PDA

View Full Version : Zwolle

s.lodestijn
01-08-2005, 02:37 PM
Hier een verslagje over Zwolle heb net een stukje over Nijmegen erin gezet en tis ook nog gelukt ook dus dan ook maar gelijk over Zwolle.Ben met mijn nichie geweest die wel wat cd's van Venice had maar nog niet naar een concert van hun was geweest.Voor haar ff een afleiding daar ze met kuren etc bezig was.Ik had haar een kopietje gestuurd va de nieuwe cd met een briefje erbij dat ze 3 weken de tijd had om zich voor te bereiden weet dat dat niet mag maar ach voor deze keer.Voordat we vertrokken zei ze nog tegen me ik hoop dat ze ook'"I"ll keep my fingers crossed "spelen want dat vond ze toch zo'n goed nummer.Heb alleen gezegd dat ze daar in Nijmegen mee begonnen waren maar of ze dat weer doen dat weet ik niet. En ja hoor het eerste nummer was meteen raak ze ging helemaal uit der dak,met mij erbij want ik had me ook goed voorbereid elke dag een paar keer de cd draaien en je kent de meeste liedjes wel uit je hoofd zelfs mijn jongste dochter.ook deze keer zat ik op het balkon maar ik had het gevoel dat ik er deze keer wat dichter bij het podium zat.Heb leuke foto's kunnen maken maar niet weet hoe ik ze moet posten maar dat komt nog wel.Het publiek op het balkon was deze keer niet zo saai als in nijmegen ze genoten dat zag je ook.Voor ons zaten 2 vrouwen een ervan had alle cd's van venice maar was ook nog nooit naar een concert van hun geweest en was ook helemaal onder de indruk.haar vriendin idem dito tis net alsof je de cd hoort zei ze,wat ik haar gelijk geef.we hebben in de pauze nog wat kennis gemaakt met andere venice fans waarvan ik er een paar ook in nijmegen had gezien leuk was dat.Het 2de gedeelte ging ook hier het publiek helemaal uit zijn dak en natuurlijk de family tree werd weer uit volle borst meegezongen.Voor mijn nichie was het emotioneel en voor mijn ook.Heb nl een zus verloren in maart 2004 en haar laatste wens was dat wij broers en zusters neefjes en nichies om haar kist zouden staan als dit nummer gespeeld werd, dus je kan het je wel indenken maar dat mocht verders de pret niet drukken bij ons 2.Na het concert ging mijn nichie cd's kopen van de garage mode de slow was er nog maar die andere ervan was helemaal uitverkocht ze kon zich wel voor de kop slaan,zelf schuld zij wou wachten tot na het concert.De m&g was zoals altijd weer gezellig hebben lang in de rij moeten staan want het was erg druk.Eindelijk aan de beurt gaf ik michael de foto die ik had meegenome voor te tekenen,kijkt die me aan zegt die "hello again"dus ik zeg ken je me nog dan "yes,Youre a big fan"Ik lachen en dacht die kent mij natuurlijk nog van Nijmegen en dat was 3 weken geleden.Pat zei precies hetzelfde die kon mij ook nog wat ik niet raar vond heb de draak met ze gestoken in nijmegen.Later hoorde ik van mijn 2ling broer dat ook hij 2 keer in de rij had gestaan maar dan in sittard en toen vroeg michael aan hem "do you have a twin brother"nee zei mijn 2lingbroer wel een 2ling zus die je in nijmegen hebt ontmoet Die met die grijze haren volgens mijn ging er oten een lichtje branden bij michael.Al met al was ook deze avond heel erg geslaagd,opweg naar zutphen de cd van venice gedraaid waren om 1 uur thuis om 2 uur lag ik in bed maar kon de slaap nog niet vatten denk dat ik in een soort roes heb gezeten ken niet wachten dat ze weer in nederland zijn.Pat zei nog tegen mij "See you in the spring"we wachten het maar af.Zwolle vond ik leuker dan in nijmegen maar ja in nijmegen kon ik de teksten nog niet en nu kon ik met volle borst meezingen.P.S mijn voornaam is Sandra heb me verkeerd aangemeld.

Helga van Beers
01-08-2005, 02:52 PM
Hai Sandra,
Welkom op VT!! 'k Heb net je beide stukjes gelezen, wat fijn dat je zo genoten hebt.
Toevallig zijn we allebei naar dezelfde 2 shows geweest. Ik zat beide keren in de zaal (in Nijmegen beetje in het midden, maar in Zwolle op rij 3! was geweldig). Volgens mij heb ik jullie wel zien swingen in Nijmegen, zaten jullie op het rechter balkon, beetje vooraan? Na de pauze was het daar wat drukker. :biggrin:

Enne .... 2 x langs gaan bij de meet and greet, is dat tweelingen eigen? Grappig dat je broer datzelfde deed in Sittard, misschien moeten jullie diep in je hart die 2e keer gaan voor de ander, alsof die dat zou missen. ;) Ja, zo herkennen ze je wel, maar ze vinden het niks erg hoor. Ga je maar vast verheugen op het voorjaar. Wanneer ze komen is nog niet bekend, maar ze komen vast wel en dan mogen we weer! :bananadan

Nog veel plezier verder op VT
Helga

s.lodestijn
01-09-2005, 01:26 AM
Hai Helga,

heb net de site geopend en was erg benieuwd of er al een respons was en ja hoor heel erg leuk. Mijn zus en ik hebben niet aan de rechterkant op het balkon gezeten maar in het midden.En wat mijn 2lingbroer en mij betreft misschien moesten we je raad maar opvolgen.

groetjes Sandra.