmiddels denk ik dat ik de grotere fan van ons twee ben.
Ik moet zeggen dat het een erg leuk idee is Tineke om iedereen zich te laten voorstellen!
Voor degenen die 1 december ook naar Vredenburg gaan tot dan! ( nog maar twee nachtjes slapen!!!)

groetjes Jiska:wave:

astrid
11-30-2004, 03:42 AM
Originally posted by conny
tis misschien voor die nieuwe mensen ook wel leuk om te weten wie de oude mensen zijn en wat ze doen?!!

Is inderdaad een leuk idee, dus bij deze stel ik mezelf ook nog maar een keertje voor.

Ik ben Astrid, 21 jaar oud, uit Breugel (bij Eindhoven), maar ik woon tegenwoordig bijna fulltime bij m'n vriend Geoff (ook actief op VT) in Tilburg. Ik zit nu ruim 2 jaar op VT en ben hier sinds we thuis kabelinternet hebben gekregen bijna dagelijks te vinden.
Met Venice heb ik in 2000 voor het eerst kennisgemaakt, toen ik een clip van If I Were You (van de Twee Meter Sessies) zag op tv. Ik zat gewoon met kippenvel en wijd open mond op de bank, zo mooi vond ik het!! Toch heeft het nog een hele poos geduurd voordat ik m'n eerste cd zou kopen, bijna 2 jaar namelijk... toen vond ik de Twee Meter Sessies cd in een winkeltje in Tilburg... binnen een maand had ik de andere cd's ook... ;)
In oktober 2002 ben ik naar m'n eerste concert geweest, in de 013 in Tilburg, en sinds die avond ben ik helemaal verkocht. En het lijkt met ieder concert nog steeds erger te worden... ;) De Lennons zijn echt een enorme steun voor me geweest tijdens de scheiding van m'n ouders, en toen ik in maart dit jaar in het ziekenhuis lag voor een hartoperatie kreeg ik zelfs een kaart van ze!! :) Ook mijn VT-maatjes hebben met toen echt een hart onder de riem gestoken ;) ... ik werd echt bedolven onder de kaartjes en sterkte-mailtjes... nogmaals bedankt iedereen!! :grouphug:
Daarom vind ik het zo leuk om fan van Venice te zijn: niet alleen maken de jongens gewoon supergoede muziek die je echt raakt, ze zijn ook nog eens hartstikke aardig en begaan met hun fans, én de fans zijn ook super!! :)
Maar natuurlijk heb ik ook nog een leven buiten Venice: ik studeer Frans aan de Radboud Universiteit in Nijmegen en ik wil na m'n bachelor een jaar in Utrecht gaan studeren, zodat ik af kan studeren als vertaalster. Verder zit ik achter de kassa bij de Jumbo in Son.
In m'n vrije tijd kijk ik belachelijk veel tv... een kleine greep uit m'n favoriete series: Friends, The X-Files, Charmed... ook speel ik graag computerspelletjes, het liefst RPG's (Final Fantasy e.d.). En natuurlijk luister ik ook veel naar andere muziek, zoals Shania Twain, Alanis Morissette, Bon Jovi, Queen... maar m'n grootste hobby is toch wel zingen. Geoff en ik zitten allebei bij een jongerenkoor in Tilburg, en we zijn ook liedjes aan het schrijven samen. Ooit hoop ik van deze hobby nog eens m'n werk te kunnen maken.

Om een lang verhaal nog ietsje langer te maken ;) : Nogmaals welkom aan alle nieuwe mensen, en hopelijk tot ziens bij een van de concerten!!

Groetjes,

Astrid :wave:

Tamara
12-02-2004, 10:15 AM
Hallo!
Ik zal me ook even voorstellen, wel zo netjes toch?? Ik post wel niet zo vaak, maar vind het erg leuk om van alles te lezen op dit forum. En dan is het af en toe toch leuk om zelf ook wat te plaatsen, vooral foto's natuurlijk! Als Venice weer in het land is slaat het virus weer even hard toe en moet ik natuurlijk wel alles weten omtrent nieuws, foto's en reviews, leuk!
Maar ok, nu even mezelf voorstellen. ik ben Tamara, woon in Emmen en ben 27 jaar oud. Ik ben al een aardige tijd hooked aan Venice. Ik denk dat het rond 1998/99 was dat de cd in mn familie rouleerde. We vonden het allemaal geweldig. we konden ook niet begrijpen dat dit geen totale hit was in nederland! Ik zing zelf in een band, en we moesten 'if I were you' spelen, heerlijk nummer!! Nou bestaat onze band uit ook wat familie (vader, zus, broertje en nog wat aanhangsels...hihi) We zijn een aardig actieve coverband in drenthe, en dat familiegedoe speelt dus ook heel erg bij ons, net zoals bij venice. Ik voel me verbonden met hun muziek, hun manier van met elkaar omgaan en hun gedrevenheid. Toen ik in 2000 voor het eerst naar een concert van ze geweest ben, ben ik totaal verslaafd!!
Inmiddels probeer ik elke keer als ze in het land zijn wel een concertje mee te pikken...(of 2 of 3 of 4...)Daar valt me toch altijd op dat de sfeer zo ontzettend leuk is als venicefans onder elkaar, en ook dat is genieten! Ik hoop dat iedereen nog heeeeel veel van venice gaat genieten de komende tijd!! (En dat ze maar lekker vaak in nederland mogen komen!!!!!!!!)

Ellis Beke
12-04-2004, 01:09 PM
Hallo Allemaal,
Ik ben niet echt nieuw...bekijk de website en het forum vrij veel, maar schrijf eigenlijk nooit wat. Nu dacht ik; "laat ik me maar eens voorstellen."' Geen idee hoe het allemaal precies werkt (die leuke smilies erbij enzo), maar alleen tekst moet lukken.
Ik ben Ellis Beke, 33 jaar, getrouwd met man Thomas en moeder van twee kids: David van 7 en Isa van 5.
Ik ben van huis uit Activiteitenbegeleidster en werk momenteel 18 uur in de week bij Stichting Welzijn Ouderen in Arnhem als ouderenwerkster.
Ik ken Venice via mijn man Thomas die in een band speelt en daar nummers van Venice coverde. Op een gegeven moment ben ik met hem en de band meegeweest naar een Live concert in Groesbeek en toen was ik echt verkocht. Ik vond de nummers al mooi van de cd, maar live gaan ze zo leven!!
Sindsdien gaan we regelmatig naar een concert en check ik vaak even waar ze spelen.
Ik herken veel verhalen van Fans hier op het forum. Heb ook last van een onrustig gevoel als ze in het land zijn en kan niet wachten tot het volgende concert. (We gaan gemiddeld twee keer) Zie ook vaak dezelfde gezichten bij de concerten. :biggrin:
Grappig vind ik dat.
Onze kinderen zijn inmiddeld ook helemaal into Venice en afgelopen concert in Nijmegen is onze zoon David meegeweest. Het trok het net, qua tijd, maar heeft de avond van zijn leven gehad.
20 December gaan we naar Breda.........ik kan niet wachten!

Groeten allemaal van
Ellis :wave:

Doetinchem
12-05-2004, 11:50 AM
Niet helemaal gloednieuw meer op de site, maar toch nog even voorstellen dan maar!

Wij zijn Wim en Nadia, toevalligerwijs houden wij van dezelfde muziek, en laat dat nu ook nog net Venice zijn :p:
We wonen in Doetinchem, daar in die keet waar altijd Venice op staat :up:
Nee, af en toe luisteren we ook nog wel eens Eagles, Queen of wat anders wat ons onder de neus valt.
Het laatste concert waar we zijn geweest was Nijmegen, van een week geleden; was helemaal top !!!
Deze site vinden we in ieder geval hartstikke gezellig; mensen die net zo weg zijn van die band uit California! Gezelligheid op en top! One big family :bighug:

Gerda
12-07-2004, 06:24 AM
Nu 't me eindelijk gelukt is ook wat te posten (zie Reviews: Utrecht/Vredenburg in 't Engels-talige gedeelte), zal ik me ook even voorstellen...

:wave:

Mijn naam is Gerda, maar ik ben niet dezelfde als Hourglass Girl. (Hallo daar, naamgenoot !! :bow: )
Ik ben getrouwd met Eston en heb een tienjarige zoon, Nick. Het kadootje voor mijn 31-ste verjaardag, dit jaar, was 't Venice concert in Utrecht op 1 December, mijn allereerste Venice concert. (By the way; Erna, volgens mij zaten wij naast jou en je man, Blok H, Rij 12, stoel 5 en 7, heb je me zien janken, daar onder die nok ??? :o: )
Mijn hobby's zijn muziek (zingen), tekenen en dichten.

Ik "volg" de band al zo'n 4 jaartjes en heb ze leren kennen, doordat mijn huidige man de 2-meter-sessies cd in huis had. Sindsdien ben ik compleet verkocht en hebben ze één van de ereplaatsjes tussen mijn andere favorieten; Toto, Eagles, Sheryl Crow, Dixie Chicks (vocaal ook erg sterk !!), James Taylor en nog vele anderen... ingenomen.

De snel toeslaande ziekte die Venice heet is sind mijn eerste concert nog drastisch erger geworden... Ik geloof dat jullie dat virus al kennen, right? ;)
Ben helemaal gek op hun vocale kwaliteiten en dan nog van die West-Coast-sound, waar ik zowiezo wel van hou, ja, super !!

Ik hoop nog veel van en over jullie te lezen, for now, take care !!

Cheers,
Gerda
:beer:

lisette
12-08-2004, 02:44 AM
hallo allemaal,

Ik had me al voorgesteld in het engels, nu maar in het nederlands, is toch makkelijker.
Sinds Nijmegen ben ik helemaal verslaafd aan Venice, zo erg zelfs, dat toen ik vorige week een avondje met mijn collega's naar het casino in Enschede ging, ik bijna hun in de steek had gelaten om naar Venice te gaan.
We liepen nl. in Enschede langs het theater en er stonden allemaal mensen te wachten om naar binnen te gaan, dus ik zeg tegen mijn collega's : "Als jullie nu, naar het casino gaan, ga ik hier wel naar binnen". Vonden ze niet zo leuk natuurlijk en ik moet zeggen, ik heb hartstikke leuke collega's dus dat doe ik ze niet aan, maar de verleiding was erg groot.
Misschien hadden ze nog een kaartje over, zou kunnen toch?
Kennen jullie dat gevoel????
Ik zit ook bijna elke dag op de site, dus ben ik nu verslaafd????
Als dat zo is, kan ik me geen fijnere verslaving indenken.

Groetjes,

Lisette

Seebe
12-08-2004, 03:20 AM
Ik doe vrijwilligerswerk bij een lokaal radiostation in de buurt van doetinchem, optimaal fm, www.optimaal.fm, en heb het via het management voor elkaar gekregen dat er 22 december een interview is met venice op dit station. een goede kennis van mij heeft connecties met de directeur van de schouwburg in doetinchem en heeft ervoor gezorgd dat ik nog een "reserve"kaart kreeg.
Jippie.

lennonboys
12-08-2004, 09:28 AM
Hoi, nu we toch zo lekker bezig zijn met voorstellen zal ik ook wat van mezelf prijsgeven. Ik ben Ed de Graaf, 54 jaar en getrouwd met Ineke. Wij hebben geen kinderen. Ineke werkt bij de TU Delft en ik ben werkzaam in de grafische industrie.

Hobby's: Beatles, fotograveren, klussen (heb geen tijd meer voor nieuwe ;-) ) wandelen en natuurlijk Venice. Bij de Nederlandse Yahoo Group hou ik in een Excel-bestand alle Venice optredens bij. In dit bestand vind je alle setlists, alle songteksten, alle Line-ups, en hoe vaak alle nummers gespeeld zijn.

Onze eerste kennismaking met Venice verliep nog al stroef. Mijn zwager en zus hadden Venice op het tweede Venice optreden in Den Haag zien optreden en waren zeer enthousiast. We kregen een cassettebandje met Venice muziek, maar dat vonden we niet echt mooi. Later dat jaar zijn we samen op vakantie gegaan en krijgen voor onderweg een nieuw bandje mee. Nog steeds sloeg de vonk niet over. :confused:

We spraken af dat we oktober 2000 mee zouden gaan naar de fandag in Hardenberg. Hadden we dat maar nooit gedaan, want dan had ik nu meer vrije tijd :biggrin: :biggrin: Voor het optreden werd er op een foto nog aangewezen wie Pat, Kipp, Michael en Mark waren. Gevolg, zoals bij velen dat ervaren, verkocht for the rest of my life.

Mijn favoriete nummer is All My Life, maar alle andere nummers komen er gelijk achteraan. Ga nu a.s. zaterdag nog met een hele groep vrienden naar Leiden en om het af te leren volgende week nog naar Zwolle.

O, ja. die bandjes die we niet mooi vonden hebben we nooit meer gevonden :confused: :confused:

Tot zover Bye Ed

Ritchiefly
12-08-2004, 02:03 PM
Ook effe voorstellen : Richard (40), getrouwd met Monique (38), uit Nunspeet. Twee zoontjes, Luuk (12) en Sem (9) die ook allebei Venice-fan zijn en al eens een optreden in Hengelo hebben bijgewoond. De 18e dec. in Zwolle mogen ze ook weer mee.
Ben zelf eigenlijk meer van de stevige (blues-)rock , maar heb daarnaast altijd een zwak gehad voor de mooie liedjes en meerstemmige zang in de popmuziek, bijv. Eagles, CSNY, Crowded House etc.
Venice ontdekt door de 2-meter sessie en een live optreden bij Evers staat op. Daarna "Spin Art" gekocht. Monique vond dat na alle herrie die ik gewoonlijk draaide eindelijk weer eens wat leuks en omdat we na Crowded House eigenlijk nooit meer samen een band hadden waar we heen wilden zijn we toen naar een optreden in Hardenberg gegaan. De rest is jullie allemaal waarschijnlijk bekend : daarna in rap tempo alle cd's en dvd's aangeschaft en een hele rits shows bezocht, waarvan Westzaan en Oldenzaal wel twee hele speciale waren, maar ook Hengelo omdat toen de kids voor het eerst meegingen. Daar zijn we ook voor het eerst naar de meet and greet gegaan (vonden we voorheen altijd een beetje onzinnig) en vooral de manier waarop de kinderen werden begroet, met een praatje en een paar plectrums van Michael en Pat, is ons bijgebleven.

Richard en Monique Drost

liesbeth
12-09-2004, 02:30 AM
Hoi, leuk dit draadje! Ik ben Liesbeth, bijna 52 jaar en heb sinds de 2 meter-sessies cd ook het Venice-virus. Een virus dat ik nooit meer kwijt wil. Sinds het concert met de Kast, maar we gingen voor Venice, hebben we Venice nog 10 keer gezien. We waren onlangs in Leeuwarden en volgende week gaan we naar Zwolle (verjaardagscadeautje, wat kan een mens zich nog meer wensen!) en we hebben alle cd's en beide dvd's. Mijn man Pier vindt Venice ook super, dus het is geen probleem hem mee te krijgen. Maar hij heeft venicecentral nog niet ontdekt. We hebben drie studerende volwassen kinderen: Inger 25 (speelt familytree op haar gitaar), Niels 22, en Marrit 19. De jongste is inmiddels gehersenspoeld thuis en in de auto en zingt alles mee, ook PST! Misschien krijg ik haar nog eens mee naar een concert, dan is ze vast om! Ik check venicecentral regelmatig om te kijken of er nog nieuws is, ik wil alles weten (wanneer komen ze b.v. weer eens op t.v.???), maar een echte schrijver ben ik nog niet, beetje verlegen...... Ook was ik verrast door al die foto's ineens aan de linker kant. Misschien lukt mij dat ook nog eens, we hebben net een nieuw p.c. Groetjes uit het hoge noorden, Liesbeth

puk
12-10-2004, 02:13 PM
Ik heb me net een paar dagen geleden eindelijk maar eens ingeschreven op het forum. Ik ben al een jaar ofzo rond aant neuzen hier op de site. En vond t nu wel eens tijd om lekker mee te babbelen.
Goed....mijn naam is Agnes....puk is mijn bijnaam. Ik ben 34 en moeder van een zoontje van 6 en die voed ik samen op met mijn nog steeds verloofde......t trouwen komt er maar niet van hahahha. Verder werk ik in de avonduren als schoonmaakster. Maar wil snel overdag aan de slag gaan in de Bewaking.
Venice heb ik 3jaar geleden leren kennen en nu 3december het vierde optreden gezien. Mijn vriend had me toen meegetrokken en moest erg aan ze wennen (omdat t toen niet in mijn genre lag)maar ik moet zeggen.....ik werdt er toch wel wat warm voor. Erna cdtje gekocht...spinart en werd langzaam verliefd op de band. Nu na 4optredens ben ik helemaal totaly in love met de band. Geweldig! En ik kan haast niet wachten op volgende keer.....en dan weet ik zeker dat ik 2keer ga!

groetjes!:wave:

Rijna
12-11-2004, 01:31 PM
Nou, even denken, oh ja, ik ben Rijna dus. single, nog even 43 en over drie weken 44. Wonend in Nootdorp, dat is bij Delft. Ik werk met verstandelijk gehandicapten, na jaren in de zorg nu als activiteitenbegeleidster. Samen maken wij kaarsen, keramiek en houten objecten.

Ik mag het huis delen met drie katten, een cavia en hond Kipper.
Hobbies: vele, maar vooral alles maken wat mijn ogen zien, maakt niet uit wat.
Binnenkort gaat een lang gekoesterde droom in vervulling, ik ga samen met een vriendin een aantal muziekstukken op cd zetten, zingen is nl iets wat ik erg leuk vind. De cd is alleen voor intimi en ik heb dan ook geen ambities om beroemd te worden.
Verder vind ik het heerlijk om in de natuur te zijn, lekker buiten in weer en wind.

Hoe heb ik Venice ontdekt, door de Kast!!!
En helemaal doordat ik in the Free Record shop hun cd hoorde van de 2 meter sessies, meteen totaal van de hoeven. En het is nooit meer goed gekomen. Nu ben ik verslaafd aan hun muziek. en het wordt erger, ik kan het niet laten hun muziek aan anderen te laten horen, dus het begint als a pebble in the pond, vele om mij heen luisteren nu ook naar Venice en zeker niet in de laatste plaats mijn clienten, zij houden ook van Venice en genieten er duidelijk van.

Nou, dat was het wel voor nu, maar mocht je vragen hebben???? Stel ze en ik probeer zo eerlijk mogelijk te antwoorden.

love and respect
Rijna

Helga van Beers
12-11-2004, 02:18 PM
Het blijft leuk om hier alle introducties te zien, dus ga ik het ook maar eens proberen. :biggrin:
Voor wie me nog niet kent: ik ben dus Helga, 42 jaar, getrouwd met Frans en we hebben 3 kinderen. Twee jongens van 14 en 12 en een meiske van 9. Na jaren als secretaresse gewerkt te hebben toen we nog met z'n tweeën waren, ben ik gestopt toen we kinderen kregen. Wel eerst geprobeerd het te combineren, maar Frans maakte lange dagen, waardoor het regelwerk (de oudste is het eerste jaar veel ziek geweest, een echt bronchitiskindje) bij mij lag en ik merkte dat ik met mezelf in de knoop kwam. Ik kreeg last van m'n moedergevoel en ik kon hem maar niet uit m'n hoofd zetten als ik ging werken. De combinatie van een nieuwe baan (i.v.m. een verhuizing moest ik iets anders zoeken) en een eerste kindje zal ook niet gelukkig geweest zijn. Afijn, de opluchting die ik voelde toen ik de knoop had doorgehakt om voor een tijdje te stoppen deed me beseffen dat ik een goeie keus had gemaakt en ik heb er nooit spijt van gehad. Ik heb jaren met veel plezier vrijwilligerswerk gedaan en voor de kindjes gezorgd en sinds een paar jaar werk ik nu een aantal ochtenden als adm. medewerker op de basisschool van mijn kids (waar ik trouwens ook via vrijwilligerswerk inrolde, waar een schoolkrantje al niet goed voor is ;) ). Toch weer een stukje voor mezelf en ik kan op school nog mooi een oogje op de jongste houden. ;)
Naast school besteed ik ook veel tijd aan het koor waar ik in zing. We heten Eigen Wijs (en zijn dat ook) en het is een beregezellig clubje waar ik behoorlijk m'n ei in kwijt kan, zowel op bestuurlijk als muzikaal gebied.
Frans huppelt hier ook regelmatig rond op VT, maar slaat het off topic gedeelte meestal over (geloof ik :rolleyes: ).
We hebben Venice leren kennen via de show Mega-intiem in het Gelredome 6/1/2001. Die datum staat in m'n geheugen gegrift, want ik was meteen helemaal verkocht en heb ze sindsdien overal gevolgd. Frans werd iets later enthousiast, maar kan nu gerust een fanatieke fan genoemd worden :biggrin: ook bij hem is het virus inmiddels diep geworteld. Zeker na onze reis met z'n tweeën naar de USA en de cruise in nov. 2002 betekent deze band heel veel voor ons samen. Zoals jullie merken kan ik de kinderen nu iets beter loslaten, die 2 weken daar kwam ik prima door. :biggrin:
That's it, ik geef het stokje weer door aan de volgende.
Helga

Doetinchem
12-12-2004, 09:48 AM
Wij dan ook nog maar even!

Nadia, jong en gek van Venice.
Wim, iets minder jong en gek van Venice.
Ook nog gek van elkaar.
Veel CD's, af en toe concertje af.
Ehm, wat valt er nog meer te vertellen?
Ja; we hebben een muis, daar komt binnenkort een muisje bij, en als het goed is daarna ook jongen, als ze er 4 krijgen zijn de namen al bekend; haha!

bouk
12-13-2004, 03:06 AM
ben al jaren venice fan en vind het ook leuk om op deze site rond te kijken,eindelijk ook maar eens ingeschreven,zal me effies voorstellen ik ben monique 39 jaar getrouwd en 4 kids!
ben 7 dec weer naar venice geweest en was natuurlijk weer geweldig,mijn 2 jongste dochters waren mee en een daarvan zei; ze zijn echt!haha letterlijk en figuurlijk zal ik maar zeggen.
kan er voorlopig weer even tegen!kinderen zullen blij zijn als ik weer een beetje interesse krijg in andere muziek want op dit moment staat venice weer dag en nacht op!en ongemerkt zingen ze alle liedjes mee of ze nu willen of niet.

de groetjes !

Barry
12-14-2004, 04:08 PM
Ok, dan ik ook maar................

Ik huppel al zo'n 30 jaar rond Arnhem, oftewel in het gebied dat vanaf 1 januari de gemeente MONTFERLAND gaat heten. Ben werkzaam in de meubelbranche als verkoper/ inkoper op een slaapafdeling. Je kunt dus stellen dat ik zeer "uitgeslapen" ben als het om muziek gaat.

Ik volg VENICE als sinds een paar jaar en heb zo'n 10 concerten bijelkaar bezocht en sinds een jaartje of zo ben ik ook neergestreken op deze afdeling van "DE VENICE-STICHTING"

Ik maak in m'n vrije tijd vrij actief muziek op m'n onafscheidelijke trompet en kan dus wel zeggen dat dat vrije er wel af is. Ik snabbel wat dat betreft alles aanelkaar en met m'n werk (lees die kl... koopzondagen) hou ik weinig tijd over. Daar ben ik dan ook wel zelf schuldig aan, maar ja.........................

Dit jaar kan ik helaas weinig van de boys zien, door wat bestuurlijke functies die ik tussen de bedrijven door bekleed bij een 2-tal verenigingen valt e.e.a. wat in het niet...., maar ja.. als je zo goed op de hoogte wordt gehouden via dit forum, is dat niet zo erg, (alhoewel.............:( :( )

Zo, dat ben ik heeeeeeeeel in het kort.............

Gr. yrraB

P.s. de foto lijkt niet op mij, maar ja , kon helaas geen betere vinden

Kirsten
12-15-2004, 08:33 AM
Ik zal me ook even voorstellen...

Mijn naam is Kirsten, ben 19 jaar en woon vlakbij Amsterdam/Schiphol. Mijn vader kwam een jaar geleden thuis met de DVD van Twee Meter Sessie, sinsdien ben ik helemaal verslaafd aan Venice.

11 december zijn mijn ouders en ik voor het eerst naar hun concert geweest in Leiden en achteraf heb ik ze nog ontmoet bij de Meet & Greet. Geweldig!!! Ik kan haast niet wachten tot de volgende keer als ze weer naar Nederland komen (hopelijk zijn ze er ook in 2005)

Twee dagen geleden heb ik me aangemeld maar ken deze site al een tijdje en ik kijk er regelmatig op. Nu heb ik me maar eens aangemeld :)

Groetjes,
Kirsten

Bart
12-17-2004, 05:50 AM
Ik had deze topic nog helemaal niet gezien :o
Nouja, ik ben Bart, 16 jaar, woonachtig in Winterswijk.
Ben niet zo'n super-diehard fan van Venice, maar aangezien m'n vader er helemaal gek van is en ik de c-d's dus nogal vaak hoor ben ik het vanzelf mooi gaan vinden :)
Laatst mijn eerste concert in Winterswijk gezien en ik was behoorlijk onder de indruk, sindsdien lid van dit forum :)

edithdoorman
12-19-2004, 11:39 AM
Daar gaat ie dan:
Edith Doorman, bijna 47 jaar, getrouwd met Ton, samen hebben we 2 kinderen Sanne (13 jaar) en Jorrit (bijna 11 jaar).
Sinds 5 jaar woonachtig in Biddinghuizen, daarvoor in Deventer (geboren en getogen eigenlijk wel).
Sinsd december voor jaar weer werkzaam en wel via een uitzendbureau op het Asielzoekerscentrum in Dronten op de Medische opvang. Tot vorige week vanaf 1996 in de WAO gezeten door een zgn. whiplash.
Venice ontdekt (zoals zovelen) bij de 2 Meter Sessies van Jan Douwe Kroeske (was trouwens 18-12-2004 ook in Zwolle).
Altijd gezegd we gaan erheen als ze komen maar dat kwam er nooit van. Totdat ik vorige jaar in De Telegraaf las dat ze in Carré kwamen. Kaartjes besteld en Ton dit als cadeau gegeven omdat we 12,5 jaar getrouwd waren. En toen gebeurde het.................ik was verkocht!
Al diverse optredens daarna bezocht en de buurvrouw inmiddels ook zover gekregen dat ze "om is".
Door deze site en de concerten hele leuke mensen leren kennen!!
18-12-2004 zijn we met ons gezinnetje n aar Zwolle gewest. Jorrit was al mee geweest naar Oldenzaal, maar toen hij gisterenmorgen wakker werd was hij ziek. Hoofdpijn, buikpijn, koorts, overgeven , etc., etc.
Maar: "Mam ik wil wel mee naar Venice". Gelukkig was hij tegen de avond weer flink opgeknapt dus op naar Zwolle.
Kinderen zijn inmiddels ook helemaal om, dus die gaan ook vaker mee!
Tot zover!

:up: :up: Edith

Ellen
12-21-2004, 03:04 AM
OK, hier gaat ie dan. Ik ben Ellen, net 40 geworden :( werkzaam als secretaresse en in mijn vrije tijd geef ik oogtrainingen en touch-for-health consulten. Ben inmiddels al jaren besmet met het Venice virus. (helpt helaas geen medicijn tegen :p: .
Wanneer de eerste keer is geweest dat ik hen heb zien optreden? Was dat in 1998??? Sindsdien probeer ik naar zoveel mogelijk concerten te gaan. Ben daar altijd zeer van onder de indruk. De dagen erna heb ik het gevoel dat ik zweef. Zo'n bijzondere ervaring, elke keer opnieuw.
Volg nu al tijden VT en vind het geweldig alles te lezen van iederen. Of ik zelf iets te melden heb????? Geen idee, denk dat het valse schaamte is dat ik niet durf te "posten".

Gisteren lekker naar concert in Breda geweest, het was overweldigend. Emoties jagen nog steeds door m'n lijf heen en ik kan nog steeds niet in woorden vatten hoe het was zonder afbreuk te doen aan het geweldige concert.

Wil jullie allemaal alvast mooie Kerstdagen wensen en een fantastisch 2005!!!!!

Rob Grauwmeijer
12-21-2004, 04:13 AM
Hoi allemaal,
Zit vandaag toch 'de hele dag' op het forum, dus zal ik ook maar ff een stukje neerpoten.
Ik ben dus Rob, woon samen met een verschrikkelijk lieve, spierwitte poes in Rotterdam en werk als architect op een architectenburo, ben inmiddels al weer 51 jaar (= 3 x 17), voel mij niet ouder dan 34 (= 2 x 17) en gedraag mij soms als 17 (= 1 x 17). Voor de mensen die mij niet kunnen plaatsen : bij mijn laatste 2 concerten had ik een wit T-shirt aan met lange mouwen en een groot Venice-logo er op. Ik heb daar zoveel reacties op gehad dat dat dus wel opgevallen moet zijn, denk ik.

Mijn 1e kennismaking met Venice was, zoals wel bij meer mensen denk ik, bij de "2 Meter Sessies". En aangezien ik sinds 1969 een erg grote fan ben van muziek uit die regio (mijn zoon heet zelfs Neil, naar Neil Young) viel Venice mij uiteraard gelijk op. De CD gekocht, paar keer gedraaid, weer terug in de kast gezet. Leuk, maar niet de hele dag dacht ik toen. Totdat mijn zus op een week na precies 2 jaar geleden mij vroeg mee te gaan naar een "very special Chrismas"-optreden van Venice in Nighttown, hier in Rotterdam. En na 2 tonen was ik verkocht, heb ademloos en met veel ontroering zitten luisteren. Wilde er alles van weten, zocht me blauw naar websites en forums, kocht alles wat er op dat moment van Venice te koop was. Datzelfde gevoel had ik vele jaren daarvoor ook gehad toen ik Neil Young (1969) en Jackson Browne (1972) ontdekte, alleen was er toen nog geen internet. :biggrin:
Daarna kwamen ze gelukkig al snel terug, volgende concert was geloof ik in De Melkweg, paar maanden later. En vanaf dat moment probeer ik overal bij te zijn, indien het nog een beetje aan te rijden is (125 km. is geen probleem). Is niet altijd mogelijk natuurlijk, de hoeveelheid fans wordt (terecht !) steeds groter, dus de kaartjes worden ook steeds schaarser.
Een van mijn hoogtepunten was de DVD-opname in Carré. Heb toen een paar dagen in een roes gelopen, kon niet wachten tot dat schijfje nou eindelijk eens op mijn deurmat viel. En toen het eindelijk zover was : 6x draaien, achter elkaar. Vooral bij "The only love I had" bleef ik het best wel moeilijk houden.
De theater-tour van vorig jaar heb ik 8x gezien (verveelt nooit), na nog een tussendoortje in Hardenberg 's-zomers. Alles bij elkaar zo'n 15 concerten in precies 2 jaar, dat is lijkt mij een redelijk gemiddelde voor een "normale" die-hard (sorry dames).
Leuk is wel dat ik bewust probeer iedere keer weer iemand anders mee te nemen naar een concert, en te kijken hoe zij reageren op de emotie die van het toneel afspettert. En allen zijn nu, net als wij, besmet met dat virus........
"The family-tree will always grow"

Groetjes, Rob

johan 51
12-25-2004, 04:04 AM
nou vooriut dan maar met de geit,

Ik ben Johan
geboren in 51
werk als laagspannings monteur Hoofdnetten
ben de Broer van Fan 55 en Venicefan 1950
Na de concerten in Oldenzaal,Hoogeveen,Nijmegen,Zwolle en Doetichem ben ikke nu aan het zwalken en afkikken

Ik kom uut Boorn

harma manning
12-27-2004, 11:14 AM
hallo venice fans,

ik ben harma en ben 24 jaar en sinds het optreden in de van der veen in assen fan van venice,
ben al naar veel concerten geweest en heb op deze forum veel leuke nieuwtjes gelezen.
iedereen bedankt voor de mooie foto's op het forum.
ook al ben je niet naar een bepaald concert geweest door deze mooie foto's toch een beetje.
ik hoop nog veel uurtjes plezier te beleven aan deze site,maar dat zal wel lukken.
ik voel me helemaal thuis hier,it's one big venicefamily.
een gelukkig nieuwjaar voor iedereen en dat we venice weer vaak horen en zien.
groetjes ,
harma

Pesser
01-03-2005, 09:35 AM
Ik ben Peter, 14 jaar, en Venice fan sinds mn 9e. Ik ga naar school op scholengemeenschap Calvijn in Rotterdam, en houd verder van voetbal, videogames, lezen en muziek.

Rob van Leemput
01-04-2005, 12:46 AM
Ik ben de vader van Peter en trots op het feit dat hij Venice weet te waarderen op hun muzikale klasse.
Dat is een verademing na het aanhoren van andere cd's van hem zoals Nirvana

Het positieve van dit al is , dat hij regelmatig in de platenkast van zijn vader kijkt en daar meer juweeltjes tegenkomt.

Van de week gaan we samen nog luisteren naar een DVD van Don Henley, zodat hij weer wat bijgeleerd heeft.

Hij vertelt me nu dat ik me voor moet gaan stellen en moet stoppen met het voorgaande.

Ik ben Rob van Leemput, 48 jaar en heb een zeer brede muzieksmaak.
Van Venice, via Thin Lizzy naar Van Morrison of van Thunder via Walter Trout naar The Flower Kings, of van Little Feat via Warren Zevon naar Arena.

Mijn vrije tijd breng ik hardlopend door, als leider van een voetbalteam (Feyenoord E-selectie) of het bezoeken van concerten.
Helaas is Rotterdam een boerengat qua popconcerten dus is een DVD bekijken in de avonduren een goed alternatief.

Verder ben ik zeer gelukkig getrouwd en heb ik buiten mijn Venice zoon van 14 ook nog een Avril Lavigne dochter van 12.

Groeten

Robb

Seebe
01-04-2005, 01:26 PM
Een aantal Venice Talk Forum fanatiekelingen zullen mijn naam al wel eens tegengekomen zijn. Maar echt voorgesteld heb ik me nog niet. Daar komt ie dan.
Seebe Janssens, geboren in 1948 in de stad Groningen en via Winschoten en Dieren, door mijn huwelijk met Elsbeth, terecht gekomen in Drempt in de Gelderse Achterhoek, het onbekende stukje Nederland. Bevalt mij trouwens uitstekend. We hebben samen drie kinderen.
Ik was al vroeg ontzettend geïnteresseerd in muziek, maar kreeg helaas niet de gelegenheid me daar in te ontwikkelen. Toen de Beatles opkwamen was het thuis een strijd tussen Cliff Richard, The Fab Four en Operette. Ik was in de gelukkige omstandigheid om het concert van The Beatles in 1964 in Blokker te bezoeken. Daarna bleven ze voor mij het toppie. Ook na het uiteen vallen van de groep bleef ik, en blijf ik nog steeds, ze solo volgen. Maar niet alleen The Beatles. Crosby Stills Nash and Young, The Moody Blues, America en later Elvis Costello.
Mijn eerste kennismaking met Venice dateert uit 2000. Ik was toen drummer/zanger in een Nederlandstalige Popband Blauwe Maandag,met uitsluitend eigen werk met meerstemmige zang en de bassist maakte me attent op de CD Spinart. Vlak daarna ging ik naar hun concert in Attak in Enschede in juni 2000. Garage Demos Fast Stuff gekocht en dat was het begin van mijn liefde voor Venice. In oktober van hetzelfde jaar nog naar Hardenberg geweest. En daarna volgden veeeeeeeeeeeeele concerten.
Maak op dit moment zelf ook nog muziek met mijn stembanden in Trio Puree. Samen met een muzikale vriend uit Blauwe Maandag Joop, gitarist en mijn zoon Bram, bassist. Zingen veel covers uit de jaren 60,70 en 80 en proberen nu ook Venice nummers in te studeren. The Family Tree lukt al aardig.

SeaHorse
01-08-2005, 11:19 AM
Dit is net mijn eerste keer hier, dus gelijk maar geregistreerd. Ik ben Jessica, 26 jaar, kom uit het Noorden. De eerste keer dat ik Venice mocht meemaken is dat ze in een voorprogramma stonden van Sting in Enschede. Ik had nog nooit van ze gehoord maar zodra ze begonnen te spelen had ik echt van: dit is uitstekende muziek. Maar ik kwam uiteindelijk voor Sting. Ik denk dat het later was dat ik Venice zag bij 2 meter sessies. Ben niet goed in onthouden van datums, dus kan ook eerder zijn geweest. En weer viel mijn oog op Venice, maar helaas was mijn zicht ook vertroebeld. Jaren later had ik er een keer met een collega over en die vond Venice ook goed. Heb toen naar een paar cd's van ze geluisterd, en uiteindelijk 17 december 2004 naar een concert van ze geweest in Hoogezand. Het verbaasde mij dat ze zoveel tijd namen voor de fans. Echt ongeloofelijk. Ben ontzettend blij dat ik ze heb gezien en een gesigneerde t-shirt van ze heb en cd's. 1 ding staat vast, als Venice weer komt naar Nederland, dan ben ik er weer bij.

Groetjes,

Jessica

theresia
01-09-2005, 01:31 PM
hallo allemaal!

ik ben niet echt nieuw hier, maar wel een tijdje uit de buurt geweest....verbouwingen, begeleidster geworden, opleiding afgerond en dan komt het er gewoon even niet van om achter de computer te duiken! maar ik ben er weer! en mooi om te zien dat er zo veel nieuwe talkies bij zijn gekomen en dat er nu ook een Duits forum is!
we are growing we are growing!
allemaal heel veel plezier en mooie momenten toegewenst!

veel liefs van mij!:mchammer: :love:

s.lodestijn
01-09-2005, 02:40 PM
hallo allemaal,

Las net deze site een beetje door dus ik zal mezelf maar ff voorstellen.Heb me ergens in dec al aangemeld en een paar dagen geleden 2 berichtjes neergezet.
Ik ben Sandra Lodestijn ben getrouwd met Ferry die overigings bij de belastingdienst werkt.Zelf werk ik bij de thuiszorg als alfa hulp.Mijn hobby's zijn voleyen en 1 keer in de week naar de sportschool gaan.Heb van Venice gehoord 2jaar geleden via mijn broers en zus en vond ze toen wel aardig klinken,maar sinds ik in maastricht en Nijmegen en Zwolle naar de concerten van hun ben geweest heb ik ze in mijn hart gesloten.Heb 2dvd's van ze en een stuk of 5 cd's die genoeg gespeeld worden zelfs zo vaak dat mijn jongste dochter nu ook fan is geworden.Mijn man houd niet van hun muziek maar die is meer op de country toer,maar dat moet ook kunnen ieder zijn eigen niet waar.

s.lodestijn
01-09-2005, 10:22 PM
Ben nog wat vergeten te melden,ik ben 43 jaar en ik woon in de mooiste stad van Nederland nl AMSTERDAM.

hourglass girl
01-15-2005, 08:00 PM
Allereerst wil ik hier alle nieuwe fans van harte welkom heten en begroeten bij de grootste leukste muziekliefhebbende familie op het worldwideweb :up: 'k Hoop dat jullie het hier net zo naar de zin hebben als ik sinds mijn aanmelding october 2003.

Ik ben dus niet echt nieuw hier, maar me ff voorstellen kan geen kwaad.

Ik ben geboren (1958) en getogen op het Drentse platteland en heb in Hoogeveen, die stad met dat mooie theater de Tamboer, mijn schoolopleiding gevolgd. Heb daar gewerkt als reisadviseuse en ben nadien mijn carriere gaan voortzetten in 't Wassenaar van 't Noorden (=Haren). Heb daar een prachtige tijd gehad en kom nog steeds graag in stad (=Grunnen city). Sinds ruim 12,5 jaar ben ik weer woonachtig in Drenthe, voor 't eerst in Hoogeveen. Momenteel ff zonder baan, maar dat gaat ook wel weer goedkomen. Kan wel in mijn presentatie bij de plaatselijke ziekenomroep mijn liefde voor muziek kwijt en draai daar Venice ook nogal es.

VENICE; (daar draait het uiteindelijk allemaal om hier)
Zo als al eerder verteld ben ik ze op het spoor gekomen via de 2 meter sessies van JD Kroeske (nu op tv met verre verwanten) in 1998/1999. Was door de beeldbuis heen keihard geraakt door hun op de schommelbank gezongen Family Tree. Cd kopen en concerten bezoek kwam pas later in me op. Toen ik in 't voorjaar 2000 bij Ferry "Maat in de Middag" op radio 2 hoorde dat ze kaartjes weggaven aan prijswinnaars heb ik gebelt of ze een carpool oproep wilden doen. Harjo Thijs stelde voor dat wanneer er winnaars af zouden zien van de toegangskaart hij mij zou bellen als vervanger. Ik dacht; dat mot ik nog zien, maar hij belde inderdaad. Zo ben ik op 15 maart in de Oosterpoort beland om samen met een Delfzijlse vriendin ons 1e concert te hebben. 't Was maar goed dat we zitplaatsen hadden want op de dansvloer hadden mijn benen de emotie, die regelmatig opkwam, niet kunnen dragen. Ben bij de M&G langsgelopen met een bedankkaart voor de boys van radio2 en stond helemaal ADHD bij te komen en wist toen al dat 't niet mijn laatste zou zijn.

Tig concerten later ben ik nog steeds groot bewonderaar van Pat-Mark-Kipp-Michael en hun begeleidende bandleden. Ik ga helemaal uit m'n dakkie bij hun concerten en kan absoluut niet stil blijven zitten ook al spelen ze de laatste tours in het theater. Toch heeft elk concert iets speciaals, maar de gaafste waren; de 1e - fanmeeting & concerten Podium-Hardenberg - 4daagse feest Nijmegen op de Waalkade - instore bij Vanderveen Assen (de vloer begaf het bijna onder de hossende menigte) 013 Tilburg - try out Meenthe Steenwijk - Tamboer 2003 & 2004 - Plechelmus basiliek Oldenzaal - Benefiet concert & TU Enschede (na afloop werden ze in 't Twents door een koor met Family Tree toegezongen......kippevel ) - DVD opname Carre A'dam. Deze PST tour was het gaaf om verrast te zijn met toegang tot de TV Gelderland uitzending (dankzij Ria) en het bijwonen van Nijmegen en Doetinchem.

Voor de komende tours blijf ik proberen de laatste in ieder geval te bezoeken, want die zijn byzonder, vind ik.
De muziek is niet meer weg te denken uit mijn leven en het contact wat je vanaf de buhne en/of na afloop hebt met ze is een fantastische toegift. Ook het onderlinge contact met andere fans ervaar ik als zeer byzonder. Voelt echt als een grote warme familie en ik heb er zelfs vriendschappen aan overgehouden en da's iets wat ik koester en dankzij Venice op mijn pad kwam.

Je komt me vast nog wel es tegen along the Venice road.
Ik hoop ze ooit "at home" te horen en zien spelen, maar "home away from home" is een prima alternatief.

Gerda

welshwitch
01-19-2005, 06:07 AM
Na het lezen van deze leuke stukjes moet ik er ook maar even aan geloven.

Ik ben Dimphy Penninkhof, geboren te Groningen 31 jaar geleden. Via Midlaren en Zuidlaren ben ik een jaar of 7 geleden in De Groeve terecht gekomen en woon daar met veel plezier met mn moeder (ja ik ben zo een die het huis niet uit te krijgen is) en mn 3 katten en landschildpad. Wat wil je ook met uitzicht op het Zuidlaardermeer.

Venice ben ik ooit op het spoor gekomen via een kennis die twee CD's van ze heeft en die op zn verjaardag als achtergrond gebruikte. Ik hoorde Landslide en als eeuwige Fleetwood Mac fan klonk dat we erg bekend in de oren alleen het was Fleetwood Mac niet.....
Pas jaren later, afgelopen december om precies te zijn, heb ik ze voor het eerst live gezien en zoals zovelen hier meteen verkocht.
Gelukkig hoef ik niet 14 jaar te wachten op een volgend concert:biggrin:

Naast Venice ben ik ook veel bezig met de Fiat Panda club, organiseren van meetings en leden werven.

Groetjes,

Ron Kriesels
02-01-2005, 07:02 AM
Hallo ik ben Ron en ik ben al een tijdje fan van Venice.
Ik ben fan vanaf het tweede album en ben vorig jaar voor het eerst naar een concert van ze geweest,in Rotterdam oude Luxor.
In een woord geweldig!!!! Is beslist niet de laatste keer geweest.
Verder vind ik het laatste album ook weer heel goed.:cool:

GEMINI002
02-19-2005, 10:28 AM
Hallo

Ik zal me ook even voorstellen.Mijn naam is Wim (53 jaar) woon in Amersfoort getrouwd en heb 2 dochters Jiska (ook op dit forum regelmatigaabwezig) en Marije.
Ik werk in Voorburg bij de groenste telecom aanbieder van Nederland.
Mijn eerste aanraking met Venice was de 2 meter sessie, direct de CD gekocht omdat ik de muziek geweldig vond.
Mijn dochter Jiska heeft via die cd Venice ontdekt en me daarna meegesleept naar m'n eerste Venice concert wat in Amersfoort was. Daarna volgde er nog diverse andere concerten. Zelf vond ik het concert in Oldenzaal (Plechelmus) 1 van de betere .
Hobby's zijn gitaar spelen,lezen en genealogie

Wim

Erna
03-02-2005, 09:59 AM
Hallo,ik ben Dominique van der Graaf.
En ik ben 9 jaar.
En ik ben de dochter Erna van der Graaf.
Je kent haar vast wel!
En ik ben :o:
Nou, maar een klein beetje hoor!
ECHT WAAR!
Oja, en ik heb een broertje dat pas 3 is.
Best vervelend, hoor.
En mijn vader heet: John.
En mijn lievelings nummers van Venice zijn:
I' ll keep my fingers crossed,Think again, Alive again, Everbody's
opium,Pebble in a pond en Happiness is the best revenge.

Nou, doei!

Dominique van der Graaf

Dominique
03-04-2005, 08:50 AM
Dank je wel voor iedereen die een reactie heeft geplaatst toen ik me voorstelde.

Dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dominique van der Graaf

Larissa
03-11-2005, 02:15 AM
[

Larissa - Welkom terug!! Enneh...als je echt een keer een nummer van Venice op wilt nemen... count me in!! :biggrin:

Dank je, dank je!
Ik zal me voor de rest even voorstellen trouwens.. Want ik kom hier zomaar binnenvallen:)
Ik ben dus Larissa, 31, getrouwd en wonende in Apeldoorn...
ik heb een hond, een kat, een papegaai named Amigo...
En heel regelmatig is mijn man zijn zoon Jeremy hier.. Gezellige boel dus!
Ik werk als vrachtwagenchauffeuse, heb heel veel gezongen in mijn vrije tijd maar momenteel doe ik daar niets meer mee, ik train een twirlvereniging, en ben Venice fan vanaf eehmmm .. Geen idee... sinds de eerste tweemetersessies.. Een jaar of 5 geleden ofzo?
Ik heb veeeeeel optredens meegemaakt en ben van plan er nog veeeeeeele te gaan zien:biggrin:

De fancover is toendertijd bij mij thuis opgenomen en dat was een heeeeeeeele leuke dag en wie weet doen we dat nog een keer dunnetjes over hihihi..
groetzels Larissa ( ik zal er een fotootje bijkwakken!)

CindyJ
03-12-2005, 05:50 AM
Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Cindy, 26 jaar, en kom uit de buurt van Groningen. Ik studeer momenteel aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Ik heb Venice leren kennen door het concert wat ze met De Kast in het Gelredome gaven. Sindsdien ben ik verkocht en al naar verscheidene concerten van deze geweldige band geweest.

Mijn hobby's zijn sport en muziek in het algemeen.

Gr. Cindy.

Tjergina
03-14-2005, 01:10 PM
Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Tjergina, 52 jaar (klinkt oud, maar zo voelt het niet) en ik ben lerares in het basisonderwijs; groep 5.

Ik ben getrouwd met Hans (binnenkort al 25 jaar) en heb een zoon van 22 en een dochter van 19. Sinds kort zijn we thuis weer met z'n tweetjes, omdat onze kinderen het huis uit zijn.

Ook sinds kort (een paar maanden) ben ik helemaal weg van Venice, nadat Hans me op hun muziek attent had gemaakt. Nadat we een optreden in Winschoten hebben bijgewoond en we de dvd van Carre hebben gekocht, ben ik helemaal verslaafd. We zijn dan ook van plan om in de toekomst nog veel meer optredens te bezoeken, te beginnen met Enschede.

Tjergina

ampjuh
03-17-2005, 06:16 AM
hallow ik ben nieuw hier en ben de dochter van s.lodestijn
en vind venice heel erguh cool!
en ik ben 14jaar en zit op de wissel wat een hele leuke school is(zonder sommige mensen)
en ik mag samen met wat familieleden mee naar venice in utrecht:wave:

xxxxxxxxjes van Amy:wave:

Hanneke
03-19-2005, 04:35 AM
Nou, het wordt nu toech eens tijd voor mij om me ook een voor te stellen. Ik ben Hanneke (bijna) 51 jaar en (bijna) 30 jaar getrouwd met Peter. We hebben geen kinderen. Ik wek fulltime, bij een Amerikaans computerbedrijf als export compliance specialist. Je zal dus van mij niet al te veel messages voorbij zien komen. Ik zit de hele dag al met mijn neus op het scherm, en heb lang niet altijd zin om dat in mijn vrije tijd ook nog eens te doen.
Peter en ik zijn allebei Venice-fan. Natuurlijk maakten we voor het eerst kennis met Venice door het 2 meter sessies programma van Jan-Douwe Kroeske op TV. Ik was boven en had de TV op de slaapkamer aan staan. Peter was beneden. Toen ik die geweldige muziek van Venice hoorde, en de aanbeveling van David Crosby, ging ik snel naar beneden om Peter te zeggen dat hij dat programma ook op moest zetten. Hoefde dus niet, hij had het al op staan en vond het ook geweldig. Daarna snel een CD gekocht (was Spinart, geloof ik). Gek genoeg was het eerst live optreden van Venice wat we bijwwonden min of meer een toeval. In juli 2002 gingen we naar Paradiso voor een concernt van David Crosby's band CPR, en Venice bleek in het voorprogramma te zitten, voor ns helemaal onverwacht. Nou, toen waren we helemaal om. Sindsdien hebben we al heel wat concertjes meegepikt. Nou allemaal: tot 10 mei in Vredenburg!

anne mie
03-19-2005, 12:01 PM
Na al een tijdje de VT bekeken te hebben besloot ik vandaag om me aan te melden.
Ik stel me voor:
Ik ben Anne Mie en al langere tijd een Venice fan. Mijn eerste kennismaking met Venice was bij de 2 meter sessie. Ze trokken duidelijk de aandacht, niet alleen van mij maar ook van mijn zoon, die meteen een cd kocht. Hierna zijn inmiddels alle cd's in ons huis gekomen en ook de dvd's.
Vorig jaar hadden mijn zoon en ik het plan om naar Nijmegen te gaan voor het concert, helaas waren we toen allebei ziek en ging het feest niet door. Dit jaar echter ging het feest wel door en zijn we met het hele gezin (6 personen variërend van 17 tot 52 jaar) naar Cuijk geweest en het was geweldig. Iedereen heeft genoten en de meet en greet was net zo geweldig. Voor herhaling vatbaar, maar helaas kunnen we niet aanwezig zijn bij de concerten in mei, maar er zullen ongetwijeld nog wel conceten komen waar we heen zullen gaan.

Edit by Tineke: Ik heb je berichtje even in het "voorstel draadje" gezet. Welkom:up:

SuzanneW
03-20-2005, 11:36 PM
Haaaj,
Ik ben hier nieuw op het forum.
Mijn naam is Suzanne, ik ben 15 jaartjes jong,
en mijn moeder is ook lid van dit forum [KarinW]
Ik ben al 1 keer naar een concert geweest, vond ik echt waar kei leuk. En binnenkort ga ik weer:D
Dat was het wel zo een beetje...

Zara
03-26-2005, 11:37 AM
Hallo Vt-ers,

Ik zal me ook even voorstellen. (althans een poging wagen ;) )

Ik ben Annabelle (nickname Zara) en ben 32 jaar (bijna 33 27/3 hahaha..ssssstttt he)... Ik woon vlakbij Eindhoven, in het gezellige Noord-Brabant.

Ik werk met doven/verstandelijk beperkte mensen in de volwassen zorg. Daarbij zit ik een dag in de week op school en doe de opleiding SPW-4 woonbegeleiding.
Mijn huisdier Winnie de poes, is mijn inspiratie, als ik haar observeer, dan zie ik de wereld door een "andere bril".
Passie's: schilderen (alhoewel door school dat er niet veel meer van komt :mad: .) tekenen, zingen, en dansen ik doe aan: "dance of life"(voor diegene die hier over gehoord hebben). Ontdekking van jezelf.....(oftewel je eigen spiritualiteit).
En dan natuulijk muziek, daar hoort zekers VENICE bij....

Ik heb Venice via mijn (ex)vriend (een van mijn beste vrienden) leren kennen. Ik geloof dat ik dat verhaal al ergens bij een thread heb achtergelaten, kweet alleen niet meer welke....sorry (edit by Tineke: deze? http://www.venicetalk.com/forum/showthread.php?s=&postid=103960#post103960 )
:o: . Maar goed ik heb hen in 2002 leren kennen, de muziek, 1 concert (2003), dus ik ben nog een behoorlijke newbie...t.o.v. vele van jullie..haaaaaaaaaaaaaa en da is nie erg...:p:

Tja wat nog meer??? ik ben blij dat het in mei weer zover is dat ik van hun show/music mag genieten....wie niet....;)

Groetjes en liefs....Annabelle :beer: :up:

Fransje
04-04-2005, 11:52 PM
Ik zal me ook effe voorstellen,

Mijn naam is Franca, ik ben 32 jaar en getrouwd met peter. Samen hebben we een zoontje van 2 jaar, Dennis. We wonen in het zuiden van het land, in Weert. Voor diegene die niet weten waar ze dat moeten zoeken, het ligt net onder Eindhoven. Ik werk 4 dagen bij een frisdrankenfabrikant en de rest van de tijd vul ik met de verbouwing van onze boerderij, de 2 honden en natuurlijk met Dennis. Als ik nog tijd over heb vind ik het fijn om te fotograferen en te lezen.
Venice heb ik leren kennen doordat ik ergens het plaatje "The Family tree" heb gehoord, ergens in 2000/2001. Dat jaar kwamen ze ook op Bospop in Weert en vanaf dat moment zijn we beiden verkocht. We proberen naar de concerten te gaan, maar omdat ik een versleten rug heb (ja nu al) lukt dat niet elke keer vanwege ziekenhuisopnames. In mei willen we wel naar Tilburg en ik ben benieuwd wie we daar allemaal tegenkomen.
Ik ben al een tijdje op het forum aan het lezen, maar vond het toch ook eens tijd om me "bekend" te maken.
Als er nog iemand vragen heeft, ik hoor het wel

groetjes
Fransje

daydreamer
04-10-2005, 10:59 AM
Hoi,

Laat ik me ook maar even voorstellen dan..Ik heet Ann, ben 35, getrouwd en heb drie kinderen( van 11,9 en 7). Sinds 4 jaar werk ik weer als rontgenlaborant. Heerlijk, vooral in de vakanties kan ik erg blij zijn dat ik naar m'n werk mag.....Het zijn schatjes hoor,maar je hebt van die dagen.....Venice heb ik leren kennen door hun cd "Christmas with Venice" die mijn vader toevallig?! van een tante had gekregen. Ik was gelijk verkocht. Het rare is dat ik al jaren fan ben van De kast en ik heb hun concert met Venice gewoon helemaal gemist!!! :(
Naast muziek luisteren hou ik ook van muziek maken (zoals wel meer mensen hier geloof ik :) ) en van lezen. Momenteel voornamelijk Venicetalk geloof ik. Oh ja, oorspronkelijk kom ik uit
Friesland, een dorpje niet zo ver van hurdegaryp..

groetjes, Ann

Joranovski
05-09-2005, 12:08 PM
Nou ik kom er ook niet onderuit! ;)

Hoi allemaal, ik ben al een geruime tijd bezoeker van venicecentral.com en het forum maar ik kon tot nu toe nog niet echt over Venice meepraten. Weliswaar heb ik al geruime tijd de albums: Born and Raised, Venice 2meter Sessie en Pacific Standard Time, in mijn cd-collectie, Venice had ik nog niet live meegemaakt.

Nou, dat heb ik gisteren in Carré geweten, wat een geweldige show. Wat velen van jullie al lang wisten weet ik nu ook:
Live zijn ze nog beter dan op CD, nog intenser!

Mijn vriendin was ook mee en ook erg onder de indruk.

Laat ik afsluiten met mezelf dan ook echt voor te stellen:

Ik ben Jöran, 31 jaar, samenwonend, webdesigner van beroep. Naast het luisteren naar muziek zing ik zelf ook in een bandje en mag ik ook graag poolbiljarten of snookeren.

Zo nu weten jullie een beetje meer!

Groetjes,
Jöran

birdie
05-10-2005, 12:44 AM
Hoi allemaal,

Heb net de verhalen van jullie allemaal zitten lezen en ik zal ook even kort iets over mij vertellen.
Ik ben Merel (ook wel birdy), 33 jaar, en ben getrouwd met Han.
We hebben twee kinderen Niels van 4 en Myrthe van 1,5.
Ik ben al een aantal jaren helemaal verslingerd aan de muziek van Venice.
Het begon toen ik ze een keertje op de radio in de auto hoorde. Ik heb meteen opgeschreven hoe ze heetten en daarna heb ik cd's van ze gekocht.
Toen ineens een paar jaar later hoorde ik dat ze ook optraden in nederland. Sindsdien volg ik ze een aantal keer per tour.
deze week was ik in Carre met m'n zus. Zij is nu ook Venicefan geworden. leuk he?!
Oja, mijn werk. Ik maak trendboeken samen met mijn man voor bedrijven in de home decoratie en we hebben twee bloemenwinkels in lOCHEM.
Binnenkort ga ik naar India om oude meubelen te gaan kopen om in Nederland te verkopen. Veel te doeen dus....
Ik wil ook even zeggen dat ik het forum een heel speciale plek vind, met heel veel leuke mensen.
Voor wie vanavond gaat: VEEL PLEZIER!

Merel (birdie)

Ellebel
05-16-2005, 05:59 AM
Hoi, nu de 'mannen' vast alweer terug zijn in the states zal ik me eens voorstellen op het forum. Mijn naam is Elly, ik ben 45 jaar en ik woon in Amsterdam samen met mijn vriend Sjef. Ik werk als secretaresse bij de GGZ, een instelling voor geestelijke gezondheidszorg. Leuk werk, soms druk, soms niet.
Ik ben ongeveer 2 jaar Venice-fan. Ik heb ze leren kennen toen ik ergens de twee meter sessies hoorde en daarna was ik verkocht. Ik dacht 'zou leuk zijn als ik ze eens live kan zien en horen' en gelukkig startte vlak daarna de voorverkoop voor Venice in Carré. Daar viel ik (met m'n vriend) met m'n neus in de boter: gelijk ook de 'dieviedie' opname. Dubbel genieten dus en daarna kon Venice voor mij helemaal niet meer stuk. Ondertussen heb ik ook m'n oudste broer met vrouw en m'n jongste zus en haar zoontje van 10 jaar (!) besmet met het Venice-virus. Ik heb Venice nu een aantal keren live gezien en ik moet zeggen: live zijn ze nog eens 100x beter dan op cd. Echt een genot om te horen en om te zien. Deze korte tour ben ik 2 keer geweest (Carré en Vredenburg) en ik hoop dat ze snel weer komen.
Naast muziek zijn mijn hobby's motorrijden, lezen (vooral detectives) en genieten van leven, lekker eten en drinken. Verder ben ik bezig Spaans te leren omdat me leuk lijkt om in de toekomst in Spanje te gaan wonen! Wie weet lukt het.
Zo nu weten jullie een beetje wie er achter 'Ellebel' schuil gaat. Doei, Ellebel.:wave:

Jo&Co
05-16-2005, 12:31 PM
Nou daar ben ik dan ook.
Ik zit al een tijdje op het engelse deel, maar dit lijkt me ook erg gezellig.
Ik ben 47, alleenstaande moeder van 3 kinderen (21,19 en 15).
Fulltime zorg sinds 1993, het jaar waarin mijn man overleed.
Mijn zus is onderwijzeres en volgde een gitaarcursus voor akkoorden voor gebruik in de klas. Een collega liet haar een stukje Landslide horen in de lerarenkamer. Ze kocht te CD en brandde er een voor mij:o:
Sindsdien ben ik ook verkocht. We zijn samen geweest naar Paradiso en in Den Helder was ook mijn dochter erbij (jongste kind) Ook in Carre waren we er met zijn 3-en.
De muziek geeft me een ongelooflijk rustig en positief gevoel. Keihard in de auto meezingen is ook elke dag mijn goeie start:biggrin:
Ik werk 4 korte dagen in Velsen-Zuid bij www.recreatienoordholland.nl als documentatie en informatiemedewerker en volg een opleiding.
Als ik dan nog aan hobbies toekom, ben ik graag in de natuur.
Verder verbaas en- verwonder ik me graag... :cool:

Davina
05-31-2005, 09:11 AM
Hallo allemaal :wave:

In de Engels en de Duitse forum ben ik niet meer zo nieuw, maar hier schrijf ik voor de eerste keer.

Ik had gisteren mijn twaalfde en dertiende les Nederlands. Ik spreek helaas alleen maar een beetje jullie moedertaal, hopelijk genoeg om mij voor te stellen. :biggrin:

Ik heb nu op school geleerd dat mijn voornaam Karina is rotfl, ik weet dat ik in Kaiserslautern, Duitsland woon en dat ik op valentijntjesdag verjaardag heb. Ik ben tweeenveertig jaar oud, niet getrouwd en heb geen kinderen. Maar ik heb een zus, een schoonbroer, een nicht (bijna 21) en een neef (al gauw 18). Zij leven nabij Hannover.

Ik werk als secretaresse met mensen uit Rusland (immgranten), die naar Duitsland gekomen zijn en in een tehuis wonen. Ik vind mijn werk leuk, helaas wordt onze huis deze december gesloten.

Ik zal nog veel Nederlands moeten leren, daarom lees ik hier nu vaak mee ;) Tot de volgende Venice concert ...
ik verheug me er al op !! :thewave:

Doei en groetjes,
Karina

Davina
06-01-2005, 04:04 AM
Hallo :wave:

Hartelijk bedankt voor jullie welkom, de goede wensen en de complimenten !! Maar genoeg daarvan, anders wordt ik nog overmoedig .... of rood :o:

Ik voel me erg goed hier op de Nederlandse kant. Hoewel het soms een beetje moeilijk is, vaak in het woordenboek te kijken, vind ik het heel leuk om Nederlands te leren. Ik zal ook vlijtig zijn, dat beloof ik :biggrin:

Groetjes, Karina

Huggie
06-16-2005, 03:56 AM
Dag Venice fans,

Ik zal mij ook even voorstellen, ik ben Hugo uit Enschede, en net als jullie venice fan. Ik heb mij al en tijdje geleden aangemeld maar nog nooit een berichtje geplaats, dus bij deze.

Ik heb denk ik 2 jaar geleden voor het eerst een venice liedje gehoord en sindsdien heb ik twee keer een concert van ze gezien. Allebei in Enschede. Mijn vrouw Esther is net zo'n fan van de muziek van venice en samen zullen wij nog heel wat concerten gaan bijwonen. Als ze tenminste nog regelmatig naar nederland blijven komen.

Ik ben overigens 32 jaar, en heb twee zoontjes, Lars en Niels. De oudste is bijna 4 en kan al een paar liedjes van venice "meezingen".

Ik heb inmiddels geloof ik bijna alle cd's van de jongens, een maand geleden heb ik de hand weten te leggen op hun eerste album dat ik via e-bay in duitsland heb gekocht.
Wat mij opvalt is dat de stijl die ze hebben op hun eerste album heel anders is dan de rest van hun albums. Ook heb ik het idee dat venice toen nog uit meer personen bestond maar dat ze toch op een gegeven moment met zijn vieren zijn verder gegaan. Dat kan natuurlijk verklaren waarom de stijl veranderd is. Als ik eerlijk ben dan vind ik de huidige stijl het mooist. Mocht iemand hier iets meer over kunnen vertellen dan hoor ik dat graag.
Goed genoeg gekletst,
Misschien tot ziens bij een van de concerten.
Groetjes
Hugo

:beer:

Huggie
06-16-2005, 04:03 AM
Dag venice fans,

Ik ben Hugo uit Enschede en nieuw bij jullie club.
Ik heb een heel verhaal geschreven om mij voor te stellen alleen is het op een verkeerde plaats terecht gekomen. Wanneer jullie op de Off topic pagina staan dan zien jullie onder dit forum een niieuwe staan met de naam even voorstellen. Goed, dat ben ik dus.

:up:
Volgende keer zal het wel goed gaan denk ik.

Groetjes
Hugo

Edit: Tineke
Ik heb het stukje evenop de goede plaats gezet:up:
Welkom

Inkie
07-31-2005, 03:52 AM
Hoi Venice fans

Mijn naam is Ingrid (Inkie) , Ben sinds een half jaartje ofzo lid , maar zag nu pas dat je je kunt voorstellen , dus bij deze.
Ik ben 41 jaar , heb 2 kinderen van 15 en 18 jaar en een lieve man.
Mijn grote hobby is muziek , en dan vooral Venice natuurlijk maar ook Jackson Browne , Queen , Kane , Peter Gabriel , Extreme , en nog veel meer.
Ik heb Venice ruim een jaar geleden pas leren kennen , eigenlijk bij toeval omdat ik een Jackson Browne album hoorde waar hij samen met Venice een aantal nummers speelde.Het album is opgenomen in Santa Monica mei 2004.En daar was ik van onder de indruk . Ik heb toen op het internet gezocht en daar kwam ik nummers tegen van het album welcome to the rest of your life . Afijn toen was ik verkocht . Heb gelijk het album besteld in de locale cd winkel , en daarna ook alle andere albums . Degene die ik niet kon bestellen heb ik gekocht tijdens de 4 concerten die ik ondertussen al gezien heb. Mijn verzameling is nu compleet en ik vind persoonlijk de garage demo's part one de beste cd.
Volgende maand zie ik Mark en John in Dordrecht , van hen heb ik net de cd binnen met de 5 tracks , en er staan prachtige nummers op , vooral You're the one en Matte Kudasai .
Nou dat was het wel weer , als iemand meer wil weten hoor ik het wel.
Groetjes Ingrid

sill
08-09-2005, 06:22 AM
Hoi hoi ik ben Evie en ben 15 jaar ik kom uit Groningen(Delfzijl-Farmsum) en ben dus nieuw hier :loopy: . Voor het eerst hoorde ik venice met hun cd christmas with venice. Ik vond de muziek wel leuk maar ben nooit echt verder gaan zoeken. Dit jaar leenden we een cd van Venice ( Live at the royal carre theatre ) en ja ik was verkocht!! Sindsdien word de dvd hier helemaal grijs gedraait. We zijn met z'n 6en thuis en iedereen op mijn jongste broertje na vind de muziek geweldig :talktalk: . Venice is echt een geweldige band, maar toch is er een band mijn lievelings band en dat is the Eagles. Ik ben met die muziek opgegroeit en ze zijn echt geweldig !! Nou dat was en dan wel weer. Doei doei

Vanilla Queen
10-07-2005, 08:07 AM
Hallo!

Ik zal mij ook maar even voorstellen dan haha. Ik heb op dit forum (nog) niet eerder gepost, want ik heb me net een paar minuten geleden aangemeld.

Ik ben woonachtig in de haarlemmermeer en heb pas sinds kort kennisgemaakt met het muziek Venice.

Venice heb ik eigenlijk leren kennen via mijn ex-vriend. Hij is een groot fan van hun muziek, maar in die tijd dat ik wat met hem had, had ik meer oog voor hem dan voor Venice...
Wat ik al die tijd gemist heb...Zonde zou je bijna zeggen. Maar gelukkig heb ik de schade ingehaald en heb ik alle cd's en dvd's die ik maar kon vinden aangeschaft. En daar heb ik nog steeds geen spijt van!!!
:band:

Groetjes Vanilla Queen

heidy
12-09-2005, 02:42 AM
Hoi
ook ik ben sinds kort helemaal weg van Venice, ik heb hun muziek leren kennen via mijn nieuwe buren, en vind het helemaal super!!!
mijn naam is heidy, 36 jaar jong en getrouwd met Remco van 38, wij hebben 2 mooie meiden van 8 en 3 jaar die ook veel liedje van de jongens mee zingen, ik kan niet wachten om ze eens live te zien!!!
groetjes Heidy

karinann
12-13-2005, 09:45 AM
Hallo allemaal,

ik kijk al een tijdje mee op het forum en op de site, ik ben al jaren een fan van Venice.....de muziek maakt me gewoon..:elmo:
Ik ben 39 jaar...getrouwd en we hebben twee kinderen.

Ik zit te wachten op het concert hier In Enschede maar las ook al weer dat het niet doorgaat:hairpull: , en baal hier enorm van, dan toch nog maar weer van de cd genieten.

Ik wens iedereen een fijne week toe,
Groet Karinann

Wendelien
01-12-2006, 04:52 AM
Zit wel steeds lekker te 'posten', maar heb me nog niet voorgesteld, zo realiseerde ik me.
Ik ben sinds een klein half jaartje 'lid' van dit forum.

Ik heb Venice ontdekt via de tv-reclame voor de "Twee Meter Sessies" cd, waarbij ik echt opkeek van "he, er bestaat dus nog echte muziek!" Ik heb de cd gekocht en vond het prachtig. Het bracht me terug naar mijn jeugd met CSN&Y, maar het voegde nog iets nieuws toe. Hun harmonie en ook Mark's solostem velden me totaal. Toen ik via de bibliotheek de DVD van Carre in handen kreeg, was ik echt helemaal verkocht. Het niet alleen horen, maar ook zien van hun optreden, nou ja, jullie weten zelf hoe dat voelt. Ik ontdekte toen wel meteen dat ik net het concert in mei gemist had, maar vond toen ook Venice Talk en hoorde niet lang daarna dat Mark & John zouden komen (en daarna ook nog Venice), hetgeen alles weer goed maakte!
Sindsdien moet mijn familie met een licht gestoorde vrouw/moeder rekening houden. Mijn dochter noemt het het Venice virus.
We hebben 3 kids (13, 11 en 8 - 1 meisje en 2 jongens) en 3 katten en mijn man is Amerikaan.
Ik ben prive-docent Engels (free-lance) en mijn hobbies zijn katten, fotografie, psychologie, levensbeschouwing, natuur, watersport (als ik de kans krijg) en inmiddels ook een beetje het V-forum volgen en natuurlijk Venice!

Groetjes,
Wendelien:wave:

Bas
08-08-2006, 06:27 AM
hoi, ik ben Bas, net nieuw op het forum
Ik ben een enorme Venice fan sinds kort.
Heb via een mede muzikant kennis gemaakt met de Venice muziek, en ik was gelijk verkocht.

Ik speel op m'n fender jazz-base vintage basgitaar in 3 bandjes
1 bandje harde rock/blues etc, lekker ragguh
1 bandje acoustisch Clapton/Sting/Lionel Richie/Venice etc
1 bandje feesten en partijen muziek

ik vind alle verschillende soorten erg leuk.
Maar mijn favoriet is acoustisch. Het geeft een geweldige kick als je acoustisch muziek maakt en het klinkt goed.

Ik hoop een hoop andere Venice fans te ontmoeten en ga ZEKER !!! naar de theater tour ( in Haarlem )

groet,
Bas:guitar1:

Ingy
10-04-2006, 02:51 PM
Hallo allemaal,

voordat al het tour-geweld gaat losbarsten dacht ik dat ik me maar eens even moest voorstellen als nieuweling tot zowel het forum als Venice.

Sommigen van jullie "ken" ik inmiddels via Myspace, maar ik moest het nog wel even hier officieel doen natuurlijk :D

Enfin, mijn naam is Ingeborg, maar omdat dat niet lekker bekt voor mensen buiten de Nederlandse grenzen gebruik ik online al jaren "Ingy". Beiden mag hoor, ik doe niet zo moeilijk...

Eh, wat verder, ik ben 41, groot muziekfan -d'oh-, woon in Kampen, en nadat mijn zus mijn tot het Venice-fandom had bekeerd een paar weken geleden, helemaal "om". Diverse cd's in huis inmiddels, en ook een kaartje voor mijn eerste Venice concert in Zwolle. Ik kijk er naar uit en zal vast wel een aantal van jullie hier tegenkomen denk ik.

Tot ziens of lezens,
Ingeborg

Angora
10-09-2006, 08:31 AM
:coool!: Hallo Venice fans,
ik lees al een tijdje mee, maar ik zal me nu maar eens voorstellen.

Ik ben Nelly, woon in de Randstad en heb zo'n 3 jaar geleden, via mijn vriend Rob, kennis gemaakt met Venice. Ben niet zo'n fanatieke fan als hij, maar ik houd wel veel van de Venice nummers.

Ben helemaal enthousiast over de nieuwe CD, Amsterdam, en niet alleen maar door de naam, hahahahah.

Ik heb 6 concerten van de jongens meegemaakt, waaronder de DVD opname, het concert met de documentaire in Paradiso en de cd presentatie in Paradiso.
Verder heb ik John Vester en Mark zien optreden, miste daarbij toch wel een beetje de andere Lennons, maar Michael was er tenminste wel even bij......................

Ik verheug me erg op Carre, is toch wel een beetje mijn favoriete theater, als Amsterdamse!;) ;) ;)

Groetjes van Nelly

marjolijn
10-14-2006, 12:01 AM
Hallo allemaal ,
Ik kreeg de tip om me hier even voor te stellen,bij deze.
Ik lees ook al een paar maanden mee en heb m'n zus even om hulp gevraagd ben nog niet zo handig met computeren.
Ik ben 49 jaar, getrouwd, geen kinderen zit inmiddels op myspace.
Ik heb Venice leren kennen ongeveer? 2 jaar geleden.
Toen zag ik een herhaling van" Paradiso live on the beach ",en ik was gelijk in 5 minuten verkocht,wat een stemmen ....Ze waren in de buurt maar we konden geen kaarten krijgen en vreemd genoeg heb ik het toen even laten rusten.Maar dat heb ik deze zomer ingehaald!!!!!!(Toen zagen we dat ze weer naar Nederland kwamen) Venice central doorgespit dvd's gekocht cd's enz en de stand is nu 3 geboekte concerten.En zoals ik al schreef op het forum ik lees graag alle verslagen en tel af tot ons eerte Venice concert op 24 okt.Veel plezier allemaal!!!
groetjes Marjolijn(inmiddels is de stand 5 geboekte concerten 1 gehad nog 4 te gaan jippie)en nog 1 erbij geboekt maakt 6 concerten.

Christien
10-22-2006, 11:43 AM
Hallo, mijn naam is Christien en ik ben 41 jaar. Ik ben getrouwd met Eric. (eergisteren was het alweer 18 jaar!!!) Met onze 3 Siberische katten, Sokkie, Billie en Winnie wonen wij in Best (vlak bij Eindhoven) Ik werk 4 dagen per week als receptioniste/ telefoniste en "manusje van alles" bij een architectenbureau.
Ik hou van Disney en alles wat er mee te maken heeft: de films, de muziek en het park bij Parijs. Ik heb een Fiat 500 waar ik graag in rondcross. Ik wil heel graag vaker tekenen/ schilderen en zit daarom nu op een cursus.
Muziek is onze grootste hobby! Niet alleen het beluisteren van muziek maar ook het zelf maken van muziek. Eric speelt toetsen en sax in de band Infinity. Als zangeres zit ik samen met mijn zusje in de band Out of Time en spelen wij geregeld op bruiloften en andere feesten. Onze gitarist en bassist zijn broers maar geen familie van ons. Kijk maar eens op www.bandoutoftime.nl (http://www.bandoutoftime.nl) Géén Venice repertoire maar wel veel disco en soul klassiekers!

Venice ken ik al sinds hun eerste bezoeken aan Nederland. Ik heb 14 jaar bij Van Leest gewerkt. In het verleden heeft Venice behoorlijk wat promotie optredens gedaan in de winkels.
Ik bewonder Venice om twee redenen:
Ten eerste om hun zang en het meerstemmige werk. Niet altijd, maar in een aantal gevallen uitzonderlijk ingewikkeld. Favorieten zijn Jenny en Ashes in the snow. De leadzang en in het bijzonder de stem van Mark! End of the world, Starting here again, Romance that never was en Rewind. Als ik hem hoor zingen dan wil ik een betere zangeres en een beter mens worden!!!
Ook bewonder ik hen om hun "no nonsense" houding. Gewone jongens die gewoon hun werk doen!

Eric en ik gaan naar de concerten in Eindhoven en Tiel en wij verheugen ons er zeer op.

Groetjes, Christien

MySpaceEdith
10-29-2006, 12:56 AM
Hoi allemaal!

Ik had me al in het engels voorgesteld op een ander draadje, maar nu zag ik deze. Dus ook maar even gewoon in m'n eigen taal.

Ik ben Edith, 37 jaar en moeder van 2 fantastische kinderen (8 en 14).

Ik had al eens de naam Venice gehoord, maar pas toen ik m'n site op myspace opzette en ik een Friends Request van Venice ontving, werd ik echt nieuwsgierig gemaakt.
Matt heeft daar ook erg aan meegewerkt, en mij met mailtjes overtuigd dat het echt fantastische jongens zijn!

Ik ben nu echt enthousiast geworden en heb dus kaartjes voor hun concert op 3 november in Beverwijk. Natuurlijk ook een filmpje van ze op mijn site gezet (Making Blue Paint).

Zit nu heerlijk naar de dvd Venice in Carré te kijken, die ik van een collega van mijn man te leen heb gekregen.

Ik hoop hier op dit forum nog veel leuke verhalen te lezen.

Saskia1974
10-29-2006, 01:01 AM
Hallo allemaal,
Na al een jaar of twee te hebben gelezen op dit forum, en nu eindelijk me te hebben angemeld als lid zal ik me ook ff voorstellen.
Ik ben Saskia (31) en ben moeder van drie geweldige kids. Twee jongens Wessel (bijna 8), Jorrit 5 en een dochter Lianne van 2. Ik woon samen met mijn partner alweer 10 jaar in Leeuwarden waar ik het erg naar mijn zin heb.

Ik heb Venice zo'n twee en een half jaar geleden leren kennen. De Born and Raised cd en Spin art cd stonden eigenlijk al een tijdje in de cd kast voordat ik ze ontdekte. Eenmaal in de cd speler beland kwamen ze er eigenlijk niet meer uit. Na mijn eerste concert in november 2004 ben ik helemaal Venice hooked.
Deze tour ben ik naar het concert in Den Helder geweest en nam mijn beste vriendin Fiona mee ( voor het eerst) en wat denk je die gaat ook mee naar Steenwijk 14 november. Nog een fan dus.

Verheug me op het concert in Steenwijk en in Leeuwarden natuurlijk,
groetjes Saskia

Only for a Kiss
( mijn favorite nummer For a Kiss)

moonwit
10-29-2006, 09:37 PM
hallo venicefans,nou heb ook het draadje gevonden hoor
ben al enige jaren venice fan komt door het optreden wat ze gedaan hebben met de kast(friese band,ben zelf ook friezin vandaar)toen we dat hoorden wouden wij(ons hele gezin)meteen meer van ze weten.
ben getrouwd met ontzettend geweldige vent, heb 2 heerlijke kinderen.
werk als bloemiste 3 dagen per week(ga zo ook weer aan de slag.
en natuurlijk hou ik van venice luisteren:headphone thuis en in de auto naar mijn werk.kunnen bijna niet wachten om naar het concert in leeuwarden te gaan.jullie begrijpen het al ,het gaat hier om een venicefamilie:thewave: nou tot zover ga nu werken kijk vanavond wel weer even.doooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii

maaike
10-30-2006, 03:58 AM
ik ben maaike, ben 18 jaar..
ik ken nu sinds paar mnd venice.. had er egt nog nooit van gehoord erg hea.. maar toen ik the family tree hoorde was ik helemaal verkocht..
ben vorige week ook naar hun concert geweest in arnhem.. was gewoon egt geweldig..

HenrietteDF
11-02-2006, 03:22 AM
Ik lees al een paar jaar mee op dit forum en besloot dat het vandaag toch maar eens moest gebeuren om nu maar eens echt mee te gaan doen. En dan begin je altijd met jezelf voor te stellen.
Mijn naam is Henriëtte, ik ben 38 en mijn man en ik wonen in Lisse. We hebben twee katten, en hadden tot voor kort een hele lieve labrador (Amber) maar die hebben we helaas in moeten laten slapen, wat ik nog altijd heel verdrietig vindt.
Binnenkort start ik met een nieuwe baan bij de politie (nee, ik ben geen agente, het wordt een administratieve functie), en daar kijk ik erg naar uit.

Venice heb ik via mijn man leren kennen. Hij zag de twee-meter-sessies op tv en kocht naar aanleiding daarvan de cd. Die werd regelmatig gedraaid en ik bleef het goede muziek vinden, maar daar bleef het dan ook bij.
Totdat ze in 2003 in Rotterdam waren voor een concert en mijn man dat zag in zo'n schouwburgboekje. Hij stelde voor om daar naar toe te gaan, en sindsdien.....zucht.....helemaal verkocht. Wat een muziek, wat een geweldige mensen, de interactie met de zaal, GEWELDIG!!
Via de site heb ik toen de andere cd's besteld, ik mis nu alleen nog van de Garage Demo's de Fast Stuff en hun allereerste cd.
En natuurlijk zijn we in het gelukkige bezit van de Carré dvd en ik heb er nog eentje gevonden van de twee-meter-sessie. Helemaal Top!!!

In 2005 zijn we, op moederdag, naar het concert van de jongens in Carré geweest, en wij hebben dus meegemaakt wat Kipp in het intervieuw zegt dat in "Revolver" staat. Het zingen van Family Tree wat door de zaal overgenomen werd ter nagedachtenis aan de moeder van Kipp en Pat. Als je het over kippenvel hebt, dát was nog eens een moment. Met tranen in onze ogen hebben we staan zingen..........

Vanavond gaan we naar Alphen voor ons eerste concert van deze tour. Daarna volgen nog Rotterdam en Den Haag.
Ik heb er onwijze zin in, kan eigenlijk niet wachten.......

Nou, tot zover mijn verhaal. Ik hoop een leuke tijd op dit forum te hebben.

Groeten,
Henriëtte

monique verbrug
11-05-2006, 01:04 PM
Nadat ik Venice had zien optreden op Pinkpop en jaren later in Eindhoven is het Venice virus in alle hevigheid ook op mij neergedaald. De muziek raakt me tot in de kleine teen. De uitleg van de teksten hier op deze site maken de muziek voor mij nog mooier. De wijze waarop het dan gezongen wordt zorgt voor echt kippevel.
Wat ik me alleen nog afvroeg is dit:
gaan de echtgenotes van de bandleden ook wel eens mee naar de concerten in Nederland? Hebben zij ooit live gezien hoe enthousiast wij hier reageren?
Zijn er ooit plannen om op Rock Werchter op te treden? (zou geweldig zijn)
Krijgt de band wel eens reacties van diegene waar ze de muziek over geschreven hebben?
Omdat 6 december het laatste concert is dat de band hier in Nederland geeft dit jaar en ik vermoed dat er veel die hard fans zullen zijn vroeg ik me af of we iets gemeenschappelijks konden doen? Iemand een idee?
Groetjes,
Monique

Ron@home
11-15-2006, 01:04 PM
Hallo Allemaal!

Ik ben Ron.

LauraA
11-20-2006, 02:50 PM
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen, al zit ik al een paar jaartjes op dit forum. Pas de laatste tijd schrijf ik wat vaker en hou ik alle nieuwtjes wat beter bij. En dat komt omdat mijn man sinds kort op zee zit. De avonden kan ik nu mooi achter de pc zitten.

Ik ben Laura, 39 jaar en ik woon in Son en Breugel. Ja hoor, bij Astrid dus. Eén keer per jaar ga ik naar een Venice concert, maar ik heb daar nog nooit met andere fans gesproken. Misschien moet ik de volgende keer wat langer blijven hangen bij de meet and greet? Steeds als ik ga, neem ik een vriendin van me mee, die al net zo gek van Venice is als ik.

De laatste weken ben ik vooral helemaal gek van de sound van Mark. Daarom heb ik zijn website ook eens bekeken en op het moment ben ik cd's en dvd's van 'm aan het kopen. Het is erg leuk om de solocarrières van de Lennons te volgen. Dan leer je hen nóg beter kennen.

Verder ben ik helemaal weg van Ilse de Lange, maar helaas heb ik het concert in Carré gemist. Daar zou ik wat voor over gehad hebben! Mijn twee favoriete artiesten bij elkaar. Zodra Ilse optreedt in de buurt van Eindhoven, ben ik erbij, net zoals bij Venice.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ik ben blij jullie te hebben leren kennen via dit forum en hoop jullie ook nog eens te ontmoeten. Misschien kunnen we een fanclub oprichten met een echte fanclubdag en dergelijke?

Groetjes van Laura

marin
11-24-2006, 01:50 PM
Hallo mensen,

Ik ben Marin en ben 17 jaar oud en kom uit Den Helder.
Ik ben een super Fan van VENICE,ik ben al 4 keer heen geweest dit jaar..
In Den Helder,Beverwijk,Amsterdam en gister 23 November in Utrecht.
Ik vind deze site echt super,ik kijk er heel vaak op.
Ik hoop dat Venice volgend jaar weer komen,want dan kom ik zeker weer!
En hopen dat ze mij nog herkennen!:o:

Groetjes Marin...

heidy
11-29-2006, 12:54 PM
Hoi Marin
welkom namens nog een super fan, leuk om te zien dat er steeds meer jongeren bij komen, niet dat ik al stokoud ben hoor (37) ik heb ook genoten tijdens de tour ben 3 keer geweest enhad nog wel 10 keer willen gaan, maar ja mijn oudste dochter Romy(9), heb ik moeten beloven dat ik nu niet meer ga, omdat ze zelf ook zo graag had gegaan, nou als ze volgend jaar komen, sleur ik haar lekker mee, ook zij is namelijk een superfan, ik had zelfs de opdracht van haar gekregen om na het concert in den haag een foto van de heren te scoren met handtekening, speciaal voor haar, en natuurlijk is me dat gelukt, Mark vondt het wel grappig, en heeft allemaal hartjes op de foto gezet
leuk toch voor een hele jonge fan
groetjes Heidy

Bolke
12-02-2006, 06:07 AM
Hallo,

Ik ben niet echt nieuw hier, maar zag dat het toch alweer een jaar geleden is sinds mijn laatste post hier! Dus laat ik mezelf ook even voorstellen.
Ik heet dus echt Bolke! En daar geef ik mijn ouders de schuld van!:-) Je mag 3x raden hoe ze mij op school noemen!
Ik ben fan van Venice omdat mijn vader alle cd's had en wij (mijn broer en ik ) kaartjes gekocht hadden voor zijn verjaardag voor een show in Rotterdam. Sinds die dag liggen alle cd's bij mij in de kamer! Ik ben trouwens 16 en doe de Havo.
Mooiste Venice nummers voor mij zijn Comes it now, Washington and Lincoln, Sweet ALoha, Happiness en van de nieuwste vind ik Radio Game, We're Ok en Bittersweet Life heel mooi!
Ben in Rotterdam geweest en in Utrecht dit keer en dat was natuurlijk super!
Hoi!

renske
12-09-2006, 02:15 PM
Nou ik zal me ook maar even voorstellen dan.
Ik ben Renske en ik ben 19 jaar. Ik woon in Voorschoten en eigenlijk luisteren wij thuis al jaren naar Venice. Dat komt door mijn moeder die ooit een cd'tje van de 2 meter sessies heeft gekocht. Ik heb dus al heel lang veel goede herinneringen aan hun muziek, het was tot dit jaar alleen nog nooit bij ons op gekomen om een keer naar een show te gaan. Tot een paar maanden geleden dus. Mijn moeder, tante en ik zijn voor het eerst geweest op 25 november in Den Haag en waren helemaal overweldigd dat we maar meteen besloten om het weekend daarna in Amersfoort te gaan. Ook dit was geweldig. We vragen ons af waarom we niet eerder naar een concert zijn geweest en gaan eventuele volgende optredens ook zeker in de gaten houden, want we zijn nu echt verslaafd :P
Ik geloof dat dit wel zo een beetje alle belangrijke dingen waren.

Groetjes van Renske

Wienus
01-07-2007, 03:20 AM
:rockon Ook ik heb me nog niet voorgesteld, dus dat zal ik nu eens even doen ...

Ik ben Wieneke, woon in Brabantse land. Ben 32 jaar, getrouwd, heb sinds 17 december 3 in plaats van 2 kindertjes (3 dochters, 4, 2 en 3 weken !) Misschien dat dat de reden was dat ik me nog niet voorgesteld heb hi hi, effe druk met de meskes, en alleen nog tijd voor korte bezoekjes aan VT (leuk die woorddraadjes !!!).

Ik werk als doktersassistente, eerder bij een Arbodienst, nu alweer 5 jaar in een huisartsenpraktijk (leuk !!). Verder vermaak ik me prima, met mijn lieve vrienden en familie, en heb ik enige tijd geleden het paardrijden (ons paard is geblesseerd voorgoed en mag nu zijn " oude dag" slijten in Dalfsen op de Nixmeerhoeve www.nixmeerhoeve.nl (http://www.nixmeerhoeve.nl)) vaarwel gezegd (dat komt wel weer, want ook dat is een virus he ?).

Ik ken Venice nu al een aantal jaren, heb ooit van mijn muzieklievende neef een cd beluisterd en grijs gedraaid. Ik kocht kort daarna hun DVD 2-metersessies en ja hoor..... daar ging ik, helemaal verslaafd. Heb helaas vorig jaar (of is dat al weer 2 jaar geleden) hun concert gemist in Breda, maar was er dit jaar wel bij. Oei oei, wat een genot, zo puur, intens en geweldig !!! Ik kan er niets aan doen, maar ik ben helemaal hooked (vraag maar aan mijn man en kinderen:rotflmao )
Ik hoop er volgend concert weer bij te zijn en ondertussen geniet ik met volle teugen van hun cd's en dvd's. heb overigens recentelijk a band called Venice besteld, dus daar wacht ik nog op, spannend !!!

Groetjes !! en Houdoeeeeeee !

arts
01-16-2007, 11:47 PM
Hoi,

Ik heb nog geen avatar, maar daar werk ik nog aan.

Ik ben Johan, 39 jaar, getrouwd, twee kinderen. Werk op een gemeentehuis als financieel beleidsmedewerker.

Ben nieuw op dit forum. Ik heb Venice nu twee keer live gezien. Eerste keer in Enschede, zo ongeveer een week voordat de DVD 'Live in Carre' werd opgenomen. Verbluffend mooie zang.

Daarna in december 2006 in mijn eigen woonplaats Almelo. Had nu mijn vrouw meegenomen, maar die raakte dusdanig geëmotioneerd dat ze in tranen uitbarstte. Ik weet dat ze zich daarover rot schaamt, maar dat vind ik onterecht. De muziek van Venice is toch heel eerlijk en confronterend !!!

Ben trouwens niet zo'n superfan dat ik Venice meerdere malen per tournee moet zien. Maar... dat ben ik van geen enkele band... Maar eens in de twee jaar lijkt mij een mooi gemiddelde.

Daarnaast ben ik eigenlijk gewoon heel erg bezig met het luisteren naar muziek. Ik ben ook zo'n persoon die dan allerlei dingen leest, uitpluist en ik heb daarmee bij mijn vrienden een beetje een reputatie opgebouwd van 'wandelende popencyclopedie'. Maar daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Ik heb gewoon wat moeite om dingen te vergeten die ik leuk vind.....

Ik heb inmiddels al heel wat collega's besmet met het 'venice-virus'. Inmiddels al zes collega's zijn naar een concert gegaan..... Ik heb ook wel een trekje over me dat ik andere mensen graag wil overtuigen...

Zo vind ik het eerst wel genoeg. Ik hoop her en der op het forum op te duiken....

Groet,

Johan

britt
01-19-2007, 07:01 AM
hoi allemaal,

Ik zal me eigen even voorstellen.
Ik ben Britt 21 jaar en ben een echte (live) muziek freak.
Nou ik zal proberen om zo duidelijk mogelijk en zonder fouten hier iets over me zelf te vertellen.

Ik was 12 toen voor ik het eerst naar een concert ging en dat was van De Kast.
Ik ging regelmatig naar de kast met mijn ouders en zo heb ik Venice dus ook leren kennen.
De eerste keer dat ik ze zag was in het Gelredome in 2001.
Ben daarna nog een keer wezen kijken in Rotterdam vond het wel leuk maar was op dat moment niet echt mij ding.:hittingbr
Ik ging toen meer naar de Band Zonder Banaan.

Maar afgelopen jaar zei een vriendin van mij dat Venice naar Nederland kwam en dat ze daar naar toe ging.
Ik heb dat toen thuis gelijk verteld en die wilde gelijk gaan.
Dus ik heb gelijk kaarten besteld voor Nijmegen 29 Oktober.
Wij daar naar toe en ja hoor helemaal verkocht wat een goede muziek lekker sfeertje en erg leuke mannen.
Toen we thuis kwamen heb ik gelijk gekeken waar ze nog meer speelde en heb de dag erop gelijk kaarten besteld voor Breda.
Enzo zijn we uiteindelijk 10 x geweest.
Een andere vriendin van mij is ook erg fan geworden en we zijn flink aan het sparen zodat we een keer naar Amerika kunnen om daar een concertje bij te wonen. (dat lijkt me super!!)

Ik ga ook veel naar de Rattlesnake Shake een erg goede coverband uit Oss.
Zij doen nu mee met de Clash of the coverbands en staan in de halfe finale Nederland dus die steunen we op dit moment 100%.
En een andere band waar ik regelmatig heen ga is de Band Zonder Banaan (bzb) maar dat is op het moment iets minder heb het te vaak gezien denk ik (270x)
Veder hou ik van heel veel muziek maar Venice staat echt wel op nummer 1!!

Ik ben hier wel een paar keer per dag te vinden om te kijken of er al iets bekend is of ze weer naar Nederland komen.
Ik zal zelf meer lezen dan schrijven omdat ik hier niet zo goed in ben, en mijn Engels is echt slecht.

Ik hoop tot snel bij een concert van Venice!!!!

Groetjes britt

Estelle
01-19-2007, 07:39 AM
ik zie iedereen zichzelf hier voorstellen en ik heb mezelf eigenlijk nog nooit echt voorgesteld komt ie dan:

Ik ben Estelle en 20 jaar! ik ben een echte muziekfreak. toen mijn zusje vroeger naar house luisterde , luisterde ik naar the beatles ;)
ik heb ook regelmatig muziekavondjes met mn vader en dan komen allerlei soorten muziekdvd's uit de kast!
zelf zing ik vooral soul, funk en jazz en heb ik al meerdere optredens achter de rug waaronder 2 in bali!

Op het moment is venice mijn grote nummer 1 maar dat is ook wel eens anders geweest : doobie brother, beach boys, beatles ze zijn allemaal grote favorieten van mij!
de muziek van venice vind ik prachtig omdat de teksten eerlijk en oprecht zijn waardoor veel mensen er wat aan hebben. ze zijn live geweldig en ook heel spontaan. ik vind het een leuk gegeven dat ze zo "down to earth" zijn en dat je gezellig met ze kun "chillen" na het concert! zelf heb ik ook veel steun aan hun muziek. muziek is sowieso erg belangrijk voor mij!

ik doe een studie theater-film en televisie wetenschappen in utrecht waarvoor ik veel films en theaterstukken moet bekijken. nog een passie van mij!
ik heb nog getwijfeld om muziekwetenschappen te doen, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan!

ik wil ook graag naar amerika om daar wat concerten bij te wonen van wat favo artiesten van mij, maar eerst naar Bali! en sparen dan maar
leuk verhaal van jou Britt kon me er helemaal in herkennen en vond daarom dat ik mezelf ook maar eens officieel moest voorstellen!

xx Estelle

lenydh
02-06-2007, 07:52 AM
Hallo Allemaal,

Ik ben Nynke geboren in het jaar 1972 dus ik word 35 jaar en bijna 10 jaar getrouwd. En sinds een jaar woon ik in Dedemsvaart waar het prima vertoefen is.

Van Venice was ik vanaf de allereerste keer dat ik ze hoorde helemaal weg. Dat is al weer een helepoos geleden.
Ik zat te zappen en toen hoorde ik ze de Family Tree spelen op Pink pop spelen.
De family Tree greep me op dat moment zo aan omdat ik niet zo heel lang daarvoor mijn moeder had verloren.
Daarna heb ik de cd 2 meter sessies gekocht en toen was ik helemaal om.

Mijn vriendin heeft denk ik 2 jaar daarna kaartjes besteld voor een theater concert in Zoetermeer omdat ik het zo mooi vond en ze mij eens een verrassing wilde geven een hart onder de riem steken of zoiets. Zij ging mee omdat ik het zo graag wilde.
Na dat concert was zij ook helemaal verkocht.

Afgelopen jaar zijn we weer samen geweest en deze keer naar Den Haag.
En we hebben met elkaar al afgesproken dat wanneer ze er weer zijn we dus weer proberen om te gaan.

Het forum heb ik nog niet zo lang geleden ondekt en al ben ik er nog niet zo heel actief in ik vind het wel leuk om te lezen hoe de Venice Fans met elkaar omgaan en de dingen beleven. Zal dan ook proberen om zo actief mogelijk mee te praten.

Gr Nynke

Diana Veldkamp
02-16-2007, 04:25 AM
Ook ik kijk al een tijdje wekelijks op de Venice-site en heb me nog niet voorgesteld...
Ik ben Diana Veldkamp, ik ben 40 jaar en ik ben getrouwd met Victor, we hebben 2 kinderen, Thomas (10) en Martijn (6)
Ik geef Muziek op Schoot les op kinderdagverblijven en muziekscholen, wat inhoud dat ik muziekles geef aan kleine kinderen (0 tot 4 jaar) en hun ouders (of leidsters). Dit is het leukste beroep wat je je maar kunt bedenken. Zingen met kleine kinderen is zo leuk en vrolijk.
:coolsinge En dan ook nog weten hoe goed het voor hun ontwikkeling is...
En wat is er nu leuker dan zingen voor je beroep???
Als er eens iemand een kinderliedje zoekt, ik heb er vele honderden en maak ze evt. ook zelf.

Ik ben Venice-fan vanaf de 2meter sessies. Ik zat te zappen tijdens de reclame van een film die ik zat te kijken. Werd vervolgens gebeld door mijn broer, vader, vriendin enz. toen heb ik even de telefoon uitgeschakeld, zodat ik ongestoord kon kijken en vooral luisteren.

De volgende dag kwam er een vriend van ons met een CD van Venice aan en was ik verkocht. Dit gaat niet meer over!!
Vele concerten al gezien en het 'virus'doorgegeven aan man, kinderen, mijn ouders, schoonzus en zwager, vrienden, enz. Ik heb mijn kinderen moeten beloven dat ze het volgende concert ook mee mogen. (met dank aan Michael, die een heel verhaal op een binnenkant van een cd-boekje voor ze heeft geschreven...)
Nou ja, dat is in het kort mijn verhaal.
Groet, Diana

Diana Veldkamp
02-16-2007, 07:22 AM
Bedankt voor het welkom!
Fijn dat ik meteen een 'oude fan' genoemd wordt, hihi, 40 zijn is al zo moeilijk....nee hoor, beste tijd ooit!
Mijn oudste zoon mag een keer mee naar een avondshow, mijn jongste natuurlijk nog niet. Ik hoor het graag wanneer er een middagshow of radiooptreden is!! dus als jullie me op de hoogts willen houden, graag, ook namens Thomas. Grappig hoe de kids al die teksten uit hun hoofd kennen.
Mijn zoon moest laatst zelf een plaats voor topografie opzoeken, als extra te verdienen plusje met zijn topo-toets, en hij zag het plaatsje Meddo, hij zei: oh mam, dit kan ik onthouden, want in Ashes in the snow zingen ze:
the perfumes of the meadow....Meddo. hihi erg grappig!
Diaan

erwina
04-10-2007, 04:44 AM
Nou Miety ,
Na al die jonkies hier een oudje.:waaah!:
Mijn naam is Erwina, ben getrouwd met Ton.
Samen hebben we 5 kids, 2 ratten, 1 cavia ,1 konijn en 1 hond. :dog:
Ik ben 43 jaar jong en werkelijk verslaafd aan muziek van Venice.

Ik heb Venice voor het eerst leren kennen in het Stadstheater van Zoetermeer, samen met Ton en mijn schoonzusje.
En heb de hele avond genoten.Dit was 1 groot feest.
Ga samen met mijn 2 dochters Anouk en Shirley en een vriend naar Utrecht in Mei, en dat zal ook weer 1 groot feest worden.:coolsinge

ps, Dit is echt een te gekke site, dank jullie.

:ladiesman :love:

blontje_46
04-10-2007, 06:45 AM
Hallo iedereen ook ik was erbij in Zoetermeer en dat is nu een goede 5 mnd geleden en ik ben 5 concerten in nederland en 2 kerstconcerten in amerika verder[3 dagen L.A.in de kerstperiode is van de zotte maar ja kost een beetje maar kreeg er heel veel voor terug] en verschillende postjes op dit forum. Ben dus Wilma [46 maar ja 1960 is een heel goed bouwjaar],klein van lengte maar dat passeer ik met een hele grote mond ,ambulant kapster van beroep en heel vrijgezellig,hou van uit eten gaan[gewoonlijk GRIEKS],theater,boeken verslinden en muziek en in het bijzonder de laatste maanden de groep Venice,Vind het heel leuk om andere mensen te leren kennen en te ontmoeten[lukt best op deze manier].Heb bij de verschillende concerten ook dus al heel wat VTmensen ontmoet en in het bijzonder mijn maatje Patrick[zijn voor de kenners Will and Grace ] zijn beide prettig gestoord met een heel groot gevoel voor humor.Willen jullie nog meer weten stuur een berichtje maar mijn pincode blijft geheim.mvg Wilma

IngridV_1973
05-19-2007, 11:28 AM
Hallo allemaal,
Na al die leuke berichten zal ik me dan ook maar even voorstellen.
Ik ben Ingrid, de vriendin van Lenydh (hier al beetje bekend) en zij is dus de "schuldige" dat ik ook helemaal weg ben van Venice.
Ik had al wel een paar keer hier en daar gelezen, maar nog niet aangemeld. Maar na gisteren (concert in Hardenberg) moet ik me toch maar eens aanmelden! (was GOED!!!!!!!!! (Lees, perfect)
Het was inmiddels het derde concert wat we hebben meegemaakt, en er zullen er echt nog wel vele volgen.
Ik ben geboren in juni 1973 en woon in Naaldwijk. In het Westland dus.
Ik ben werkzaam als bejaarden verzorgende.
Getrouwd en heb twee schitterende dochters.

Oh ja, ook niet geheel onbelangrijk om te vertellen wat mijn favo song is? Die ze samen met ILse de Lange hebben gezongen bij Paul de Leeuw! Close your eyes!
ALs ze die nou eens op cd gingen zetten... (Maar Mark vertelde me dat dat niet gaat gebeuren :()
Nou, ik zal vast nog wel eens een berichtje achter laten.
Groetjes,
Ingrid

Ilona2
05-22-2007, 04:16 AM

Ik ben Ilona, 24 jaar en kom uit Zuidhorn (Groningen). Ik lees geregeld mee op dit forum maar plaats eigenlijk nooit een berichtje. In tegenstelling tot vandaag, want na het concert van gisteren kon ik mijn enthousiastme niet meer bedwingen haha. :bananadan

Toch ben ik een venice fan van het eerste uur. Mijn eerste concert was hier in Groningen in 2000 geloof ik. Mijn broer had de 2meter sessies cd gekregen voor zijn verjaardag, en ik vond het leuk, maar niet spectaculair! Op mijn verjaardag kreeg ik kaartjes voor het concert van Venice, en ik dacht, leuk, maar had liever iets anders haha. Maar goed, gegeven paard niet in de bek kijken, dus toch heen gegaan... En sinsdien ben ik verslaafd!!! Wat zijn ze goed. Heb inmiddels alle cd's die er maar zijn en heb maar 1 concert hier in groningen gemist. Andere concerten bezoek ik nooit, want ik ga altijd met mijn broer en/of ouders heen, en die willen altijd maar een keer... :( Dat is wel jammer want als het aan mij lag ging ik naar ze allemaal haha. Kan nu ook niet wachten tot ze weer komen!!!!

Ehm oke, nog iets over mezelf. Ik woon nog bij mijn ouders, maar mijn vriend en ik zijn druk bezig om een eigen huisje te vinden. Heb een opleiding voor directie secretaresse afgerond, maar dat is toch niet echt mijn ding. Ga over een paar maandjes beginnen met de opleiding nagelstyliste en hoop daar verder in te kunnen. Hobby's, muziek, muziek, en nog eens muziek. Ook films kijken vind ik leuk. En af en toe een goed boek.

Nou dat is wel weer even genoeg voor nu. Als jullie iets willen weten vraag maar raak.

Groetejs, Ilona

astridwiersma
05-22-2007, 01:08 PM
Hallo Allemaal

Ja ook ik ben nieuw en zal me even voorstellen..
Ik ben Astrid Wiersma en woon in Leeuwarden.
Ik woon samen met mijn vriend en 2 schatten van kinderen, een meisje van 6 jaar Malina en een zoontje van 3 jaar Ruben.

Ik ben met venice in aanraking gekomen door mijn vriendin en buurvrouw die vertelde dat ze me een keer heel graag mee wou nemen naar een concert van Venice en heb ja gezegt dat is goed.
Ze was helemaal gek van de band en hoorde dan ook een paar week van te voren voordat ze naar een concert van hun toe ging niks anders .
Aan de andere kant van de muur klonk dan ook alleen maar Venice.

Zogezegt zo gedaan ik mee vorig jaar naar Steenwijk en heb daar de avond van mijn leven gehad.( Ik was helemaal verkocht).
Ik ben nu ook mee geweest naar Groningen en het was fantastisch en ga nu zeker heel vaak mee lekker samen genieten en natuurlijk klinkt bij mij nu ook Venice een paar week van te voren.

De MenG vond ik ook geweldig dit had ik nog nooit meegemaakt
Het verbaasde me dan ook hoe vriendelijk de jongens van Venice waren en blij was ik met mijn eerste handtekeningen van hun allemaal.

Ik zal jullie vast wel vaak zien op de concerten en jullie mij ook als nieuwkomer en zal mijn best gaan doen om heel wat nummers te leren kennen zodat ik ook lekker mee kan zingen.

Groetjes van Astrid

Marieke000
05-22-2007, 01:40 PM
Hoi Hoi!!

Ik ben Marieke, 29 jaar oud en eigenlijk nog een groentje betreft wat het bezoeken van Veniceconcerten :o:.

Ik denk dat ik een jaar of vier terug pas voor het eerst van Venice hoorde. Ik was toen lid van de online Twarresfanclub. Ik weet niet meer precies hoe, maar via een medefan, kwam ik in aanraking met de muziek van Venice. Zij liet me 'Family Tree' horen en ik was meteen ontzettend onder de indruk, ook al heb ik zelf nauwelijks familie. 'Family Tree' smaakte naar meer, dus huurde ik '2 Meter Sessies' bij de bieb. Vanaf toen diende ik mezelf dagelijks een shot Venice toe :o:.

In november 2006, liep ik langs het Philips Muziek Centrum. Daar stond een theaterconcert van Venice aangeplakt. Toen ik thuiskwam, ben ik meteen op de site van het muziekcentrum gaan kijken en tot mijn grote vreugde bleek het concert nog niet uitverkochtte zijn. Tijdens het concert zat ik jammer genoeg op de laatste rij (balkon), dus van interactie was helaas geen sprake.

Vrijdag elf mei bezocht in een concert van Gabriël Rios, in de Effenaar. Voorafgaand aan het concert, tijdens het inleveren van de jassen, viel mijn oog op een poster waar wederom een concert van Venice werd vernoemd. Wéér werd ik net op tijd gewezen op een concert van Venice... Als Marieke niet naar Venice komt, dan komt Venice dus naar Marieke :bananadan...

Afgelopen zondag was dus mijn tweede Veniceconcert en ik hoop dat er in de toekomst nog velen mogen volgen:thewave: .

marije33
05-23-2007, 03:31 AM
Ook ik zal me eens even officieel voorstellen. Ik ben Marije, 37 jaar en kom uit Gouda. Zoals jullie zien is mijn login naam marije33, dus kan je nagaan dat ik al 4 jaar zo'n beetje stilletjes meelees....Werd dus wel eens tijd voor het echte werk! Ik ben getrouwd en heb een dochter van 7, Jasmijn en een zoon van 4, Sebas. Ik werk als tekstschrijver, lekker makkelijk, alles kan vanuit huis, errug handig met kleine kinderen.

Ik volg Venice sinds 2000, waar ik ze voor het eerst live zag op Parkpop. Sindsdien ga ik eigenlijk iedere keer als ze in het land zijn wel een paar keer naar een concertje. Ik geloof niet dat ik iemand hier hoef uit te leggen dat dit iedere keer weer zorgt voor een enorme dosis energie waar ik weer maanden op kan teren!

Morgen en vrijdag ga ik mijn batterij dus weer eens even lekker opladen in Den Haag en Utrecht. Wie weet tot dan.

Marije

Inez
05-23-2007, 11:22 AM
Hallo allemaal.
Ook ik ben hooked na Hardenberg! Ik heb in jaren niet zo'n feest gehad bij een concert. Wat een sfeertje!
Helaas heb ik voor de rest geen kaarten, maar ik had graag gewild!
Gelukkig is mijn roommate op het werk ook Venice-gek dus we draaien het bijna de hele dag (moeten af en toe ook werken, geloof ik). Collega's worden er helemaal dol van, haha.
Hopenlijk zie ik ze snel weer!

Voor iedereen die nog een concert te goed heeft........GENIETEN!!!!!!!!!
En laat foto's achter, kunnen we zien wat we missen haha

Essie68
05-24-2007, 12:30 PM
Hallo allemaal,

Ik ben Essie en ik kom uit Eindhoven. Ik ken Venice eigenlijk pas sinds vorig jaar, dankzij mijn zus, die ze weer leerde kennen via haar vriend. We houden het dus in de familie! Ik kreeg de dvd "live at Carré" te zien en was meteen verkocht! Vorig jaar November ben ik met ze naar een concert hier in Eindhoven geweest en dat was echt geweldig. Ik was vastbesloten om ze nog heel vaak te gaan zien en dat lukte afgelopen zondag, weer hier in Eindhoven. Zoals verwacht weer een super optreden. Ik ben helemaal verkocht!
Leuk dat er een speciaal forum is gemaakt voor de Nederlandse fans! See you all later! ;-)

wyp
05-24-2007, 10:47 PM
Ik heb geen idee of ik me al een keer heb voorgesteld dus bij deze. Ik ben Wilma ( Misschien moet ik me hier maar Wyp noemen om verwarring te verkomen ) en ik vind 1955 een heel goed bouwjaar en de rollator laat ik nog maar even. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Venice heb ik via een optreden van de Kast leren kennen en sinds die tijd ze blijven volgen.
Ik ben een muziekliefhebber van veel soorten muziek. Mijn hobby's zijn muziek, cabaret en lezen.
Meer weet ik even niet te vertellen.

Mirjam
06-17-2007, 02:11 AM
Voor sommigen ben ik waarschijnlijk wel nieuw hier.
Maar nee, écht nieuw ben ik niet.
Al is het wel al een flink tijdje geleden dat ik op dit forum heb ingelogd.
Daarom dacht ik: ik zal me even opnieuw voorstellen.

Ik ben dus Mirjam en woon inmiddels niet meer in mijn eentje in Rotterdam, maar samen in de buurt van Leiden.

Omdat ik niet meer alleen ben, zijn mijn 'internetvlieguren' flink afgenomen :)
Er zijn ook zooooooveel andere hele leuke dingen om samen te doen!!!
Dat is dus de reden waarom ik bijna niet meer op het forum te vinden ben.
Mijn enthousiasme voor Venice is er niet minder op geworden hoor.
Sterker nog, er is juist een extra liefhebber bijgekomen: mijn liefie :)

We zijn samen al een keertje of 2-3 naar een concert geweest.
En in juli gaan we naar Bospop omdat Venice daar speelt.

Nou, vandaag kom ik dus maar weer eens langshobbelen.
Zomaar, om te kijken wat er allemaal speelt en of er iets leuks te beleven is.

CU :wave:

erik de vries
07-22-2007, 09:24 PM
Hoi. Ik ben Erik de Vries.
ik woon in Oosterbeek (bij Arnhem)
ik kwam hier terrecht door een collega die een cd van Venice in z'n auto aan had staan.
Ik zal proberen vanavond mijn profiel een beetje meer bij te werken.

liel
08-16-2007, 07:37 AM
HOI Venice fans
Ik zal me even voorstellen
Mijn naam is Liel (eigenlijk Lilian maar iedeeen noemt me zo behalve mijn vader die zegt altijd Lean) ik ben 39 jaar en kom uit Guttecoven dorpje nabij Sittard
Ik heb 2 kids een zoon van 9 Bryan die nu aan zijn laatste 2 chemo kuren begint hebben vorig jaar bij toeval een tumor ondekt in zijn linkerpols zijn al vanaf 15 december vaste klant op de afdeling oncologie in het Radboud te Nijmegen. en een dochter Indy van 6 jaar.
Verder ben ik al bijna 13 jaar getrouwd 2 dec 2007.

ik ben al fan van Venice sinds het eerste concert kan me ff niet voor de geest halen welk jaar maar wel al een hele tijd
De muziek van hun heeft me vaak op de been gehouden wanneer het me weer eenns even teveel werd

Verder zijn mijn hoby,s country line dansen lezen en naar concerten gaan.
Verder ben ik een groot fan van Bryan Adams al zeker 20 jaar en van Bruce Springsteen.

Greetz Liel

Diaan
08-19-2007, 06:53 AM
Nou ik ben Diaan, 36 lentes jong! Woon in Den Haag en heb daar dan ook mijn eerste kennismaking met Venice mogen beleven. Het kwam eiegenlijk gewoon door mijn ex vriendje. Hij had een cd van Venice en draaide die veel in de auto!
Geweldig toch! Het is al wat jaren gelden, het vriendje is exit de cd dus niet! dat snappen jullie !!
groeten
Diaan

Linda Schouten
09-03-2007, 01:22 PM
Ik zal me even voorstellen als de nieuwste aanwinst op de venice site....

Mijn naam is Linda Schouten, ik ben 34 lentes jong en woon ik Delft, daar ben ik geboren en getogen.
Ik had al eerder deze site van Venice gezien,maar wist al die tijd niet hoe ik er op moest komen, maar na veel bloed,zweet en tranen is het me gisteren uiteindelijk toch gelukt, aplaus voor mezelf....hahahaha. :coool!:

Ik heb de band Venice voor het eerst gezien op een dvd bij mijn oom,en mijn moeder kon hun al en die wou graag een keer gaan kijken toen hun in nederland waren,dat was ik geloof...2 jaar geleden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in het begin niet zo goed vond...en mijn neefje van 7 zong al liedjes mee van Venice dankzij mijn ouders die een dvd gekocht hadden,hij vond ze helemaal geweldig.
Maar toen we voor de tweede keer gingen kreeg ik toch meer respect en begon de liedjes leuk te vinden.
Sindsdien ben ik ook fan geworden en heb ze ondertussen al aantal keren gezien,ik ga met familie naar Mark Lennon in Dordrecht, heb er nu al zin in.

Nou tot zover iets van mezelf verteld, ik hoop nog lang te mogen genieten van de Venice site.

Hartelijke groeten,
Linda Schouten.

Meriam
09-26-2007, 12:24 PM
Hallo allemaal,

Ik had al een recensie op venicetalk geplaatst toen ik ontdekte dat ik mezelf kon voorstellen als nieuw lid van het forum. Ik wilde dit toch nog even doen.:rockout:
Ik ben Meriam Verheijen, getrouwd met Jack, ben werkzaam als medewerker P&O bij de Politie Midden en West Brabant en ben woonachtig in Breda. Mijn eerste kennismaking met Venice was door een collega van Jack. Hij had een casettebandje met muziek van Venice. We zaten in de auto en mijn man zei "moet je eens luisteren naar deze muziek". Ik luisteren en in eerste instantie had ik zoiets van, klinkt wel leuk, maar het deed me niet zoveel. Jack vond het helemaal geweldig en nam me mee naar een concert in het Chassetheater in Breda. Nou, meteen vanaf het begin af aan was het "wow", dit is goed en wat een geweldige stemmen hebben die jongens en ze zijn nog erg leuk ook. Ik baalde er zelfs van dat het afgelopen was. Ik mee naar de meet en greet, had ik nog nooit van gehoord en dacht, dit is echt geweldig. Ik heb op een afstandje staan kijken hoe dat allemaal in z'n werk ging. Sinds dien is de "verslaving" begonnen. Ik wil de collega van Jack hier nog hartelijk voor bedanken dat hij ons hiermee kennis heeft laten maken. Ook hij is groot fan en trouwe lezet van venicetalk. Er is voor mij een nieuwe wereld open gegaan en ga nu naar alle concerten en alle m&g. Ik baal van te voren al dat een concert ook weer een keer een einde heeft en kijk alweer uit naar het volgende. Als ik een moment heb dat ik niet lekker in m'n vel zit zet ik een cd van Venice aan en ik knap zienderogen op. Een kleine zwak heb ik toch wel voor Mark Lennon vandaar dat ik ook naar drie concerten ben geweest van zijn Black and White tour, deze man heeft een geweldige stem en performance en ik ben blij voor hem dat hij zijn ding als solo-artiest kan doen. Buiten luisteren naar muziek van Venice heb ik als hobby piano spelen. Dit is zo'n beetje mijn verhaal. Ik hoop dat ik velen van jullie eens tegen zal komen op de concerten waar we samen van kunnen genieten.
Groetjes,:wiggle:
Meriam.

Muadhnait
10-06-2007, 09:02 AM
Hallo! :)

Mijn naam is Moyna en ik ben 18 jaar. Ik ben op de laatste dag van het jaar geboren in 1988. Ik woon in Deurne (vlakbij Helmond) en ik woon nog bij mijn ouders. Ik heb één broer, hij is 21 en hij is politieman in opleiding bij de Amsterdamse politie. Ik ben nog niet zo heel lang een Venice fan (pas sinds augustus), maar bij mij sloeg het zo snel aan dat ik meteen fan ben geworden toen ik hun album "Spin Art" hoorde. Mijn oom bracht dat album mee naar Frankrijk (mijn ouders zijn namelijk eigenaars van een watermolen in de Vogezen) en hij dacht dat mijn moeder dat wel mooi zou vinden, maar niet dat ik dat ook zou doen. Ik heb namelijk een brede muzieksmaak en mijn familie is ook muzikaal (van mijn moeders kant). Ik houd zelf heel veel van zingen en soms doe ik 2 stemmig samen met mijn moeder. Verder heb ik nog 2 honden (leonbergers) Dino en Zora. Ik ben 2 keer naar Mark geweest (in Nuenen en Herzogenrath) en ben ook van plan om natuurlijk Venice concerten te gaan bezoeken.
Gelukkig ben ik niet de enige in mijn familie die fan is van Venice maar wel de grootste fan!:biggrin:
En ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd automatisch bij bands 1 favoriet eruit kies. Bij Venice is dat toevallig Mark.

En de rest wat ik wou laten weten ben ik even vergeten. Dat komt dan nog wel een andere keertje:).

Groetjes, Moyna

Ericje
10-07-2007, 10:50 AM
Hallo iedereen hier op dit forum,

ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Eric en (zoals dat zo mooi heet) erg nauw verbonden met de bij jullie wel bekende Christien. Al sinds 1988 getrouwd met haar (sjonge ik wordt al echt oud :waaah!:).

Voor de meeste van jullie ben ik niet erg bekend maar ik volg al zolang als Christien zich met dit forum bemoeid iedereen nauwgezet. Dus ik heb 1 voordeel, ik weet al een groot aantal namen. Zeker die van de vaste bezoekers.

Ik ben niet erg spraakzaam over mijn dagelijkse werkzaamheden maar hou het er maar op dat ik in dat gebouw aanwezig ben waar iedereen wel eens komt om bijvoorbeeld een rijbewijs te laten verlengen of een paspoortje te halen.

Ik heb van mijn dagelijkse bezigheden natuurlijk veel energie over (volgens anderen dan want ik weet zelf wel beter natuurlijk :)) en daarom leef ik me bijna elk weekend uit in de band Infinity als toetsenist.

Een kort verhaaltje van mij. Wie meer wil weten moet maar ff een berichtje sturen.

Eric

nicky
11-16-2007, 03:09 AM
Oke, ook ik zal me even voorstellen!!!!

Ben al weer 10 jaar fan van Venice. Ooit een CD beluisterd van Anton een vaste gast van ons in ons eetcafe in Vlaardingen. Hebben de zaak in 2001 verkocht.

Anton zong altijd nummers van crosby, Venice ect.
Zong veel van Venice op een gegeven moment en zong ook mee.
Ons speciale nummer was "Never coming back" geworden!!!
Was altijd leuk te doen.
Ben op myspace beland en heb Heidy en Coby leren kennen. Daarna is het balletje snel gaan rollen.... LOL

Nu iets over mijzelf.

Ik ben werkzaam in de horeca nog steeds. Ligt onder Rotterdam. In de Hoekschewaard. Restaurant-partycentrum. Maak hele late uren en ben vaak pas in de nacht thuis.
Dus heb overdag veel tijd om achter de computer te duiken.

Heb een relatie achter me liggen die 10 jaar heeft geduurd. Ben mijn eigen weg in geslagen en heb mezelf gevonden.
Mijn hobby's heb ik sinds kort ontdekt.
Photograveren en Tekenen vind ik ontzettend leuk te doen, en hoop daar verder in te komen op een gegeven moment.
Voor wie het leuk vind mijn tekeningen te bekijken dat kan op hyves of myspace.

Vind het heerlijk om zoveel VENICE vrienden te hebben en met jullie van alles te kunnen delen.

Zal de meeste wel in Eindhoven ontmoeten.
Tot dan!!!!

Liefs Nicky

Lisa
12-11-2007, 03:57 PM
Hoi allen! Ik ben al vele jaren (denk al zo'n 9 jaar) fan van Venice! Bezocht jaren geleden regelmatig VT, maar daar zit nu toch een aardig gat tussen van wat jaartjes.....maar hier ben ik weer en ik stel me toch maar even opnieuw voor want hier zijn veel nieuwe namen zie ik!

Ik volg Venice sinds de 2 meter sessies en vanaf het eerst bezochte concert vele concerten bezocht tot 5 jaar terug! Toen zou ik naar het kerstdiner gaan en helaas werd mijn zoon ernstig ziek.....niet meer gegaan......en een beetje afgedwaald van Venice....tot vanavond toen ik ze weer heb gezien en gehoord in de Effenaar te Eindhoven en ik heb weer de Venicekoorts!!!!

Ik ben Lisa, 41 jaar. Al weer 12 1/2 jaar getrouwd en moeder van een geweldige zoon van bijna 10 jaar! Ook de trotse "mama" van een grote lobbes van een Berner Sennen hond.

Ik werk full-time als verpleegkundige voor de 21 gemeentes in mijn regio waar ik bezig ben met geneeskundige voorbereiding op rampen en calamiteiten.....heeeel leuk werk! Verder 1 grote passie: ZINGEN! Ik zing sinds mijn 17e in diverse bands waarvan de laatste 7 jaar in de rockband Barracuda (ja....van Heart!). Ben dus ook fervent HEART-fan, ook 2 geweldige stemmen!
Voor de geinteresseerden: www.barracuda-rock.com

Ik hou van muziek in alle soorten en volumes, van klassiek tot metal en van hard tot heel teer en fijn. Heeeerlijk, zou niet zonder kunnen!

Nou mensen, dat was een hernieuwde kennismaking na vele jaren afwezigheid hier! Ik was al heel blij dat ik nog zo kon inloggen......

groeten! Lisa

MrWhite
02-02-2008, 02:39 PM
Voor de mensen die zich afvragen wie 'MrWhite' is in het fotografie-topic van februari: Dat ben ik.

Via Pascal & Hennie ben ik hier terecht gekomen. Heb enkele keren leuke quotes en 'foto-battles' mogen aanschouwen en vond het eigenlijk wel een keer tijd dat ik hier ook een steentje aan bij kon dragen. Plus ik had een (in mijn ogen) leuk idee voor 'Slapen', dus de knoop doorgehakt.

Klein beetje achtergrond informatie:
Naam: Barry Jonas
Hobby's: Fotografie, video, muziek luisteren, films kijken, op stap gaan met vrienden
Gebreken: nare eigenschap om verkeerde momenten op de foto te zetten, prettig gestoord, zie bijna overal wel humor in.
Website: http://www.geoman.nl (http://www.geoman.nl/) (voor de mensen die willen weten wat ik voor foto-gebaksels maak)

~

Barry

PS: ik zag dat ik driftig aan het typen ben gegaan in het fotografie-topic van februari... Sorry, had hier gemoeten.

Petra B
02-18-2008, 05:51 AM
Hi,

My name is Petra. I am from The Netherlands. This is the first time I am posting something on Venice Talk. At first I only read the messages, but when Randy put my birthday on the calendar I suddenly discovered I was a registered user. Now I no I can post messages I am glad having this possibility. I also want everyone to know I like the way Kipp, Marky, Michael and Pat treat there fans. It doesn't matter if you are in a wheelchair or not. They always make some time for a picture.

C U later (I hope)

Petra :user: :woohoo:
<!-- / message -->

nadja
03-16-2008, 04:27 AM
Hoi Hoi

Even voorstellen dus maar...ik ben Nadja Govers bijna 30 jaartjes oud alweer. Ik woon samen met mijn man in Tilburg en we hebben geen kids maar wel een lieve hond.
Ik werk als verkoopster in een bakkerij al weer 7 jaar nu en bevalt nog prima.

Ik ben toch wel een fan van Venice nadat ik ze heb zien optreden bij de Kast.
Vond het goed klinken en ben me er meer in gaan verdiepen en heb daar geen spijt van gekregen eigenlijk. Heb ze nog niet zo vaak live gezien maar ja wie weet gebeurt dat in de toekomst nog wel...als ze richting Holland weer eens komen!!

Verder is mijn muziek smaak best heel groot maar voorkeur gaat toch wel beetje uit naar poprock en voornamelijk naar alles wat Syb van de Ploeg doet..ben er nu al z'on 10 jaar fan van..en hoop dat nog lang te blijven.

Groetjes Nadja

sjaen
04-02-2008, 02:22 AM
Welkom op het leukste forum van de muziek wereld en bij de gezelligste familie van Nederland en omstreken:biggrin:

Het is voor iedereen fijn om te weten met wie we te maken hebben, dus vertel hier aub even wie je bent en wat bijvoorbeeld je hobby's zijn. Ook vinden we het leuk om te weten hoe je bekend geworden bent met "onze" band Venice:up:

Natuurlijk mag iedereen die zich geroepen voelt om zich hier voor te stellen dat doen (ook de "oudere" garde).

Wel zal ik na verloop van tijd alle welkoms reakties weg halen zodat alleen de "voorstel topics" overblijven.
Anders wordt ook deze draad een onoverzichtelijk geheel....

hallo ik ben op zoek naar een karaoke versie van the family tree
is deze ergens verkrijgbaar?
mijn naam is sjaen ebisch en al jaren fan van vevice.
nu hebben wij binnenkort een reünie met de familie en daar zouden wij graag dit nummer willen zingen.
en aangezien er geen muziekanten tussen zitten kwamen wij op het idee dat er mischien een muziekale versie van dit nummer is.
b.v.d.
m.v.g.
e.ebisch

Geli
05-21-2008, 02:34 AM
Hallo,

Ik wil me graag aan jullie voorstellen: Mijn naam is Angelika, ben 46 jaar en kom uit Duitsland en woon sinds 1995 in Nederland. Ik ben getrouwd met een Nederlander.

Ik bezoek al lang het forum en geniet van alle recencies, verhaaltjes, foto's en video's. Bij deze wil ik me dan ook bij allen bedanken die zich de moeite doen om dit alles hier te posten!

Het Venice virus heeft me 1999 of 2000 te pakken gekregen. Mijn man kwam met 2 kaarten voor een concert in Geleen naar huis en hij verzekerde mij dat ik dit wél leuk zou vinden, want ze deden muziek als de Eagles, Crosby, Stills, Nash & Young enzovoort. Nou, dan op naar Geleen...en me laten verrassen.
De jongens kwamen op het podium en ik was erg benieuwd wat me te wachten stond. En ik kan zeggen hat was een enorme WOW-effect en kippenvel vanaf het eerste nummer tot aan het einde van het concert!!! Schitterend! Eerlijk....vanaf die dag is er geen dag zonder Venice, ik luister altijd naar een van de cd's of in het auto of thuis.

Ik zal mijn man eeuwig dankbaar zijn, dat hij samen met mij naar dit concert ging en er kwamen in de loop der jaren nog velen erbij. Vooral sinds november 2006 tot afgelopen 16 mei in Apeldoorn waren we 7 keer (Mark's solotour met het concert in Herzogenrath inclusief) bij Venice. Tot het eind van dit jaar komen er hopelijk nog maximaal 3 concerten erbij.

Misschien zal ik niet zo mooie verhaalen of recencies posten, maar ik ben blij nu ''officieel" van het leukste forum dat er bestaat deel uit te maken.

Chan35
05-25-2008, 01:54 AM
Kom net van het Engelse gedeelte, waar ik ook netjes met iedereen handjes heb geschud...

Mijn naam is Chantal, 35 jaar jong en sinds 2000 fan van Venice.
In het dagelijkse leven ben ik getrouwd en woon in Almere. Wij hebben geen kinderen,wel 2 katten en een overvolle vijver...
Vanwege mijn handicap werk ik niet betaald maar ik doe wel vrijwilligerswerk, o.a. voor een stichting die verwendagen organiseert voor zieke kinderen en hun families.
Zo, nu weten jullie eenj klein beetje wie ik ben, en vragen staat altijd vrij:lookaroun

Greetz,
Chantal

Corné
06-10-2008, 11:11 PM
Hoi.

Na mijn registratie zal ik me nog even voostellen. Mijn naam is Corné, en al jaren fan van Venice.
Vader van 4 kinderen (2 jongens, 2 meisjes) waaronder een tweeling (jongen en meisje). Naast muziek is scouting een grote hobby van mij.
Ik ben werkzaam op een hartcatheterisatiekamer in het ASZ in Dordrecht.
We (m'n vriendin Renate en ik) hebben Venice al vijf keer gezien en in december gaan we weer in Breda.
Ik heb bij onze lokale radio :headphoneMoerdijkFm:headphone een eigen programma op dinsdagavond van 20.00 tot 22.00.
Dat geeft me mooi een gelegenheid om mijn favoriete muziek te laten horen, waaronder Venice natuurlijk.
Elke week draai ik rond 21.30 een nummer van Venice. Ook heb ik elke week een standaardalbum.
Dit is natuurlijk ook wel eens een album van Venice, zo om de 2 a 3 maanden ongeveer.
Als je wilt luisteren, dat kan via de website van onze radio::headphone www.rtvm.nl (http://www.rtvm.nl) :headphone
Op de website kan je meer lezen over mijn programma en wat ik draai.
Ik hoor graag jullie reacties. En voor verzoeknummers is altijd ruimte natuurlijk.
Tot horens, groetjes, Corné :coolsinge

nathalie
08-02-2008, 12:34 PM
Hai allemaal!:wave:

Echt nieuw ben ik niet, mijn laatste bezoek aan het forum was in januari
2003, al weer een tijdje geleden dus!!!
Ik kom en ik ga eigenlijk, als ik wat meer tijd heb vindt ik het fijn om me weer bij jullie aan te sluiten, bij de grootste familie van Nederland, misschien nog groter
dan de Tros? Dus af en toe breng ik weer een bezoekje aan het forum om daarna
misschien weer een tijdje niet te verschijnen!

Groetjes van Naat.:cool:

corine
11-03-2008, 12:43 AM
WOW wat weer een stapel nieuwe members hiero.

Nieuw? nou nee Gerda, ik hoor bij de "oudjes" :waaah!:
Heb mezelf al in November 2006 voorgesteld, wilde dat berichtje veranderen maar deed wat verkeerd en hupsakee wèg was het! BLONT dus :loopy:
Komt ie nog een keer..Ik ben Corine 46 jaar wonend in Tilburg, 2 meiden van 18, 17 en een zoon van 14 jaar oud.
Een relatie met Tony een schat van een man die inmiddels wel doorheeft dat ik gèk ben van Venice! Ook hij heeft al enkele concerten meegepikt en hij wil nog steeds mee! :)
Ik heb Venice leren kennen door een ex vriend, hoorde daar een cd en was "verkocht" .Door Venice heb ik veel mensen leren kennen die we dan ook regelmatig buiten de concerten om zien, het is altijd een feestje! etentjes, chocoladeparty's, borrels, logeerpartijtjes etc.. GEZELLIG!
Wij hebben alweer kaartjes voor Carrè, Utrecht en breda, we hebben er zin in!! :woohoo:

jeroen beck
11-25-2008, 07:42 AM
hallo mijn naam is jeroen beck
ik ben 12 jaar
mijn moeder is jacqueline beck
mijn hobby's zijn voetbal en computeren
en ik ben 21 november 2008 en 22 november 2008 met mama mee naar concert geweest (oosterpoort en vredenburg)gronigen en utrecht

aangenaam kennis te maken allemaal

bheikamp
12-05-2008, 06:56 AM
Mijn Naam is Bert Heikamp en sinds ik Venice met de Family Tree op Omroep Gelderland heb gezien ben ik ze gaan volgen en kan ik eigenlijk niet meer zonder hun muziek.
Ze hebben me zelfs geinspireerd om mijn eigen Godin gitaar te gaan kopen, welke ik anders nooit gekocht had en sinds kort ben ik zelf een close harmonie groep gestart, niet zoals Venice natuurlijk want dat is niet te evenaren. We zijn nog op zoek naar de 4de stem, dus als je het leuk vindt, neem gerust contact met me op. Mede dankzij de Zangeres van die groep ben ik vorige week voor het eerst naar een Venice optreden geweest in Cuijck en ik weet het zeker volgend jaar ga ik weer !!!!!!

Groetjes Bert

Larissa
03-18-2009, 01:54 AM
Nou ik mag me zo ondertussen ook wel opnieuw voorstellen, ik ben Larissa, 35 uit Apeldoorn. En ik zag net dat ik november 2006 het laatst ingelogd was op deze site.. Ik schaam me diep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar goed, ik kwam weer eens even aanwaaien, ben erg benieuwd of ik nog mensen van de heeeeele oude garde tegenkom!!!Ik heb net nog even de fancover I was down geluisterd en heb me helemaal blauw gelachen, wat was het leuk hè!!

umo
03-22-2009, 12:50 PM
Hallo allemaal, zal me hier ook even voorstellen, is wel zo netjes, want ben pas sinds kort actief op het forum maar dan op t engelstalige gedeelte, schandalig he?! Ik ben Michelle Backbier-Mols (ja, de zus van Julian Thomas) en ben getrouwd, drie duitse harige herderskinderen en sinds kort via mijn broertje fan van Venice. Hij kende ze al langer maar was vooral onder de indruk van hun persoonlijkheden, heeft ze na de HMH concert met mWC beter leren kennen, en zo mij hun muziek laten horen, en ik was VERKOCHT! Blij dat ze binnenkort weer naar nederland komen, al kan ik daar zelf ivm ziekte niet naar toe maar ik wens iedereen veel plezier:dog:grote groeten

marjolein
05-03-2009, 06:48 AM
he, net een verhaal in het engels zitten typen, kom ik dit topic tegen!!
Gaan we weer :glasses:
Ik ben marjolein, kom van texel. Ik zit op kamers in wageningen, studeer in nijmegen (mondzorgkunde). En werk in het weekend dus op texel :P als banketbakker. Mijn collega daar was helemaal weg van venice, en toen ik er kwam werken, bijna.....4? jaar geleden werd ik besmet met het venice virus. Sindsdien helemaal gek van vanice!! ben nu naar 2 concerten geweest, en maak iedereen in mijn omgeving dol met (van) venice muziek (zieltjes winnen ghehehehe). Die gasten zijn echt helemaal te gek! Zou te cool zijn als ze nog een keer een strandconcert zouden geven op texel :love:. verder spaar ik muziek instrumenten, mocht je wat weg doen, laat maar horen :jumpforjo
Hoop hier veel vrienden te maken en plezier te hebben!!!

RazendeRoeland
05-12-2009, 08:40 AM
Nu kan ik natuurlijk niet achter blijven. Als m'n collega en medefan zich hier uitgebreid voorstelt moet ik er dus ook aan geloven.

Ik heb Venice leren kennen uit de tijd van de 2 meter sessies (Jan Douwe thanks). Ben daarna naar een concert in de Melkweg geweest, maar daarna zakte het een beetje in met de interesse, mede doordat er bijna geen andere mensen geinteresseerd waren in Venice (ze weten niet wat ze missen). Maar zoals Marjolein al vertelde scheelt het enorm als je allebei de muziek van Venice geweldig vindt.

Afgelopen jaar 2 maal naar concerten geweest, 1 maal de Kampanje in Den Helder, en afgelopen tour naar Paradiso. Geweldig om 2 verschillende concerten te kunnen en mogen meemaken.
De kaarten voor komend najaar zijn al weer binnen, we (m'n vrouw heb ik ook gek gekregen) maken dan Haarlem onveilig. En daarnaast willen we ook een keer naar Engeland een concert bezoeken.:mchammer:

Helga van Beers
12-01-2009, 09:10 AM
Hallo allemaal! Even dit draadje onder de aandacht brengen. :)

Volgens mij zijn er aardig wat nieuwe forumleden bij gekomen de afgelopen weken. Misschien een leuk idee, nu Venice weer terug is naar California, om je hier even voor te stellen? Ook als je al wat langer meeloopt op het forum maar je vindt het leuk om je alsnog voor te stellen .... ga gerust je gang.
Waar en wanneer heb je Venice voor het eerst gezien, wat doe je in het dagelijks leven en verder alles wat je maar over jezelf kwijt wilt (behalve je pincode ;) ).

Sanne Veneman
12-01-2009, 09:29 AM
Goed zo Helga!
Was mij inderdaad ook opgevallen dat er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen.

Ik zou zeggen welkom to the Big Venice Family zoals wij dat hier altijd zeggen!
hahaha
Stel jezelf inderdaad even voor als je wilt want ik vind het altijd heel erg leuk om meer Venicefans hier te leren kennen en dan komen we elkaar vanzelf tegen bij de volgende concerten. De groep wordt steeds groter en het is altijd heel gezellig voor tijdens en na de concerten!

kusz_thyra
12-01-2009, 12:29 PM
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar schrijf eigenlijk nooit en heb me ook nooi voorgesteld.

Ik ben Thyra, ik ben 18 jaar, uit Nieuwegein. Ik studeer rechten aan de Universiteit Utrecht en ben al 8 jaar fan van Venice. Als ukkie van 10 jaar danste ik thuis al op de muziek van Venice (was in die tijd vooral gek op het nummer "The man you think I am"). Ik was 10 jaar toen ik voor het eerst naar een concert ging, dat was in Helmond en ik vond het toen al helemaal geweldig. Dat is door de jaren heen alleen maar heel erg gegroeid en ik kan telkens als ze weer het land uit zijn (zoals nu dus) gelijk al niet meer wachten tot de volgende keer dat ze er weer zijn.

Groetjes

hourglass girl
12-02-2009, 05:06 PM
Hoi Thyra, ik volg ze bijna net zo lang als jij, maar ben wel 'iets' later begonnen.
Was al 20 geweest ;)

Welkom en hier net zo veel plezier als tijdens de concerten!!

Sanne Veneman
12-03-2009, 12:50 AM
Hey Thyra wat leuk dat je ze al volgt van af je 10e!
Ik volg ze ook al van af 2003 dus wij hebben hier hetzelfde probleem hoor:
Dat we nu al niet meer kunnen wachten tot ze er weer zijn!

Maar tis eigenlijk ook maar weer goed dat ik weer even kan sparen want heb weer aardig wat uitgegeven tijdens de afgelopen tour hahaha

Zie je vast wel een keer bij een concert!

Laura NL
12-03-2009, 12:50 AM
Hallo allemaal !

Ik ben Laura, 41 jaar en woon alweer 20 jaar samen met Marc. We hebben 2 kindjes, Lola van 6 en Mick van 5. Ik ben echt muziek-gek en ben naar vele concerten geweest: heb zowat elk Stones-concert in Nederland gezien (en in UK en Duitsland), U2, Lenny Kravitz...noem maar op. Vorig jaar met mn vader naar The Eagles geweest.

Ook ik ben een nieuwe Venice-fan. Hoewel, nieuw, ik had de cd 2 Meter Sessies al jaren in mijn bezit omdat ik dat toen DE ontdekking sinds jaren vond en ik heb m al heel wat gedraaid. Echter, in de jaren nadat ik deze cd had gekocht hebben we ons eigen bedrijf (we hebben een agentschap in de meubelbusiness) opgezet en onze kinderen gekregen, dus het hele fanatieke op muziekgebied raakte een beetje op de achtergrond.

Begin dit jaar zag ik dat Venice in Almere (onze woonplaats) kwam en ik dacht: heeee, DAT is leuk, daar gaan we naar toe. Ik had me er natuurlijk wel op verheugd, maar zoals veel drukke moeders kunnen beamen (denk ik), was het meer zoiets van: eehh, snel eten verzorgen voor de oppas, kindjes zullen jullie lief zijn, pyamaatjes aan, tandjes poetsen en goed naar opa en oma luisteren enz. enz., dus toen we eindelijk in de auto zaten op weg naar de schouwburg had ik pas het besef dat ik naar een Venice-concert ging. Ik zei: ****, ik ben mijn tissues vergeten, want ik ga vast huilen bij Family Tree. O nee he.........was de reactie van mijn vriend (die mijn neurotische trekjes maar al te goed kent). Hier ! zei hij en hij gaf me een doekje dat hij gebruikt voor de ramen te lappen in de auto. Dat ik dat doekje ook daadwerkelijk in mijn tas stopte geeft wel aan dat ik echt serieus was.........We zaten daar eerst heerlijk te dineren en ik zei nog tegen Marc, goh, ik hoop dat jij het net zo leuk zult vinden als ik (hij is altijd wat minder enthousiast) en we gingen nietsvermoedend de zaal in. We zaten op rij 3 en toen gebeurde het: het concert begon en het greep me bij de keel. Heb de hele avond tegen mijn tranen zitten vechten en kon niet meer praten. Tijdens de pauze kon Marc alleen maar zeggen: WAAN-ZIN-NIG !!!! Het 2e deel was net zo hypnotiserend. Ik kon mijn ogen trouwens niet afhouden van Mark die zo waanzinnig bewoog en er prachtig uitzag ! Wat een heerlijke vent, zo'n goede vibe. Dat geldt eigenlijk voor hun alle vier. Het was bijna een religieuze ervaring, dat klinkt klef, maar ik ben sinds mijn eerste Stones concert (ruim 20 jaar geleden) niet meer zo van de wereld geweest door muziek als op die 19e november. We kunnen er nog steeds niet over uit en Venice klinkt nu de hele dag door hier.

Het wordt nu wel een erg lang verhaal met een hoog EO-gehalte, maar ik vind het een verademing dat zoiets in deze maatschappij dus toch nog bestaansrecht heeft. Ook als ik de berichten hier op het forum lees, krijg ik sterk de indruk dat we allemaal een beetje van dezelfde soort zijn en dat geeft een goed gevoel. Jullie lijken me allemaal, stuk voor stuk, hele fijne mensen met veel respect voor elkaar.

Zodra ze weer naar Nederland komen, zijn wij er uiteraard weer bij en het lijkt me leuk jullie daar te ontmoeten. Nou, sorry voor dit ellenlange verhaal, maar het moest me even van het hart. Mijn avatar is Patsy Stone, omdat tijdens het invullen van mijn eigen naam bleek dat er al heel veel Laura's waren en ik het ook niet meer wist. Nu ben ik ook een grote fan van Absolutely Fabulous (van alle Britse comedies trouwens) en Patsy Stone vind ik helemaal geweldig, vandaar de naam en avatar (heb geen normale foto van mezelf).

Liefs van Laura

Sanne Veneman
12-03-2009, 01:08 AM
Hey Laura,

Wat leuk dat je ze nu dan ook eindelijk live hebt gezien!!
Vergeet mijn eerste Venice concert ook nooit meer, was in november 2003 en sinds dien heb ik ze dus inmiddels 15 keer gezien, hahaha

Je weet echt niet wat je hoort en ziet als je ze voor het eerst live ziet en ze hebben me bij al die 15 concerten weer weten te onroeren en ik sta nog steeds met mijn mond open van verbazing! Misschien vast leuk om te weten dat ze dus nu een akoestische tour deden maar dat ze waarschijnlijk in het voorjaar weer een fullband elektrische tour gaan doen.
Dan wordt de band aangevuld met hun bassist Mark Harris, een drummer en een toetsenist.

Die concerten zijn niet te vergelijken met de akoestische concerten maar ook GEWELDIG!!
Dus ik zou zeggen ga daar ook ZEKER naar toe en ben benieuwd wat jullie daar van vinden!

In ieder geval welkom op het forum en zoals wij altijd zeggen:
Welcome to the big Venice family!

liesbeth
12-03-2009, 02:20 AM
Hey Laura, wat heb je dat mooi verwoord:"Het was bijna een religieuze ervaring, dat klinkt klef, maar ik ben sinds mijn eerste Stones concert (ruim 20 jaar geleden) niet meer zo van de wereld geweest door muziek als op die 19e november. We kunnen er nog steeds niet over uit en Venice klinkt nu de hele dag door hier".
Zo ervaar ik dat ook: *van de wereld* , al bijna 10 jaar en het gaat maar niet over!! :biggrin:
Maar ik wil ook niet dat het ooit weer over gaat, dus loop ik regelmatig met mijn hoofd in de wolken.....

Petra B
12-03-2009, 06:13 AM
Tja.............. wat zeggen jullie dat toch mooi en dat geldt ook zeker voor mij sinds 23 november. Ik ben zeker een week (rond het concert) helemaal van de wereld geweest. Ook na het concert was het lastig weer op aarde terug te keren.

Enne........... Laura........ wat die vibe betreft heb je helemaal gelijk. Het maakt hen niet uit of je zwart, geel of wit bent. Of je kreupel, blind of verlamd bent. Ze maken tijd voor iedereen. Waar maak je dat nog mee tegenwoordig.

Dus ik zou zeggen: heel veel plezier bij de volgende concerten en houd die vibe vast.

B.T.W. Ik heb ze leren kennen toen ze in het voorprogramma van De Kast stonden en zo ben ik er (letterlijk) in gerolt.

Helga van Beers
12-03-2009, 08:19 AM
Hallo Thyra en Laura, welkom hier!!! :wave:
@ Thyra, wat gaaf dat je al zo lang fan bent en zo jong begonnen. :biggrin: Ik vond trouwens dat er deze tour opvallend veel jongeren onder het publiek waren (van rond de 20 bedoel ik dan) en ook allemaal meezingen, dat wil wat zeggen. Venice is dus niet alleen voor de ouwetjes, haha. ;)
@ Laura, een verhaal uit m'n hart :) héél herkenbaar. Mijn man en ik kennen Venice nu bijna 9 jaar en ik loop iedere keer weer met m'n hoofd in de wolken als we ze gezien hebben. Ik kan me dat gevoel van hun eerste concerten nog zo goed herinneren en eigenlijk was het deze keer weer zo. Dat vind ik zo magnefiek, dan weet ik meteen weer waarom ze (voor mij in ieder geval) live de beste band ever zijn. :biggrin:
Oh .... en Patsy is ook een te gek mens. :hammerhit

joanne
12-03-2009, 09:11 AM
Hallo iedereen,

Alhoewel ik toch wel ooit op het forum iets "zeg", heb ik me nooilt voorgesteld.
Ik heet Annelies, ben 58 jaar en heb Venice via mijn zus leren kennen.
Omdat ik een muziekgek ben, gaf ze me in 2007 als verjaardagskodootje 2 meter sessies. Wij (mijn man en ik)vonden ze goed.Mark kwam toen in het najaar met zijn solotour bij ons in de buurt en ik heb meteen 2 kaartjes besteld.Helaas kwam mijn man plotseling te overlijden en heeft hij ze nooit gezien.je mag 3 keer raden wat we gedraaid hebben op zijn uitvaart.
Ik ben toen in dec. daarna in Eindhoven (ook bij mij in de buurt)wezen kijken omdat hun muziek, en zeker de teksten mij toen erg hielpen met mijn verdriet.
Sinddien ben ik een echte fan geworden en ga zeker 1 of 2 keer naar concerten als ze hier zijn.Mijn oudste dochter gaat vaak mee,want ook zij hoort ze graag.
Ik heb nog een dochter die nog bij me thuis woont en niet te vergeten mijn hondje!
Nu is het toch een heel verhaal geworden,maar zo was mijn eerste kennismaking met Venice.
groetjes en misschien zie ik ooit iemand van jullie.

Annelies

Sanne Veneman
12-03-2009, 10:22 AM
Welkom Annelies, leuk dat je je even voorstelt!

Laura, ik heb je een pm gestuurd als reactie op je vraag.
Als je inlogt op het forum zie je rechtboven aan de pagina private messages staan.
Als je daar op klikt zie je mijn berichtje.

hourglass girl
12-03-2009, 03:23 PM
Hoi Laura en Annelies,

welkom :givingflo op deze fansite van ware muziekliefhebbers.
Wat een verschil in verhalen, maar mooi en prettig te lezen, die herkenning.
Fijn dat je zo van muziek :coolsinge kan genieten!!

Vooral het delen met elkaar is voor mij een toevoeging die ik van nergens anders ken. AWESOME!!

Geniet vooral ook hier en blijf wie je bent, doen de Lennons ook en dat maakt ze voor mij bijzonder!!

Tot :wave: een volgende tour :beer:

corine
12-03-2009, 10:42 PM
Geweldig leuk dat er weer "nieuwe" mensen bij zijn gekomen en gezellig die verhalen hoe ze Venice voor het eerst gehoord en gezien hebben.
Is ook gewoon iets wat je nooit meer vergeet!
Ik heb nog steeds het "thuisgevoel" wanneer ik naar een concert ga en de jongens zie en al die leuke mensen weer ontmoet! dit mag van mij nog jaaaaren doorgaan!

Sanne Veneman
12-04-2009, 01:24 AM
Tsja het is maar goed dat de pensioenleeftijd hier is verhoogd naar 67.
hahaha

marjolijn
12-04-2009, 01:59 AM
Haha das een goeie Sanne ! :)

Sanne Veneman
12-04-2009, 03:06 AM
Yep dus aangezien de oudste Pat nog maar 58 is.
Hebben we nog zeker 9 jaar Venice hier.

Tjergina
12-04-2009, 04:16 AM
Welkom hier, alle nieuwelingen. Hopelijk genieten jullie, net als wij hier allemaal, nog heel lang van de prachtige muziek waaraan we allemaal een beetje verslaafd zijn, want zo mag je het toch wel noemen.
En het zou ook heel fijn zijn om wat nieuwe inbreng in de verschillende "threads" te krijgen, dus praat mee allemaal in de café's, bij de reviews en waar je ook maar wilt.

Geli
12-04-2009, 02:13 PM
Een keer Venice betekent Venice "for the rest of your life". Van harte welkom Annelies, Laura en Thyra. Ik wens jullie nog veel onvergetelijke momenten!

Carola
12-07-2009, 01:36 AM
Hallo mede Venice fans,

ik probeer een beetje de weg te vinden hier en zal me eerst even voorstellen. Ik ben Carola Kock, 41 jaar en woon in Dieren. Ik ben 16 jaar getrouwd met Jos en we hebben 3 kinderen: Kevin (12 jaar), Martijn (10 jaar) en Edith (7 jaar). Ook wordt onze woonkamer nog opgevuld door 2 cavia's en 2 konijntjes. Ik ben apothekersassistente geweest totdat ik bevallen ben van onze eerste zoon, nu ben ik huisvrouw.
Als hobbies heb ik muziek: luisteren naar muziek, maar ook zelf keyboard spelen (helaas de laatste jaren wat minder tijd voor gehad) en creatief bezig zijn. Ik luister niet alleen naar de muziek van Venice maar ook van Frank Boeijen. Zijn muziek volg ik al sinds de jaren 80, maar Venice volgen mijn man en ik pas sinds kerst 2007. TV-Gelderland zond het kerstconcert uit en toen hoorden en zagen we Venice en we waren meteen verkocht. Prachtig!!! We zijn in november 2008 voor het eerst naar hun concert geweest in Utrecht. Dit jaar zijn we in november in Utrecht en Nijmegen geweest. In Nijmegen zijn Kevin en Edith mee geweest en zijn we na afloop van het concert naar de M&G geweest. Erg leuk, ook voor de kids. Wat een warme persoonlijkheden zijn Michael, Pat, Kip en Mark. We kijken al uit naar volgend jaar!

Zo nu weten jullie het een en ander van mij. Ik zoek hier nog even verder mijn weg en zal dan proberen het ook in het Engels te wagen.

Groetjes, Carola

Rijna
12-07-2009, 02:02 AM
hey hallo allemaal, leuk dat jullie er bij zijn!!! Veel plezier hiero!!!

dikke doei

Laura NL
12-07-2009, 02:10 AM
Lieve allemaal, bedankt voor de warme welkomstberichtjes ! t Zal wel aan mij liggen, maar ik ben nog altijd aan het afkicken. De Carré dvd staat bijna nonstop aan. Mijn vriend is bang dat ik het 'stukdraai', maar ja, ik kan gewoon nog even niet zonder, haha.

(Is het eigenlijk de bedoeling dat je ook in het Engels schrijft ? Lezen de jongens soms mee ? ).

Groetjes, Laura

hourglass girl
12-07-2009, 04:19 AM
Hoi Carola, welkom hier!!
'k Hoop dat je hier net zo geniet en je thuisvoelt als bij de concerten.
Mooi is 't hé dat kerstconcert, ik en veel anderen van hier zaten in de kerk.
Leuk te lezen dat het zelfs vanaf tv nog een sneeuwbal effect heeft.
Live zijn ze beter dan op CD of tv ;) Maar ja, dat vind ik.

FF op jou en Laura reagerend, Engels dat hoeft alleen als je op de basis kant van de site bent. Je ziet het gauw genoeg aan de geplaatste posts!
Venice geeft ons Dutchies een eigen ruimte op hun site. :bowing:
Veel zaken aangaande Venice zelf zijn dan ook 2talig.

Venice zal vast wel es meelezen cq. meekijken bij reviews, foto's enzo.
Maar ik 'verdenk' de heren dat ze, jaren hier rondlopend, inmiddels ook wel meer NL begrijpen dan ze laten merken ;)

Allen fijne week gewenst!

Helga van Beers
12-07-2009, 05:00 AM
Hallo Annelies en Carola, welkom hier! :) Annelies loopt al wat langer mee, leuk om wat meer van je te weten. Je hebt geen makkelijker start met Venice gehad lees ik, maar je bent niet de enige die steun en troost in hun muziek vindt. Het is mooi dat dat kan.
Veel plezier allebei op 't forum.

De Lennons lezen af en toe op het Engelstalige gedeelte mee, meestal tipt Matt (administrator) Michael als er iets interessants op staat en de reviews zullen ze misschien ook wel volgen. Meelezen op het Ned. gedeelte doen ze vast niet, ook al kennen ze inmiddels wel wat Nederlandse woorden. :biggrin:
Het Engelstalige gedeelte is ook leuk voor het contact met andere, voornamelijke Amerikaanse, fans. Dus als je het leuk vindt dan kun je daar gerust posten, maar het hoeft niet.

Martine
12-10-2009, 01:45 PM
Hoi allemaal
Zat vanavond de kennismakingen te lezen en realiseerde me dat ik me nooit voorgesteld heb.Ik ben Marty (Martine), een brabantse die,met mijn man en onze 3 kinderen, in Dieren terecht is gekomen.
In 2006 zochten mijn man en ik een programma voor de schouwburg voor het seizoen 2006/2007.Omdat we nog niets gevonden hadden voor oct of nov.en mijn man Venice eens gezien had bij 2 meter sessies wilde hij wel eens zien of ze live ook goed waren.Mij was Venice totaal onbekend maar ik wil altijd wel wat nieuws horen;we zijn dus op 24 oct naar Arnhem gegaan en vanaf het eerste nummer,Weight has been lifted,was ik verkocht!!!!Die avond meteen wat c.d.'s en 'n d.v.d. gekocht en kennisgemaakt met een stel heel aardige mensen die prachtige muziek maken.
Vanaf toen ga ik elke keer (een keer niet wegens vac.)als ze op tour zijn terug en geniet enorm van hun muziek,ook vind ik dingen bij hun teksten die voor mij veel betekenen en helpen.Ondertussen heb ik mijn zus eens naar hun muziek laten luisteren (ik ben dus de zus van Annelies -joanna-)en het resultaat was weer een fan erbij.
Toch een langer verhaal geworden dan de bedoeling was maar ja...
Hoop eens kennis te maken met mensen van deze Venice family dus wie weet tot de volgende tour.

Marty

hourglass girl
12-10-2009, 02:05 PM
Welkom bij de familie, Mart(y)ine!
Vast en zeker treffen we elkaar es tijdens een tour.
Maar ja, ze komen nogal wat concerten!
Doen tijdens hun tour(s) zat plaatsen aan, dus dat zal lukken.
Niet allemaal tegelijk denk ik.
Wordt ook een bak vol met 'real' fans ;)

Blijf vooral genieten met of zonder ont-moeten van de rest v/d familie!! :mchammer:

Petra B
12-11-2009, 03:50 AM
Welkom iedereen.............