PDA

View Full Version : welcome

nathalie
01-26-2003, 07:41 AM
zaterdag hoorde ik een mooi verhaal op de radio dat ik graag met jullie wil delen. Het ging over een zwangere vrouw die op het punt stond om te gaan bevallen, maar haar kindje draaide zich constant in allerlei bochten in haar buik. Dan zou het weer een stuitligging worden, dan was er weer sprake van dat het een keizersnede zou worden. toen ze op de dag van de bevalling het nummer "Welcome to the rest of your life " hoorde, van een groep die ze niet kende. Niet lang daarna is het kindje op de normale manier geboren! mooi he! ik kreeg helemaal kippevel toen ik het hoorde! ze vertelde het ook zo mooi. Dus misschien hebben we er een nieuwe Venicefan bij!pacifier:

danielle
01-27-2003, 12:32 AM
Leuk verhaal, Nathalie! Er moeten nog veel meer Venice-fans geboren worden!

Danielle

nikkelenkuijper
01-27-2003, 01:11 AM
ben hard bezig hoor:D

Helga van Beers
01-27-2003, 01:31 AM
Heeee, wat zie ik hier?
Kijk ik ook eens verder dan m'n neus lang is, haha :D

Ben je nog aan het oefenen of heb je al (weer) resultaat?
la-us-wete ....

Helga

nikkelenkuijper
01-27-2003, 02:30 AM
We zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard aan het oefenen, maar ja dat zegt niks. Sean is ook niet zonder slag of stoot geboren, dus we moeten even checken of dat nu weer zo het geval is, zo ja dan hup weer aan de hormonen.

Ellen

Helga van Beers
01-27-2003, 03:18 AM
'k Heb natuurlijk de neiging om hier weer vreeeselijk op in te gaan, maar dan gaan we wel errug off topic :D
En in het cafe ben ik nog nooit geweest, kost te veel op m'n telefoonlijstje.
Kassa gezien trouwens afgelopen zaterdag? Dat stukje over Hetnet versus ADSL ...... daar zitten wij dus ook mee. Kan nog wel effe duren dus.

Nou doei, oefen ze en laat het snel weten he als er een Venicefannetje bij komt.
Helga

MirKiVa
01-27-2003, 11:25 AM
He Ellen, succes!! Kom op met dat nieuwe Venicefannetje...we hebben er nog niet genoeg.:up: :D