PDA

View Full Version : Fotografiechat Augustus

pascal75
07-31-2007, 08:22 PM
Leef je uit zou ik zeggen !

conny
07-31-2007, 09:48 PM
nou met een zooitje honden moet t niet zo heel moeilijk zijn

Erna
07-31-2007, 11:17 PM
Hahaaaaaaa! Dat is een gaaf onderwerp! We gaan nog met twee kids op vakantie, alleen is het dan wel jammer dat ik pas na 1 september terug ben. Maar de foto's ben ik nu al nieuwsgierig naar!

Tjergina
08-01-2007, 02:03 AM
Oei, wat een vies onderwerp. Ik had het toch niet goed geraden, hoewel .... ik dacht dat het Vuilnis zou worden.
Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik van tevoren wel even een goed moment uitkies om de foto's te bekijken. Ik kan er niet altijd even goed tegen ...:shocked:

nuevocasa
08-01-2007, 02:11 AM
WWWaaahhahahaha...heerlijk onderwerp!!
Ik zal eens kijken wat er straks in de pot ligt...of het de moeite waard is om er een foto van te maken...:moon: :p:
Oeps sorry, Tjergina..heb je de boterham op...haha!

Nee hoor, ik zal eens kijken wat voor een vies we allemaal tegenkomen deze maand!

HennieB
08-01-2007, 04:08 AM
geweldig haha.. ik heb zo mn ideeën al.. maar alleen om dat al op de foto te krijgen is al vies...

pascal75
08-01-2007, 06:01 AM
Alternatieve onderwerpen waren VUUR en ENG, maar wie weet... een volgende keer misschien !

Rijna
08-01-2007, 08:29 AM
gaaf onderwerp!!!!
Ik heb een vraag, is het een bezwaar als er op mijn foto's wel mensen staan maar onherkenbaar??? Het is nl. niet toegestaan mijn clienten zomaar op een forum te tonen MAARRRRRRR ze kunnen zo lekker vies worden. Wet van de Privacy en zo, die wil ik niet schaden.......

Hoop dat het mag van jullie want het zou gaaf zijn die kledderkonten te fotograferen....

\dikke doei

pascal75
08-01-2007, 09:14 AM
Ik heb er geen problemen mee hoor Rijna

Maar wat voor werk doe jij eigenlijk ?

Rijna
08-01-2007, 09:25 AM
Pascal. ik werk met mensen met een verstandelijk beperking. Samen maken we kaarsen, keramiek en bewerken we hout....topbaan met veel vrijheid en heel veel lol.....vandaar dat onherkenbaar in beeld brengen.....

pascal75
08-01-2007, 09:33 AM
ok klinkt leuk.... zeker als je van die bruine natuurklei gebruikt hahaha

nuevocasa
08-01-2007, 09:42 AM
OOOhhhh, Rijna, ik kan haast niet wachten op die foto van jou..zeker niet na het plaatje wat Pascal erbij geeft.....rotfl rotfl rotfl bruine klei!

Je lacht je toch kapot! Ha,ha,ha!

Rijna
08-01-2007, 10:49 AM
wacht maar af, want het maakt niet uit waarmee ze werken, gekledderd wordt er toch!!!

pascal75
08-01-2007, 10:52 AM
ik ben benieuwd Rijna.

Rijna
08-02-2007, 08:20 PM
ik ook, hihihihihihi....oh, jij mag deze maand niet mee doen Pascal.....arme jij want kleine Pippi's die Jessy heten en hullies broertje kunnen ook zo lekker vies worden, toch???

pascal75
08-02-2007, 08:27 PM
Nee hoor Rijna ik heb keurige kinderen die NOOOOIT vies worden ( ahum )

( en als ik al had meegedaan, dan had ik op m'n werk veel betere dingen kunnen vastleggen )

blontje_46
08-02-2007, 09:24 PM
Je mag een foto insturen Pascal alleen wij mogen er niet op stemmen dus laat iets vies zien!!

Rijna
08-02-2007, 09:24 PM
hoe kan dat nou????????????????? Ik hoor nooit anders dan dat je kinderen het moooooooooooooooooooooiste onderwerp voor foto's zijn, en als vrijgezel heb ik dat niet altijd gesnapthihihihihi....

Wat voor werk doe jij, Pascal??

pascal75
08-03-2007, 02:40 AM
Ik heb een installatiebedrijf Rijna dus kom zo heel af en toe wel eens vreemde en met name vieze dingen tegen.

Rijna
08-03-2007, 08:39 AM
ja, dat snap ik!!!! En stinkende dingen ook!!!

nuevocasa
08-03-2007, 09:41 AM
Ja..ha,ha,ha...tis effe zoeken, hoe je écht stinkende dingen goed op foto kan zetten, zodat het bij de ander ook bijna gaat ruiken als iets stinkends......

Ik zat aan een stinkende asbak vol peuken te denken, maar dat kan voor sommige juist een heerlijke geur zijn. Het heeft met associatie te maken....hhhmmmm...ik denk nog even verder.

Ik heb laatst een monteur voor mijn wasmachine bij me gehad....die was erg blij met dat muntje van de kroeg, wat in de afvoer was blijven steken, waar hij niet bij kon......Mijn god, wat een meur! Rotte eieren waren er niks bij!

Tjergina
08-03-2007, 12:51 PM
Is er geen webcam voor geuren? Dan spreken die foto's straks voor zichzelf.
In geval van nood biedt een knijper op je neus wel uitkomst. :biggrin:

Helga van Beers
08-03-2007, 01:12 PM
In geval van nood biedt een knijper op je neus wel uitkomst. :biggrin:
Kan ook een vieze foto worden hoor .... als je verkouden bent!! :rotflmao

Wij zijn halverwege het afbreken van onze huidige keuken dus, aangezien we over 2 weken een andere krijgen .... en je wilt niet wéten wat er achter die keukenkastjes ligt, over vies gesproken! :shocked: :biggrin:

nuevocasa
08-03-2007, 01:30 PM
Wij zijn halverwege het afbreken van onze huidige keuken dus, aangezien we over 2 weken een andere krijgen .... en je wilt niet wéten wat er achter die keukenkastjes ligt, over vies gesproken! :shocked: :biggrin:

Ha,ha,ha..Helga..heel herkenbaar! Dan ga je even aan je zelf twijfelen, hé...als je dat ziet. Hele stralen vet en drek langs de muur...

pascal75
08-03-2007, 01:37 PM
Ik krijg altijd bij de aanblik van zo'n muur zin om de frituurpan te pakken, en wat vettigs te bakken. ( Hmmm zou de Mac D nog open zijn? )

nuevocasa
08-03-2007, 01:40 PM
( Hmmm zou de Mac D nog open zijn? )

:rotflmao :rotflmao

De MAC...da's pas VIES!!! Gadver!
Ik zal eens op zoek gaan naar zo'n frietbakker van de MAC die in de salades piest!

Helga van Beers
08-03-2007, 02:56 PM
Ha,ha,ha..Helga..heel herkenbaar! Dan ga je even aan je zelf twijfelen, hé...als je dat ziet.
Nou, dat doe ik toch regelmatig hoor rotfl maar dan om héle andere redenen. :rotflmao

Hele stralen vet en drek langs de muur...
Zeg uh :nono: vet kan ik nog inkomen, maar ik weet niet wat jij onder drek verstaat, maar dat vind je hier niet langs de muren hoor!! :biggrin:
Wel héél veel spinnewebben! :shocked:

Ik zal eens op zoek gaan naar zo'n frietbakker van de MAC die in de salades piest!
Hehe, vreemde associaties heb jij :eyebrow: ..... of zoals één van m'n (mannelijke) koorleden altijd zegt "zet een stel vrouwen bij elkaar en binnen 10 minuten hebben ze het over poep en pies" (en vaak dat het waar is, haha ;) )

nuevocasa
08-03-2007, 03:07 PM
Tja..twijfelen doet iedereen wel eens..al moet ik zeggen dat ik probeer nooit voor twijfels te gaan. Als ik twijfel dan kies ik het volgende wat me en goed gevoel geeft...en gaan we weer verder....tot er weer een twijfel opduikt...ha,ha.

Yep, met drek bedoel ik spinnenwebben, die dan weer vol zitten met vliegjes, en zwarte pikkeltjes...waar die dan weer vandaan komen mag Joost weten...en rode slierten...die veel weg hebben van opgedroogte pasta, maar dan aan de muur geplakt....ha,ha! Vies, in ieder geval!

Da's géén vreemde voor mij...ik heb dit al zo vaak gelezen over de Mac...dat ik toch echt wel twijfels krijg...als ik een salade eet bij de Mac....Maaaaaarrr...ik heb veel over voor mijn kinderen, en wrijf al die twijfels weg, en eet met een dikke grijns die salade op...hhhmmmmmm heeeerlijk....eten jullie die frietjes ook nog op, voordat je weer in de ballenbak gaat, jongens?

En wat die koorknaap zegt..is helemaal waar...Ik hou ervan om over poep en pies te praten, en vooral lol te hebben. En ik ken er nog eentje..alleen is dat een man...ha,ha!

lenydh
08-06-2007, 03:45 AM
Zo ik heb de Spits afgebeten en ik hoop dat er snel meerdere zullen volgen want ik ben erg benieuwt.
Tja aangezien ik geen kinderen om mij heen heb en de hond lui in bed ligt ben ik maar eens op stap in eigen tuin gegaan en ook de geur van de pruimenboom van de buren is vies dus vandaar.

pascal75
08-06-2007, 06:22 AM
hmmm nou ik sla over hoor Lenydh. ik vind ze vies genoeg hahaha

lenydh
08-06-2007, 06:44 AM
Ach Ik hoef ze zelf ook niet nu.
Maar vond ze wel geschikt voor het thema.

Aafke
08-06-2007, 10:37 AM
Wat een thema Pascal - en ik maar denken dat het om Vakantiepret ging........
In ieder geval hebben we veel vakantiepret gehad....
Thuis gekomen is mijn hele familie in het nieuwe thema gedoken en kwamen we genoeg vieze dingen tegen !

Ik plaats snel een foto, dan kan ik die vieze boel weer snel loslaten !

Aafke.

pascal75
08-06-2007, 10:47 AM
Haha.
Mijn vriendin is blij dat ik zelf niet mee hoef te doen.
Ander had ik in het kader van dit fotothema het huishouden meerdere weken
expres laten verslonzen.

Wienus
08-06-2007, 11:06 AM
Da's géén vreemde voor mij...ik heb dit al zo vaak gelezen over de Mac...dat ik toch echt wel twijfels krijg...als ik een salade eet bij de Mac....Maaaaaarrr...ik heb veel over voor mijn kinderen, en wrijf al die twijfels weg, en eet met een dikke grijns die salade op...hhhmmmmmm heeeerlijk....eten jullie die frietjes ook nog op, voordat je weer in de ballenbak gaat, jongens?

Syl...! Ik ga spontaan weer kokhalzen...!
Heb gisteren vrees ik iets verkeerds gegeten....en de hele dag onder een boom op een luchtbed vertoefd, de rest zal ik jullie besparen...paste ook zeker in het thema vies...(op de camping.... heel de dag holladiejee ♫♪...geen papier op de wc♪♫♫) en zag de wereld voor een krentebol aan... dus wat heb ik gegeten als alternatief voor een vette hap bij de MAC.... precies !!!! de maaltijdsalade.....http://tbn0.google.com/images?q=tbn:F0EA40fRnOrPmM:http://www.ditisgaaf.nl/wp-content/uploads/mcdonalds.thumbnail.jpg (http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.ditisgaaf.nl/wp-content/uploads/mcdonalds.thumbnail.jpg&imgrefurl=http://www.ditisgaaf.nl/2006/10/21/nieuw-mac-donalds-experiment/&h=91&w=96&sz=4&hl=nl&start=66&sig2=_ZrNmcMDnd7tHZ-ylLCEdw&um=1&tbnid=F0EA40fRnOrPmM:&tbnh=77&tbnw=81&ei=P3G3RtbDOIKMxAH5lJmlBA&prev=/images%3Fq%3D%2Bmac%2Bdonalds%26start%3D63%26ndsp%3D21%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1T4GG LF_nlNL214NL214%26sa%3DN)

nuevocasa
08-06-2007, 11:56 AM
:rotflmao :rotflmao :rotflmao

Zal ik een teiltje geven...kan je het daar in kwakken...en er gelijk een foto van maken........:rolleyes: :moon:

Erna
08-08-2007, 12:59 PM
Ik lig gestrekt om de foto's die er op het fotowedstrijd draadje staan.....
en de (korte) verhalen erbij!

't Is een wereldthema, Pascal!

nuevocasa
08-08-2007, 02:42 PM
Ja hé Erna...ik heb dat ook...ik blijf lache!
Ik heb wel het idee, dat iedereen het een beetje bescheiden wil houden...voor Tjergina en Marjolijn...en misschien nog wel vele andere....ha,ha.

Ik had ruim keus dit keer....alles wat onder de bank ligt, een poepbroek van onze kleine man ( ongelukje), wat vergeten beschimmelde kaasjes..ver over de datum, een poes die zijn braakbal voor mijn achterdeur deponeerd ( niet eens onze poes!), een vuilnisbak met maaien ( hete dagen hé), Een boterham die ik half opgegeten achter het bed van onze Tiek viste...minstens 2 weken oud, een konijnenkooi die erom vroeg, verschoont te worden...uhum, is inmiddels gebeurd, zo'n vies vliegenvang geval, zo'n plakding, vol met vliegen ( vliegenkerkhof noemen wij dat) smurrie aan de maaskant, en hondenstront in mijn mijn achtertuin, waar ik in ben getrapt, terwijl ik helemaal geen hond heb! En zo kan ik nog wel effe doorgaan. :p:

Tjergina
08-08-2007, 03:00 PM
Ik heb wel het idee, dat iedereen het een beetje bescheiden wil houden...voor Tjergina en Marjolijn...en misschien nog wel vele andere....ha,ha.

Wacht maar, ik kom zelf ook nog met een foto!!:shocked:

nuevocasa
08-09-2007, 02:37 AM
Wacht maar, ik kom zelf ook nog met een foto!!:shocked:

Ik kan niet waaaaaaachten!!! :rotflmao :rotflmao

blontje_46
08-09-2007, 02:44 AM
http://http://i161.photobucket.com/albums/t219/blontje_46/DSCF0016Small.jpgDit was de andere foto maar vond de ingestuurde leuker!!

Wienus
08-09-2007, 04:43 AM
Die pan van Syl, ik ruikem..echt, walgelijk, blehhhh ha haha, en voldoet dus helemaal aan het thema !! Ik ben er waarschijnlijk ook zo-1, met mijn lieve meisje vieze jeansje...ha ha ! Terwijl ik als mama met 2,5 in de luiers heel wat vies om me heen heb op een dag...:p:

nuevocasa
08-09-2007, 05:02 AM
Die pan van Syl, ik ruikem..echt, walgelijk

Erg fijn als je met dichtgekneppen neus, het drapje door de gootsteen hebt gepropt, en er blijft nog zo'n slier over, die niet door het putje wil..te dik en hardnekkig voor die kleine gaatjes..........Wat doe je dan, als je geen afwashandschoenen of afwasborstel hebt, omdat de vaatwasser al jaren goed werk doet.........Blij dat er nog keukenrol bestaat!

Wilma..ik kan jou 2-de keus niet zien?

blontje_46
08-09-2007, 06:12 AM
Sorry ik wel en ben digiblond dus weet niet waar t dus aan ligt en door t gootsteenputje Syl dat doe je toch door de wc!!:coool!:rotfl

Wienus
08-09-2007, 06:20 AM
Neuh Wilma, gewoon er door douwen door dat putje, dat gaat best hi hi !

nuevocasa
08-09-2007, 06:40 AM
Sorry ik wel en ben digiblond dus weet niet waar t dus aan ligt en door t gootsteenputje Syl dat doe je toch door de wc!!:coool!:rotfl

Ja, door de wc, dat was achteraf een beter idee geweest...maar ja...ik ben ook digiblond.....ha,ha....die doen wel eens domme dingen, zeggen ze. Hier het bewijs! Gelukkig heeft niemand er verder last van gehad...niemand in de buurt, die het kon zien of ruiken...en heeft deze blonde stoot het lekker zelf op kunnen snuiven, en het vieze drapje met keukenrol in de prullenbak mogen deponeren....Boontje komt om zijn loodje.

Ja...Wien...gewoon douwe, en neus dicht...ha,ha,ha!

Tjergina
08-09-2007, 02:39 PM
Ik kan niet waaaaaaachten!!! :rotflmao :rotflmao

Kijk maar even bij de foto's. Daar staat ie al! :shocked:

Wienus
08-09-2007, 02:43 PM
Getsieeeeeeeeeeeeeeeeee Tjergina !
Heb ik overigens mijn foto zelf zo ieniemienie geplaatst of istie verkleind...het kostte me dit keer ook erg veel moeite...

Tjergina
08-09-2007, 02:51 PM
Ik denk dat je dat zelf zo gedaan hebt, Wieneke. Ik heb hem tenminste vanaf het begin niet groter gezien. Ik vond het ook al een beetje jammer, dat hij niet groter was. Misschien kun je dat nog veranderen?

Erna
08-09-2007, 09:50 PM
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver, Tjergina! De foto, he?

blontje_46
08-09-2007, 10:46 PM
Tja Tjergina tot nu sta je op 1 wat viezigheid betreft scrollde meteen door [net uit bed!!!]

Aafke
08-09-2007, 11:09 PM
Oooooh Tjergina, vreselijk !! Dode, 'verscheurde' diertjes, daar kan ik dus helemaal niet tegen......zooo zielig.......
WEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeehhhh !!! ik moet er bijna van janken.....
Maar als ik 'thematisch' kijk - ahum.....dan voldoet het zeker aan ons Vieze thema.

En dan te bedenken dat mijn man al bijna over z'n nek ging bij mijn vieze foto...

'n Goed - vies en smerig - weekend allemaal.

Aafke

Tjergina
08-10-2007, 12:28 AM
Ja, het is niet zo fris op de vroege morgen. En dan te bedenken dat ik ook allemaal platgereden slakken op het fietspad zag liggen. Ik had dus keus genoeg.
Om eerlijk te zijn heb ik die muis ook alleen via het lcd-schermpje van de camera bekeken, toen ik de foto nam. Ik vond het te vies en te zielig om er gewoon naar te kijken.

nuevocasa
08-10-2007, 01:07 AM
Kijk maar even bij de foto's. Daar staat ie al! :shocked:

PPPPPPPPPppfffffffffffffffff....heb ik daar op zitten wachten!:shocked: :pointandk

:rotflmao :rotflmao

conny
08-10-2007, 02:46 AM
vind em een erg goede tjergina.ik wilde nl eerst een foto doen van de dode vos vol metvliegen maden en wespen die ik in de ardennen tegen kwam, maar had te veel moeite de honden er bij weg te houden haha, maar vanavond krijgen ze een lekker maaltje en dat is een goed alternatief!! dus ff geduld nog.
vind de foto tot nu toe nl allemaal erg netjes nog haha

pascal75
08-10-2007, 11:22 AM
Potverdikkie... Heb ik net de Cavia van m'n Kids doodgetrapt om er een leuke foto van te maken... staan er al dooie beestjes op!!!

Nou wat zullen ze morgen blij zijn als ze 'm voor de WC zien liggen!

Jullie worden bedankt Grrrrrrrr. ( ook namens mijn kinderen hahaha )

Tjergina
08-10-2007, 11:58 AM
Nou, ik heb zelf nog wel even getwijfeld of ik deze foto wel moest plaatsen, want ik vond hem eigenlijk wel héél erg.
Zet die cavia er maar op, Pascal, misschien is ie nóg erger. Dan is ie niet voor niks gestorven. :biggrin: En trouwens ... jij kúnt deze keer niet eens winnen.

Trouwens, gaan we niet een beetje te ver met het bespreken van de foto's. Dat is toch eigenlijk tegen de regels, hè. Wat mogen we er wel en wat niet over zeggen???

Nog één weekje, dan moet (mag) ik weer aan het werk! Alvast even oefenen of ik het nog kan: Pascal ..... er zit een foutje in die rode zin onderaan je posts. ;)

nuevocasa
08-10-2007, 12:26 PM
Potverdikkie... Heb ik net de Cavia van m'n Kids doodgetrapt om er een leuke foto van te maken...

Ik moest effe aan deze reclame denken, voor sigaretten...ja, ook vies en dodelijk...maar die hamster...ach gosh!;)

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/W7xBftRx2NE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/W7xBftRx2NE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

pascal75
08-10-2007, 01:25 PM
trouwens... misschien een beetje voorbarig, maar ik zag dat niet alle foto's gehost zijn op een " eigen site " hoe kan ik straks de foto van Inkie in de poll zetten ???

pascal75
08-10-2007, 01:27 PM
trouwens ik kende het filmpje al, maar hij blijft erg leuk!

Helga van Beers
08-10-2007, 02:14 PM
trouwens... misschien een beetje voorbarig, maar ik zag dat niet alle foto's gehost zijn op een " eigen site " hoe kan ik straks de foto van Inkie in de poll zetten ???
Pascal, daar heb je een punt. Het was me helemaal ontgaan toen Inkie de foto plaatste (ben een beetje druk geweest de afgelopen tijd :o: ) maar ik heb de foto verwijderd en Inkie een PM gestuurd met de vraag om de foto te hosten. Als dat nou niet lukt doe ik dat voor haar, da's geen probleem. Dus meedoen kan ze alsnog.

Verder is het misschien handig om af en toe toch eens terug te kijken naar de eerste post van de fotowedstrijd, waarin Tinekes regels staan:
http://www.venicetalk.com/forum/showpost.php?p=172785&postcount=1

Een paar dingen wil ik daar even uithalen. Foto's moeten dus gehost worden, maar kijk daarbij ook even naar het formaat zodat we niet enorme lappen op het scherm krijgen.
Dan wordt er gevraagd om niet voor het stemmen inhoudelijk op de foto's in te gaan om te voorkomen dat we elkaar beïnvloeden met het stemmen. Het chatdraadje, dat altijd tegelijk met het werkelijke fotodraadje wordt opgestart, is dus wel bedoeld om met elkaar te kletsen over het thema, leuke opmerkingen e.d. maar niet inhoudelijk over de foto's. Dat mag later, als alle foto's binnen zijn en er gestemd is. Dus hou het neutraal, dat is de vraag.

Volgens mij is dit het wel weer, we kunnen weer verder. ;)

Inkie
08-11-2007, 01:38 AM
Jullie hebben gelijk , ik heb de foto net als normaal geplaatst , stond er niet bij stil dat het via photobucket moest. Was trouwens toch onduidelijk verkleind. Maakt niet uit dus.

groetjes Ingrid

IngridV_1973
08-11-2007, 10:28 AM
Hoi allemaal,
Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Nijmegen (mooi daar! Weet niet of iemand er vandaan komt?)
Allereerst Pascal, nog van harte met je overwinning :-) Je foto was top!

Dankzij Nynke kon ik al wel vast nadenken over het thema. (erg leuk b.t.w.) Maar vond het nog niet meevallen!!!
Maar... ik heb het bedacht, maar nu nog op de foto zien te krijgen hahaha.
Zo, om het ook even spannend te maken... vies is het in ieder geval wel (al zijn de meningen daar soms ook over verdeeld *grijns* )
Groetjes,
Ingrid.

Helga van Beers
08-11-2007, 10:48 AM
Jullie hebben gelijk , ik heb de foto net als normaal geplaatst , stond er niet bij stil dat het via photobucket moest. Was trouwens toch onduidelijk verkleind. Maakt niet uit dus.
Ingrid, je kunt 'm rustig weer plaatsen hoor, dan doe je weer mee. Ik heb de foto even opgeslagen, dus als het niet lukt geef dan even een seintje, dan plaats ik 'm hier. :thumbsup:

IngridV_1973
08-12-2007, 06:31 AM
Zo, ook ik heb mijn foto geplaatst.
Hahaha het is echt een leuk onderwerp Pascal.

Groetjes, Ingrid.

pascal75
08-12-2007, 09:16 AM
Nog een dikke week... dus iedereen nog snel een foto maken...
Maar waar blijft de 1e wc foto ???? hahaha

Helga van Beers
08-12-2007, 09:42 AM
Wij hebben gewoon allemaal superschone wc's Pascal. :p: :biggrin:

Hee Inky, hij staat er weer! :coool!:

welshwitch
08-12-2007, 10:06 AM
Maar waar blijft de 1e wc foto ???? hahaha

Stomstomstomstom, vergeten camera mee te nemen vanmorgen........

pascal75
08-12-2007, 10:13 AM
ow is dat 't...
en ik maar denken dat je dit wel vaker tegen komt !

nuevocasa
08-12-2007, 10:16 AM
Dat noemen ze "design", Pascal....:loopy:

pascal75
08-12-2007, 10:25 AM
Hahaha Ow... vandaar dat er op de muur geschreven stond "Jan des Bouvrie"
Goh is ie eindelijk van 't witte af ?
wel jammer dat er een luchtje aan die text zat hahaha.

nuevocasa
08-12-2007, 10:28 AM
Ha,ha,ha...was 'ie waarschijnlijk vergeten er "Aux du tiolet" bij te leveren...rotfl

Wienus
08-12-2007, 10:29 AM
Ooit een Pinkpopdixie gezien....oehhhh, das vies voor gevorderden...!

Wienus
08-12-2007, 10:32 AM
Of de nasi van mijn schoonmoeder....ssstttt....die diurf ik niet te plaatsen, er zijn grenzen...:biggrin:

pascal75
08-12-2007, 10:35 AM
Hahaha Bang om alle Computers hier collectief te infecteren met een Virus Wieneke ?

Wienus
08-12-2007, 10:40 AM
Oehh, jullie zouden er niet aan beginnen...dus no worry..tis echt te erg ! Een blok met aan elkaar gekoekte rijst, wit van binnen, geel van buiten, met alleen zo'n zakje kruiden erdoor, de rest is onherkenbaar. En hullie pap vindt het : goej eten ma..! Dus zo ziede maar weer....vies voor mij, lekker voor een ander...!

nuevocasa
08-12-2007, 11:39 AM
Of de nasi van mijn schoonmoeder....ssstttt....die diurf ik niet te plaatsen, er zijn grenzen...:biggrin:

Dan heb je de jus van mijn schoonvader nooit gegeten.....da's ook echt een grens voor mij.......

Die bakte zijn rundsvleesje altijd in veeeeeeeeels te hete margarineboter ( gatver). Het vlees schroeide dan gelijk helemaal dicht, en werd lekker zwart...donkere rookpluimen kwamen uit de pan omhoog...en dan effe afblussen met water....en dan kreeg je zo'n lekker gelig jusje...met zwarte pikkeltjes erin....
En hij maakte altijd extra veel, als we kwamen eten...en hij had een hekel aan weggooien......Dus dat werd met heugemeug die vette tjats naar binnen werken...om niet veel later, dit te doen.....:fart:

pascal75
08-12-2007, 12:09 PM
Hahaha kan je niet een keer een videocamera mee nemen Sylvia... we moesten er nu al hard om lachen, laat staan dat we 't dan ook nog kunnen zien hahaha
Liefst inclusief afterparty ( vinger in de keel? )

Yeahhh 200 berigies getiept

Wienus
08-12-2007, 12:16 PM
Dan heb je de jus van mijn schoonvader nooit gegeten.....da's ook echt een grens voor mij.......

Die bakte zijn rundsvleesje altijd in veeeeeeeeels te hete margarineboter ( gatver). Het vlees schroeide dan gelijk helemaal dicht, en werd lekker zwart...donkere rookpluimen kwamen uit de pan omhoog...en dan effe afblussen met water....en dan kreeg je zo'n lekker gelig jusje...met zwarte pikkeltjes erin....
En hij maakte altijd extra veel, als we kwamen eten...en hij had een hekel aan weggooien......Dus dat werd met heugemeug die vette tjats naar binnen werken...om niet veel later, dit te doen.....:fart:

Volgens mij hebben ze hetzelfde recept..onee....picture this....(dat zei Sophia ook altijd van de Golden Girls...remember ??):

Ge nimt ne groote braajpan....half pakske botter in de pan...loate smelte.....ast veur den helft gesmolten is, naaj der de gehaktballen bij....hoezo wachte totdéh de botter bruin wordt ?......in de pan blijftet heul kalm, want er bakt nog niks...mar ze kunnen der vast mar inligge....wanneer de botter himmel gesmolten is en de ballen iets aangebraden zijn, danwel verkleurd zijn (grijs) afblussen !!!!! Meej veul water, ne flinke kneep ketchup erbij en erop (des lekker)......resultaat, bal rose van binnen, grijs van buiten.... mmmm

Smakelijk !

Ja ja Pascale....ge "post" hier zo een end weg..

marjolijn
08-12-2007, 12:21 PM
Stelletje goorlappen.
Zeg eh we wonen niet allemaal in broabant hoor;)
maar ik begrijp dat het VIES is! ha ha
Ik heb gekeken tot en met Tjergina haar beest en nu stop ik ermee gatver...

nuevocasa
08-12-2007, 12:22 PM
Yeahhh 200 berigies getiept

Da's niet zo moeilijk met een draadje als dit, om tot zo'n aantal te komen...ha,ha!

Als mijn schoonvader nog onder ons was, had ik er graag een videootje van geschoten, en op youtube gezet....maar helaas...tis alleen nog een "fijne" herinnering...uhum.

nuevocasa
08-12-2007, 12:28 PM
Ge nimt ne groote braajpan....half pakske botter in de pan...loate smelte.....ast veur den helft gesmolten is, naaj der de gehaktballen bij....hoezo wachte totdéh de botter bruin wordt ?......in de pan blijftet heul kalm, want er bakt nog niks...mar ze kunnen der vast mar inligge....wanneer de botter himmel gesmolten is en de ballen iets aangebraden zijn, danwel verkleurd zijn (grijs) afblussen !!!!! Meej veul water, ne flinke kneep ketchup erbij en erop (des lekker)......resultaat, bal rose van binnen, grijs van buiten.... mmmm

Smakelijk !

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl

Je kunt mij nu echt wegdragen......wha,ha,ha,ha,ha!....Ik doe in mijn broooooeeeeeeeekkkkkkkk! Waar is die verrekte camera!!!!

Christien
08-12-2007, 12:28 PM
Een blok met aan elkaar gekoekte rijst, wit van binnen, geel van buiten, met alleen zo'n zakje kruiden erdoor, de rest is onherkenbaar.

Ieeeeek, dit klinkt wel heel erg vies...............en herkenbaar.
Wat er af en toe uit de keuken van mijn schoonouders komt????????? Veel zakjes werk en dat ben ik van thuis uit helemaal niet gewend. Net als sperziebonen of rode kool uit blik. Niet dat het heel vies is maar je kan het ook gewoon vers kopen, denk ik dan.

Syl, jus met vruchtvlees????????????
En dan die wc van Pascal......................... Jakkes!
Of de Pinkpopdixie......................... Ik ben nogal visueel ingesteld en zie het voor me. Getverderrie! Met de nadruk op derrie!

VIES............wat een onderwerp! Goed bedacht, Pascal!

nuevocasa
08-12-2007, 12:42 PM
He he...ik ben weer bij...ha,ha!

Weet je wat ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg VIES vind....ik ben er van de week nog zo eentje tegen gekomen, en toen vond ik het jammer dat ik niet stiekum een fotoke kon maken.....

Zo'n persoon wat van die witte speeksel ophopingen in zijn mondhoeken heeft zitten...en als hij/zij dan praat zie je de drellen op en neer gaan, en die ophopingen worden groter en groter..........Bblllluuuuuuuuuhhhh! Die zou je moeten kussen......!!!:shock:

Tjergina
08-12-2007, 12:47 PM
Gatver, Sylvia. Jij weet iemand wel aan het griezelen te brengen, hoor. Ik zie het voor me. Hoe bedenk je het? Kussen ......:yikesyike

nuevocasa
08-12-2007, 12:53 PM
Hoe bedenk je het?

Ik bedenk dat niet..ha,ha....die mensen zijn er echt! En ja...die vraag komt dan wel gelijk in me op.....Er zijn mensen die MOETEN die mensen kussen......ik geloof dat ik dan nog liever op die vieze wc van Pascal ga zitten....of staan...kan ook als vrouw zijnde. Het vergt enig oefening, maar op zo'n wc is het niet zo erg als er wat overheen gepiest wordt..ha!

Ja...ha,ha,ha...kom maar op...ik hou van vieze praat!
Wien...meid, je hebt me weer effe lekker laten lachen...ha,ha...god, god...wat een humor...heerlijk!

Oh men..ik kan hier zo lekker mezelf zijn..in dit draadje, met dit onderwerp! Ik hou écht van vieze praat...echt waar...ik lig in een deuk.

nuevocasa
08-12-2007, 01:19 PM
En dit is Pascal toen hij voor de eerste keer brocolli kreeg voorgeschoteld....ooh, bah...vies! Je ziet het aan zijn snuutje...ha!:p:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Rjg0j9K1rD4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Rjg0j9K1rD4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Wienus
08-12-2007, 01:46 PM
Liefff, das hier nog heel herkenbaar...al hebben wij allesfretertjes, waarvan die wangenskes steeds dikker worden omdat ze zo graag knagen !
Genoeg vieze praot voor mij voor nu....ik kan er een kookboek over schrijven...maarrrr...dan moet ik ook vermelden dat ze als geen ander superheerlijke bavverwah ? kan maken ha ha ha ! Echt ! Déhdanwirwel !

Tjergina
08-13-2007, 09:17 AM
Nou, wie doet er nog wat vieze foto's? Ik zit te wachten op nog meer smerigheid. Ben ik nl. gek op .... :moon: :shock: :fart: :o:

pascal75
08-13-2007, 09:32 AM
Tja nou schiet mij opeens ook weer wat te binnen...

de 1e keer dat wij Calvin kattevoer probeerde te voeren was ook geen succes hahaha

conny
08-13-2007, 12:39 PM
heb ff vraagje
ik ga zaterdag de 18e op vakantie naar die vulkaan.ziuden we voor een keer eerder kunnen stemmen,deze vrijdag dus?? of zouden er nog fotos bij komen??

Tjergina
08-13-2007, 01:20 PM
Tja nou schiet mij opeens ook weer wat te binnen...

de 1e keer dat wij Calvin kattevoer probeerde te voeren was ook geen succes hahaha

Het ziet er inderdaad uit als kattenvoer, Pascal. :shocked:

nuevocasa
08-13-2007, 01:36 PM
Pascal!!! Nooit gehoort van een staafmixer! Ik gooide al het katte en hondevoer in een bak...hup staafmixer er erdoor, en ze vraten het alsof het biefstuk was....Tja, een mens heeft er alles voor over om een keertje goed op vakantie te gaan...ik gebruikte altijd honden en kattevoer van de Lidl........:p:

Nu zeg ik vaak tegen de jongens...niet zeuren, jullie hebben vroeger ook katten en hondenvoer gegeten, en dat vonden jullie maar wat lekker...nu eet je die gehaktbal, van de schoonvader van Wien ook maar op......ha,ha,ha,ha!

Grapje!

Wienus
08-13-2007, 02:08 PM
heb ff vraagje
ik ga zaterdag de 18e op vakantie naar die vulkaan.

ha ha ha Conny, naar die vulkaan...het staat er zo grappig !;)

Wienus
08-13-2007, 02:09 PM
Nu zeg ik vaak tegen de jongens...niet zeuren, jullie hebben vroeger ook katten en hondenvoer gegeten, en dat vonden jullie maar wat lekker...nu eet je die gehaktbal, van de schoonvader van Wien ook maar op......ha,ha,ha,ha!

Grapje!

Schoonmoeder....stuiterbal...volgende week deel 2, recept voor n lapke heerlijke kalkoen voor onder de schoen...:biggrin:

nuevocasa
08-13-2007, 02:36 PM
Ik ken ook nog een overheerlijk receptje van een heerlijke kalfstong...peperduur...die 4 uur in de margarine heeft gefikt!:bugeyes:

Kalfstong moest toch mals zijn hé.........:rolleyes: ........noooit zo gegeten....éééééén leren lap...zonder veters......en een jus dat je ervan kreeg!!!:bugeyes: Ha,ha,ha,ha....( nee, we hebben geen braaksmilies, helaas)

pascal75
08-14-2007, 09:07 AM
Al eens overwogen om vegetarier te worden Sylvia ???
http://www.bookbugs.us/blog/wp-images/smilies/icon_vomit.gif
hier een vomit smiley !!!

marjolijn
08-14-2007, 09:12 AM
Nou over vegetarier worden....
Weet je wat ook VIES is... iemand die in de supermarkt over het beleg heen staat te niezen en rochelen...bleh

pascal75
08-14-2007, 09:18 AM
Kan wel zorgen voor net dat kleine beetje extra smaak !

marjolijn
08-14-2007, 09:19 AM
:p:

conny
08-14-2007, 11:31 AM
heb ff vraagje
ik ga zaterdag de 18e op vakantie naar die vulkaan.ziuden we voor een keer eerder kunnen stemmen,deze vrijdag dus?? of zouden er nog fotos bij komen??

als t niet kan no problem hoor,stem ik gewoon niet mee.

pascal75
08-14-2007, 12:15 PM
Om heel eerlijk te zijn maakt het mij niet zo veel uit, maar ik weet niet of ik hier nou wel over ga...
Ik denk dat de moderators hier maar over moeten beslissen.

Tjergina
08-15-2007, 10:03 AM
heb ff vraagje

Om heel eerlijk te zijn maakt het mij niet zo veel uit, maar ik weet niet of ik hier nou wel over ga...
Ik denk dat de moderators hier maar over moeten beslissen.

We hebben even ruggespraak gehouden en kiezen er niet voor om de sluitingsdatum te vervroegen. We zouden het jammer vinden als mensen daarvan niet op tijd op de hoogte zijn en op die manier niet meer mee kunnen doen. Maar Conny kan wel vast voor ze op vakantie gaat haar huidige 3 voorkeuren bij Tineke inleveren. Tineke zorgt er dan voor dat ze in de poll worden meegenomen. Is dat een idee Conny? Het enige risico dat je loopt is dat er in het weekend nog een fantastische foto bij wordt geplaatst die je dan mist, maar in ieder geval stem je dan wel mee.

En verder wens ik je nog een fantastische vakantie bij de vulkaan, Conny! :)

conny
08-15-2007, 10:28 AM
heel goed plan zo tjergina,doe ik! en thanks gaat helemaal goed komen daar bij die vulkaan!

nuevocasa
08-15-2007, 02:43 PM
heel goed plan zo tjergina,doe ik! en thanks gaat helemaal goed komen daar bij die vulkaan!

Daar twijfel ik voor geen meter aan....ooohhhhhhhhhh...Conny ponny....Vulkaan...vrienden, mediteren, natuur en bij elkaar zijn.....wat wil een mens nog meer. Zo heerlijk voor je! Woooooww!!!

Fijn dat je nog mee kan stemmen. Goeie oplossing zo!:thumbsup:

Pascal, maat...ik heb alles al overwogen..ha,ha. Ik heb een tijdje een dieet moeten volgen....alleen maar vis, vis vis....Lekker hoor, maar alle dagen?......het kwam me de neus uit. Zo ook vegetarisch....weg met die overwegingen. Ik kan zelf best lekker koken...ha,ha...en dat zeg ik van mezelf..ja,ja...en dan kan het zomaar zijn dat je de kookkunsten van een ander niet echt kunt waarderen....maar ik eet het wel op hoor...zeker als het mijn schoonvader is....die kon wel een potje bij mij breken. Mijn grootste schat....hoe anders hoor ik het wel eens om mij eens. Ook al kon hij niet koken...al het andere maakte het meer dan goed voor mij. Een van de mooiste mensen die ik op deez aard heb mogen kennen.....Daarom kan ik er ook grapjes over maken...ik weet dat hij krom ligt in zijn graf..ha,ha.

Ik zal zijn tong recept hier maar niet neer zetten...dan krijgt hij nog spijt....ha,ha!

Weet je wat ik ook zo vies vind...als een banketbakker jou eerste gebakje in een doosje probeert te stoppen, en tussen het eerste en tweede gebakje, zijn vingers af gaat staan te likken...en dan vrolijk het tweede gebakje uit de vitrine pakt....yummie!

pascal75
08-15-2007, 11:57 PM
Ik zal zijn tong recept hier maar niet neer zetten...dan krijgt hij nog spijt....ha,ha!

Weet je wat ik ook zo vies vind...als een banketbakker jou eerste gebakje in een doosje probeert te stoppen, en tussen het eerste en tweede gebakje, zijn vingers af gaat staan te likken...en dan vrolijk het tweede gebakje uit de vitrine pakt....yummie!

Hahaha ik zie het helemaal voor me... en dan bij het 3e gebakje zo'n blik van Hmmm lekker, vervolgens het 2e gebakje er weer uit pakken en dan zelf opeten..

nuevocasa
08-16-2007, 02:31 AM
Hahaha ik zie het helemaal voor me... en dan bij het 3e gebakje zo'n blik van Hmmm lekker, vervolgens het 2e gebakje er weer uit pakken en dan zelf opeten..

Wha,ha,ha,ha...ja, ha,ha..zo'n bananasplit fragment. Dan is het ineens niet vies meer, maar erg grappig...ha,ha!

blontje_46
08-20-2007, 10:54 AM
Nou Dre daar krijg je moeilijkheden mee thuis met zo'n opmerking over een vieze pan!! Sterkte

Wienus
08-20-2007, 11:14 AM
Nee hoor....:) bij ons thuis...bedoeltie zijn eigen moeder mee ha ha ha !:waaah!:

blontje_46
08-20-2007, 11:18 AM
:shocked:Goed dat z'n moeder niet mee leest dan!!:givingflo:rotflmao:rotflmao

nuevocasa
08-20-2007, 12:22 PM
Nee hoor....:) bij ons thuis...bedoeltie zijn eigen moeder mee ha ha ha !:waaah!:

:biggrin: :nyahnyah:

Zou bij mijn schoonvader nooit gebeurt zijn...die pan moest leeg...of je wou of niet...Om het over mijn eigen moeder maar niet te hebben...die gooit alle overgebleven restjes in de diepvries....Ik denk daar nou bijna nooit aan...ik zet de pan buiten....waarom mag Joost weten...:crazy:

Wienus
08-20-2007, 12:26 PM
:biggrin: :nyahnyah:

Zou bij mijn schoonvader nooit gebeurt zijn...die pan moest leeg...of je wou of niet...Om het over mijn eigen moeder maar niet te hebben...die gooit alle overgebleven restjes in de diepvries....Ik denk daar nou bijna nooit aan...ik zet de pan buiten....waarom mag Joost weten...:crazy:

Ha ha ha ! Om weg te gooien ? Maar ja soep doe je niet in de vuilnisbak....die giet/prop/douw je door de gootsteen !rotfl

nuevocasa
08-20-2007, 12:31 PM
:biggrin: Ja...ik weet ik ben hartstikke :crazy:

Wienus
08-20-2007, 12:33 PM
:biggrin: Ja...ik weet ik ben hartstikke :crazy:

Dan ikke ook :p: Lijkt me ook nog een leuk foto-onderwerp GEK, heeeel divers en subjectief !!
Iedereen zijn eigenaardigheden nieh ?

Tjergina
08-24-2007, 10:41 AM
Ik had zelf het idee om op een vieze vrachtwagen met de vinger vies te schrijven en deze dan vanuit een leuke hoek te fotograferen maar de vrachtwagens zijn tegenwoordig allemaal erg schoon. Volgende keer ga ik er zeker weer mee aan de gang want het is hartstikke leuk om te kijken met zo'n onderwerp in je achterhoofd.

Ik heb je even "ge-quote" vanuit een ander draadje, Christien, anders ga ik zo off topic. Nu ik dit stukje van jou lees, moet ik ineens denken aan iets wat vorige week gebeurde.
Toen wij niet thuis waren, kwam mijn dochter even langs. Ze had bij ons in de keuken haar sporen nagelaten, want ze had op mijn vieze gasstel met zo'n glasplaat, waar je zo heerlijk op kan schrijven, haar naam en het woord VIES achtergelaten. Was ook wel leuk geweest voor een foto.
Wel grappig, dat je dochter dat op je gasstel achterlaat, die dochter waarbij je jaaaren lang hebt geroepen dat ze haar kamer uit moet mesten. :biggrin:

pascal75
08-27-2007, 11:43 AM
Nou wees blij dat ze het niet met suiker heeft gedaan, en vervolgens de bakplaat even heeft aangezet...
want dan had je de rest van je leven een Vieze kookplaat gehad.
( tenzij je een nieuwe koopt natuurlijk )

Christien
08-27-2007, 11:54 AM
Toen wij niet thuis waren, kwam mijn dochter even langs. Ze had bij ons in de keuken haar sporen nagelaten, want ze had op mijn vieze gasstel met zo'n glasplaat, waar je zo heerlijk op kan schrijven, haar naam en het woord VIES achtergelaten. Was ook wel leuk geweest voor een foto.
Wel grappig, dat je dochter dat op je gasstel achterlaat, die dochter waarbij je jaaaren lang hebt geroepen dat ze haar kamer uit moet mesten. :biggrin:

Ja, kleine meisjes worden groot! Hoe ziet haar gasstel eruit?
Ik ben zo benieuwd naar het volgende onderwerp!
Pascal, VIES, was een superonderwerp :thumbsup: maar verder dan een foto van paardenpoep ben ik dus niet gekomen en dat vond ik zelf niet origineel genoeg. :waaah!: Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!:woohoo:

Tineke Bruil
08-27-2007, 10:42 PM
Hey, pssssst ;)
De poll is gesloten, ik denk dat er een winnaar is Pascal :) :biggrin:

pascal75
08-28-2007, 01:19 AM
Oei, wat een vies onderwerp.
Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik van tevoren wel even een goed moment uitkies om de foto's te bekijken. Ik kan er niet altijd even goed tegen ...:shocked:

Nou de winnares is bekend...
Ik wou nog wel even wijzen op het bovenstaande stukje...
en dan vervolgens komen met zo'n ranzige foto hahaha. Erg goed

Gefeliciteerd

Aafke
08-28-2007, 11:27 PM
TJERGINA - GEFELICITEERD !!!
Je hebt GEWONNEN met je ontzettende, vreselijke, ongelofelijke VIEZE foto !

Een goed thema bedenken vertrouw ik helemaal toe aan jou:shock:

Aafke

Tjergina
08-29-2007, 02:25 AM
Ik heb al even overleg gehad met mijn dochter en die had nog wel een leuke suggestie. Echt zo'n onderwerp waar je alle kanten mee op kunt, ha ha ha. :biggrin:

marjolijn
08-29-2007, 03:13 AM
Tjergina jou kennende ...begint dat onderwerp soms ook met een V???

Tjergina
08-29-2007, 04:06 AM
Nee!!

Tjergina
08-29-2007, 04:07 AM
Tjergina jou kennende ...

Blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed als je dacht. :)

marjolijn
08-29-2007, 04:11 AM
Blijkbaar ken je me dus toch niet zo goed als je dacht. :)
Nou, daar moeten we binnenkort weer nodig eens even wat aan doen dan!!;)