PDA

View Full Version : praathuis

Pages : [1] 2 3 4 5

Rijna
07-04-2007, 06:25 AM
nou, ik heb het maar weer eens gedaan, het café kan nu dicht en het praathuis kan open....

Welkom iedereen en maak er wat van!!!

Wienus
07-04-2007, 06:36 AM
He die Rijna, doe mij een sjookoo met slagroom... jeetje... wat een weer brrrrr..

marjolijn
07-04-2007, 06:38 AM
Nou ...gatver!

Wienus
07-04-2007, 06:50 AM
Ben notabene gaan zwemmen met Janske....nog meer water :biggrin:
Vreselijk druk, 100-en kindertjes...gekkenhuis ! Janske ligt nu op de bank, duim in de mond, Streep wil racen te kijken....heerlijk. Ik plof er lekker naast...pannekoeken vandaag, lekker makkelijk. Geen haute cuisine nu ;)

Wendelien, voordat ik het vergeet toi toi morgen, komt goed, kijk de narcotiseur maar eens diep in de oogskes...goeje vibes zijn gestuurd ! (andere als met het rij-examen, want die waren bij nader inzien over den datum...sorrie, deze komen uit blik)..

En Helga, fijne vakantie !!

Helga van Beers
07-04-2007, 07:10 AM
Dank u! :biggrin: *hijst zich op een kruk*
Kom nog effe langswippen, kan nog niet zo goed in de vakantiemood komen. Zal aan het weer liggen .... :( wat een suf weer vandaag, brrrr .....
Het is inderdaad mooi tijd voor chocolademelk mèt slagroom èn gevulde speculaas :coolsinge *zie de maan schijnt door de booooomen* :coolsinge
Trouwens, pannenkoeken klinkt ook niet slecht. :rolleyes:

blontje_46
07-04-2007, 07:17 AM
Nou moet gelukkig werken !!:mad:want heb meelij met diegene die nu vakantie hebben en in dit KIKKERLANDJE blijven voor degene die gaan veel leut en bruin terug komen en voor het breukpatientje sterkte morgen en doe mij maar ook een choco met slag:drunkfrie

marjolijn
07-04-2007, 07:29 AM
Nou dan heb je dus medelijden met ons...Wilma!!!!!
Wij hebben een klungelweekje, maar liever wat meer tuinweer....
En ik wou ook duimen voor Wendelien...maar na dat rijexamen van haar...heb ik dat maar niet meer aangeboden.:biggrin:..goed wat lachgas morgen en dan ff hier langswippen...

Tjergina
07-04-2007, 07:45 AM
Zo, daar ben ik dan aangeland in het Praathuis. Ik heb zonet voor de eerste keer in mijn leven een café gesloten. Een hele ervaring hoor! Maar 't is gelukt, de deur is op slot en de drank is op! Lekker hoor, die restjes uit al die aangebroken flessen ... :drink1:

Enne ... Wilma, met mij hoef je alvast geen medelijden te hebben, hoor. Ik ben hartstikke blij dat ik bijna vakantie heb en wat voor weer het dan is, zal mij een zorg zijn. Als het maar niet te warm is, ben ik allang tevreden.

lia kinnet-abts
07-04-2007, 08:49 AM
nâ, nondewiet !
zit ik hier een nieuw café in te richten, wou het nét openen, moest nog één kaderke ophangen .... en de concurrentie is me al voooooooor! mooi is dat !
snifsnifsniffff :greatbig:

OK, zal de plannen, de begroting en het kaderke opbergen voor de volgende gelegenheid !

Helga, en al de andere vakantsiegangsters = GOEIE REIS !!! :wave:
wij zullen braaf zijn !!! ....(*)

:love: love, lia

(*) .... misschien ...
:elephant: :bananadan :nyahnyah: :bananadan :elephant:

blontje_46
07-04-2007, 08:53 AM
Lia wat is een kaderke?? en niet te veel drinken Tjergina je moet nog 2 dagen werken!!

Helga van Beers
07-04-2007, 09:19 AM
OK, zal de plannen, de begroting en het kaderke opbergen voor de volgende gelegenheid !
Doe dat maar Lia, we zullen op je wachten de volgende keer :eyebrow: ..... maar niet te lang maken dan hè, zulke nathalzen als wij hier kunnen niet te lang zonder onze kruk met bijbehorend glaasje fris/water/alcoholisch vocht.

(*) .... misschien ...
:elephant: :bananadan :nyahnyah: :bananadan :elephant:
Jaaaa, daar was ik al bang voor .... :biggrin:

:rockout:

Marieke000
07-04-2007, 09:30 AM
Kan ik mijn warme chocolademelk nog ruilen tegen een cola light met ijsblokjes?

Het wordt ineens mooi weer :).

Helga van Beers
07-04-2007, 09:35 AM
RUILEN???? :shocked:
Ja ho effe ..... je hebt 'm al half op! :nono:

:biggrin:

lia kinnet-abts
07-04-2007, 09:43 AM
Lia wat is een kaderke?? ... denk dat Belgische kaderkes Ollandse lijstjes zijn ....

QOUTE = Marieke = Kan ik mijn warme (halve!!!, volgens Helga) chocolademelk nog ruilen tegen een cola light met ijsblokjes?
.... tiepies Ollands ..... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

hi hi hi
ha ha ha
he he heh

Helga van Beers
07-04-2007, 09:53 AM
Jajaja .... :talktalk: tiepies Ollands hè ... en waarom ben JIJ dan zo vaak in dit GRATIS café te vinden?? huh ... huh .... :p:

Oh wacht, vanwege 't schone volk natuurlijk! :eyebrow: :biggrin: http://i118.photobucket.com/albums/o103/Helga_99/smilies/kiss-tuitmondje.gif

Marieke000
07-04-2007, 10:01 AM
RUILEN???? :shocked:
Ja ho effe ..... je hebt 'm al half op! :nono:

Ja hee, jullie vullen die glazen/bekers altijd maar half, afzetters...:shocked:

... denk dat Belgische kaderkes Ollandse lijstjes zijn ....

QOUTE = Marieke = Kan ik mijn warme (halve!!!, volgens Helga) chocolademelk nog ruilen tegen een cola light met ijsblokjes?
.... tiepies Ollands ..... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

marjolijn
07-04-2007, 10:18 AM
Wie zet er even een leuk muziekje op.
Demis Roussos misschien:eek:,dan komt Helga vast goed in de stemming voor haar vakantie!

HennieB
07-04-2007, 10:52 AM
Zeg kom niet vaak int cafe dus dacht ik wip eens even langs.
Chocolademelk met slagroom is fijn. Heb net de auto helemaal schoon gezogen.. raampjes gewassen en de achterbank naar beneden geklapt.
Tent ligt al klaar .. jacq en ik zijn bijna klaar voor een weekendje Venice.
We hebben er zin in, als het maar droog blijft... en zo te zien wel :D
De taart moet nog in de koelbox want ik ben zondag jarig! Mensen drink er alvast eentje van me.. en anders zondag... ook prima!

tot snel allemaal!

Marieke000
07-04-2007, 11:02 AM
Chocolademelk met slagroom is fijn. Heb net de auto helemaal schoon gezogen.. raampjes gewassen en de achterbank naar beneden geklapt.
De taart moet nog in de koelbox want ik ben zondag jarig! Mensen drink er alvast eentje van me.. en anders zondag... ook prima!

tot snel allemaal!

Veel plezier in Weert :)!!

Wendelien
07-04-2007, 12:08 PM
;En ik wou ook duimen voor Wendelien...maar na dat rijexamen van haar...heb ik dat maar niet meer aangeboden.:biggrin:..goed wat lachgas morgen en dan ff hier langswippen...

Nou, toch lief van je, hoor!

Ik ga me nog even tegoed doen aan warme chocomel en speculaas, want na twaalf uur mag ik niets meer hebben. Ik had eerst geen pijn, maar nu wel en dat vind ik eigenlijk wel grappig, want dan weet ik tenminste waarom ik geopereerd word. Zo van, als je het niet voelt, waarom zou je er wat aan doen :)
Ik ben nog steeds niet echt zenuwachtig, komt morgen misschien wel als ze met die naald aankomen..... Ik laat wel even weten hoe het gegaan is morgenavond, als ik goed ter been ben.

Heb vandaag ook al mijn contract besproken en wat collega's en studenten ontmoet. Het zijn meest jongens, tussen de 16 en de 22, die de ICT-opleiding doen. Dus terwijl ik hen Engels bijbreng, kunnen ze mij nog bijspijkeren op computergebied.

Nou meiden, doe mij nog maar een warme chooc met slagroom en kaneel.
Hopelijk tot morgen!

erwina
07-04-2007, 12:12 PM
Heel veel sterkte Wendelien en tot morgen
We zullen aan je denken.
:wiggle:

blontje_46
07-04-2007, 12:15 PM
Wendelien zet je beste beentje voor! :weightlifSterkte en neem dan maar ff iets sterker voor 12 uur:blushing:

Wendelien
07-04-2007, 12:19 PM
Dank!!!

Ik las trouwens net nog even de postjes in het andere barretje. Lachen!!!

Ja, Marjolijn, ik neem Marky wel mee op de MP3. En Pachelbell mag ook mee.

Ik wilde eerst algehele narcose, maar de voorkeur gaat uit naar de
rugge(n)prik (stupid moderne spellings bozos!:brickwall), dus dat doe ik dan maar. Als de operatie slaagt, heb je minder naproblemen; ik vind het alleen een naar idee.

Nou, hopelijk kom ik morgenavond weer monter op het forum.
Dank voor de steun!:thumbsup:

En Erna, ik vind "toodles" ook heel leuk!

Dus toodles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Ik ga 3 volle dagen werken en dan komt er nog wel het e.e.a. bij, maar dat is voorlopig de limiet anders komt er van opvoeden en de andere beslommeringen en ook de ontspanning niet veel meer. Perfecte bijkomstigheid van in het onderwijs werken is de vakanties die paralel lopen met die van de kids.

marjolijn
07-04-2007, 12:27 PM
Wendelien...i'll keep my fingers crossed i.p.v duimen.
We horen je morgen weer!!

p.s Hennie wat staat er op dat briefje ???
Zin in een ......

hourglass girl
07-04-2007, 12:45 PM
Rijna, wat 'n fijne tent heb je geopend!!
Brengt wel jeugdherinneringen boven ......... aan 't praathuis op tv?! Wie kent 't nog?

Lia, jammer meis, maar die rappe Rijna was je voor, volgende keer net ff eerder opstaan, meis :rotflmao

Hennie, veul plezier in Weert en alvast een fijne verjaadag gewenst!!!

Wendelien ik heb al GOOD Vibrations gestuurd en leef op afstand met je mee SUC7!!!!
Voor mij vanavond alleen water, Sonja zegt STRENG!! ;)

Erna
07-04-2007, 12:50 PM
Sonja ken nog meer zeggen..... vraag me af hoe goed zij zich aan haar eigen dieet houdt nu het geld daar binnenstroomt.... podom podom.
Hey Hennie, leuk dat je langs kwam zeilen, gezellig, moet je vaker doen!

Wendeliehieeeeeeeeen?.....................

duimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduimduimerdeduimduimduim duimerdeduimduimduim

HennieB
07-04-2007, 01:52 PM
p.s Hennie wat staat er op dat briefje ???
Zin in een ......

AVONTUURTJE

hahaha... was op een fotografie meeting met allemaal mannen rotfl
Was wel humor....

Christien
07-04-2007, 02:30 PM
Ik laat wel even weten hoe het gegaan is morgenavond, als ik goed ter been ben.

Ik hoop dat er betere tijden voor je komen want jij hebt ook heel wat te verduren gehad de laatste tijd.
Gauw genezen en genieten van je nieuwe baan!

Helga van Beers
07-04-2007, 02:50 PM
hahaha... was op een fotografie meeting met allemaal mannen rotfl
En Hen? Nog een leukerd aan de haak geslagen? ;)
Gezellig ja dat je effe binnen kwam wippen. Je ziet 't, alles staat hier klaar .... halve glazen warme (inmiddels lauwe) choco met (inmiddels ingezakte) slagroom, gevulde speculaas (beetje uitgedroogd al aan de randjes), glaasjes water omdat Sonja anders boos wordt :nono: en die ene cola light met gesmolten ijsblokjes van Marieke, maar die durft ze niet meer op te drinken volgens mij want dan maakt Lia haar uit voor een tiepiese Ollander .... en dat wil je niet wezen .... :nyahnyah: :rotflmao
Verder is het hier wel gezellig hoor! :biggrin:

Wendelien, wat ben je optimistisch joh, zou je echt morgenavond alweer zelf naar je PC kunnen lopen, of laat je Kyle een laptopje op bed brengen? Hoe staat het met zijn breuk, moet hij ook binnenkort "onder 't mes" (kweenie .... klinkt bij een vent toch altijd heel anders :eyebrow: ).
Nogmaals sterkte, ik duim een stukkie mee met iedereen.

Hennie en Jacq, veel plezier het komende weekend en dat geldt natuurlijk voor ieieieiedereen hè (wink wink). We zullen aan jullie denken als we op het Griekse (Corfu) strand liggen.
En Marjolijn .... Demis Rousos is hier al weken niet weg te slaan, ik kan al z'n nummers dromen en heb met Frans de Sirtaki al geoefend. Hij heeft nu wel 2 blauwe schenen en z'n linker grote teen in 't verband (ben ik op gaan staan ... muts hè), maar verder is alles oké. OLÉ (oh nee, da's niet de goeie) ....

Kijk dit hebben we geoefend .... tenminste .... geprobeerd .... heel erg afgekeken ....
http://i118.photobucket.com/albums/o103/Helga_99/diversen/sirtaki1.jpg

en zo zag het er uiteindelijk bij ons uit ..... kunnen jullie je Frans z'n blauwe schenen voorstellen? :biggrin:
http://i118.photobucket.com/albums/o103/Helga_99/diversen/sirtaki2.gif

Zara
07-04-2007, 02:53 PM
whahahahaha....ja nu helemaal....rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl

lia kinnet-abts
07-04-2007, 08:27 PM
....en heb met Frans de Sirtaki al geoefend. Hij heeft nu wel 2 blauwe schenen en z'n linker grote teen in 't verband (ben ik op gaan staan ... rotfl pas maar op, muts! straks maggie in stereo met wendelientje's husby "onder het mes" ....
je bijgevoegde fotootjes geven een klare kijk op de zaak = ik kom nu pas tot de ontdekking waaróm die pomponnekes op de boven-teen-kant van de schoenen bevestigd zijn, en waarvóór zij feitelijk dienen = ’t zijn dus duidelijk gecamoufleerde anti-stoot-pluis-baggetjes….
alweer een zekerheid voor de “alles-heeft-een-reden-theorie” aanhangers!
… rest nu nog een reden voor de knie-flosjkes en de aan lager wal geraakte Middeleeuwse plissé-kragen…. :confused:

alvast PROFICIAT voor je zondagse verjaardag, Hennie ! veel plezier op het Bospop gebeuren … hoop dat jullie het droog houden, maar hoop toch dat het pijpestelen en blaaskes giet als Venice aan de beurt is -> hop! iedereen de tent in !
dolletjes!:glasses:

see you, Folks ! moet mijn duimen gaan insmeren want die wacht een zware taak vandaag…

Rijna
07-04-2007, 08:54 PM
nâ, nondewiet !
zit ik hier een nieuw café in te richten, wou het nét openen, moest nog één kaderke ophangen .... en de concurrentie is me al voooooooor! mooi is dat !
snifsnifsniffff :greatbig:

Helga, en al de andere vakantsiegangsters = GOEIE REIS !!! :wave:

Oh jeee nou joh, dan word je toch mede-eigenaar van dit multifunctionele praathuis.....gezellie met ons tweeen, zijn we ook nog internationaal,rotfl

Wie zet er even een leuk muziekje op.
Demis Roussos misschien:eek:,dan komt Helga vast goed in de stemming voor haar vakantie! Hier staan van die mini jukeboxen op de tafels. Dus iedereen kan zijn eigen muziekje luisteren....

tot snel allemaal! Gaaf Hennie, dat je even komt buurten, erg blij mee!!
Veel plezier dit weekend!!

n Erna, ik vind "toodles" ook heel leuk!

Dus toodles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat het nu Rijna zijn die toodles leuk vindt, maar dat geeft nix hoor, misschien vind Erna het ook wel een leuk woord....hihihihi

.

Rijna, wat 'n fijne tent heb je geopend!!
Brengt wel jeugdherinneringen boven ......... aan 't praathuis op tv?! Wie kent 't nog?
Ja, poe he, daar komt het van, duhuh!!!:love:

Lia, jammer meis, maar die rappe Rijna was je voor, volgende keer net ff eerder opstaan, meis :rotflmao

nee hoor, Lia kan nu lekker blijven rusten, volgende cafe is voor Lia....dat weten we nu al, want als ik het had geweten had ik het noooooooooit gedaan.

Gezellie hoor, dat het praathuis lekker vol loopt en mensen zich er goed voelen...

dikke doei

HennieB
07-04-2007, 09:36 PM
Goede smorgens... iedereen nog in den ruste.. ownee rijna.. die heeft het nog van me gewonnen.
Ben er weer klaar voor vandaag mijn verjaardag vieren op mijn werk met de kinderkes.. zal weer druk worden.. maar wel leuk! Dus denk dat ik vanavond op de bar ligt te ronken.. ownee dan moet de auto rijklaar gemaakt worden voor de camping... druk druk druk... Zucht!
Nou iedereen een fijne dag vandaag!

Wienus
07-04-2007, 10:02 PM
Fijne verjaardag Hennie en veel plezier op Bospop ! Ik geloof dat het weer ook wat op wil klaren dit weekend ...:)

blontje_46
07-04-2007, 10:24 PM
Helga en Frans
Had als griekofiel wel willen helpen nog griekse taalles nodig [ole dus niet is Hoppa en Yamaz is proost en Parakalo = aub ne is ja en ochi is nee]
Heb het geheel redelijk fonetisch geshreven dus op naar Griekenland oftewel Kalo Taxidi

marjolijn
07-05-2007, 12:49 AM
Ha Ha jongens het is hier gelijk alweer een gezellige boel

Rustig aan met de avontuurtjes Hennie.......véél plezier op Bospop!:thumbsup:

En Helga volgens mij (weet het niet zeker) is het hoppa in Griekenland).:)

Marieke000
07-05-2007, 06:12 AM
Wie o wie helpt me aan het cursusboek; "Hoe krijg je een kerel zo ver dat hij een huishoudelijk klusje, binnen een week na vaststelling van het defect, repareert?" Auteur; De Gefrustreerde Vrouwenfederatie.

Rijna
07-05-2007, 06:16 AM
Griekenland, 1x geweest, mooi land, maar niet mijn land...helaas!!
Maar dat gooien met de borden vond ik fantastisch en de sirtaki lukt nog altijd wel...

Hennie, wat heb je getrakteerd?? Bij mij op de groep is het niet belangrijk dat je jarig bent maar wel wat je trakteerd. Wij hebben dus ook een lied ervoor...oh wat zijn we blij oh wat zijn we blij, niet omdat je jarig bent maar om de vreterij!!!
Zo gaaf, zo down to earth en oh zo eerlijk...

dikke doei

ben benieuwd hoe het met Wendelien is???

marjolijn
07-05-2007, 06:19 AM
Rijna , dat smijten met borden lijkt mij ook wel wat....Volgens mij een goeie business daar in Griekenland ,winkeltje in servies beginnen.

En Marieke wat is er nou weer kapot???

Marieke000
07-05-2007, 06:37 AM
En Marieke wat is er nou weer kapot???

De koudwaterkraan in de badkamer. Die van de wasbak, anders had ik al veel vaker moord en brand geroepen. Eerst moest je zowat Rambo zijn, wilde je hem open kunnen draaien. Nu kun je draaien wat je wil, maar komt er geen water meer uit. Grrrrr

:jester:

Marieke000
07-05-2007, 06:51 AM
Wie o wie helpt me aan het cursusboek; "Hoe krijg je een kerel zo ver dat hij een huishoudelijk klusje, binnen een week na vaststelling van het defect, repareert?" Auteur; De Gefrustreerde Vrouwenfederatie.

Haha... men neme een fanforum van Venice. Men zette daar een bovenstaand bericht op. Men leze bovenstaande bericht voor aan de kerel in kwestie en tadáá, binnen tien minuten is het defect verholpen...:bigsillyd

marjolijn
07-05-2007, 06:52 AM
:thumbsup:

Marieke000
07-05-2007, 06:54 AM

Erna
07-05-2007, 07:54 AM
Hihihi, ik wilde al de suggestie geven dat hamer en nijptang ook voor andere dingen te gebruiken zijn....... ;)

HennieB
07-05-2007, 08:11 AM
Hennie, wat heb je getrakteerd?? Bij mij op de groep is het niet belangrijk dat je jarig bent maar wel wat je trakteerd. Wij hebben dus ook een lied ervoor...oh wat zijn we blij oh wat zijn we blij, niet omdat je jarig bent maar om de vreterij!!!
Zo gaaf, zo down to earth en oh zo eerlijk...

dikke doei

Ik ben weer verwend hoor.. lekkere chocolaatjes gekregen en een tomatenplant en lekker ruikersspul.. heerlijk. Heb ook heel wat smakkerds gehad!
Feest vinden ze leuk, maar het eten nog veel leuker. Heb ze hun eigen taartje laten versieren. Cake met slagroom en dan verschillend strooi spul. één van mn leerlingen had het al in zn haar zitten... fotos van gemaakt natuurlijk. Slagroom tot aan de oren.
En tussen de middag patat met een frikandel of kroket.. dan zijn ze wel weer even 3 kwartier stil. We hebben een heerlijke dag gehad met z'n allen!
We hadden toevallig ook nog disco vanmiddag.. dus gel in het haar en goud glitters en op naar de muziek! Geweldig

welshwitch
07-05-2007, 08:28 AM
Hennie alvast gefeliciteerd met je verjaardag en heeel veeeel plezier bij Venice.
Ik zal aan jullie denken als ik in mn eigen tentje lig dit weekend tijdens het jaarlijkse kampeerweekend met de Panda's.

Ober mag ik een stevige borrel (ik hoef nu niet meer achter het stuur) voordat ik de moker pak en me eens stevig ga afreageren op dat stuk blik dat zich mijn auto noemt (gelukkig staat er nog 1 voor de deur) omdat hij weigert te starten :hairpull: :mad: :hittingbr :uzi:

Rijna
07-05-2007, 08:48 AM
gaaaaaaaaaaaaaaf Hennie, dat zijn verjaardagen daar gaat niets boven. Vooral die patat MET kroket of frikandel.........das ech fees!!!

dikke doei

lia kinnet-abts
07-05-2007, 09:06 AM
-a- als je het te stekken krijgt, wil je het dan misschien even kopiëren, Marieke ????
(ik zit nl met het identieke probleem .... probeer al 37 jaar ... zonder zichtbaar resultaat ... :( :( :(
-b- zou me tevens graag aansluiten bij die feedeeraatsie ...

aan het versierde Hennie-feestvarken = ga je de groetjes doen aan Jacquelientje ?

.... vraag me af hoe of het wel is met ons Wendelientje :confused: ... arreum schaapke....

QUOTE Rijna ="Gezellie hoor, dat het praathuis lekker vol loopt en mensen zich er goed voelen..."
:up: 't zal wel wezen ! :up: ...
:bighug:

Rijna
07-05-2007, 10:02 AM
hihihihihihihihihihi Lia, bij de weg was jij af of ben ik weer aan de beurt???

:swords:

lia kinnet-abts
07-05-2007, 12:05 PM
????? pardon ????

jij en ik langs de weg :drunkfrie en de was is morgen aan de beurt

:rockout:

blontje_46
07-05-2007, 12:35 PM
He dames niet verzaken elke dag afwassen anders komt de milieupolitie :cool:en de warenwet !!!:pointandk:bugeyes:

Rijna
07-05-2007, 08:35 PM
for those who don't understand by the way = bij mij bij de weg!!!:blushing:

en de afwas moet gedaan worden....anders staat dat menneke van de smaakpolitie bij ons binnen...

dikke doei

HennieB
07-05-2007, 09:17 PM
goedesmorgens.. Zo alles is ingepakt.. het weer ziet er redelijk uit... ik geloof dat ik klaar ben voor ons weekend kramperen!
Nog even een paar uurtjes naar school en dan op naar jacq. Dus even een paar dagen geen praathuis voor me.... tot maandag/ dinsdag ( of eerder..)

blontje_46
07-06-2007, 08:59 AM
Stand members 1499 ,kom op iedereen vlag uit voor nr 1500:thewave::thewave:

Marieke000
07-06-2007, 09:23 AM
goedesmorgens.. Zo alles is ingepakt.. het weer ziet er redelijk uit... ik geloof dat ik klaar ben voor ons weekend kramperen!
Nog even een paar uurtjes naar school en dan op naar jacq. Dus even een paar dagen geen praathuis voor me.... tot maandag/ dinsdag ( of eerder..)

Is dat een foutje, of expres zo geschreven? :biggrin:

Erna
07-06-2007, 10:40 AM
Geloof me, met het weer tot nu toe zal het denk ik kramperen worden.... Geintje Hennie!

pascal75
07-06-2007, 10:46 AM
Nou moet zeggen dat ik opeens niet meer zo jaloers ben op jullie dat ik niet ga....
hebben jullie het weerbericht gezien voor zaterdag ???
Neem je wel een schep mee Hennie! om een greppel rondom je tent te graven !

marjolijn
07-06-2007, 10:57 AM
Ja ha,ha.
Luchtbed goed oppompen.... peddels mee !

pascal75
07-06-2007, 10:59 AM
misschien dat een duikpak een optie is ?

Erna
07-06-2007, 11:00 AM
Zwemvest aan, flippers aan je voeten, heb je veel eerder dan anderen je eigen Venicecruise, en veel goedkoper ook!

Meiden, ff serieus, ik wens jullie 25 graden, en geen spatje regen....... maar ik vrees het ergste!

marjolijn
07-06-2007, 11:03 AM
Lijkt me een goed plan ,duikpak ...lieslaarzen...misschien kunnen we geld inzamelen voor een survival pakket ....help Hennie en Jaq Bospop door.

p.s ha ha das een goeie Erna.... Venice cruise is vervroegd!!!

blontje_46
07-06-2007, 11:04 AM
:biggrin:Zon en 25 gr hebben ze dan wel zonnebrandcreme meegenomen in het overleefikweert pakket!:shock:

erwina
07-06-2007, 12:04 PM
:lookarounFactor 1 moeten ze genoeg aan hebben denk ik.:lookaroun

lia kinnet-abts
07-06-2007, 12:56 PM
factor 0 zal het ook wel doen, denk ik… rotfl

en wat die lieslaarzen betreft, daar kan wendelien ze misschien wel aan helpen …. :biggrin:

zo te zien zijn ze hierboven dus ook pro-Venice :cool:

want blijkbaar gaat mijn gebedje verhoord worden ….:biggrin: :biggrin: :biggrin:
http://www.venicetalk.com/forum/showthread.php?p=168150

ál die Bosblobbers gecomprimeerd de tent in …:thumbsup:

:woohoo: Venice rules ! :woohoo:

bonne nuit, everieboddie !

pascal75
07-06-2007, 01:00 PM
's morgens 10°c, en de rest van de dag 15°c maakt samen ook 25°c

Marieke000
07-06-2007, 01:04 PM
's morgens 10°c, en de rest van de dag 15°c maakt samen ook 25°c

Erna
07-06-2007, 01:20 PM
Oooooooohooooh, hoe heet dit toch, dit heeft een naam, en het klinkt als: leedvermaak? Een gevalletje van de kift? ;)

Stelletje pestkoppen! :biggrin:

Geef nou maar toe, we zouden er allemaal met liefde natte voeten voor overhebben om ze morgen te kunnen zien spelen. Ik wel in ieder geval! (Al is het wel karma geweest dat zij nou net in de tent spelen, of niet dan?)

Marieke000
07-06-2007, 02:13 PM
Fijne 07/07/07 allemaal!!

:thewave:

Gaan er nog mensen trouwen?

Helga van Beers
07-06-2007, 03:25 PM
Nope, ben al getrouwd .... en Frans ook :biggrin:
We gaan wel vliegen morgen, is dat ook leuk? :clap: Lekker de zon tegemoet en samen met de kids genieten van zon/zee/strand/lekker eten enz. enz.
Alles is ingepakt, klaar voor vertrek. Nu ik m'n bed nog in, da's altijd het moeilijkste van het hele verhaal. :eyebrow:

Iedereen een héél fijn weekend!! Geniet ervan, wij denken aan jullie. ;)
Voor de Bospoppers ..... veel plezier en sterkte, dat kon nog wel eens op Plaspop gaan lijken met al dat neerstortende water (Plaspop = een plaatselijk popfestival hier, bij de Rijkerzwoerdse plassen, haha) .... vergeet je snorkeltje niet!

Lief zijn allemaal hè! Tjergina ook een hele fijne vakantie en Tineke bedankt vast, succes met het stel.
Tot over een tijdje .... :bighug:

lia kinnet-abts
07-06-2007, 09:13 PM
… zo, die zijn we ook weer kwijt …:bananadan

Plaspop = wat een benaming ! hahaha
… kan je net zo op verder bomen als op het Cactus-festival, alhierzo te Brugge
http://www.cactusfestival.be/
óók al uitgegroeid tot een 3-daags gebeuren …
zit ik al jaaaaren te zagen voor Venice, maar die Cactus-gasten hebben blijkbaar geen oren :mad:
… sukkels weten niet wát ze missen !

Gaan er nog mensen trouwen?niet zo direkt, nee …. jij wel misschien ???? (heb ik ergens wat gemist???? :confused: )
indien wél = PROFICIAT ! PROFICIAT ! PROFICIAT !!! :clap: :candlelig :clap:
... en vermits wij dan toch niet naar het feest mogen komen, gaan we morgen wel naar een ander, en zullen we aldaar zéker toasten op jullie geluk en voorspoed !!!!

Pascal ? hoe is het intussen met je kleine meissie ???? hoop dat ze al flink aan de beterhand is ! :love:

Time to start this beautiful day, Folks!
Prettig Weekend, allemaal! Keep the spirit high and the Champagne coooooooool !
let's party ! party:

Tjergina
07-07-2007, 01:11 AM
Zo, nog even de laatste nieuwtjes gelezen en nu .......... op vakantie.
Heel veel plezier allemaal en ..... gedraag je. :biggrin:

johan 51
07-07-2007, 01:23 AM
niet zo direkt, nee …. jij wel misschien ???? (heb ik ergens wat gemist???? :confused: )

Wat denk je, te zijn vergeten meis:rotflmao

Time to start this beautiful day, Folks!
Prettig Weekend, allemaal! Keep the spirit high and the Champagne coooooooool !
let's party ! party:

Marieke000
07-07-2007, 01:26 AM
Haha, nee, helaas, hier wordt niet getrouwd :( :).

Rijna
07-07-2007, 01:44 AM
nee, ik heb ook geen plannen om vandaag te trouwen, ook niet in de toekomst.....maar wie weet, ik zeg nooit nooit:nyahnyah:
Nee, hoor het leven bevalt me zo wel!!!

Iedereen die op vakans gaat, VEEL PLEZIER!!!
iedereen die thuis blijft ook!!!

Allemaal een prettig weekend!!!

dikke smok en doei
Rijna

lia kinnet-abts
07-07-2007, 04:23 AM
ooooo ??? Tjergina óók al weg ????
mooi is dat op Venicentral's verjaardag :mad:

..... hebben we het kot voor ons alléééééén !!!! joepi !

effe de beest uithangen, zie
:bouncings .. :pointandk .. :fishhit: .. :fart: .. :offtopic: .. :flipoff: .. :nyahnyah:

he he he he heh, dat lucht op !!!

Haha, nee, helaas, hier wordt niet getrouwd
geen probleem, Marieke ! kan ik de felicitaatsies terugkrijgen, aub ???
maar we toasten tóch ! op ál de aanwezigen, en ál de afwezigen !!!

tsjing tsjing, op al de veeteeërs ! :beer:

marjolijn
07-07-2007, 04:55 AM
:drink1:Ik doe mee....
Effe de beest uithangen nu Mrs Tjergina weg is!!!

lia kinnet-abts
07-07-2007, 04:56 AM
Wat denk je, te zijn vergeten meis :rotflmao .... euhhhh.... ben het vergeten .... :(

wat leuk dat jij komt 'aankeutelen', Johan !

:love: here's one especially to you ! :love:

lia kinnet-abts
07-07-2007, 05:03 AM
oops ... zie nu pas dat je ook komt aanschuiven marjolein !

:coolsinge :drunkfrie come on come on let's stick together :drunkfrie :coolsinge

marjolijn
07-07-2007, 05:04 AM
Neem er een van mij Lia, voor ik de tuin weer induik...De zon schijnt zowaar!!!Bel de krant!

Tineke Bruil
07-07-2007, 05:38 AM
ooooo ??? Tjergina óók al weg ????
mooi is dat op Venicentral's verjaardag :mad:

..... hebben we het kot voor ons alléééééén !!!! joepi !

effe de beest uithangen, zie
:bouncings .. :pointandk .. :fishhit: .. :fart: .. :offtopic: .. :flipoff: .. :nyahnyah:

Dacht ut niet Lia haha...Ik ben even terug om jullie in het gareel te houden.
Vakantiebaantje genomen om af te kicken ;)

marjolijn
07-07-2007, 05:47 AM
Oh Oh

Rijna
07-07-2007, 05:57 AM
Vakantiebaantje genomen om af te kicken ;)

ja potver.....nou zeg, dat is niet eerlijk......ik wilde vanavond nog wel een party geven met bloterikken en veel foute quotes enzo... nou dan doen we het wel een andere keer, als er niemand het gareel kan bedienenrotfl

Erna
07-07-2007, 06:20 AM
Psssssssssssst, Rijna? Ff klikken en slepen, het volgende is in geheimtaal, anders weet Tineke er van.....

........ ga je mee vanavond? Sluipen we het huis uit, en hier naar binnen. Geen liggies an, muziek niet te hard, en dan gaan we met zijn allen als Tineke slaapt heel stiekum een feessie bouwen hier in de achterkamer. Daar hangen goede rolgordijnen, en kan niemand ons zien. Jij doet de bloterikken helft en ik de foute quotes, en dan vragen we Jack en Karen om te karaokeën, en Lia doet de catering. Ach wat, we gaan helemaal los, organiseren niets (zal moeilijk zijn voor ons.....) en laten iedereen zijn gang gaan. Ria wil vast wel filmen en dan hebben we lekker sjantasje materiaal...hehehehe

:bananadan

Rijna
07-07-2007, 07:05 AM
doen we Erna, ennuh, ik neem sjips en colaaas mee....en die bloterikken....dan dat zijn mijn buurmannen...niet door vertellen....wordt een knalfuifie, zo!!!

eerst klikken en slepen, dan lees je mijn antwoord.....

dikke doei

Marieke000
07-07-2007, 07:25 AM
Nou, die mensen op Bospop hebben niks te klagen (qua weer), als je het mij vraagt :)!!

Erna
07-07-2007, 07:30 AM
Nee, die hebben de beste wraak die ze konden hebben voor ons gepest..... lekker toch heerlijk weer!

Mazzelkonten, nu is de tent ook niet zo druk, het enige nadeel is dat ze alsnog een hoop geld moeten betalen als ze samen met Venice over het water willen dobberen....;)

Marieke000
07-07-2007, 07:40 AM
Bedoel je die cruises in Amerika, of wordt er op Bospop ook nog iets op het water georganiseerd?

corine
07-07-2007, 08:36 AM
Hallooo iedereen!

Zit alweer een week in spanje met de kids, dacht ga eens ff op internet kijken, en ja hoor kon het niet laten om ook even hier aan te wippen.:jumpforjo
Hoorde dat het weer niet zo best is in nederland, of vandaag wel?
Hier is het erg warm, vooral de laatste 2 dagen, ben dan ook al lekker bruin en moet nog een week!:) hotel ligt aan zee, dus elke dag luieren en cocktails achterover slaan.:drunkfrie
Leuke mensen ontmoet, veel gelachen, ook wel gehuild hoor ik mis Ron heel erg, valt niet mee als je ineens 2 weken voor vertrek alleen komt te staan.:crying:
Maar ik red het met veel hulp van lieve mensen en familie van Ron. En heb natuurlijk de cds van VENICE bij me!:headphone
Nou luitjes, is het vandaag bospop??? ga ik morgen weer heerlijke verhalen lezen hier.
Heel veel groetjes uit santa susanna (malgrat de mar) en tot gauw!
doeiiiii:)

marjolijn
07-07-2007, 08:42 AM
Ha die Corine
Leuk even van je te horen.
Geniet nog maar lekker een weekje van de zon, want hier gaat het op het moment ,maar volgende week pet!

Erna
07-07-2007, 09:16 AM
Bedoel je die cruises in Amerika, of wordt er op Bospop ook nog iets op het water georganiseerd?
Ik bedoelde Amerika, maar wie weet.....

Hey Corine, fijn dat je ff langshobbelt. Geniet er maar lekker van meid, voor zover dat gaat.

lia kinnet-abts
07-07-2007, 09:50 AM
Vakantiebaantje genomen om af te kicken :o: chips ! we zullen ons weer gedeisd moeten houden ….pacifier:

....geen probleem, Tineke ! welcome back !

…. wat wél een probleem is, is die Erna en die Rijna !
zitten die daar te posten met ajuin (een procédé dat men in 40-45 toepaste, en waarbij de lezer de brief boven een kaarske moest houden teneinde de message te kunnen lezen) bijgevolg heb ik hun respektievelijke postjes boven de BBQ gehouden bij gebrek aan een kaarske …. resultaat = een gesmolten pc …. :mad:

mijn wraak zal echter zoet zijn …. ziehier =
:nyahnyah: al wie dit leest is ZOT !
ja, STAPELZOT !!!! :nyahnyah:

heb bijgevolg husby’s pc gepeeceetnapt !

het weer = zeer zonnig ! jammer voor Onze Boys op Bospop = hoop dat de tent niet leeggelopen is ….

nog even een verhaaltje = 3 weken geleden was het een BBQ in St.Anna, met fantastisch leuke band … klom Katrien op een gegeven moment het podium op, ging doodleuk tussen de jongens staan, nam het bellekestamboerijntje en begon er mee te schudden like hell … meteen zaten de jongens naast het ritme … tof was het einde van die songs = gaf katrien een perfekte Kipp-imitatie :rotflmao , gooide zij het tamboerijntje de lucht in en ving het effe later weer op ! iedereen in een DEUK !!!
nou, morgen gaan we dus wéér naar een feessie waar een bandje komt spelen … ik hou mijn hart al vast voor hetzelfde scenario, plus dat zij al heel de namiddag in de tuin haar fluit-kwaliteiten heeft zitten inoefenen …
:rotflmao ... geen spreeuw of meeuw meer te bespeuren in heeeeeel West-Vlaanderen !

en ik hou helemaaaaal mijn hart vast tegen dat we ooit nog eens Venice te zien krijgen …. hoop dat Our Boys wél Tamboerijn&FluitBestendig zijn … :rotflmao
OK … da’s een probleem voor later

very nice dat Corine even gedag kwam zeggen !
:wave: DAG CORINE !!!! HAVE A GREAT TIME, DARLING !
oei, krijg bijna keelpijn van zo hard te roepen ….

zo, nu Katrien gaan soppen en eens kijken of m’n eigenste liefste peeceetje reeds afgekoeld is …. ????? … raar hoor, de hoekjes zijn gekruld en hebben een hoogst eigenaardig vormpje …. huh … het middenstuk is wél gaar ….
iemand een stukje ????

Wendelien
07-07-2007, 09:58 AM
Allen die op vakantie gaan/zijn: Heel veel plezier!!!
Corine, ik vond het wel ontroerend toen je zei dat je Ron miste en heel stiekem hoop ik dat jullie ooit weer bijelkaar komen!

Rijna, sorry dat ik je met Erna verwisselde. TOODLES!!!:blushing:

Zoals jullie merken, zit ik achter de computer, maar niet lang, want dat valt even vies tegen. Ik ben toch volledig onder narcose gegaan. Heel maf, de allerlaatste seconde heeft de anesthesist me omgepraat. Op zich wel lekker om wakker te worden en te horen dat de operatie klaar is, maar ik ben me wel een partij dizzy en moe etc. De pijn begint iets af te nemen, maar lopen gaat nog moeilijk en ik kan ook niet helemaal lekker optimaal ademhalen. Morgen een feestje, waar ik naar toe wil, dus iemand heeft me een rolstoel geleend, zodat ik toch gaan gaan. We zien wel hoe het gaat.

Kyle weet nu wat hij ongeveer verwachten kan; hij wil toch ook liever algehele narcose!:hammerhit

Ik ga weer plat:goofy::goofy::goofy:

Marieke000
07-07-2007, 10:02 AM
Ik bedoelde Amerika, maar wie weet.....

Het lijkt me zó geweldig om mee te maken, zo'n cruise. Hopelijk komen ze zoiets hier ook eens doen. Ik heb een neef, die met zijn vrouw op een boot (een omgebouwde klipper) woont. Neef + vriendin d'raf, Vernice d'rop en gaan met die:bananadan.

Tineke Bruil
07-07-2007, 10:27 AM
hmmm Rijna, zijn die buurmannen een beetje knappe bloterikken?
Misschien doe ik dan vannacht wel mee ;)

lia kinnet-abts
07-07-2007, 10:30 AM
.....aaaach, dat lieve Wendelientje is er weer !
welcome back, girlie !:givingflo

wat jammer van die narcose-naweeën ... (dat je husby daar nog maar 'ns over nadenkt .... indien het zonder volledige narcose kan, is het beter zonder!)
en zeker jammer dat het nog zo'n pijn doet ....
ik ben er zéker van dan het vanaf vanavond spectaculair verbetert! (geef de pijn een 3-tal dagen)
hopelijk 'gaat' het morgen beter, en 'loopt' alles op 'rolletjes' ! .... laat ons hopen dat Kyle zich geen 2de breuk op de 'hals' haalt ....

:sleeping: slaap lekker, meis !
onze duimen doen met plezier nachtelijk overwerk !!! :up: :up:

miety
07-07-2007, 10:57 AM
zo,de pc een paar daagjes van slag,viel niets meer mee te doen en gelijk een heleboel leesvoer hier,ga ik straks even doen.
zal mij benieuwen hoe bospop is geweest...........
wij hebben ondertussen de nieuwe jukebox in zijn geheel opnieuw geinstalleerd,wat een k klusje zeg......100 singles weer uitzoeken en wassen,drogen en erin stoppen,niet te vergeten,alle kaartjes schrijven,waar alles zit...........
ach,wat moet je anders doen als je pc het niet doet.........beetje vervelen??:eek: :headphone ...nou,ik helaas niet hoor!!
nu eerst alles bijlezen..........en dan horen jullie mij wel weer.......

Rijna
07-07-2007, 11:05 AM
ja, hoor, de buurmannen zijn bloedmooi, dat laten ze ook zien als het warm is...cocacolalightbreak tijd de hele dag dan, hihihihihihihi

Erna
07-07-2007, 11:20 AM
…. wat wél een probleem is, is die Erna en die Rijna !
zitten die daar te posten met ajuin (een procédé dat men in 40-45 toepaste, en waarbij de lezer de brief boven een kaarske moest houden teneinde de message te kunnen lezen) bijgevolg heb ik hun respektievelijke postjes boven de BBQ gehouden bij gebrek aan een kaarske …. resultaat = een gesmolten pc …. :mad:

mijn wraak zal echter zoet zijn …. ziehier =
:nyahnyah: al wie dit leest is ZOT !
ja, STAPELZOT !!!! :nyahnyah:

Hey Lia, als je even hier http://www.venicetalk.com/forum/showthread.php?t=4567&page=2 kijkt, postje 16, dan weet je waarom ik geen enkel probleem hier mee heb.....:nyahnyah:

Rijna, sorry dat ik je met Erna verwisselde. TOODLES!!!:blushing:
Ik vind het niet erg, vind het eigenlijk een compliment! Ik weet niet wat Rijna er van vindt..... ????

Het lijkt me zó geweldig om mee te maken, zo'n cruise. Hopelijk komen ze zoiets hier ook eens doen. Ik heb een neef, die met zijn vrouw op een boot (een omgebouwde klipper) woont. Neef + vriendin d'raf, Vernice d'rop en gaan met die:bananadan.

Ik vaar mee!!! Desnoods zwem ik er achteraan en duw ik een beetje!

ja, hoor, de buurmannen zijn bloedmooi, dat laten ze ook zien als het warm is...cocacolalightbreak tijd de hele dag dan, hihihihihihihi
Riiiiiiiiijnnaaaaaaaaaaa, hou ruimte voor mij op je balkon, als het weer beter wordt kom ik er aan!!! Het klinkt stukken beter dan mijn buurmannen, dat is zeker!

conny
07-07-2007, 12:22 PM
ik kom hier maar ff binnen vallen voor ik mijn bed in duik
de meiden hebben t super naar hun zin op bospop(ik ben thuis,geen zin oppas/ enz) venice is afgelopen was gaaf en ze hadden even een verrassing voor me,kreeg jamie aan de lijn .was ff helemaal leuk om mee te kletsen. die was even snel op en neer voor hij morgen met zijn nieuwe band op tour gaat!
truste!

Rijna
07-07-2007, 08:31 PM
Conny, dank je wel voor effe binnen wippen, maar onthoud goed, ook jij en vele anderen zijn hier van harte welkom!!

Wat fijn dat de meiden het zo goed hebben gehad bij Bospop en wat lief dat Jamie even met je gesproken heeft!!!

Con, hou je haaks en een fijne dag vandaag!!!

dikke doei
Rijna

lia kinnet-abts
07-07-2007, 09:09 PM
Riiiiiiiiijnnaaaaaaaaaaa, hou ruimte voor mij op je balkon, als het weer beter wordt kom ik er aan!!! Het klinkt stukken beter dan mijn buurmannen, dat is zeker!zou je de mijne 's moeten zien .... :( :( :( ...
hoop bijgevolg dat Rijna's balkon voldoende draagkracht heeft ...

STRAAAAALENDE dag, alhierzo !
hoop voor het Nederlandse Grondgebied van hetzelfde !

zo, nog een paar koffiekes drinken, spulletjes bijeenzoeken, feestgarnituur aantrekken en wegwezen :elephant:

miety = staat “In the Summertime” en “The road to where you are” op je jukebox-menu ???? en laat “Stuck in the middle with you” (die van Venice) er ook maar doorknallen !!!!
u weze haaaartelijk bedankt ! :love:

enjoy this sunny Sunday, aan iedereen en ieder in het biezonder !

conny
07-07-2007, 10:45 PM
thanks rijn,wie weet doe ik dat wel weer es vaker.

Rijna
07-07-2007, 11:04 PM
ja graag, iedereen is welkom....en hoe meer zielen, wie weet ook meer vreugd!!!

Ennuh, het is hier gewoon meuten en leuten.....niet al te moeilijk en vooral niet te diep gaan, proest!!! Gewoon lekker nix!!!

dikke doei

blontje_46
07-07-2007, 11:18 PM
Hi die hi wat een zonnige zondag !!! :walking:is er al een vers bakkie leut gister bbknoei gehad zou toch bijna iets zeggen over nadorst !!:beer: Zo bakkie op ff douchen en een heleboel administratie weg gaan werken maar ja weekend is net begonnen doei
Zet t maar ff op de rekening zie jullie straks nog wel:nyahnyah:

Erna
07-07-2007, 11:56 PM
thanks rijn,wie weet doe ik dat wel weer es vaker.
Doen Conny! Ruimte zat hier, gezellig juist!
ja graag, iedereen is welkom....en hoe meer zielen, wie weet ook meer vreugd!!!

Ennuh, het is hier gewoon meuten en leuten.....niet al te moeilijk en vooral niet te diep gaan, proest!!! Gewoon lekker nix!!!

dikke doei
Een heeeeeeleboel nix soms, lekker he?

marjolijn
07-08-2007, 12:44 AM
Yep.... naast slappe koffie schenken, kunnen we hier ook goed slap ouwehoeren.

welshwitch
07-09-2007, 08:33 AM
Nou ik ben ook weer thuis van mn weekendje. Vrijdag in de stromende regen de tent opgezet en daarna werd het weer alleen maar beter gelukkig. Mn auto heeft de camping niet gehaald, die moesten we 's morgens nog uit Kropswolde slepen omdat hij helemaal de geest gegeven had.
Maar het was beregezellig, volgend jaar naar Noord Holland.

miety
07-09-2007, 08:36 AM
miety = staat “In the Summertime” en “The road to where you are” op je jukebox-menu ???? en laat “Stuck in the middle with you” (die van Venice) er ook maar doorknallen !!!!
u weze haaaartelijk bedankt ! :love:

:love: love, lia[/QUOTE]

nou,twee van de drie wel natuurlijk lia,the road where yuo are ,die ik niet,wat dacht je van woodstock,met op de achterkant teach your children en ohio..........
veel gedraaid,net zoals the monkees,the beach boys,roling stones en the beatles,manfred mann ............enz enz
te veel om op te noemen........en is zo veel om nog te willen hebben ook!!
nou heb ik weer een doel,om wat te zoeken op de rommelmarkten:eyebrow:

allemaal een lekker weekendje gehad??
hier weer een druk weekendje gehad,maar ach,gezelligheid kent geen tijd he??
laatste weekje,dan drie weken vakantie.........en ben der ook wel een beetje aan toe!!
alleen...........ik wacht nog een paar daagjes op het mooie weer:eyebrow: ,want volgens mij moet het toch eens in aantocht zijn,die onweersbuien van vandaag ben ik nu ook echt zat!!!
wendelien,zag trouwens net dat je al je operatie hebt gehad............hoop dat je gauw weer je lekkerder voelt!!
en hoe gaat het nu met de kleine van pascal????
tsjonge zeg,een paar daagjes zonder pc,je bent gelijk een beetje achter met de nieuwtjes.....dus ga eerst maar alles bijlezen............:wave:

Tjergina
07-09-2007, 11:21 AM
Ja, hallo .......... even controleren of iedereen zich nog goed gedraagt.

Nou, nou, 't is maar goed dat Tineke de boel nog even in de gaten houdt. Wij hebben de hakken nog niet gelicht of iedereen wordt al recalcitrant. (Ja, moeilijk woord, he, en dat in de vakantie)

We zitten hier in Veldhoven even "uit te buiken" van een heerlijk diner in een chique hotel. Gratis overnachting, gekregen bij een nieuwe fiets.
En ook nog gratis internet hier. Het kan niet op.

Nou, Tineke, succes met het stel en dames ...... gedraag je! Zit Tineke niet te pesten, want o wee ... als Helga en ik terug zijn. Dan zwaait er wat.:nono::pointandk :fishhit: :whip: :thwack: :starwars:

Groetjes, ook van Hans

marjolijn
07-09-2007, 11:25 AM
En ook nog gratis internet hier. Het kan niet op.

Groetjes, ook van Hans
Aha vakantiegangers..... ik dacht al.......rustig aan ...
groetjes!

HennieB
07-09-2007, 01:50 PM
ZZooo ben ik weer.. ben weer uit het zuiden des lands terug gekomen.
Vanmorgen gelukkig de tent droog op kunnen pakken... ik geloof dat jacq nog in de tent stond.. en ik de boel al aan het afbreken was... er vloog vervolgens van alles de tent uit haha.. hele veld lag bezaaid met rotzooi...
Een kleine impressie van het weekend...

De tent:
http://members.chello.nl/~p.bonnema/Plaatjes/tent1.jpg

Uitzicht...
http://members.chello.nl/~p.bonnema/Plaatjes/tent2.jpg

Zo zie ik eruit smorgens vroeg als ik te vroeg ben gewekt door een kind dat een half uur op de wc heeft zitten schreeuwen dat ze gepoept had en dat der kont afgeveegd moest worden...
http://members.chello.nl/~p.bonnema/Plaatjes/tent3.jpg

Nou tot zover ik klim mn bed in trusten!

Erna
07-09-2007, 10:24 PM
Nou, Tineke, succes met het stel en dames ...... gedraag je! Zit Tineke niet te pesten, want o wee ... als Helga en ik terug zijn. Dan zwaait er wat.:nono::pointandk :fishhit: :whip: :thwack: :starwars:

Groetjes, ook van Hans

Ik ben lekker toch niet bang voor jou!!! :nyahnyah:

conny
07-09-2007, 11:05 PM
ziet er gezellig uit Hen!

Tjergina
07-10-2007, 12:01 AM
Ik ben lekker toch niet bang voor jou!!! :nyahnyah:

Nee, omdat ik lekker ver weg zit, he! Nou, je ziet het: ik hou je in de gaten!!!!:flipoff:

Erna
07-10-2007, 12:02 AM
koooooooooooommm maar kommaarkommaarkommaar.....
rotfl

marjolijn
07-10-2007, 12:43 AM
Nee, omdat ik lekker ver weg zit, he! Nou, je ziet het: ik hou je in de gaten!!!!:flipoff:
Over forumverslaving gesproken...er zijn er dus meer......:biggrin:;)

Erna
07-10-2007, 12:45 AM
:nyahnyah::biggrin::flipoff:rotfl

Oooooooooooooh, wat zijn we bang voor je....:nono:

Tineke Bruil
07-10-2007, 12:47 AM

Groetjes, ook van Hans

Zie je die duim hieronder Tjergina ;) Daar hou ik ze goed onder hoor :biggrin:

Geniet van je vakantie :givingflo

Erna
07-10-2007, 12:52 AM
Welke duim waar? :biggrin:

Tineke Bruil
07-10-2007, 01:59 AM
Pfff haha ja, dan moet ik het plaatje natuurlijk wel bijvoegen ;)
Wat inmiddels is gebeurd.....

Erna
07-10-2007, 02:06 AM
Ooooooooooh, die duim daar! Gelukkig wijst hij omhoog en niet omlaag.... dus alles gaat nog goed!

Marieke000
07-10-2007, 02:54 AM
Ik heb gisteren (ik ging met een vriendin naar Paradiso) voor het eerst in mijn leven zwartgereden; oeps!! Haha, twee Brabantse mutsen, die voor het eerst met de metro gaan en er in de metro achterkomen, dat die apparaatjes waarin je je ticket moet afstempelen, zich op het station bevinden en niet in de metro zelf :hammerhit.

Erna
07-10-2007, 03:03 AM
Oooooooooooh, dát is stout! Is mij ook gebeurd hoor, ik was vorig jaar onderweg met de trein, met een kaartje zonder datum. Zit ik in de trein, hoor ik iemand zeggen tegen haar vriendin: "Tjeetje! Je hebt je kaartje niet afgestempeld op het station. Nou, dan mag je hopen dat er geen controle komt, want die moet je afstempelen voor je in de trein stapt. Als je dat niet doet krijg je een gigantische boete....." Ehm, oeps, wat nu?
Ik heb nog nooit zo ongemakkelijk gezeten, ben tot mijn 42ste een "witrijder" geweest, en nu dit.
Gelukkig (voor mij) had de controleur er ff geen zin in, want gecontroleerd zijn we niet!

Tineke Bruil
07-10-2007, 04:03 AM
en toen Erna? Heb je het kaartje de volgende dag weer gebruikt? ;) :biggrin:

Erna
07-10-2007, 05:57 AM
hehehe, nee, dat durfde ik niet...... wat een lafaard he?

miety
07-10-2007, 06:22 AM
jaja hennie,leuke fotoos.............eentje dus....en that's campinglife.........vroeg wakker worden door andermans kids:fishhit: ...maar wel gezellig toch???

vandaag eindelijk een beslissing hier gekomen,de kogel is door de kerk,sanne heeft een baan met opleiding in hilversum genomen.
iedereen opgelucht,we kunnen weer goed slapen........:sleeping:
nu nog op scooterjacht,want dan ben je er natuurlijk sneller!!

erna,je bent weer effe gezellig aanwezig hier.bewaar je wat :talktalk: voor zaterdag???anders wordt het saai onderweg,gelukkig hebben we rijna ook nog...........:eyebrow:
zwartrijden,wij hebben het gedaan met ruim 30 schoolkinderen,naar amsterdam,vanuit de bijlmer,de kaartjesmachine deed het daar niet,en wat moesten we..........grote gok genomen,ging goed onderweg,alleen in amsterdam allemaal bewaking.........sommige kids wat van slag,miety,daar heb je een meneer met een pet op.........tsja......die man dacht,even een babbeltje maken daar.......had ik weer....
heb ze toen uitgelegd dat we van het platteland kwamen en dat de kids dit niet gewwnd waren,hij opende de controle poort en liet ons zo erdoor!!
hij moest eens weten toen..........:eyebrow:
wel mooi een gratis heenritje verdiend,wat we hebben opgemaakt aan een extra ijsje...smaakte geweldig!!

nog twee daagjes werken en dan,uitrusten uitrusten en nog eens uitrusten........ben der helemaal klaar voor!!
wie niet???:p:

Erna
07-10-2007, 06:59 AM
Zolang ik maar gezellig aanwezig ben, toch Miety?
En je kent me, de dag dat ik stil ben is de dag dat je de dokter moet bellen......:biggrin:

blontje_46
07-10-2007, 07:09 AM
Ik wil niet veel zeggen[pf] maar heb zondag best wel gezien dat als je man alleen al kijkt jij ff je mond houdt

miety
07-10-2007, 07:48 AM
:laughpoin :biggrin:
ik zeg niets meer effe....................:nyahnyah:

Marieke000
07-10-2007, 08:15 AM
Oooooooooooh, dát is stout! Is mij ook gebeurd hoor, ik was vorig jaar onderweg met de trein, met een kaartje zonder datum. Zit ik in de trein, hoor ik iemand zeggen tegen haar vriendin: "Tjeetje! Je hebt je kaartje niet afgestempeld op het station. Nou, dan mag je hopen dat er geen controle komt, want die moet je afstempelen voor je in de trein stapt. Als je dat niet doet krijg je een gigantische boete....." Ehm, oeps, wat nu?
Ik heb nog nooit zo ongemakkelijk gezeten, ben tot mijn 42ste een "witrijder" geweest, en nu dit.
Gelukkig (voor mij) had de controleur er ff geen zin in, want gecontroleerd zijn we niet!

Haha, ja, dan zou ik ook heel ongemakkelijk hebben gezeten :). Gelukkig waren we ons van geen kwaad bewust. Toen we in Amsterdam Centraal uitstapten, liepen we eerst nog langs alle metrotoestellen, om te ontdekken waar we ons kaartje hadden moeten afstempelen. Toen kwamen we dus al snel tot de ontdekking dat metro's helemaal niet van die apparaten bevatten en dat we onze kaartjes op het station (Amsterdam Bijlmer Arena) hadden moeten laten afstempelen. Toen konden we dus weer helemaal terug, omdat we de auto op het Transferium hadden geparkeerd. Daar betaal je dan €5,50,- voor parkeerkosten en twee metro- of treinkaartjes. Je moet dat kaartje op de heen- en terugreis afstempelen en als je dus kunt bewijzen dat je inderdaad met de trein of metro bent gegaan, dan betaal je achteraf die €5,50,- bij de parkeergaragebeheerder. Wisten wij veel, haha :). Gelukkig waren we vanuit Eindhoven al om twee uur vertrokken, om de spits voor te zijn. We hadden dus gelukkig ruim de tijd om te eten en blunders te begaan, hihi :).

pascal75
07-10-2007, 08:40 AM
Even een vraagje... ik zie dat er een paar draadjes over afgelopen weekend zijn weg gehaald... weet iemand of er nog ergens wordt bijgehouden waar er nog meer foto's of filmpjes staan ? ( ik zag vanmorgen heel vroeg dat er al wel reacties stonden, maar dacht bij mezelf die lees ik vanmiddag wel ) Niet dus.

Marieke000
07-10-2007, 08:47 AM
Ik ken iemand die slachtoffer is geweest van deze (http://www.nu.nl/news/1148301/15/Drie_jaar_cel_voor_%27sekstherapeut%27.html) *piep*. En wat krijgt die %#$%#$!#!@#!@#???? Twee jaartjes wasknijpers in mekaar zetten en over acht jaar mag meneer gewoon weer zijn werk uitvoeren...:mad::mad::mad::mad:

Marieke000
07-10-2007, 09:02 AM
Even een vraagje... ik zie dat er een paar draadjes over afgelopen weekend zijn weg gehaald... weet iemand of er nog ergens wordt bijgehouden waar er nog meer foto's of filmpjes staan ? ( ik zag vanmorgen heel vroeg dat er al wel reacties stonden, maar dacht bij mezelf die lees ik vanmiddag wel ) Niet dus.

Mij is niks opgevallen, qua verwijderen, maar ik was er gisteren ook de hele dag niet.

Tineke Bruil
07-10-2007, 09:14 AM

Deze zijn in overleg met Frits weggehaald omdat het een besloten feest was, sorry voor het ongemak.

Erna
07-10-2007, 12:59 PM
Ik wil niet veel zeggen[pf] maar heb zondag best wel gezien dat als je man alleen al kijkt jij ff je mond houdt
Dan heb je ook gezien hóe hij dan kijkt..... laten we het zo zeggen, we bennu aan mekaar gewaagd! We vullen mekaar aan... zo af en toe zwijg ik, en dan kan hij zeggen wat hij besloten heeft rotfl

:laughpoin :biggrin:
ik zeg niets meer effe....................:nyahnyah:
Nou, dat is dan ook voor het eerst! :nyahnyah:

miety
07-11-2007, 06:04 AM
nou,bel dan maar gauw ook de dokter!!:eyebrow:
(heb vandaag alweer zoveel gekakeld,ben een beetje hees nu.....):offtopic:
(en zorg wel dat ik zaterdag weer bij stem ben!!!)

blontje_46
07-11-2007, 12:45 PM
hallo is er nog iemand in Praethuys of vanwege t mooie weer op terras of op vakans ,doe mij maar een frisje mevrouw de kastelein lekker druk hier!

Wienus
07-11-2007, 01:23 PM
Jaaaaa Wilma, doe mij maar warme melk met anijs, ik ga slaaaaaapen !!:hammerhit

HennieB
07-11-2007, 01:33 PM
grrr ik probeer de hele avond mn fotos al online te krijgen op mn site.... maar chello weigert elke dienst op dit moment...
Dus geef mij maar iets sterks dan kan ik vanacht nog even blijven zitten...

HennieB
07-11-2007, 01:43 PM
aaah niet meer nodig... duurde even maar ze kwamen toch online..
Dus fotootjes van bospop staan online..
En vergeet niet even verder te kijken wat er nog nieuw is....

Erna
07-11-2007, 02:28 PM
Ik heb ff verder gekeken........ Dank je wel!!

Rijna
07-12-2007, 10:45 AM
geef mij een stevige neut.............deze week pas ik op de twee katten van een vriend en vriendin heeft één een beroerte of zo iets gehad. Vanavond zijn we naar de dierenarts geweest en Thor (abesijn 14 jaar) heeft hij in laten slapen. Gatverdegatver....heb net een SMS gestuurd naar die vrienden. Ik baal als een stekker en wist dat Thor niet helemaal meer jofelnootje was, maar het is wel ***dat hij de vakantie niet heeft overleefd.....
Nou ja, het is voor Thor goed zo, maar het is wel hard......

Zo neut is op ik ga nou even buiten met Kipper luchten en rustig worden....

dikke doei

marjolijn
07-12-2007, 10:50 AM
Ohh dat is heel naar ... zul je zien... net in de vakantie.

Wienus
07-12-2007, 11:07 AM
och Rijna, das wel vervelend zeg....jee en dan bij de "oppas"....
:drink2:

Wendelien
07-12-2007, 12:42 PM
O Rijna, heel veel sterkte. Wat erg. Een troost (ook voor de eigenaren) is dat hij bij een liefdevol iemand is ingeslapen en niet in een pension of zo.

Wendelien
07-12-2007, 01:04 PM
We zijn net met de kinderen naar de nieuwe Harry Potter geweest. (Zonder rolstoel! :)
Hij was erg mooi. Het verhaal zat goed in elkaar en er werd heel goed geacteerd.
Ik had gezien dat ze uilen verkochten. Meestal hou ik niet zo van dat soort merchandise, maar ik ben al sinds mijn zevende GEK op uilen (en onze oudste zoon ook) en deze Hedwig ziet er wel heel echt en natuurlijk uit en was ook niet zo absurd duur, dus ze staat nu op de boekenkast.
De kids hebben ook genoten.

welshwitch
07-12-2007, 01:17 PM
Hè da's balen Rijna, daar ben ik nou ook altijd bang voor als ik voot iemands beesten zorg. Het kan altijd gebeuren, maar je blijft met een rotgevoel achter.

lia kinnet-abts
07-13-2007, 03:32 AM
koekoe ! zijn we weer !

even vermelden dat katrien zich heel keurig heeft gedragen op het feest, en de dienstdoende artiesten niet uit de maat heeft gebrecht ! oeffff... een hele geruststelling ! :cool:
de meis was echter flink paraplu achteraf, heeft drie dagen nodig gehad om te recupereren en zit vol ongeduld te popelen om richting Zwitserland te vertrekken met een andere organisatie ....
't zal weer een hele klus worden om haar valieske in te pakken ...
(wat op zichzelf geen probleem is, maar als je je even omdraait is heel de inhoud veranderd, en weet ze van toeten of blazen ... rotfl )

OK, wat lees ik hier allemaal ????
gePotterd, wendelien ??? zal ik toch ook wel eens een keertje moeten kijken ... begin me zowaar achterlijk te voelen :(
en wat tof dat de rolstoel met pensioen gaat ! :up:

tja, rijna, wát een pech zeg ! zul je nu nét nù zien ! hoop in ieder geval dat jij je vlug terug "jovelnootje" voelt .... hopelijk niet tevéél ge'neut' ??? vrienden van je mogen blij zijn dat jij Thorretje zo liefdevol hebt opgevangen !

zo, 'k zal maar 's eventjes verder gaan strijken ... moet ook gebeuren :(

Prettig Weekend aan allemaal en ieder in het biezonder !
keep the spirit high !!!!

Erna
07-13-2007, 03:46 AM
Hey Rijna, wat erg!

miety
07-13-2007, 04:04 AM
jeetje rijna,niet zo'n leuk berichtje om te brengen,
haha,mijn vakantie is net begonnen:elmo:
even niets doen..............uitslapen......uitrusten:shock: ,nou ja,misschien dan.............
vind het voorgevoel vaak zo lekker...............vooruitgenieten heet dat he??

Harry potter.....ja willen wij ook nog heen,misschien volgende week wel!!
zit trouwens net te denken,wendelien,dat was jij natuurlijk in de rolstoel zondag.....was helemaal niet tot me doorgedrongen zeg......ben soms ook zo'n mutsje:eyebrow:
Katrien weer lekker op vakantie??heerlijk..zwitserland...lekker voor der,wens der maar alvast een hele fijne vakantie toe!!

zo,nu een neutje en eerst eens met de voetjes omhoog...........effe bankhangen nu:eyebrow:

hourglass girl
07-13-2007, 04:34 AM
Nou ik ben ook weer thuis van mn weekendje. Vrijdag in de stromende regen de tent opgezet en daarna werd het weer alleen maar beter gelukkig. Mn auto heeft de camping niet gehaald, die moesten we 's morgens nog uit Kropswolde slepen omdat hij helemaal de geest gegeven had.
Maar het was beregezellig, volgend jaar naar Noord Holland. Geen ANWB lid??
Dimphy, wat heb je nou van mijn mooie provincie gezien? :walking:

Corine, neem wel wat zon mee deze kant op, want 't is nogal nat hiero!! Sterkte!

Rijna, wat balen zeg dat je dat tijdens je vakantie oppas overkomt. Sneu ook voor 't baasje van Thor, maar beter voor hem!

Lia geniet van je dagen en wens Katrien veul plesants toe in Suisse!! :bananadan
En was die Alex van u een scheetje!!!!!

Miety, geniet van de vakantie en 'k wens je mooi weer toe!!

Ik ga weer aan de slag want 't huis moet gekuist en als werkende vrouw moet ik de tijd anders verdelen nu.

Allen alvast 'n fijn ZONNIG weekend gewenst :wave:

welshwitch
07-13-2007, 06:10 AM
Nee Gerda, geen ANWB lid.

We zijn via Exloo, Odoorn, 't Haantje, Zweeloo, Wezup, Witteveen, Garminge, Balinge, Mantinge, Nieuw Balinge, Gees, Oosterhesselen en Benneveld naar Aalden gereden. Heb veel enthousiaste reacties gehad op de route.

Wendelien
07-13-2007, 11:12 AM
He Miety, zonde, hadden we gelegenheid om elkaar te zien, nog niet gelukt!!! Dat vind ik nu juist zo leuk om mensen te ontmoeten die ik tot nu toe alleen nog van het forum ken. Nou, volgende keer beter.

Trouwens, over mutsen gesproken, ik ben zelf helemaal niet helder, want er zijn vast mensen die ik eigenlijk al kende, maar dan misschien helemaal niet zie. Dus sorry, als ik iemand niet herkend heb.

Tjergina
07-14-2007, 04:36 AM
Zit ik hier voor het eerst van mijn leven in een internetcafe in Bitburg. Ik zie dat het allemaal uitstekend loopt hier .... en dat zonder mij :biggrin: Complimenten hoor, Tineke! Maar ja, jij hebt ervaring ..... ;)

Groetjes van Hans en mij vanuit een zonnig vakantieoord!

marjolijn
07-14-2007, 06:10 AM
Goh Tjergina
Nou ben je net weg nu ik langs kom...
Voor het eerst in een internet café zoooooo,
jíj gaat met je tijd mee!!:coool!:
Ik moest wel lachen zondag met die foto's op het toestel bij jullie..ik zei steeds nog ietsje achteruit.. ik kan het niet goed zien..ha ha Hans zat bijna buitenrotfl
Groetjes ook aan Hans

corine
07-14-2007, 01:41 PM
halloooo!

Ben ik weer, nog steeds in spanje... 3enhalf uur vertraging helaas, dus maar weer achter de pc om gezellig te chatten.
Leuke mensen ontmoet hier, nieuwe vrienden gemaakt, nieuwe start dus.
En ik heb er nog een goed gevoel bij ook! YES!:thewave:
Strakjes vliegen, morgen thuis en dan gaan ik er eens ff goed tegenaan!
Voel me goed, zit beter in mijn vel, ben lekker bruin, 6 kilootjes lichter geworden, heb heerlijk op het strand geluierd en gerelaxed.
Leuk om af en toe even hier te kijken wat er allemaal gebeurd, maar als ik thuis ben ga ik op mijn gemak alles lezen.
Nou luitjes tot gauw weer!

Doeiiiii:beer:

HennieB
07-14-2007, 10:10 PM
Goedemeurgen allemaaal!

Zo vroeg uit de veren op zondag, want vandaag komt de officiele paardenfotograaf op stal! Ik wilde graag mooie fotos van mij met Bregtsje, dus die worden vandaag gemaakt... zowel portret als onder het zadel... Ik ben benieuwd. Dus zometeen die arme bregt uit de wei plukken en helemaal wassen en poetsen.
Tis dus zo om 9 uur al een drukte van belang op stal hahaha wordt vast wel weer gezellig!
Jullie zien het resultaat vast wel!

Groetjes hennie

Wienus
07-14-2007, 10:46 PM
Heej Leuk Hennie, zo'n fotoshoot, gaaf ! ! Ben blij dat je geen "Americo" hebt, das echt geen lol aan... Knappe Fries, die komt er vast heel mooi op... oeh wat kun je dat knetter zijn he op je eigen diertje...! Veel plezier, ideaal weer voor een waspartij vandaag !

blontje_46
07-16-2007, 01:12 PM
Hallo Luitjes ff wat drinken noemen ze dit ZOMER vandaag wel 3x onweer over de hele dag en ja tussen de buien was het droog!! Met als dieptepunt het noodweer om 19.00 uur en ja hoor toen moest ik net gaan werken maar toch droog over gekomen maar wat was het benauwd zo genoeg over het weer hoe is t met de vakantiegangers in Nederland en daar buiten?? ff een slaapmutsje en dan toe te bed toe ,zet t maar op de rekening betaal aan het eind van de week wel is wel goed toch??

erwina
07-16-2007, 01:19 PM
Hallo Luitjes ff wat drinken noemen ze dit ZOMER vandaag wel 3x onweer over de hele dag en ja tussen de buien was het droog!! Met als dieptepunt het noodweer om 19.00 uur en ja hoor toen moest ik net gaan werken maar toch droog over gekomen maar wat was het benauwd zo genoeg over het weer hoe is t met de vakantiegangers in Nederland en daar buiten?? ff een slaapmutsje en dan toe te bed toe ,zet t maar op de rekening betaal aan het eind van de week wel is wel goed toch??

Wilma,
Niets aan het eind van de week.
Dan ga ik met vakantie, in de regen natuurlijk.
Maar goed dat zien we dan wel weer.:crying:

blontje_46
07-16-2007, 01:22 PM
O sta jij achter de Bar nou dan betaal ik je nu wel maar geen fooi na zo'n bediening en wat een muziekkeuze vanavond kan dat bandje uit LA niet ff komen spelen of zullen we daar naar toe gaan is het in ieder geval beter weer

erwina
07-16-2007, 01:26 PM
mijn idee, kan het nu gelijk??????:jumping::eyebrow::thumbsup:

blontje_46
07-16-2007, 01:29 PM
sorry moet er een nachtje over slapen ,Trusten allemaal

hourglass girl
07-17-2007, 10:08 AM
'k Kom ff buurten en wil graag een grog, misschien kom ik zo van die verstopte neus af!
Stomen en alle andere Klazien ut Zalk middelen helpen nl. niet Brrrr.
Fijne avond allemaal en ik drink d'r eentje op Mike ;)

corine
07-17-2007, 10:17 AM
Zal ik ff de ontstopper op je neus komen zetten?

:elmo:

hourglass girl
07-17-2007, 10:24 AM
Als 't helpt, maar lukt je vandaag niet meer, vrees ik?

corine
07-17-2007, 10:25 AM
Als ik nu in de auto stap wel :bighug:

hourglass girl
07-17-2007, 10:38 AM
'k zet de deur al open ;)

lia kinnet-abts
07-17-2007, 07:08 PM
.... nu nog de neus ....

Rijna
07-17-2007, 08:31 PM
Corine, wat een onwijs gave avatar heb je!!!

Hier alles rustig.....weinig te melden..........maar let wel op, ze leest mee, hihihihihi!!!

dikke doei:dizzy:

corine
07-17-2007, 10:07 PM
Dankjewel Rijna!:drink1:
Samen met mijn dochter van 16 Rebecca.
Vond hem zelf ook erg leuk dus vandaar dat ik hem geplaatst heb.
Is gemaakt in spanje de 1e week toen we er waren, beetje rood van de zon maar is alweer bijgetrokken, zie nu zo bruin als een kastanje.:jumpforjo

Hier begint de kermis zo (tilburg) dus ga ik lekker feesten, mogen ieder jaar mee met al het personeel van mijn werk op kosten van de baas, dus erg leuk en zal wel weer een latertje worden.:drunkfrie

Verder hier ook alles goed, deze week nog vrij, en het weer heb ik wel meegehad deze vakantie, 1e 2 weken naar spanje, bij terugkomst lekker weer hier en deze week ziet het er ook niet slecht uit.
Dus al met al.... zit weer wat beter in me (bruine) vel. :bigsillyd

Toedeledoki allemaal:bighug:

Wienus
07-17-2007, 10:17 PM
Welkom thuis Corine.....veel plezier op de kermis...ga je naar Roze Maandag ?

corine
07-17-2007, 10:24 PM
Ja! jij ook?
Wordt vast erg gezellig:rolleyes:

:pompoms::pompoms::pompoms::pompoms:

Wienus
07-17-2007, 10:25 PM
Nee, wij zijn dan al weg...maar is leuk he, lekker de kermis over struinen...Als het weer zoals nu is (wat een zon !!) dan wordt het heeeeeel druk !! Fijne dag vandaag..maak er iets van !

corine
07-18-2007, 03:12 AM
Yes!! :p:

Heb kaartjes besteld voor de Black & White tour!
party:

marjolijn
07-18-2007, 07:23 AM
Helga... Laat je na de avondvierdaagse (als jullie zijn bijgekomen)nog even weten of jullie het naar de zin hebben gehad???En hoe het er bij staat met je man zijn enkels en schenen???;)
Net als Rijna nog lekker met wat serviezen gesmeten?

blontje_46
07-18-2007, 09:28 AM
Zo luitjes mag ik ff bijschuiven weer een lekkere middag gewerkt ben ik om 15.45 uur onderweg naar mijn volgende klant sta bij het stoplicht kleng boem ho meter naar voren en ja autotje in mijn reservewiel hangen [leuk een grote stevige auto] maar ja het brommobieltje was er iets slechter aan toe polies erbij schoonzoon van de mevr gekomen met vereende krachten brommobiel aan de kant paperasjes invullen en dan maar gaan werken met een uur vertraging.Morgen voor all zekerheid even langs de garage ff achterkant checken .
Gelukkig geen gewonden alleen de schrik bij allebij en nu een knallende koppijn
Doe dus maar een CAPUCINO voor de schrik en wat te eten geluk bij ongeluk ben vanavond vrij dus blijf hier wel ff hangen.

miety
07-18-2007, 09:31 AM
zo,kom even binnen wippen en jullie trakteren,neem er vanavond maar lekker een van mij.......
vandaag is onze sanne 18 jaar geworden............tsjonge,waar blijft de tijd he???
ze is nog lekker op vakantie in renesse,vanmorgen hebben we der even toch nog geknuffeld en een bakkie genomen op haar verjaardag.......was wel even gezellig!!weten we gelijk waar ze uitspookt.rotfl
heerlijk,vakantie,even niet veel moeten..alhoewel,we hebben het alleen wel drukker dan gewoon,er wordt hier hard gewerkt....
morgen komt er een andere kast in huis,dus weer een kast eerst uit en dan in ruimen,we zoeken wel de leukste klusjes op zeg.........:goofy: zal wel de vakantietijd zijn denk ik
vermaakt iedereen zich verders nog????
wij wel dus!!!
corine,inderdaad een mooie avator!!en o pzo'n dochter,dan kan je alleen maar trots op zijn,mooie meid!!(en je weet wel van wie ze het heeft he??:eyebrow: )

miety
07-18-2007, 09:33 AM
ps jeetje wilma,dat had jij dus weer nog even tussendoor........hoop dat je morgen van je hoofdpijn af bent!!

corine
07-18-2007, 09:38 AM
Zo luitjes mag ik ff bijschuiven weer een lekkere middag gewerkt ben ik om 15.45 uur onderweg naar mijn volgende klant sta bij het stoplicht kleng boem ho meter naar voren en ja autotje in mijn reservewiel hangen [leuk een grote stevige auto] maar ja het brommobieltje was er iets slechter aan toe polies erbij schoonzoon van de mevr gekomen met vereende krachten brommobiel aan de kant paperasjes invullen en dan maar gaan werken met een uur vertraging.Morgen voor all zekerheid even langs de garage ff achterkant checken .
Gelukkig geen gewonden alleen de schrik bij allebij en nu een knallende koppijn
Doe dus maar een CAPUCINO voor de schrik en wat te eten geluk bij ongeluk ben vanavond vrij dus blijf hier wel ff hangen.

Jeetje Wilma! Heb jij weer.:(
Inderdaad morgen maar naar de garage gaan meid, kan altijd meer schade aan je auto zijn dan je denkt.
En niet teveel prakizeren bij de woorddraadjes, is niet goed voor je hoofdpijn.:goofy:

Miety, bedankt voor je compliment, ben inderdaad trots op mijn knappe dochters, enne... hun vader is ook een mooie man hoor:eyebrow:

Doei doei. :bighug:

blontje_46
07-18-2007, 09:58 AM
Heb net spareribs gegeten en eindelijk m'n kopfje koffie oftewel bakkie troost en ga zo weer goed maar Miety vakantie betekent UITRUSTEN en BIJTANKEN dus niet klussen in huis en gefeliciflapstaart met Sanne

Wendelien
07-18-2007, 10:05 AM
Miety, gefeliciteerd met Sanne! Dat lijkt me pas gek, als je kind volwassen wordt en je voelt je zelf nog alsof je net uit je puberteit bent:rolleyes:

Wilma, sterkte! Hopelijk is het geen whiplash, maar gewoon een soort spanning/stress hoofdpijn. Een lekkere nek- en hoofdmassage dan maar? (Jack?????)

Ik ben vandaag de dag doorgekomen zonder de hele tijd in slaap te vallen. (Hopelijk beginnen de verschijnselen van de narcose nu echt af te nemen).

We hebben wel een vervelend virus in de computer. Hij slaat soms gewoon af. Ik vermoed dat het een mail was die zogenaamd een ecard had. (Hebben er al twee ontvangen met "family member" of "neigbor" stuurt je een kaart. Hartstikke nep dus. Bij de echte staat ook altijd de echte naam erbij. Dus ik kan niet op onze computer vertrouwen op het moment.

Toodles!

blontje_46
07-18-2007, 10:12 AM
Sorry Wendelien maar Jack en masseren ??? De sportmasseuse ben ik helaas zelf maar de hoofdpijn is al bijna weg ben gewend om om 18.00 uur te eten [dat was vandaag dus iets later] en ff de schrik.
maar suc7 met het virus het is er eerder in als uit

miety
07-18-2007, 11:22 AM
hahaha,uitrusten en bijtanken........volgens mij weten wij haast niet wat dat is.........tsja,eigen huis he?blijft altijd wat te doen hier..............

ja,een volwassen kind.......bah.......voel me gelijk een beetje oud hoor!!:eyebrow: voel me meestal wel een twintiger nog,alleen vandaag niet meer........zo;n druk dagje gehad,ben nu nog bezig.........voorbereidingen voor morgen,als we weer verder willen gaan....
ach ja,de nieuwe salontafel staat,dat scheelt vast weer,
heb de oude op markplaats gezet,met nog meerdere kasten,ben ook zo;n muts zeg.........geen maten erbij gedaan,nou,dat was aan de mail wel te merken...heb het nu maar in de advertentie erbij gezet,
onze oude tv kast,daar worden we plat om gemaild.hahaha.en frits wilde hem zo weg doen,heb toch al een bieding van 75 eurootjes:nyahnyah: zal ik hem zo wel even influisteren..alhoewel,hij is nog niet verkocht.........:blah:

ja,wendelien,zo'n narcose kan nog even een nawerking hebben,dat had ik toen ook na mijn blaasoperatie,gelukkig,het verdwijnt wel weer.........
en een virus op pc,die van mij heeft zo af en toe wel kuren,maar dat gelukkig niet,bij ons worden al dat soort kaarten gelijk verwijderd,door het net,waar wij bij zitten

Helga van Beers
07-18-2007, 12:34 PM
Haaaaallo lieve mensen, effe lekker met een koppie thee in 't praathuis .... voel me altijd net Truus de mier hier .... tuttuttuttut .... :pompoms: :biggrin:

Tussen het uitpakken en wassen door inmiddels bij stukjes en beetjes weer alles op VT gelezen. Hèhè ... ben weer helemaal bij. Zoals gewoonlijk is er weer aardig wat gekletst ;) maar errug gezellig allemaal en jullie zijn geloof ik redelijk lief geweest voor Tien hè ... toch? :loopy: :p:

Wilma, wel een nare gebeurtenis hoor, ik hoop dat je hoofdpijn nu inmiddels echt helemaal weg is.
En Wendelien, hoe is het met je been/lies? Ben je al wat mobieler?
En Miety ....... GEFELICITEERD met Sanne!! Niet denken aan hoe oud je dan zelf bent, haha ...... dat boeit niet joh. Gewoon genieten van die grote kinderen en wat je zelf allemaal doet.

Tjergina wipt af en toe vanuit de vakantie binnen zag ik, maar daar ben ik maar niet aan begonnen. Het gemopper van Mathijs over de traaaage verbinding in het hotel (hij heeft het een paar keer geprobeerd) hield me bij voorbaat al tegen en daarbij was ik veel te druk met borden stuk gooien en Frans voor z'n schenen trappen, haha!! :biggrin:
Het was echt héérlijk op Corfu, lekker relaxed 10 dagen volop zon/zee/strand en superhelder water!!! We konden de vissen om ons heen zien zwemmen, alle kleine schelpjes zag je 2 meter diep nog op de bodem liggen .... schitterend! Verder hebben we op het eiland een beetje rondgekeken, een dag een bootje gehuurd en heel veel lekkers gegeten (oef! :dizzy: ). Amaj, wat smaken die Griekse olijven met feta toch heerlijk .....
En weet je wat ik nou het allerlekkerste vind? We hebben na deze week nòg 2 weken vrij, wowie! Voordat we vorige week op reis gingen, zaten we te overwegen of we na terugkomst nog een weekje met de caravan weg zouden gaan. We zijn gewoon zulke verstokte kampeerders en ook al wilden we eens een keer iets heel anders, we waren bang dat we de caravan erg zouden missen dit jaar. Maar we hebben ondertussen bedacht dat we niet meer weggaan. Het was gewoon een superfijne vakantie en nu nog wat tijd om e.e.a. in huis te doen lijkt ons ook zalig. Dat komt nl. niet zo vaak voor :biggrin: als we vakantie hebben zijn we meestal de hele tijd weg en nu doen we ook dat eens anders.
Morgen gaan we gezellig nog een dagje langs de 4-daagse zitten en dan volgende week aan de slag met Lotte’s slaapkamer. Die willen we graag opknappen ..... hebben we lekker de tijd voor nu. Jaja Miety, hier wordt ook geklust, haha :hammerhit

Nou, verder kan ik niet meer op alles nog reageren wat ik gelezen heb, maar één ding moet me nog effe van het hart .... Corine, ik vind je een kanjer! Heb bewondering voor je meid, je doet 't hartstikke goed! :up:
Doegies, tot een volgende keer

corine
07-18-2007, 10:08 PM
Nou, verder kan ik niet meer op alles nog reageren wat ik gelezen heb, maar één ding moet me nog effe van het hart .... Corine, ik vind je een kanjer! Heb bewondering voor je meid, je doet 't hartstikke goed! :up:
Doegies, tot een volgende keer

Hoi Helga, lief dat je dat zegt meid. :bighug:
Moet eerlijk zeggen dat ik heel veel verdriet heb gehad denk dat dat ook normaal is ,maar nu ik alles wat helderder zie en veel heb nagedacht en gepraat met vrienden en familie van mij en Ron ik weet dat ik mezelf niks te verwijten heb. :nono:
Voel me steeds sterker worden en weet zeker dat ik mijn leven binnenkort weer volledig op de rails zal hebben samen met de kids.:)
Enne... Kanjer? thanks, maar heb veel meer bewondering voor mijn kids, ze slaan zich er redelijk doorheen, samen zijn we sterk!:grouphug:

blontje_46
07-18-2007, 10:18 PM
:hairpull:Zo ben weer wakker en helder noppie hoofdpijn thanxs door jullie gedachies en Corine trots mag je zeker zijn op jezelf en de kids en Helga als je recept van iets Grieks eten wil heb geloof ik wel 10 Griekse Kookboeken en voor de doe het zelvers t moet gebeuren maar als t ff kan gaan zitten en relaxen
:clap::candlelig:rolleyes::p:

corine
07-18-2007, 11:34 PM
Gaan wij ook grieks eten als we naar mark gaan Wilma? of ga jij voor ons koken?? rotfl

blontje_46
07-18-2007, 11:39 PM
he heb wel de boeken maar kook bijna nooit ga veel liever uit eten maar als jij je leven wilt wagen??? Wil ik best koken!! Of t eetbaar is ?:nono:

corine
07-18-2007, 11:51 PM
Dan gaan we toch maar met zen allen uit etenrotfl

marjolijn
07-19-2007, 05:24 AM
en daarbij was ik veel te druk met borden stuk gooien en Frans voor z'n schenen trappen, haha!!

Zo te horen was het een geweldige vakantie Helga!:biggrin:rotfl

marjolijn
07-19-2007, 05:25 AM
Voel me steeds sterker worden en weet zeker dat ik mijn leven binnenkort weer volledig op de rails zal hebben samen met de kids.:)

:thumbsup:Ik hoop het voor je!

lenydh
07-19-2007, 07:04 AM
Zo ik schuif vandaag ook maar even aan met een glaasje dubbelfriss.

Want ik zag dat Helga in Griekenland is geweest. Zelf zitten wij er nl ook aan te denken om tegaan ergens eind aug. Weten nog niet precies waar en hoe maar goed dat mag de pret niet drukken toch.
Misschien hebben jullie nog goeie tips waar het heerlijk vertoeven is zo eind aug begin sept.

Verder denk ik dat ik vanavond nog even heerlijk ontspannen even lekker ga bubbelen het is nog lekker weer dus kan dat nog mooi even.

blontje_46
07-19-2007, 07:10 AM
Wat zijn uw wensen rustig ,doe ,kids ga al ruim 20 jaar naar griekse eilanden roept u maar toeristisch of totaal niet?

lenydh
07-19-2007, 07:14 AM
Hebben geen kinderen.
Manlief wil graag een keertje leren duiken.
Mag wel iets toeristisch zijn maar niet zo heel druk.

We doen het meestal zo 1 dag wat doen de andere dag lekker luieren.

blontje_46
07-19-2007, 07:19 AM
Helaas weet ik niets van duiken hoor wel over Rhodos maar is heel erg toeristisch[vind ik],Gaan jullie 1 week of 2 ? Ben zelf de laatst x op Thassos geweest is helemaal in het noorden dan vlieg je naar t vasteland en met de boot over naar app of hotel heb daar aan Golden Beach gezeten daar is ook een camping verder heb ik hele leuke herinneringen aan Chios stad zelf is niet veel aan maar je kan daar fietsen langs wijnboerderijen Karpathos is ook leuk als je meer wilt weten ,stuur je maar pm

lenydh
07-19-2007, 07:25 AM
Dank je wel ik stuur je binnenkort wel even een berichtje

Manlief is net thuis dus ja dan moet er zo weer gekookt worden he dus ik laat jullie weer achter hier kom gauw weer eens binnenwippen.

blontje_46
07-19-2007, 07:27 AM
moet er weer !!!
dat wil je !!
en anders uit eten:candlelig

corine
07-19-2007, 07:31 AM
Hoi Nynke

Ron en ik zijn enkele malen in Rhodos geweest, in Rhodos-stad.
We gingen altijd eind september, begin oktober, was nog wel levendig, alles gewoon open maar niet zo druk natuurlijk als in het hoogseizoen.
Wij vonden het heerlijk daar, super romantisch de oude stad van Rhodos, je waant je in de middeleeuwen, zo mooi.:candlelig

Wat duiken betreft kan ik je niet zo veel vertellen, weet wel dat er een nederlandse duikschool zit, maar zou je op kunnen zoeken op google.
Hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Enne... weet ook nog wel een goed hotel niet al te duur.;)

lenydh
07-19-2007, 10:21 PM
moet er weer !!!
dat wil je !!
en anders uit eten:candlelig

Je hebt natuurlijk gelijk dat ik het wil. Maar ja het is zo gauw gezegt he het moet weer. Dat is net ls toen iemand tegen mij zei "je bent niet druk" hij zei "je bent bezig".

Zo dit was maar een hele korte binnenloper want ik ga zo weer aan de arbeid de mensen willen hun huisje weer schoon hebben voor het weekeinde.

blontje_46
07-19-2007, 10:24 PM
:hairpull:Werk ze doe ik ook straks:hairpull:

marjolijn
07-20-2007, 01:57 AM
Zo ik heb ook net de kapster gehad...(niet Wilma) zit er weer een poosje netjes bij.....

lenydh
07-20-2007, 02:55 AM
Ik moet ook nodig even er naar toe maar ja je weet vaak wel hoe dat gaat.
Niet vergeten om te bellen ??? promt is er weer een dag voor bij.
Nou ja ik heb nog even voordat ik met vakantie ga en met lang haar en krullen valt het iets minder erg op dan wanneer je een kort koppie hebt.
Maar goed het wordt hoog tijd vanavond ga ik bellen.

lenydh
07-20-2007, 03:01 AM
Zo nu ga ik even een soepje warm maken met een boterhammetje en dan kan ik er vanmiddag weer tegen.
Moet zo nog 2 uurtjes werken en dan ben ik vrij tot zondagavond.

werk ze voor wie dat ook nog moet.

corine
07-20-2007, 03:06 AM
Werk ze Nynke! :thumbsup:

marjolijn
07-20-2007, 03:53 AM
Ik moet ook nodig even er naar toe maar ja je weet vaak wel hoe dat gaat.

(Een vroegere buurvrouw van ons komt altijd bij óns langs die heeft een mobiel bedrijfje ... ideaal....)

Tjergina
07-20-2007, 04:43 AM
Zo, we zijn er weer hoor. Ik zit even snel te lezen, maar daarmee ben ik dus nog lang niet klaar. We zitten nog midden tussen de vakantietroep. Dat vind ik dus het ergste wat er is, vakantierommel opruimen. Ik kan daar ook gerust een paar dagen over doen, terwijl het niet eens zoveel is. Maar ja, ik ben er gewoon te lui voor en bovendien wil ik eigenlijk eerst helemaal hier op VT bijlezen.
Intussen hoor ik Hans om het huis lopen met de grasmaaier; ik ga me wel een beetje schuldig voelen. Eerst maar weer even aan de slag. Kom straks wel terug voor wat meer lezen en kletsen.

marjolijn
07-20-2007, 04:48 AM
Zo, we zijn er weer hoor. Ik zit even snel te lezen, maar daarmee ben ik dus nog lang niet klaar. We zitten nog midden tussen de vakantietroep. Dat vind ik dus het ergste wat er is, vakantierommel opruimen. Ik kan daar ook gerust een paar dagen over doen, terwijl het niet eens zoveel is. Maar ja, ik ben er gewoon te lui voor en bovendien wil ik eigenlijk eerst helemaal hier op VT bijlezen.
Intussen hoor ik Hans om het huis lopen met de grasmaaier; ik ga me wel een beetje schuldig voelen. Eerst maar weer even aan de slag. Kom straks wel terug voor wat meer lezen en kletsen.

Hoera.... Tjergina is er weer.Gezellig...
Ik zou wel even in de gaten houden of Hans ook écht aan het maaien is en niet alleen wat met dat ding heen en weer loopt om indruk te maken.;)

Helga van Beers
07-20-2007, 05:02 AM
Ondertussen ziet Hans niet wat Tjergina doet natuurlijk hè. :eyebrow: Misschien voelt hij zich wel schuldig omdat hij denkt dat zij alle was loopt op te ruimen ... dan gauw maar effe het gras maaien .... ;)
Hoi Tjergina! :wave: Welkom terug, heb je het fijn gehad?

Over Griekenland kan ik je niet veel vertellen Nynke. Ben er welgeteld 2 x geweest, de eerste keer op huwelijksreis naar Kreta (nu bijna 19 jaar geleden :biggrin: ) en vorige week dus op Corfu. Waren allebei heerlijke vakanties, maar ik loop niet over met tips. Denk wel dat je op veel plaatsen goed kunt duiken. Bij ons hotel zat ook een duikschool, maar dat zal bijna overal wel zijn.
Als je echt iets afgestemd wilt op wat jullie willen doen, kun je volgens mij het beste een goed reisbureau bezoeken, die weten van alles af. Veel plezier met de voorpret!

blontje_46
07-20-2007, 05:18 AM
Nou hier hoeft Hans niet te maaien sinds 12.00 uur komt t weer met bakken uit de hemel maar ja tussen de buien is t ff droog!!!

corine
07-20-2007, 05:39 AM
Hier schijnt de zon weer, lekker ff wasje buiten gehangen, strakkies visite ook zin in, en morgen naar de kermis met een heel stel vrienden,feesten!
Krijg zoveel uitnodigingen dat ik gewoon moet kiezen.:coool!:

:thewave: Jippie!!

Krijg het nog druk zo:bananadan

lenydh
07-20-2007, 06:43 AM
Zo ik schuif mijn stoel ook weer even aan.
Hier heeft het net ook geregent maar nu is het weer even droog.
Maar ja om nou lekker te gaan zitten bubbelen wat we de afgelopen dagen hebben gedaan dat doen we nu toch maar niet. Ach volgende keer beter.

De vakantie troep vind ik ook altijd het ergste. Allereerst wat moet je allemaal mee hebben en wanneer je terug bent alles weer uitwassen en opruimen. En onze Jack wordt helemaal dol zodra die de tas of koffer ziet staan want dan weet ze dat we met de auto weggaan en dat ze dan mee mag. Dus doe ik het inpakken altijd op het allerlaatste moment.

"Quote: Marjolein (Een vroegere buurvrouw van ons komt altijd bij óns langs die heeft een mobiel bedrijfje ... ideaal....)"

Ik kan de kapper dus bellen maar moet wel naar haar eigen huis toe en ze is best wel druk altijd dus is het echt ertussen passen. Maar dat ga ik dan zo maar even proberen of het er nog voor maandag afkan.

Over Griekenland we gaan alle tips en plaatsen even naast elkaar neerleggen en dan kijken wat er beschikbaar is voor die tijd voordat we een definitieve keuze gaan maken. Gaat vast lukken.

Zo en nu ga ik een lekker potje koffie zetten.

<!-- / message -->

Rijna
07-20-2007, 08:07 PM
hey Lia, hebben jullie vandaag feest in Belgenland???? Hoor net dat in`1830 op 21 juli Belgie onafhankelijk is geworden van Nederland!!!
EN tijdens de rijtoer van de koning word hij begeleid door Nederlandse ruiters op allemaal Friezen. Nou gefeliciteerd hoor, en ???? bevalt de onafhankelijkheid???

dikke doei
Rijna

lia kinnet-abts
07-20-2007, 09:17 PM
, en ???? bevalt de onafhankelijkheid???

rotfl

ja hoor ! rotfl

.... en zit ik hier nu opgescheept met een hele troep Ollanders :(

eigenlijk is het een hoofdstuk 'Vaderlandsche Geschiedenis' waarover we vroeger in de geschiedenislessen verkeerd geïnformeerd werden ... ik ga dat ooit toch eens degelijk bestuderen ...
tussen haakjes = de officiële Belgische vlag is toen gemaakt door ene Mevrouw Abts ... is nog misschien een omaatje van me ...
zou wel straf zijn ....
gelukkig weet ze niet dat ik hier met de vijand heul ....

rotfl rotfl rotfl

prettige dag allemaal, en welcome back vakantiegansters ! (.... KAN HET EFFE STILLER ????? ik hoor de grasmachines tot hier ronken !)

corine
07-20-2007, 11:33 PM
Goeiemorgen allemaal!

De zon schijnt!! heerlijk:woohoo:
Heb al boodschappen gedaan, was lekker rustig in de supermarkt.
Vanmiddag ff de stad in om wat kleren te kopen, paar kilootjes kwijt dus alles is te wijd.:mad:
Kon vannacht niet slapen, was er om 4 uur uit, ff paar woorddraadjes neergeplaatst, was niet druk trouwens.:rotflmao
Ook nog met Amerika zitten chatten, daar was het natuurlijk begin van de avond, ff bijgepraat met familie van Ron (wonen daar), was gezellig.

Vanavond met een heel stel de stad in, draaien en tollen op de kermis, nou ja niet voor mij, duik liever een terras op, kijken of er nog leuke mannen voorbij lopen.:rolleyes:

Fijne dag allemaal!:pompoms:

blontje_46
07-20-2007, 11:37 PM
goeie s'morgens alemaal kom ook nog ff een bakkie halen heb net de nieuwe Harry P gekocht dus ik ben dit weekend aan t lezen duzzzz niet storen!!Hoef maar tot 12.00 uur te werken dus als de zon hiet blijft schijnen zit ik vanmiddag op Balkonia met HP doei fijn weekend

corine
07-20-2007, 11:39 PM
Ik ga jou de hele dag lastig vallen Wilma.:bigsillyd
Niks lezen, je telefoon gaat vandaag veel over, uit die luie stoel met je boek:whip:

blontje_46
07-20-2007, 11:44 PM
kom kom kom maar ben toch niet bang voor je
:laughpoin

:bighug::bighug::bighug:

corine
07-20-2007, 11:49 PM
Dat weet ik hoor, maar ik zal aardig voor je zijn....ben best wel lief hoor, oke als je het niet verdiend niet:laughpoin

:rolleyes:

blontje_46
07-20-2007, 11:53 PM
heb 2 telefoons naast me straks op Balkonia dus kom maar ! op en ga nu werken doei

corine
07-20-2007, 11:54 PM
Werk ze Wilma!

Spreek je strakkies nog, bel je wel :wave:

Rijna
07-21-2007, 02:57 AM
.... en zit ik hier nu opgescheept met een hele troep Ollanders :(

eigenlijk is het een hoofdstuk 'Vaderlandsche Geschiedenis' waarover we vroeger in de geschiedenislessen verkeerd geïnformeerd werden ... ik ga dat ooit toch eens degelijk bestuderen ...

ja ziel die je er bent, al die Ollanders!!

Ennuh, ik doe mee met die Vaderlandsche Geschiedenis bestuderen, hou ik wel van!!!:lecture:

dikke doei:)
Rijna

Helga van Beers
07-21-2007, 03:12 AM
Daag piepeltjes, hier schijnt het zonnetje ook, héélijk!!!! Heb even een paar dagen in de lappenmand gezeten, maar voel me gelukkig weer helemaal toppie!
Was even vergeten dat ik geen jonge godin meer ben .... rotfl :rotflmao
De nachtelijke terugvlucht met daaraan gekoppelde heavy eerste 4-daagsedag (en late avond :eyebrow: ) hebben hun tol geëist. Woensdag al een beetje verkouden, donderdag hele dag plat in bed gelegen met zomergriepjesverschijnselen, vrijdag beetje kallum aan gedaan maar nu gaat het weer. Kan weer rustig verder genieten van zon en vakantie! (dom hè, je moet het lot ook niet tarten :hammerhit )
De geplande donderdag langs de route is dus ook niet doorgegaan :( maar ja, een mens kan niet alles hebben .... dat blijkt maar weer .... :biggrin: zo leer je jezelf weer eens kennen. ;)

Veel plezier met HP Wilma!! Telefoons gewoon uitzetten joh ... je laat je toch niet storen? :goofy: Wij wachten nog effe op de Ned. uitgave, maar ik ben wel razend nieuwsgierig hoe hij gaat. Komende week gaan we naar de nieuwste film. Iemand die al gezien?

Hé Lia, dat opgescheept zitten met die troep Ollanders gaat je anders goed af hoor, haha .... heb nooit het idee dat je daar moeite mee hebt. rotfl 'n Goeie onafhankelijkheidsdag vandaag!

Zodadelijke effe het dorp in, wat boodschapjes doen. Net een goeie vriend uitgezwaaid, gaat volgende week op vakantie naar .... Griekenland!!! aaaaah, zeilen op een bootje met vrienden, wowie ... factor 50 meenemen, heeft een bleek velletje. :blushing:
Fijn weekend nog verder, groetjes allemaal!

blontje_46
07-21-2007, 03:32 AM
thanxs Helga lig inmiddels buiten met HP en de telefoons liggen ernaast op het tafeltje!! Nog niet gegaan was dus allemaal bluf!!
en sterkte met het zomergriepvirus

Tineke Bruil
07-21-2007, 04:35 AM
Harry Potter :) die is hier ook net op de deurmat gevallen (besteld bij meneer Bol)
Het is dus heel mooi dat alle moderatoren er weer zijn :biggrin: Kan ik weer lekker terug naar de achtergrond verhuizen en me met een goed boek in de bank nestelen.

Allen die nog op vakantie gaan: heel veel plezier (wij gaan ook nog naar..... Griekenland, Kreta ;))
en allen die al geweest zijn: Werk ze ;)

Geniet van het weekend, hier is het heerlijk weer.

corine
07-21-2007, 04:42 AM
thanxs Helga lig inmiddels buiten met HP en de telefoons liggen ernaast op het tafeltje!! Nog niet gegaan was dus allemaal bluf!!
en sterkte met het zomergriepvirus

Ring Ring TELEFOON!!!

blontje_46
07-21-2007, 05:01 AM
Ja wie daar ?

blontje_46
07-21-2007, 05:04 AM
Niemand??

miety
07-21-2007, 06:04 AM
zo,wip ik hier ook nog even gezellig binnen,een kleine rustpauze kan toch geen kwaad.
onze eerste week zit er al weer op,en als je vraagt,wat heb je allemaal gedaan..........pftttttt,zou het niet zo gauw weten,
we zijn nog steeds druk hier...van het een komt het ander.......ondertussen zijn we het halve huis aan het verbouwen,en ach,het moet toch eens gebeuren....:laughpoin
vandaag op stap even geweest voor nieuwe gordijnen.........je koopt een niewe kast,en gaat steeds verder dus....ondertussennog niet geslaagd,maandag weer een dag,
vanavond een feest van Sanne voor je jongelui,dus eerst de tuin maar weer fatsoeneren:blushing:

ja,zomergriep,hier hoor je ook veel mensen klagen,dus die houden we mooi nog even buiten de deur als het kan:eyebrow: eerst de klus af en dan uitrusten............

de nieuwe harry potter film willen we nog gaan zien,aan een boek ben ik nog niet begonnen,te weinig geduld ervoor heb ik.
lijkt me aan een kant wel heerlijk,met je boek op de bank of luie stoel en dan helemaal in het verhaal zitten....soms denk ik,kon ik dat maar,heb altijd wel wat te doen in mijn gedachte dan........effe dit effe dat..........
geniet in ieder geval van jullie nieuwe aanwinst dames!!

trouwens,.leuk toch,al die ollanders daar Belgie!!hoop dat je van ze kan genieten lia!!
deze ollanders willen ook nog naar brussel en brugge deze zomer,dus ik zet frits in zijn 5e versnelling met klussen,anders komt het er weer niet van:eyebrow:
weet wel weer hoe het anders gaat........................

zo,ga nog even in de tuin aan de slag...........tsjonge....als je nou denkt dat ik me zal vervelen in de vakantie:hammerhit

corine
07-21-2007, 06:05 AM
WILMAAAA Je foon gaat!

miety
07-21-2007, 06:08 AM
nou,hier niet hoor........:shock:
(ik heb hem er naast liggen,want er zijn effe lastige en vermoeiende beller hier steeds:laughpoin

corine
07-21-2007, 06:15 AM
nou,hier niet hoor........:shock:
(ik heb hem er naast liggen,want er zijn effe lastige en vermoeiende beller hier steeds:laughpoin

Heb net wilma aan de foon gehad, ze schrok zo van het gerinkel dat ze van der ligbedje afviel, olie omver gooide en vergat dat der bikinibandjes los zaten. :o:
SORRY WILMA!!!:bighug:

blontje_46
07-21-2007, 06:22 AM
ach hebben de buurmannen ook weer een leuk dagje :goofy:
maar wel zonde van die dure zonnebrandolie mis alleen iemand die mijn rug wil insmeren!:nono: he Corine keigaaf plezier vanavond laat je nog ff weten of je ??? en als het leuke mannen zijn foon mee nemen kom ik ook wel naar de Kermis:jumpforjo

corine
07-21-2007, 06:46 AM
Jij krijgt een nieuwe fles olie van me meid, was mijn schuld tenslotte.:(

Tuurlijk hou ik je op de hoogte van mijn avonturen in het reuzerad!:bananadan
Trouwens... liep net in het wagnerplein (winkelcentrum) liep ik mijn oude overbuurman tegen het lijf, echt frontaal, (liep weer de andere kant op te kijken naar dat mooie jurkje in de etalage).
Blijkt dat hij in hetzelfde schuitje zit als ik, dus ff gekletst over vroeger, en hij nodigde me uit om een keertje op de koffie te komen, nou is een erg mooie man :bowing:maar moet der toch nog ff over nadenken hoor.
Dit gaat wel errruggg snel allemaal.:goofy:

blontje_46
07-21-2007, 06:51 AM
Laat t maar over je heen gaan[nog niet letterlijk!!] komt tijd komt raad en heb je dat mooie jurkje gekocht of was je teveel van je apropos:goofy:

corine
07-21-2007, 06:53 AM
Ik dacht... stik maar(niet de overbuurman hoor), dat jurkje is van mij!:elmo: maar natuurlijk wel eerst het gesprek afgemaakt hè!;)

blontje_46
07-21-2007, 06:59 AM
:drunkfrieEn wanneer ga je koffie drinken? heeft die ook een oudere vrijgezelle broer:shock:

corine
07-21-2007, 07:07 AM
:rotflmaoAch koffiedrinken kan nooit geen kwaad, maar meestal willen ze gelijk het koekje erbij hè! :nono:

Of ie een leuke vrijgezelle broer heeft... zou ik moeten vragen, maar de overbuurman is erg lang hoor, schat zo'n 1.95 cm ofzo dus als die broer ook zo is.... WAT & HALF WAT dan samen met jou:biggrin:

blontje_46
07-21-2007, 07:13 AM
ach mijn lengte compenseer ik met de breedte die heb ik wel:bow:

corine
07-21-2007, 07:16 AM
ach mijn lengte compenseer ik met de breedte die heb ik wel:bow:

:rotflmao:rotflmao:rotflmao

Wilma wat heb je toch een heerlijke humor!:thumbsup:

blontje_46
07-21-2007, 07:17 AM
Humor is de beste remedie voor alles!!

corine
07-21-2007, 07:19 AM
Je hebt helemaal gelijk!
1 Dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!

Erna
07-21-2007, 07:19 AM
Nou nou nou, wat heb ik dan geleefd vandaag! ;)

blontje_46
07-21-2007, 07:24 AM
Vertel waarom heb je zoveel gelachen??

Erna
07-21-2007, 07:28 AM
Zo'n heerlijke dag gehad...... Eerst het hele huis door, vanwege achterstallig onderhoud, een lek in ons dak ontdekt, daarna de keuken grote beurt, zoon en dochter in de -het-is-vakantie-6-weken-lang-dus-ik-ga-me-nu-al-vervelen-bui-, toen de drukke winkels in, hebben ze mijn fiets gesloopt, dus ik moest lopend terug (zo fijn, even een voorwiel dubbel vouwen over een fietsenrek), achterstallig onderhoud op een forum, nog 70 dingen die er liggen, dus mán, mán, mán, wat heb ik geleefd vandaag.....;)

blontje_46
07-21-2007, 07:33 AM
nou neem wat te drinken ga ff zitten parasol kussentje zonnebril ,wat wil je d'r bij eten?
neem niet weg dat ik het beter heb vandaag mijn hulp is geweest 1 wasje gedraaid de helft in de droger en zit de hele middag al hier in t praathuys terwijl ik aan t lezen was in de nieuwe HP ging mijn telefoon nou de rest weet je
Zo gaat weer een beetje mevr Droge onee mevr Erna?

Erna
07-21-2007, 07:34 AM
Nee... ben effe lekker in een opentoppestbui.
Ach, die is morgen wel weer over!

marjolijn
07-21-2007, 07:34 AM
Nou Erna ff diep ademhalen maar...
Wilma mijn zus is ook niet aanspreekbaar vanwege ene HP..

blontje_46
07-21-2007, 07:36 AM
doe maar nu !!
zonde van deze fijne zaterdag avond!! schijnt eindelijk t zonnetje doe jij er wolken voor:cool:

blontje_46
07-21-2007, 07:38 AM
:user:Heb geen tijd meer om te lezen !!:whaa?: