PDA

View Full Version : Venice in Zoetermeer

Rob Grauwmeijer
10-28-2006, 02:42 PM
Weergaloos concert, ondanks m.i. behoorlijk aantal abonnenmentshouders.
Mark L. is in grootse vorm, was geweldig op dreef vanavond. Moest wel wennen aan een aantal 'wendingen' in de muziek, maar daar ga ik verder weinig van verklappen, dat zie je t.z.t. zelf wel, laat je maar verrassen !
Licht was perfect, geluid was O.K., "and we were O.K. "!

Ben nu moe, schrijf na Nijmegen (morgen) en Breda (dinsdag) wel een echte recentie ........ :headphone

Jiska
10-29-2006, 12:30 AM
Weergaloos concert, ondanks m.i. behoorlijk aantal abonnenmentshouders

He Rob pas op met wat je zegt he!:whip:
Ik ben abonnementhouder bij theater de Flint en ik zit daar 3 december ook, maar dan wel voor Venice....Misschien zaten die mensen daar gisteren ook wel vanwege een bewuste keuze:ladiesman

Rob Grauwmeijer
10-29-2006, 01:46 AM
Ja, misschien was het een beetje ongenuanceerd wat ik gisterennacht schreef, maar op het moment dat mensen achter mij gaan lopen gillen : "ZITTEN" dan weet ik vaak genoeg ............. :happydanc (BTW : ik zat voor deze keer zowaar op het balcon)
Zelfs op het moment dat, na mij, uiteindelijk iedereen toch maar ging staan, bleven er tóch een aantal mensen zitten............., maar wat bleek (volgens iemand die in de buurt zat) : deze personen waren blind, dus die luisteren voor 2 (ze horen écht veel meer dan wij !) en zullen ook niet zo gauw gaan staan, want zij hebben geen last van een iets te enthousiaste fan die voor hun neus steeds opspringt.

Maar het gevolg van een theatertour is toch (in tegenstelling met b.v. een concert in 013 of zo) dat er mensen een half jaar geleden 'iets' hebben aangekruist op hun formuliertje en zich niet kunnen indenken dat er personen zijn die helemaal uit hun dak kunnen gaan als b.v. "Think again" wordt ingezet .............
Tijdens het redelijk massaal meegezongen "The Family Tree" er keihard doorheenpraten achter jouw rug lijkt mij ook niet iets wat echte fans doen, maar eerder mensen die er eigenlijk geen ene reet aanvinden maar er wel 'toevallig' in terecht gekomen waren.
Laten we maar hopen dat het grootste deel van deze mensen ook allemaal een wereldavond hebben gehad, dan krijgen we over een paar jaar de Ahoy ook wel eens vol ............ :p:

Jiska
10-29-2006, 02:37 AM
Joh Rob ik maakte een grapje!! Maar ik snap wat je bedoeld, het is inderdaad niet leuk als er mensen zitten die erg luid praten etc...
Gelukkig heb jij wel een leuke avond gehad, dat is het belangrijkste. En wat je zegt: via die abonnementhouders komen er soms een heleboel nieuwe fans bij voor Venice!

Ik heb nog een lange tijd te gaan, voordat het mijn beurt is (3 dec dus), maar ik heb er nu al zin in!!

:bighug:

heidy
10-29-2006, 07:50 AM
Ikben wel blij dat mijn vriendin en haar man abonnementhouders zijn, want daardoor hadden wel mooie plaatsen, we waren er met z'n zessen en hebben een geweldige avond gehad, geen geklaag gehoord dat we moesten blijven zitten, en geklets hebben we ook niet gehoord, dus in 1 woord genoten, het was echt een feestje.
groetjes Heidy