PDA

View Full Version : Beth Hart

miety
05-25-2005, 09:47 AM
Is er hier iemand bekend met Beth Hart,we hebben bij pinkpop haar gezien,wauw,wat een stem.
op fabchannel staat ze ook,al een aardig stukje van der gezien
komt ze vaak in nederland?
zou best wel eens meer van der willen weten

BrownEyed_Girl
05-25-2005, 10:13 AM
013 (Tilburg), wo. 22 juni a.s. !

astrid
05-25-2005, 12:24 PM
Ik zit erover te denken om er heen te gaan... Ik ken verschillende liedjes van Beth Hart, en die vind ik allemaal super... en ik heb ook een stukje gezien op Fabchannel... dus ik ben zeker geinteresseerd!! En de 013 is vlakbij... ;)

Helga van Beers
05-26-2005, 04:16 AM
Originally posted by miety
Is er hier iemand bekend met Beth Hart,we hebben bij pinkpop haar gezien ......
We hebben haar ook gezien op TV, met een interview en een stukje van haar optreden bij Pinkpop.
Tja, smaken verschillen wat. :biggrin: Ze heeft inderdaad een behoorlijk bereik, maar wij waren niet zo weg van het vibrato in haar stem (is èrg aanwezig). We zaten met z'n allen te kijken en hier is een typisch staaltje van onze Floris (13) z'n humor. Ze was een liedje aan het zingen en toen dat na een tijdje bekend klonk, ging Floris meezingen met zo'n gemaakt kinderstemmetje (alsof hij een slaapliedje zong) "ik ben een klei-hein me-he-he-hekkerend schahahahahaapje" rotfl
(sorry :o: hadden we een beetje lol over samen :biggrin: Florie moet echt cabaretier worden)

Bolke
06-02-2005, 05:15 AM
Hoi

Beth Hart is een bijzondere vrouw. Na een wild leven met drugs en drank, is ze een aantal jaar geleden afgekickt, maar haar soul zit nog steeds in haar muziek. Het is absoluut niet te vergelijken met Venice, maar ze heeft dit met hen gemeen, dat ze onzettend populair is in Nederland en veel minder in haar eigen land.
Haar optredens zijn een belevenis op zich. Zo staat ze op het podium, en zo ben je haar kwijt. Als je dan opkijkt staat ze naast je en zingt ze samen met een andere fan. Ze geeft zich helemaal, maar eerlijk is eerlijk, je moet er wel van houden. Ze is vaak in Nederland, en als je nieuwsgierig bent,kun je altijd even op haar website kijken voor data.

Dit klinkt wel heel erg alsof ik haar manager ben of zo, maar dat is niet het geval. Ik vind haar gewoon erg gaaf!

Bolke

miety
06-02-2005, 07:02 AM
hallo bolke!!

dit klinkt wel goed zeg!
we hebben net een cd van haar gekocht,dus die ga ikop mijn gemakkie goed beluisteren!
het lijkt me ook wel een speciaal vrouwtje,die beth hart!!
welkom hier op de venice lijst trouwens!!