View Full Version : Ongelovelijk: Meisje van 6 zingt sterren van de hemel bij X-factor
Veniciangirl
06-14-2007, 01:38 PM
Ik zag net op Youtube een filmpje van een meisje van 6 dat de sterren van de hemel zingt tijdens X-factor in Engeland. Zo klein en dan al zo loepzuiver zingen. Kippevel......
Kijk maar:
http://www.youtube.com/watch?v=njXr1c-12eI
Echt niet te geloven zo mooi!
fan1955
06-14-2007, 01:47 PM
Je hebt helemaal gelijk Marit!!!!!!!!!!!
Wat een stemmetje en wat zong ze het zelfbewust.
Mooi lied ook dat is een mooie ode voor Eva cassidy.
hourglass girl
06-14-2007, 02:35 PM
Ik denk wel vaker; reincarnatie?!
Maar dit is bijna te eng om niet waar te zijn.
KIPPEVEL!!!!
NB; je houdt het niet droog als je dit ziet, ik niet in ieder geval!!
monique verbrug
06-15-2007, 02:38 AM
Ik ook niet! Geweldig wat een stem! Zou me niks verbazen als ze de winnares wordt!
monique verbrug
06-15-2007, 03:31 AM
Er staan nog veel meer hele leuke filmpjes, zeker de moeite waard! Mis vooral Paul singing nessum dorma niet!
Rosalin
06-15-2007, 05:48 AM
Maar dit is bijna te eng om niet waar te zijn.
KIPPEVEL!!!!
NB; je houdt het niet droog als je dit ziet, ik niet in ieder geval!!
Ik ben het helemaal met je eens .................!!!
En ze ziet er ook nog eens zo lief uit............... een engelengezichtje.
Marieke000
06-15-2007, 07:22 AM
Wauw, echt kippenvel!! Een tijd geleden zag ik een filmpje met een meisje van een jaar of elf. Had ook zangtechnisch een dijk van een stem, maar daar kreeg ik geen kippenvel bij, omdat ze weliswaar een mooie stem had, maar de songtekst was inhoudelijk een tekst die niet paste bij een meisje van die leeftijd. Je kon dus heel goed zien dat ze niet wist waarover ze zong. Dit klinkt echt super én heeft uitstraling. Hoe oud is het filmpje eigenlijk? Ik ben namelijk heel benieuwd naar het vervolg. Aan het einde zeggen ze dat ze door is naar de volgende ronde. Is daar al iets over bekend?
lia kinnet-abts
06-15-2007, 08:11 AM
nou zeg !
jullie hebben niks overdreven .... hoe PRACHTIG en BUITENGEWOON !
wát een song, wát een stem, wát een voordracht
KIPPEVEL !!!!
...benieuwd naar het vervolg .....
:love: love, lia
hourglass girl
06-15-2007, 09:04 AM
Mariek vond deze info op de website, dus finale is de 17e, maar geén idee waar dit engeltje is geland?!
Zover ben ik niet gekomen, sorry!
Get ready for the show of the summer – we’re out to prove that Britain’s Got Talent!
Every night from June 9 to June 17, you can settle down on your sofa to enjoy the best of British entertainment, thanks to ITV1’s brilliant new talent show.
site vind je hier; http://www.itv.com/
astrid
06-15-2007, 12:07 PM
Wow, ik moest ook ff een traantje wegpinken hier... Echt loepzuiver... En ze is pas zes!! :yikesyike Het zou mij idd ook niks verbazen als ze wint!!
Trouwens, in de Amerikaanse versie van dit programma was er ook een hele jonge winnares: Bianca Ryan, die toentertijd 12 was... :)
Christien
06-15-2007, 06:35 PM
Ja, dit meisje heeft talent!
Ik heb niet het idee dat ze precies weet waar ze over zingt en dat ze dat uitdraagt. Logisch want ze is erg jong. Natuurlijk zingt ze prachtig maar het is, voor mij, vooral erg schattig en aandoenlijk.
Het lied "Somewhere over the rainbow" is een van de bekendste nummers in de film en muziek geschiedenis. Voor mij, een van de mooiste nummers ooit geschreven. De eerste LP die ik heb gekocht was er dan ook een waar dit liedje op stond. En dan te bedenken dat de makers van de film "The wizard of Oz" het eigenlijk niet in de film wilden hebben. Vanaf het moment dat de film uit kwam heeft de Judy Garland het tot haar dood, ongeveer 30 jaar later, gezongen. Judy was nog maar 16 jaar oud toen zij het in de film zong maar was al een paar jaar bekend als kind/filmster en zangeres.
Marieke000
06-16-2007, 12:40 AM
Mariek vond deze info op de website, dus finale is de 17e, maar geén idee waar dit engeltje is geland?!
Zover ben ik niet gekomen, sorry!
Dank je wel voor het antwoord!! :) Ik hoop dat we meer van haar gaan horen.
Veniciangirl
06-17-2007, 01:52 AM
Nog een filmpje van de semifinale:
http://www.youtube.com/watch?v=xnPXA9YCRps
Je hoort nu af en toe een kraakje en een vals nootje, maar ze doet het toch maar even voor zoveel mensen! Heel erg knap. vanavond dus de finale, ben benieuwd of ze het red....
Mirjam
06-17-2007, 02:25 AM
Absoluut!!!
Bij "Britain's Got Talent" lijken ze te grossieren in bijzondere gevallen. Moet je deze eens zien!
http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA
miety
06-17-2007, 02:32 AM
wat een stemmetje heeft dit kind zeg,ga nog even de andere filmpjes bekijken!!
trouwens,al die clipjes zeg.......kippevel....vooral die ene die jij net hier opzette mirjam!!
Marieke000
06-17-2007, 01:50 PM
Ze heeft vanavond in de finale gezongen en uiteindelijk heeft Paul Potts, operazanger gewonnen.
Mirjam
06-17-2007, 07:54 PM
Ze heeft vanavond in de finale gezongen en uiteindelijk heeft Paul Potts, operazanger gewonnen.
Zo, daar ben ik blij om voor die man zeg! Hij komt op mij over als iemand die eindelijk wel eens een beetje waardering kan gebruiken in zijn leven!
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.