View Full Version : de nieuwste cd
machiel
12-14-2002, 05:11 AM
Ik weet dat jullie het er vast al over gehad hebben, maar toch. Wat vinden jullie van de cd en waarom? Ik vind hem minder dan de vorige, omdat er minder meerstemmige zang in zit. Dat vond ik juist het beste aan venice. Nou ik hoop dat jullie willen reageren
groetjes machiel
machiel
12-15-2002, 02:54 AM
Dat is raar, er is wel gestemd, maar ik heb nog geen reacties gehad. Dat snap ik niet, ik ben gewoon benieuwd waarom iemand iets vind maar duurt dat te lang ofzo?? Ik hoop dat ik nog wat reacties krijg.
groetjes
machiel
Hoi Machiel,
Ik heb wel gestemd, maar...........je hebt gelijk als je zegt dat "we" het er al over hebben gehad. Op de internationale draadjes zul je uitgebreide reacties kunnen vinden op de laatste CD. Daar kun jij ook gewoon nog op reageren.......zo krijg je misschien de reacties weer op gang.
Maar heel eerlijk gezegd is deze vraag van je hier een beetje "mosterd na de maaltijd". Goed bedoeld hoor !!!
Kijk eens bij het Forum WTTROYL.........daar vind je diverse onderwerpen over de cd WTTROYL en ook Poll's.
Groetjes!!
machiel
12-17-2002, 01:00 AM
Oke ik zal kijken
Is dat er ook in het nederlands? HEt is dan mischien moesterd na de maaltijd, maar toch het blijft een interesant onderwerp of niet????
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.